GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Windows XP (Pro): Hibernacja

01.02.2003
20:51
smile
[1]

DUBROLES [ Animator ]

Windows XP (Pro): Hibernacja

Mam pytania związane z nową opcją wyłączania kompa - Hibernacją. Na czym to polega, czy to zwiększa zużycie twardego dysku i czy jeśli zahibernuję kompa na tydzień, do dwóch to czy nie stanie się nic złego. Z góry dzięki za pomoc.

01.02.2003
21:07
[2]

wzorzec [ spawacz dziobowy ]

hibernacja polega na tym ze komp zrzuca przy wylaczniu cala pamiec ram na dysk do jednego pliku (wiec musisz miec minimum tyle miejsca na dysku ila masz ramu), a po wlaczeniu kompa wrzuca z dysku ten plik z powrotem do ramu i system wyglada tak jakbys kompa w ogole nie wylaczal. co do czasu hibernacji - bez ograniczen. zwiekszone zuzycie dysku - nie sadze.

01.02.2003
21:13
[3]

wzorzec [ spawacz dziobowy ]

czyli w sumie nie musisz nawet zamykac programow np. winampa. po wlaczeniu kompa wszystko bedzie tak jak w chwili zahibernowania.

01.02.2003
21:13
smile
[4]

Allan2002 [ Konsul ]

wzorzec --> w XP sysytem potrzebuje "tylko" polowe fizycznej pamieci ram Win2000 zabiera calosc.
Ogolnie bardzo przydatna funkcja.. jednak trzeba uwazac... bo nieraz cos moze sie zdarzyc nieprzewidzianego :)).

01.02.2003
21:15
[5]

DUBROLES [ Animator ]

Ale ja mam na myśli hibernację na długą metę, czy to oby na pewno nie szkodliwe?

Allan2002 - - > jakie nieprzewidzialne rzeczy?

01.02.2003
21:16
smile
[6]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

e tam nowa, w ME juz bylo...

01.02.2003
21:16
[7]

wzorzec [ spawacz dziobowy ]

moze i polowe. lepiej wiecej niz mniej :)

01.02.2003
21:26
[8]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Dubroles- a dlaczego nie mozesz wylaczyc komputera ?

01.02.2003
22:00
smile
[9]

DUBROLES [ Animator ]

Kuzi2 - - > Ponieważ mam otwartą aplikację, a jej zamkniecie byłoby nieodwracalną stratą.

02.02.2003
13:48
[10]

Chupacabra [ Senator ]

to lepiej zapisac wszystko, u mnie z hibernacja jest cos nie tak z powodu zasilacza. Do wxp sa hotfixy, ktore powinny usowac problemy z hibernacja, ktore w 'golym' XP czasem wystepuja

02.02.2003
14:00
[11]

MUNDZIO [ Konsul ]

hibernacja ma jedną wadę po naprawde zbyt długim używaniu jej komp zacznie i chodzić powoli bo wyczerpie się juz cały ram jaki był używany do tej pory. W praktyce wygląda to tak po jakimś tygodniu ciągłego ciągnięcia na hibernacji idzie wszystko ok mam 512 MB DDR. Po dwóch też ale jak jakaś ostra idzie zarzynka np. przy doomie III to po pewnym czasie komp sobie nie radzi. Widziałem to u kumpla który miał 256 mb ramu.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.