GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gra dla 6 letniej dziewczynki ?

03.02.2003
19:34
smile
[1]

szakalaka [ Pretorianin ]

Gra dla 6 letniej dziewczynki ?

Mam wielką prośbe , chcę córce kupić jakąś gierke i kompletnie nie wiem jaką (wiem że grała w Królika Bystrzaka i w Zappera i była zadowolona) ,a na początku lutego ma urodziny i wymażyła sobie jakąś fajną giere . Jakby ktoś był obeznany w temacie i podał jakieś ciekawe tytuły to bym był wdzięczny ( najlepiej z jakąś ciekawą grafą i mające nutę edukacyjną)

03.02.2003
20:02
smile
[2]

_RedruM_ [ Centurion ]

Od siebie proponuję Modi i Nanna . Nawet sam się skusiłem i w to zagrałem - bardzo sympatyczna gra w sam raz dla malucha .

03.02.2003
20:03
[3]

Lechiander [ Wardancer ]

Neverhood - gra dla Was dwojga :-))
Kapitan Pazur
Rayman
Jazz Jackrabbit

03.02.2003
20:05
[4]

Gniew Boży [ Pretorianin ]

Pandora Box Microsoftu, ciezko kupic, ale na aukcjach maja.
Poza tym Barbie modelka, czy cos takiego. Zestawy ciuszkow, dodatkow itd. Moge zerknac jaki jest dokladny tytul.
Przypominam sobie tez Rozowa Pantere, Croc (o takim biegajacym krokodylku), Tarzana...

03.02.2003
20:06
smile
[5]

yuppie [ Generaďż˝ ]

Mafia. To bardzo dobry tytuł :) Uczy i bawi :)

03.02.2003
20:10
[6]

Mastyl [ Legend ]

Platoformówki z Mario i Soniciem ... moze nic nie ucza ale bawią :)

03.02.2003
20:10
smile
[7]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Championship Manager :), albo Baldursy... Moja siostra uwielbiała patrzeć jak gram w Baldura :)

03.02.2003
20:31
[8]

Matthew29 [ Pretorianin ]

GTA3 albo jak tu wspomniał yuppie Mafia.Hmmm może jeszcze trza sparwicdziecku DOOM3 alfe.Ale to oczywiście jesli Twoje dziecko ma mocny komp :)))).

03.02.2003
20:32
smile
[9]

Looccas [ Chor��y ]

Diablo ofc :) no ew Q ]|[

03.02.2003
20:36
[10]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

Adaś i Pirat Barnaba...moja 6 letnia córka bawi sie w to bez przerwy:)

03.02.2003
20:36
[11]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ja bym proponował gry wywodzące się z filmów Disneya... poza tym może jeszcze bardzo stara, ale jakże zabawna gra - Roger Rabbit !! :))

03.02.2003
20:47
smile
[12]

TAILEREKK [ Senator ]

polecam Hugo;Winter Games

03.02.2003
20:48
smile
[13]

Enemy Unknown [ Legionista ]

Blood 2 - a co tam niech się dziewczyna przygotuje na ciężkie życie... wojna idzie.....

03.02.2003
20:48
[14]

earthquake [ Konsul ]

Ja polecam Kangurka Kao i Kubusia Puchatka , a jako hardcore to Counter Strike

03.02.2003
20:56
[15]

Sebaa [ Konsul ]

Neverhod jest swietny . Pamietacie przyjemna gierka.

03.02.2003
21:00
[16]

VYKR_ [ Harvester Of Sorrow ]

Jazz Jackrabbit 2 jest po prostu zajebisty... a grałem w niego jeszcze zanim nauczylem się przeklinać :))

03.02.2003
21:06
[17]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

...Adaś i Pirat Barnaba...polecam z doswiadczenia:)

03.02.2003
21:08
[18]

Enemy Unknown [ Legionista ]

Blood blood BLOOD..... !!!!!

03.02.2003
21:18
[19]

eeve [ Patrycjószka ]

Krolik Bystrzak ---> wciaga jak odkurzacz, nie zawiera przemocy, a przy okazji dziecko sie moze wiele nauczyc (bo to jakby nie bylo gra edukacyjna :)). Polska wersja - bardzo sympatyczna. Moje dziecko ma wersje dla 4-5 latkow i uwazam ze naprawde warto jest miec taka gierke w domu :) sama sie czasem bawie. Z tego co wiem to dla szesciolatkow jest "Krolik Bystrzak dla Zerowki"...
Albo Adas i Pirat Barnaba - to tez lubie ;)

03.02.2003
21:18
[20]

eeve [ Patrycjószka ]

ups, nie doczytalam z tym Krolikiem Bystrzakiem :)

03.02.2003
21:19
[21]

Fantazyoosh [ sałatka z pora ]

Adaś i Pirat Barnaba".... bardzo przyjemna, ogląda się jak bajkę.
Poza tym niezlym pomysłem może być "Hokus-Pokus Różowa Pantera" - zupełnie niezła przygdówka, choć może nieco zbyt trudna dla 6-letniego brzdąca.

Odradzam platwórmówki 3D... w tym wieku dziecko raczej nie podoła sterowaniu, a i orientacja w trzech wymiarach moze przysporzyć kłopotów.

Ostatnio wyszła też gierka "Snoopy. Kto znajdzie kocyk?"... Podobno dobra, nie za trudna i czegoś tam nawet uczy;) No i bohaterowie milusińscy;)

03.02.2003
21:39
smile
[22]

Mr.Borys [ Konsul ]

Kup jej taką strategie podobną do Unreala nna engine Tetrisa :) czyli Toon Car lub np. Artur konkurs dobrych uczynkow (moj brat mi podpowiada :))

03.02.2003
21:39
[23]

Quicky [ Senator ]

Może tutaj się coś znajdzie...

03.02.2003
21:55
smile
[24]

Cave [ Legionista ]

Wejdz na strone www.play.com.pl i tak sa oddzielone gry dzieciece.

03.02.2003
22:08
smile
[25]

maćq [ Pretorianin ]

JAK TAKIE RZECZY MOŻNA POLECAĆ ???
ja w wieku 5 lat grałem w Duke Nukem 3D i mi sie podobało. Jeszcze nikogo nie zabiłem... nie licząc tych komarów podczas powodzi.

03.02.2003
22:13
[26]

maćq [ Pretorianin ]

"Odradzam platwórmówki 3D... w tym wieku dziecko raczej nie podoła sterowaniu, a i orientacja w trzech wymiarach moze przysporzyć kłopotów." <-- LOLn' ROTFL !!! :D ja w tym wieku (rok 1997) gałem w pierwsze gry 3D. takie jak DUKE (brava !!!) WOLF 3D (tekżę brawa, choć giera stara) i Lamborgini Challange (może to i nie trójwymiar) aha i jeszcze "czołgi" takie w 3D mam je jeszce gdzieś.

03.02.2003
22:17
smile
[27]

Gangsta Man [ Konsul ]

Ja polecam Hugo Tropikalna Wyspa. Fajna giera dla dzieci :)

BTW: Grałem w Hugo jeszcze na Amigę po Niemiecku :))

03.02.2003
22:55
smile
[28]

szakalaka [ Pretorianin ]

Dzięki wszystkim za rady te serio i te z humorem , ja najlepiej bym szarpną Unreala2 , ale wiecie :)(za dużo przemocy :)) .Pewnie się zdecyduje na "Adaś i Pirat Barnaba" bo chyba najwięcej polecana ,a co myślicie o "Lilo i Stich" czy coś takiego , bo ktoś mi ją zachwalał . :)

03.02.2003
22:59
[29]

Fantazyoosh [ sałatka z pora ]

maćq ---> Ale ty jesteś chłopcem i do tego bardzo zdolnym zapewne:) Ale tu mowa o 6 letniej dziewczynce o niewypaczonej jeszcze psychice... gry to generalnie zabawka chłopcow, nie mozesz oczekiwać od dziewczecia podobnych predyspozocji manualnych, a i jej zacięcie w przewyciezaniu trudności bedzie mniejsze.

03.02.2003
23:18
[30]

mikhell [ Master of Puppets ]

a może pierwszą część Harry Pottera?
Druga z tego co wiem jest trudniejsza, więc może lepiej zacząć od początku?

04.02.2003
00:54
smile
[31]

volvo95 [ Legend ]

Poza DOOM'em III to dobre będą 102 Dalmatyńczyki :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.