GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka

02.10.2010
10:37
[1]

Danley [ slow but dangerous ]

Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka

Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 RFT 2009 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.

1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- - pełna wersja 1.255

2) MOD: LINKI (instalacja do głównego foldery rFactora, 312 MB):



Patch 1.1 (171 KB) ->
Patch 1.2 ->
Dźwięki z WCP do RFT (106 MB) -> (podmiana dźwięków nie jest obowiązkowa)

Poradniki do ustawień bolidu:
-
-
-


REGULAMIN LIGI

I. UCZESTNICTWO W ROZGRYWKACH


1. Obowiązkowy artykuł do przeczytania: i jeszcze jeden:

2. Każdy, kto posiada grę rFactor, mod ligowy oraz tor, na którym odbywa się wyścig może wziąć udział w rozgrywkach.

3. Warunkiem udziału w wyścigu jest posiadanie statusu kierowcy etatowego lub zastępowanie takiego kierowcy.

4. Podczas wyścigu obowiązują takie same zasady jak w F1 oraz jazdy Fair Play, łącznie z zasadą przestrzegania przepisu nieprzekraczania białej linii po wyjeździe z pitów oraz podczas wyścigu (wyjątek: manewry wyprzedzania, przy zachowaniu szczególnej ostrożności). Jeżeli widzimy niebieską flagę - ustępujemy miejsca szybszemu zawodnikowi, utrzymujemy co najmniej dwa koła na torze (tarka nie jest uznawana jako tor), nie palimy gumy w boksach podczas sesji kwalifikacyjnej i rozgrzewki, unikamy kolizji i nie wjeżdżamy w siebie nawzajem, obserwujemy nie tylko to, co dzieje się przed nami, ale także i za nami, przewidujemy, że zawodnik przed nami może zahamować, itp, itd.
Przypadki nieprzestrzegania zasad fair-play będą rozpatrywane przez pozostałych kierowców i w razie konieczności karane.

5. W przypadku nowych kierowców, oprócz znajomości zasad F1 oraz jazdy Fair Play, niezbędne jest uczestnictwo w oficjalnych treningach, gdzie zostaną zweryfikowane umiejętności praktyczne. Na tym etapie będą brane pod uwagę przede wszystkim: umiejętność jazdy w tłumie, notowanie równych czasów okrążeń oraz szybkość. Do udziału w wyścigu, jako kierowca etatowy lub w zastępstwie, zostanie dopuszczony kierowca, który pozytywnie zaprezentuje się podczas treningów.

II. SEZON F1 2010

1. GP F1 odbywają się zgodnie z kalendarzem FIA na sezon 2010.

2. Wyścig liczy 50% dystansu prawdziwego Grand Prix. Upływ czasu, zużycie paliwa oraz opon będzie zwiększone dwukrotnie.

3. Obowiązuje punktacja stosowana aktualnie w F1 (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). Klasyfikowaniem zawodników w oparciu o czas ukończenia wyścigu oraz kary nadane przez Komisję zajmuje się Ochotnik :)

4. Klasyfikowani są kierowcy, którzy pokonali co najmniej 90% dystansu.

5. POMOCE:
- Niezniszczalność jest wyłączona. Poziom uszkodzeń wynosi 15%. (ustawienia serwera z 13.03.2010)
- High Sterring Help jest wyłączone.
- Dla kierowców używających klawiatury maksymalny poziom pomocy to High (oprócz High Steering Help).
- Dla kierowców używających pada/joya maksymalny poziom pomocy to Medium.
- Dla kierowców używających kierownicy maksymalny poziom pomocy to Low.
* Wyjątkiem jest ABS, który obligatoryjnie jest ustawiony na High przy korzystaniu ze Stability Control Low. ABS High jest powszechnie dozwolony.
** Za stosowanie niedozwolonych pomocy karą jest DQ z GP, w którym został złamany regulamin. Pomoce o których nie ma mowy w regulaminie (np. automatyczna skrzynia biegów, automatyczne sprzęgło itd.) są dozwolone.

*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) Kowal172
>> 9) fisherfighter
>> 10) wiktordth
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) Maciula
>> 27) kamykWRC
>> 28) kruchy78 (Andrzej)
>> 29) Miszka
>> 30) slawek1982
>> 31) afen
>> 32) qbek555
>> 33) Thomi
>> 34) Shoggoth = Bart3K

Lista zawodników, którzy deklarują jazdę bez pomocy (ew. z auto-sprzęgłem) w sezonie 2010:
1. KORraN
2. Bioly74
3. Danley
4. fifomaniak
5. Luigi
6. slawek1982
7. przemek
8. Shoggoth (od GP Singapuru)
9. Bokserek

6. KARY:
Incydenty zgłaszamy po wyścigu informując na którym okrążeniu miało miejsce zdarzenie oraz między którymi kierowcami do niego doszło, natomiast termin zgłaszania upływa w poniedziałek po wyścigu o 23:00. Ewentualnie filmiki z incydentów można zamieszczać w internecie, co jednak jest niewystarczające - zawsze należy poinformować, na którym okrążeniu doszło do zdarzenia. Mogą zostać nałożone następujące kary:
- DQ na GP podczas którego doszło do incydentu (i ewentualnie kolejne);
- dodanie kary czasowej do czasu końcowego GP podczas którego doszło do incydentu;
- przesunięcie o kilka pozycji do tyłu po kwalifikacjach podczas kolejnego GP;
- przejazd przez boksy podczas kolejnego GP;
- start z boksu podczas kolejnego GP;
- wykluczenie z rozgrywek;
- KARY MOGĄ BYĆ ŁĄCZONE!!! (np. DQ + start z boksu podczas kolejnego GP)

7. W skład Komisji zajmującej się incydentami wyścigowymi wchodzą: Sikham, Cappo, Bokserek, Bioly. Sposób działania komisji (zaprezentowany przez Sikhama):
W sezonie 2010 w skład komisji wchodzą (zawodnicy, którzy wyrazili zgodę): Cappo, eJay, Miszka
- wypadki oceniamy po wszystkich zgłoszeniach (zgłoszenia do poniedziałku do 23)
- kary podamy w czwartek razem z karami ścin*
- ścięcia - przeglądamy powtórki w miarę możliwości już w niedziele (tu prośba do Cappo aby je udostępnił zaraz po wyścigu) jeśli nie w niedzielę to poniedziałek do 20
- podajemy wam czas na powtórce, do którego mamy wątpliwości
- macie czas do środy, żeby się wytłumaczyć, co to było
- w czwartek podajemy ostateczne decyzje kar; BEZ możliwości odwołania się
- kary za wyjazdy będą miały raczej wymiar czasowy (dla naprawdę "przeginających" kierowców nie zawahamy się dać DQ)

III. PRZEBIEG WEEKENDU WYŚCIGOWEGO

1. Oficjalne treningi odbywają się w czwartek, piątek i sobotę przed niedzielnym GP.
- 20:00-21:00 trening
- 21:00 wyścigi testowe

2. Do godziny 19:00 w niedzielę każdy kierowca etatowy powinien potwierdzić na forum swój występ w GP. Gracz, który nie będzie mógł wystąpić, zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie innych ligowiczów - zostanie wówczas wyznaczone zastępstwo.
- 1 niezgłoszona nieobecność = DQ podczas kolejnego GP
- 2 niezgłoszone nieobecności = skreślenie z listy ligowiczów

3. Rozkład jazdy:
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig

4. Kwalifikacje:
Brak blokady setupu, jeździmy z minimalną ilością paliwa. Do drugiej części kwalifikuje się połowa kierowców startujących w wyścigu, zaokrąglając w dół, przy czym minimalna ilość w Q2 to 8, maksymalna - 10. Pod groźbą DQ na wyścig zabroniona jest jazda z dymiącym silnikiem.


5. OKRĄŻENIE FORMUJĄCE:
Kierowcy startują po kolei zaczynając od pierwszego zawodnika, drugi rusza w odstępie 2-3 sekund i tak po kolei. Na trasie trzymamy się kolejności startowej nie ścigamy się, nie wyprzedzamy, nie zatrzymujemy się. W przypadku wylecenia z toru, przed powrotem upewniamy się, czy nasz powrót nie zagraża innym kierowcom. Najlepiej poczekać aż cała stawka przejedzie i potem spokojnie dojechać na miejsce startu. Pamiętajcie, że jeżeli wylecieliście z toru to nic się nie stało i nie gońcie szaleńczo swojego miejsca w stawce.

6. Bolidy F1 nie są wyposażone w system kontroli startu (Launch Control), co oznacza konieczność ruszania bez użycia tego systemu. Tym samym pod rygorem DQ na dany wyścig zabronione są nieuczciwe formy startu, w szczególności start przy użyciu ogranicznika prędkości (Speed Limiter).

7. W przypadku jakiejkolwiek awarii, wypadku czy nawet najdrobniejszego incydentu, który uniemożliwi dalsze uczestnictwo w wyścigu, nie wolno pozostawiać bolidu na torze. Takie zachowanie powoduje utrzymywanie się żółtej flagi, co wprowadza innych kierowców w błąd. Za każdym razem należy wrócić do boksu.

8. W czasie obrony pozycji w czasie wyścigu tor jazdy można zmienić tylko raz - tzn. jedziemy prawą stroną toru i w celu obrony zjeżdżamy na lewo - i to jest koniec możliwości manewru, nie można zygzakować (zajeżdżać w nieskończoność drogi). To jeden z przepisów w Formule 1 i temat właściwie nie podlega dyskusji.

9. Po zakończeniu wyścigu hostujący zamieszcza na forum plik z wynikami wyścigu (rFactor\UserData\LOG\Results\.xml), na podstawie którego zostanie sporządzony raport.

IV. INNE

1. Przed wejściem na serwer zaleca się wyłączenie rFactorowego czata, który nie zawsze działa poprawnie, w efekcie powodując zawieszanie się gry. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [333]

2. Zalecamy również ustawienie prędkości łącza w rFactor. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [401]



PODSTAWOWY SERWER nr 1 <na którym w ciągu tygodnia odbywają się testy>
GOL F1 [IP: 91.121.146.118:25500] hasło: gol ( - programik ułatwiający wyszukanie)
Testujcie i ewentualne uwagi na GG wiktordth: 4748516


KALENDARZ GP F1 w sezonie 2010 zgodny z kalendarzem FIA na sezon 2010:
1) 14 marca GP Bahrajnu [1.Fifomaniak 2.Danley 3.Bokserek]
2) 28 marca GP Australii [1.Bioly 2.Danley 3.Simson]
3) 4 kwietnia GP Malezji [1.Danley 2.Bioly 3.Fifomaniak]
4) 18 kwietnia GP Chin [1.Sikham 2.Bioly 3.Danley]
5) 9 maja GP Hiszpanii [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
6) 16 maja GP Monaco [1.Bioly 2.Sikham 3.Danley]
7) 30 maja GP Turcji [1.Danley 2.Sikham 3.Bokserek]
8) 13 czerwca GP Kanady [1.Danley 2.Bioly 3.Bokserek]
9) 27 czerwca GP Europy [1.Danley 2.Bioly 3.Sikham]
10) 11 lipca GP Wielkiej Brytanii [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
11) 25 lipca GP Niemiec [1.Danley 2.eJay 3.Miszka]
12) 1 sierpnia GP Węgier [1.Danley 2.eJay 3.wiktordth]
przerwa wakacyjna
13) 29 sierpnia GP Belgii [1.Bioly 2.Danley 3.Sikham]
14) 12 września GP Włoch [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
15) 26 września GP Singapuru [1.Bioly 2.Bokserek 3.eJay]
16) 10 października GP Japonii [1.eJay 2.Danley 3.Bokserek]
17) 24 października GP San Marino -
18) 7 listopada GP Brazylii -
19) 21 listopada GP Abu Zabi (data inna niż wyścig FIA F1) -


ZESPOŁY I KIEROWCY:

BMW Sauber F1 Team
- kamykWRC / ______

Mercedes GP Petronas F1 Team
- Shoggoth / Huntelaar

Force India F1 Team
- Danley / Miszka

Vodafone McLaren Mercedes
- Sikham / Cappo

Red Bull Racing (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996624&WID=9993380
- Bioly / eJay

Renault F1 Team
- wiktordth / Thomi

Scuderia Ferrari Marlboro
- Bokserek / przemek__

Scuderia Toro Rosso (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996628&WID=9993380
- Qverty / sajes

Virgin Racing (1) (2)
- Kowal172 / fisherfighter

AT&T Williams
- ______ / Luigi91

Lotus F1 Racing
- slawek1982 / ______

Hispania Racing Team

-______ / ______

Kierowcy testowi

- Andrzej / mirasek / Sky Angel


-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):
1. Danley (FI)-----------------318pkt.
2. Bioly74 (RBR)--------------259pkt.
3. Bokserek (FER)------------175pkt.
4. Sikham (MCL)--------------133pkt.
5. eJay (RBR)-----------------112pkt.
6. Miszka (FI)-------------------79pkt.
7. Cappo (MCL)-----------------70pkt.
8. Fifomaniak (MCL)------------68pkt.
9. KORraN (RBR)---------------48pkt.
10. Tvk (VIR)-------------------46pkt.
11. Sajes (STR)-----------------43pkt.
12. Wiktordth (REN)------------38pkt.
13. Simson (MER)--------------35pkt.
14. Qverty (STR)---------------29pkt.
15.Maciula (FER)----------------24pkt.
----Slawek1982 (FER)----------24pkt.
16. Przemek (FER)--------------17pkt.
17. Thomi (WIL)-----------------14pkt.
18. Glober (REN)----------------10pkt.
---- Luigi (WIL)------------------10pkt.
---- Qbek555 (REN)-------------10pkt.
19. Kowal (VIR)------------------4pkt.
---- FisherFighter (VIR)----------4pkt.
20. Hautameki (BMW)-----------2pkt.
21. KamykPL (BMW)-------------1pkt.

-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):
1. Force India F1 Team----------------397pkt.
2. Red Bull Racing----------------------357pkt.
3. Scuderia Ferrari Marlboro----------219pkt.
4. Vodafone McLaren Mercedes-------207pkt.
5. Scuderia Toro Rosso----------------112pkt.
6. Mercedes GP Petronas F1 Team----99pkt.
7. Virgin Racing-------------------------63pkt.
8. Renault F1 Team---------------------58pkt.
9. Lotus F1 Racing----------------------27pkt.
10. AT&T Williams----------------------20pkt.
11. BMW Sauber F1 Team-------------14pkt.

Link do poprzedniej części: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10684723


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - Danley
02.10.2010
10:37
[2]

Danley [ slow but dangerous ]

Oficjalne treningi przed GP Japonii
I oficjalny trening - czwartek (7.10) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (8.10) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (9.10) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.

WYŚCIG: niedziela (10.10)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig

Zamiast GP Korei Południowej odbędzie się GP San Marino na torze Imola.

Imola:

02.10.2010
10:58
[3]

Black Thomi [ Pretorianin ]

Imola :D yeyeye

02.10.2010
11:10
smile
[4]

Dycu [ zbanowany QQuel ]

Stanson - Spoko, ogarnę to grę, zobaczę jak to się kalibruje z kierownicą, coś tam pojeżdżę, zobaczę jak to wygląda w praktyce i wtedy pogadamy ; )

02.10.2010
11:16
[5]

Kowal172 [ Music Producer ]

Dycu--> powiedz kiedy, a będę mógł z tobą troche pojeździć na serwie:P zobaczymy jak sobie radzisz itd.

A tak przy okazji: jeździmy coś dzisiaj wieczorem:)?

Wybierzcie tor na którym będzie dużo zabawy i nie będzie jakichś problemów z kolizjami...żeby bez problemowo wszyscy przejechali:D

02.10.2010
11:20
[6]

Bioly74 [ Forza RK! ]

Dan -> Osobiście byłbym za Imolą, tylko dziwie się dlaczego wybrałeś wersję z '94 roku. Chyba, że nie mogłeś znaleźć linka do nowszej wersji, w takim wypadku służę pomocą i bez problemu mogę wrzucić aktualny tor na jakiś serwer :)

02.10.2010
11:23
smile
[7]

eJay [ Quaritch ]

Mi to rybka czy będzie Imola czy A1, oba tory są kultowe i genialne:) Na A1 w T1 byłby fajny zamęt:)

02.10.2010
11:25
[8]

Danley [ slow but dangerous ]

Bioly nie jestem na bieżąco z torami, dlatego wrzuciłem co znalazłem :D Czekam na link :)

edit: dzięki :)

02.10.2010
11:31
[9]

Bioly74 [ Forza RK! ]



Upload Ligny, nie mój, ale link jest ciągle aktywny, więc wszystko powinno być ok :)

02.10.2010
11:48
[10]

Cappo [ Senator ]

Ciekawe że "testować" nowych zawodników chcą osoby które same maja problemy z bezpieczną jazdą.

02.10.2010
11:51
[11]

eJay [ Quaritch ]

Ej, a co się dzieje ze składką na serwer? Czemu nic nie wiadomo jeszcze na ten temat?

02.10.2010
11:55
[12]

Kowal172 [ Music Producer ]

Ciekawe że "testować" nowych zawodników chcą osoby które same maja problemy z bezpieczną jazdą.

chce z nim tylko pojeździć...nie musisz się wszystkiego czepiać:/

02.10.2010
12:14
[13]

Qverty™ [ Legend ]

Kowal--->no sorry ale ty jesteś ostatnią osobą która ma prawo określać umiejętności nowego kierowcy bo sam masz problemy z jazdą i to spore.

Ciekawe że "testować" nowych zawodników chcą osoby które same maja problemy z bezpieczną jazdą.

Dokładnie :D

Kowal--->nie obrażaj się odrazu ale z twojego wcześniejszego postu wynika że chciałbyś go testować...

02.10.2010
12:30
[14]

Miszka [ Konsul ]

eJay

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10614025

[349]

02.10.2010
12:33
[15]

sikham [ Generaďż˝ ]

jak ktoś ma ochotę potrenować to zapraszam na serwer :)

02.10.2010
13:08
[16]

Kowal172 [ Music Producer ]

Nie chodziło mi "testować" czy "potrenować" tylko normalnie z kimś pojeździć bo rzadko widuje kogoś na serwerze

02.10.2010
14:08
[17]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Proszę mnie tymczasowo wpisać na listę kierowców używających klawiatury z powodu problemów z kierownicą.

02.10.2010
14:48
smile
[18]

sikham [ Generaďż˝ ]

dziś na serwerze Qverty mnie rozwalił pytaniem czy Suzuka ma 2 sektory :D

ps. poprawiłem się o sek pod koniec treningu ;)

02.10.2010
15:13
smile
[19]

Qverty™ [ Legend ]

sikham-->bo jakoś nie zauważam międzyczasów w drugim sektorze tylko wyskakuje mi pierwszy i potem juz nie do samego końca okrążenia. CHyba że jestem tak skupiony że nie zwracam uwagi akurat :p

02.10.2010
16:26
[20]

sikham [ Generaďż˝ ]

wpadajcie na trening :)

02.10.2010
22:44
[21]

maciula [ Generaďż˝ ]

Coś cicho tutaj. Wszyscy trenują ? Danley ?

02.10.2010
23:06
[22]

Danley [ slow but dangerous ]

Raczej nie trenują, nikogo nie było wieczorem na serwerze. Ja odpoczywam, dziś miałem okazję przetestować F12010, wytrzymałem jakieś pół godziny :P

02.10.2010
23:24
smile
[23]

maciula [ Generaďż˝ ]

Ja odpoczywam

Hmm, myślałem, że może jakieś "wschodnie" tematy pociągniemy. Od czasu do czasu koło północy luźniej się tutaj robi. Pomijając to, widzę, że czujny jesteś :)

02.10.2010
23:31
[24]

Danley [ slow but dangerous ]

Ostatnio muszę być czujny, od jakiegoś czasu regularnie niebiescy stoją w okolicy i rutynowo wszystkich badają różnymi urządzeniami :D

02.10.2010
23:45
[25]

maciula [ Generaďż˝ ]

Od jakiegoś czasu u mnie jest podobnie. Zwłaszcza w poniedziałki. Z rana :)

02.10.2010
23:50
[26]

Qverty™ [ Legend ]

Wejdźmy na tematy systemów. Myslę nad formatem i przerzuceniem się z Xpka na siódemeczke. Ale wiktor mi odradza a jest sporo ludzi którzy 7 chwalą. Czy są jakieś problemy z rFactorem związane z sevenem? Czy wogóle warto jest się przerzucac ze starego, dobrego, sprawdzonego xp?

02.10.2010
23:52
smile
[27]

maciula [ Generaďż˝ ]

O czym Ty mówisz ??

02.10.2010
23:53
[28]

Miszka [ Konsul ]

A jaki masz sprzęt?

Maciula jak z Twoim internetem?



Ja bym został na xp. Skoro Ci dobrze to po co zmieniać. Inną sprawą jest, że z 2gb ramu może co prawda siódemka dobrze chodzić, ale już przy rFactorze się dławić lekko. W dodatku jeśli używasz tvstyle to nie zawsze działa prawidłowo (tzn. Martinowi z tego co pamiętam działał, z kolei Whatsonowi wcale).



Maciula, na pewno nie zaszkodzi spróbować:)

03.10.2010
00:00
[29]

Qverty™ [ Legend ]

No sprzęt siódemkę raczej utrzyma bez problemu. Nie jest to megazord power rangersów ale nawet dzisiaj daje rade.

C2D 2.41Ghz
GF8600GT 256mb, 2GB RAM

03.10.2010
00:02
[30]

maciula [ Generaďż˝ ]

Miszka --> z braku laku musiałem wziąć coś mobilnego, padło na orange.... Tak z ciekawości, przy dobrych wiatrach średni ping do serwera mam 100, czasami 200-300. Chyba nie ma co się z tym porywać na grę ?

03.10.2010
00:20
[31]

sikham [ Generaďż˝ ]

trochę mało ramu jak na 7 imho wiec w Twoim przypadku xp jest chyba w dalszym ciągu najlepsza opcja

a co do 7 i rFactor to u mnie śmiga aż milo :) a czy warto hmm nie wiem :P ja po prostu nie miałem wyboru :) i nie żałuje

Miszka rFactor bardziej będzie dławic z powodu 256mb vram niż 2gb ram - tyle pamięci wystarcza na tekstury ok 10 samochodów jeśli czegoś nie pokićkałem :)

03.10.2010
05:54
[32]

Black Thomi [ Pretorianin ]

Ja na rybkach byłem:p

Co do 7 i rF to u mnie wszystko hula aż miło :) na też nie najnowszym sprzęcie

C2D 3.9Ghz, GR 8800GTS i 2gb ramku

po OC full detal i czasami jak zapomnę wyłączyć programów to na starcie do wyścigu troche FPS'y spadają a tak do gitara :)

03.10.2010
07:51
[33]

przemek__ [ F1 2010 ]

Windows XP to przeszłość i każdy kto robi formata i decyduje się na XP, a nie używa specyficznych programów, które po prostu działają tylko na starym OS ma coś z głową ;) Chyba, że chodzi o aspekt finansowy, ale z tego co piszesz Qvert to masz wybór. Nic tylko W7.

03.10.2010
11:02
[34]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Sam używam Win7. Nie działa mi tv-style(to chyba przez 64bit). Komputer mam dosyć mocny. Ogólnie polecam! Jak nie wiesz co zrobić to walnij sobie partycje(służę pomocą). Zainstaluj tam Win7 i popróbuj:P

03.10.2010
11:24
[35]

Cappo [ Senator ]

Ja mając Athlona II X2 240(2x2.8GHz) , radeona 4670 512mb i 2GB ramu spokojnie korzystam z windowsa 7. Podstawowym system niby jest xp (jest na c: ) a siódemka na e: ale xp używam tylko jak korzystam z tunera, bo tylko pod xp mam sterowniki.

03.10.2010
15:35
[36]

sikham [ Generaďż˝ ]

robi już ktoś 1.33 ? Bioly Dan ? :>

03.10.2010
15:45
[37]

Kowal172 [ Music Producer ]

kurde 1:33...ja dziś miałem 1:39 i to chyba było moje maksimum:D

03.10.2010
15:59
[38]

Danley [ slow but dangerous ]

[36] Jakoś jeszcze nie ciągnie mnie do treningu, może na tygodniu :D

03.10.2010
16:24
[39]

Bioly74 [ Forza RK! ]

Sikham -> Tylko tyle? :P

03.10.2010
16:47
[40]

Kowal172 [ Music Producer ]

Jakoś jeszcze nie ciągnie mnie do treningu, może na tygodniu :D

no więc zapraszam na trening(no choćby teraz:P)

03.10.2010
18:11
smile
[41]

Qverty™ [ Legend ]

Sikham -> Tylko tyle? :P

Czuje po kościach że Bioly celuje w 1:29...

03.10.2010
18:56
[42]

sikham [ Generaďż˝ ]

po pierwsze sam tyle nie zrobiłem :) jeszcze :P

a czasami Biolego już dawno przestałem się przejmować :P mam taka zasadę ze jak tracę ok sek do Niego to już jest dobrze :P

wiec Bioly pewnie 1.31 zrobi :P czyż nie ? :>

03.10.2010
23:18
[43]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Kass takie czasy!! Ludzie spokojnie!! Trzeba się przyłożyć do treningów:D

03.10.2010
23:24
smile
[44]

Danley [ slow but dangerous ]

Taaak obudzili się w końcówce sezonu :D

04.10.2010
11:23
[45]

jasonxxx [ Szeryf ]

RFT 2010 wygląda i brzmi midonie:

(jakby co to nie mój przejazd)

Myślę, że to poważny kandydat na przyszły rok :)

04.10.2010
11:27
[46]

eJay [ Quaritch ]

Dziwny odgłos zmiany biegów.

04.10.2010
17:08
[47]

jasonxxx [ Szeryf ]

Korzysta ktoś z tego konfiguratora HUDu? Pokazuje na bieżąco wszystkie parametry, łącznie z % zużyciem hamulców, itp, itd... Możliwości konfiguracji b. duże. ==>

Gdyby ktoś chciał przetestować:


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - jasonxxx
04.10.2010
17:50
[48]

Danley [ slow but dangerous ]

Kilka osób tego używa, w jednym ze wcześniejszych wątków było już o tym. Ja osobiście nie używam.

04.10.2010
17:51
smile
[49]

Miszka [ Konsul ]

eJay używa. Tak zresztą zafascynował się tym hudem, że musieliśmy zmieniać wytrzymałość hamulców bo pokazywało ich szybkie zużywanie:P

04.10.2010
17:57
smile
[50]

Danley [ slow but dangerous ]

Dzięki temu teraz "w ogóle" się nie zużywają, dlatego testy stały się bezsensowne, a dostosowanie stylu jazdy do modu straciło sens. Reasumując sztuka jeżdżenia zmieniła się w klepanke :D

04.10.2010
18:33
smile
[51]

eJay [ Quaritch ]

Zużywają się:)

04.10.2010
18:47
smile
[52]

sikham [ Generaďż˝ ]

Dan to graj na klawiaturze a wtedy wyjdzie twój prawdziwy skill :D

04.10.2010
18:56
[53]

Qverty™ [ Legend ]

Właśnie Dan...tylko noby jeżdżą na kierownicy...prawdziwy pr0 drajwer jeździ na klawie.

Hamulce się nie zużywają? W co drugim wyścigu padają mi na kilka lapów przed końcem wyścigu hamulce :p

04.10.2010
19:09
[54]

sikham [ Generaďż˝ ]

Qverty w takim razie radze wybrać się do sklepu po rFactor ;)

04.10.2010
19:28
[55]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Qverty popieram. Tylko pro jeżdżą na klawiaturze:P A modzik 2010 wygląda świetnie

04.10.2010
20:06
[56]

Kowal172 [ Music Producer ]

Myślę, że to poważny kandydat na przyszły rok :)

ale na przyszły rok będą nowe bolidy prawda? więc co, autorzy będą to jakoś zmieniać?

04.10.2010
20:15
smile
[57]

maciula [ Generaďż˝ ]

tylko noby jeżdżą na kierownicy...prawdziwy pr0 drajwer jeździ na klawie.

Tzn. że jestem pro ?

04.10.2010
21:04
[58]

Danley [ slow but dangerous ]

Już nie jesteś, wstąpiłeś w szeregi noobów przecież ;)

04.10.2010
21:07
[59]

Qverty™ [ Legend ]

Tak jak mówi Dan, wstąpiłeś do naszego grona n00bów...Wszak wszyscy wiedzą że Alonso już dawno polecił zainstalowac w swoim bolidzie klawiaturę zamiast kierownicy...

ale na przyszły rok będą nowe bolidy prawda?

Jakie nowe? Będą te same...

04.10.2010
21:17
smile
[60]

maciula [ Generaďż˝ ]

Jak to mówią; ciągnie wilka do lasu. Jak ostatnio zobaczyłem jakie czasy kręcę na klawiaturze (Monza, Singapur) to odechciało mi się kierownicy.

04.10.2010
22:53
[61]

Kowal172 [ Music Producer ]

Jak ostatnio zobaczyłem jakie czasy kręcę na klawiaturze (Monza, Singapur) to odechciało mi się kierownicy

były aż takie dobre:P:)?

Jakie nowe? Będą te same...

no ale kolorystyka się może zmienić prawda? nie wspominając o nowych teamach...nie ogarniam tego:/

EDIT: aha...

04.10.2010
22:59
[62]

Danley [ slow but dangerous ]

Obecny mod jest z sezonu 2009, a zmiany typu Lotus, Virgin, Mercedes czy Renault zawdzięczamy kilku zdolnym osobom z ligi, które poświęciły swój czas na aktualizację tego co mieliśmy. Jeżeli dostaniemy za rok mod z obecnego sezonu, to kolorystyka na sezon 2011 będzie zależała od tego, czy we własnym zakresie ją poprawimy.

Poza tym każdy może mieć malowanie takie jakie chce..

05.10.2010
14:06
smile
[63]

Qverty™ [ Legend ]

Jak to mówią; ciągnie wilka do lasu. Jak ostatnio zobaczyłem jakie czasy kręcę na klawiaturze (Monza, Singapur) to odechciało mi się kierownicy

Wiem maćko że ty jesteś pr0 a ja jestem nie-pr0 ale ja po przerzuceniu się na kierownicę zaczałem kręcic znacznie lepsze czasy już po jakimś tygodniu :p

05.10.2010
14:31
smile
[64]

maciula [ Generaďż˝ ]

No dobra. Monza jak Monza tam każdy jest szybki - na klawiaturze kręciłem czasy czołówki z quala a na kierownicy o sekundę gorsze. Singapur, tutaj dla przykładu; na klawiaturze (przy ustawieniach takich jak podczas wyścigu) czasy mam lepsze o około 0,5 sekundy od najlepszego czasu z quala. Na kierownicy nie mogę zejść poniżej 1;38.... Tak, że chyba nie jestem znów taki pro :) Już prawie zdecydowałem, że jeżeli wrócę do ścigania to na klawiaturze. Nie mam czasu ani zdrowia do mordowania się z kierownicą. Tym bardziej, że jakiejś wielkiej różnicy we frajdzie w jeżdżeniu nie stwierdziłem.

Stan --> G25 ...:))

05.10.2010
14:33
[65]

jasonxxx [ Szeryf ]

maciula --> może to wina sprzętu? Jakiej używałeś kierownicy?

05.10.2010
14:42
[66]

kruchy78 [ Centurion ]

Poszukiwany żywy lub martwy.
Z większym nastawieniem na żywy, może być na gazie :D

Dla niewtajemniczonych, to jest potencjometr dla pedał(a)u gazu :D

Ktoś słyszał, ktoś wie o jego tymczasowym pobycie??


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - kruchy78
05.10.2010
16:11
[67]

Danley [ slow but dangerous ]

Maciula masz już pogląd jak wygląda sytuacja w F1, a czy próbowałeś z innymi seriami? Ciekawe czy to tylko z F1, czy w ogóle gdzie nie wsiądziesz tam jesteś szybszy na klawie.

05.10.2010
17:00
smile
[68]

Qverty™ [ Legend ]

Ktoś słyszał, ktoś wie o jego tymczasowym pobycie??

kruchy--->Ojj napsuł ten potencjometr krwi mojemu ojcu ostatnio. Samochód(Peugeot 307 sw) nagle stracił moc a na komputerze wyskoczył jakiś błąd. Okazało się że potencjometr walniety. W internecie tego znaleźć nie mozna, w końcu ojciec zamówił. 440 zł takie cudeńko kosztuje...

Z tego co wiem do każdego samochodu jest inny, jakie auto?


maciula--->dla mnie to jest dziwne. Jak można jeździć szybciej na klawie niż na kierze? Może z tym zamontowaniem klawiatury w bolidzie Kubicy to nie jest taki głupi pomysł?

05.10.2010
18:23
[69]

Danley [ slow but dangerous ]

Już jakiś czas wiadomo, że GP Korei Południowej się nie odbędzie. Dotychczas nie widziałem komentarza, który by był za A1 Ring, natomiast kilka osób opowiedziało się za Imolą, więc raczej nie ma sensu dłużej przeciągać i można już powiedzieć, że po Suzuce kolejne GP pojedziemy na Imoli.

05.10.2010
20:11
[70]

Luigi91 [ HORDA ]

Ja jestem za A1 Ring. :) Chyba więcej jeździliśmy na A1 niż Imoli. Na A1 jeszcze nie jeździliśmy F1, ale parę innych eventów było.

05.10.2010
20:18
[71]

maciula [ Generaďż˝ ]

Danley --> próbowałem jeszcze tylko trochę w WTCC. Bez różnicy. Tzn. na klawie czym bym nie jechał, to powiedzmy godzinka do dwóch, obojętnie jaki tor, samochód, seria i jestem gotowy na wyścig - czasy bliskie maksimum tego co mogę uzyskać (potem wiele się już nie poprawię, zostaje praktycznie szlifowanie tempa wyścigowego). Na kierownicy dochodzenie do maksimum ciągnie się dniami a i tak nigdy nie zszedłem do różnicy mniejszej niż sekunda na korzyść klawiatury.

06.10.2010
09:31
smile
[72]

kruchy78 [ Centurion ]

Z tego co wiem do każdego samochodu jest inny, jakie auto?

Bryczka zwie się MOMO Racing idt.
Nie chce mi się pisać pełnej nazwy..

Normalnie mówcie na mnie Jude lub Frankenstein :D
Rozkręciłem pogłaskałem nóżki wyczyściłem, i normalnie OŻYŁ

06.10.2010
09:34
smile
[73]

Miszka [ Konsul ]

Kruchutki w takim razie w niedzielę będziesz miał dobrą okazję by to udowodnić:P

06.10.2010
12:11
[74]

sikham [ Generaďż˝ ]

kruchy78

polecam ->

będzie jak nowy ten potencjometr :) sam używam i wiem ze działa

-> [68] :D

06.10.2010
19:56
[75]

Luigi91 [ HORDA ]

[68] Zacząłem się zastanawiać czy mam potencjometr w mikrofalówce...

07.10.2010
00:31
[76]

bokserek79 [ Konsul ]

maciula -------> a może byś partnerze wpadł na trening przed kwalifikacjami kiedy jest pełno osób i sprawdził czy da się pojechać wyścig na tym necie co masz. Niestety znowu sam będę bronił barw Ferrari przez trzy kolejne wyścigi. Przemek wróci dopiero na ostatni :(
Do kiery nie namawiam, ustaw secik pod klawę i chcę zobaczyć starego mistrza na torze :)

07.10.2010
16:36
smile
[77]

Miszka [ Konsul ]

Ktoś planuje dzisiaj się pojawić na treningu? Bo nie wiem czy mam się śpieszyć do domu:)

07.10.2010
16:38
[78]

eJay [ Quaritch ]

Ja na tor wyjadę dopiero jutro.

07.10.2010
16:55
[79]

Danley [ slow but dangerous ]

Jakby był jakiś wyścig to bym przyszedł, na sam trening raczej nie..

07.10.2010
17:35
[80]

Bioly74 [ Forza RK! ]

Zbyt dużo czasu nie mam, ale postaram się wpaść pod wieczór zrobić parę kółek.

07.10.2010
17:49
[81]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Ja będę na treningu.

07.10.2010
19:09
[82]

Kowal172 [ Music Producer ]

ja też będę...trzeba przetestować ten start z boksu:D

07.10.2010
20:36
[83]

Kowal172 [ Music Producer ]

Kto może to niech wchodzi na trening:)

07.10.2010
21:31
smile
[84]

eJay [ Quaritch ]

GP będzie bardzo ciekawe ;)

07.10.2010
21:40
[85]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Jechało się jak się jechało. Na drugim wyścigu 2 razy obrócił mnie ten cały 2fast4you. Miszkę przegoniłem w drugim i to mnie motywuje:P

07.10.2010
21:43
smile
[86]

Kowal172 [ Music Producer ]

kurcze no niema źle ale jazda z tego boksu to jest jakiś dramat:( od razu 30 sek. straty i jedź se człowieku

07.10.2010
21:48
smile
[87]

Miszka [ Konsul ]

Kowal właśnie dlatego nazywa się to kara a nie nagroda:D

08.10.2010
11:16
[88]

Cappo [ Senator ]

Przynajmniej inni mogą jechać spokojnie bez obawy o wjazd w dupę.

08.10.2010
19:34
smile
[89]

Danley [ slow but dangerous ]

Zapraszam na trening :)

edit: Przez pomyłkę skopiowałem w [2], że wyścig odbędzie się z opóźnieniem, czyli o 21. Tym razem nikt nie zgłosił potrzeby opóźnienia, więc poprawiam na normalną godzinę wyścigu 20:30

08.10.2010
21:32
[90]

Kowal172 [ Music Producer ]

Fajnie się dzisiaj jeździło i znów utwierdziłem się w przekonaniu że tor nie jest do wyprzedzania i że dobrze że jade z boksu:D w ostatnim wyścigu (testowym) jechałem za wiktorem i widać było że klawiatury nie ogarnia:) no ale każda próba ataku kończyła się na jego boku bo nie ma miejsca na torze za bardzo:/
oj w niedziele będzie się działo:)
przynajmniej ja mam takie odczucia nie wiem jak u was

08.10.2010
22:10
[91]

Danley [ slow but dangerous ]

Na pewno trudniej niż zwykle będzie dojechać w jednym kawałku do mety. To odróżnia Suzukę od torów nowoczesnych, na których często sekwencje są wolne i nudne, niepozwalające na popełnianie błędów. Suzuka jest pełna szybkich łuków, które potrafią być bardzo zdradliwe i niebezpieczne, ponieważ jedzie się na krawędzi. Fajnie byłoby kiedyś zorganizować jakiś sezon, podczas którego byłyby same tego rodzaju tory :D

09.10.2010
18:30
smile
[92]

kruchy78 [ Centurion ]

zapraszam na serwer :)

09.10.2010
18:57
[93]

Luigi91 [ HORDA ]

Jeśli jestem zacofany proszę mnie poprawić. Trening na [FKB] GOL tak?

Dzięki. :)

09.10.2010
19:01
smile
[94]

Miszka [ Konsul ]

GOL F1 [IP: 91.121.146.118:25500]

09.10.2010
19:48
[95]

Danley [ slow but dangerous ]

Na szczęście póki co nie ma ulewy, można trenować :)

09.10.2010
22:41
[96]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Niestety miałem dzisiaj brak połączenia i mnie wywaliło.

09.10.2010
23:57
[97]

Miszka [ Konsul ]

Może późno, może nie. W razie gdyby nie stanowiło to problemu to poczekajcie z qualem na mnie. Powinienem spokojnie zdążyć, ale fajnie jak będzie kwadrans buforu bezpieczeństwa.

10.10.2010
03:09
[98]

Black Thomi [ Pretorianin ]

Ma ktoś ochote teraz pojezdzić ? :D Nudno samemu xD

10.10.2010
03:28
smile
[99]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Oglądam qual, więc z tobą nie pojeżdżę :P

10.10.2010
06:13
smile
[100]

Miszka [ Konsul ]

Proszę na serwerze nie rozmawiać o wynikach GP Japonii. Tradycyjnie obejrzę dopiero po naszym wyścigu.

10.10.2010
17:22
smile
[101]

KORraN [ Generaďż˝ ]

Bioły prawdopodobnie do końca miesiąca nie będzie miał neta... Sprawa mistrzostwa jest chyba przesądzona...

10.10.2010
17:35
smile
[102]

eJay [ Quaritch ]

ALE DUPA :(((

Sprawa mistrzostwa właściwie rozstrzygnięta ;/

10.10.2010
17:39
[103]

Kowal172 [ Music Producer ]

kurcze szkoda:/ i jeszcze nie będzie go na imoli ! oj dzisiaj bez niego? ciekawe kto wygra:)

10.10.2010
17:48
[104]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Szkoda że to się tak skończyło bo szedł chłopak po tytuł...

spoiler start
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10725944&N=1 ZAPRASZAM!
spoiler stop

10.10.2010
18:00
smile
[105]

Danley [ slow but dangerous ]

Dramat :(

W pierwszej chwili pomyślałem, żeby też nie wystartować w wyścigach na których nie zobaczymy Biolego, ale to raczej i tak nie ma sensu :(

10.10.2010
20:58
[106]

Luigi91 [ HORDA ]

Kowal -> Po pierwsze nie piszemy podczas wyścigu, a po drugie uważaj na słownictwo.

Ja. Zawodowy nieukończyniowiec wyścigów. ;]

10.10.2010
21:01
smile
[107]

Kowal172 [ Music Producer ]

dla mnie szybko się to skończyło:/
miałem jechać normalnie z boksu, no to fajnie czekam patrze jak se jadą,przejechali t1 no to wyjeżdżam z boksu no i pokazuje mi się: "Kara przejazdu przez boks" myśle co to quwa ma być! dobra jadę dalej no i ten swoje dalej informuje mnie że ma zjechac i odbyć kare, no to zjeżdżam (troche wqrwiony) nie zjeżdżam do moich mechaników (no bo tak się tą kare chyba naprawde robi) i mi pisze że coś poszło nie tak. Robie pełne kółko przekraczam linie mety...DSK, WTF!!! co to ma być qrwa!! chciałem chociaż powalczyć o jeden punkt:/
i znowu dwa tygodnie treningów(codzienie naparzałem do czegoś dążyłem i znów na nic) poszło się walić przez takie coś, wszystko miałem dopięte na ostatni guzik i oczywiście się coś musiało spie#$#$ć :(
takie coś to ja mam w d^pie!

no i właśnie sorry za słownictwo i że pisałem w trakcie ale miałem chyba ciśnienie 400 i prawie dostałem palpitacji (to nie jest śmieszne)


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - Kowal172
10.10.2010
21:17
[108]

maciula [ Generaďż˝ ]

Zapaliło się zielone światło przy wyjeździe z boksu, że wystartowałeś ? Przejazd przez boks odbywał się z przepisową prędkością ?

10.10.2010
21:21
[109]

Cappo [ Senator ]

Kowal widać jak ćwiczyłeś start z boksów, sam sobie jesteś winien - przekroczyłeś prędkość w alei, dostałeś pewnie kare Stop%Go a żeby ją odbyć trzeba ustawić na lcd mode, zjechałeś do mechnaików nie odbyłeś kary - DSQ proste.

U mnie już tradycyjnie masa błędów, lekko zahaczyłem Sajesa w T1 sorki ale połowa stawki też tak kopciła że widoczność też była mniejsza. Oczywiście na 2 kółku wyleciałem na T1 straciłem kilka pozycji, później z Miszką bawiliśmy się kto popełni więcej błędów, niby byłem przed Miszką, ale źle oceniłem stan opon i pojechałem o jedno kółko za dużo. Wiedziałem już o tym w S1 - straciłem kilka pozycji a jeszcze znów przeszkodziłem Sajesowi(sorki ale już nie panowałem nad bolidem). Pit, wyjazd bolid lekko skręcał w prawo ale jechałem, do kolejnego błędu gdzie straciłem skrzydło - QIUT.


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - Cappo
10.10.2010
21:28
[110]

Kowal172 [ Music Producer ]

no zahaczyłem rękom chyba (mam ogranicznik na spacji) no ale ok z tym się pogodziłem no ale jak tą kare odbywałem to mnie rozbroiło...myślałem że się normalnie przejeżdża przez boks i gitara, myślałem że jak stane u mechaników to się nie zaliczy bo byłem przy okazji koła wymieniać:/
chyba się za dużo tv na oglądałem:D no nic, kolejny bagaż doświadczeń za mną
jedno co mnie pociesza: przynajmniej przejechałem czysty wyścig:D:D:D
a co mnie martwi:że dużo ćwiczeń poszło na marne:/

ciekawe kto wygrał:)

dajcie powtórkę gdzieś bo chciałbym zobaczyć co mnie omineło(jakby ktoś mógł)

10.10.2010
21:36
smile
[111]

Qverty™ [ Legend ]

Ten wyścig mogę chyba zaliczyć do udanych.

Zjebałem qual, mój czas z quala był o jakąś 1s gorszy od mojego PB. 9 miejsce, Thomi rzutem na taśmę mnie wypchnął z ósemki. Potem dobry start, przeskoczyłem na 8 pozycje. Jechałem za Cappo który jechał tak okrutnie wolnym tempem że nie bardzo wiedziałem co mam zrobic, bolid cięzki, opony nie dogrzany i do tego hardy, bałem się wykonac jakikolwiek manewr. Potem jakieś kolizje i wskoczyłem na 6 pozycje. Zaczałem nabierać niezłego tempa i szybko zyskiwałem przewagę nad Miszką który był za mną i odzyskiwałem do Sajesa który jechał przede mną. Zjazd do boksu po softy, wyjechałem za Miszką, zaczałem kręcić bardzo dobre czasy i szybko go dogoniłem. Potem na nawrocie nagle moje łącze gwałtownie zwolniło, Miszka zniknał, ping ponad 1000, ale dobra na ślepo nawróciłem po wewnętrznej, nie wiem czy był kontakt z Miszką czy nie, w każdym razie nic poważnego się nie stało. Zacząłem uciekac Miszce na 6 pozycji i spokojn ie sobie jechałem. Nie miałem już szans odrobić dużej 30s straty do Sajesa chociaż dosyć znacznie ją zbiłem. Potem nagle okazało się na ostatnim okrążeniu że nalałem o jakieś 4l paliwa za mało i Miszka w połowie ostatniego lapa mnie wyprzedził bo musiałem zaparkowac na poboczu. 7 pozycja nie jest zła ale można było ugrać więcej.

Kowal--->już drugi raz chyba zdarzyło ci się napisać coś w trakcie wyścigu. Przepisy są chyba jasne: NIE PISZEMY W TRAKCIE WYŚCIGU I QUALA. Dekoncentrujesz ludzi, nalezy ci się kara ale to już nie moja broszka...

fisher--->musisz jechac tak żeby w odpowiednim momencie wyhamowac, Cappo ma prawo przyhamowac na zakrecie kiedy i gdzie chce, taki miał punkt hamowania i tyle. Widziałem całe zdarzenie bo jechałem za wami, trzeba było wyprzedzać po zewnętrznej a nie ładowac się Cappo w dupsko...Twoja wina....

10.10.2010
21:38
smile
[112]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Po pierwsze: Cappo co to ku%&a miało być??!! Na T1 zajechałeś mi drogę, wrąbałem się w ciebie, i straciłem 4 pozycje. Ogólnie wyścig średnio udany ale 2 punkty wpadły. Po drodze miałem jeszcze karę STOP/GO ale to tam nic na za wiele nie zmieniło chyba że by mnie Cappo nie wywalił odrazu na T1!!

10.10.2010
21:39
[113]

sajes [ Jagiellonia Bialystok ]

Fisherze pokory trochę i ostrożniej słowa dobieraj, bo oskarżanie kogoś, że mu w dupe wjechałeś to jest szczyt buractwa.
Co do wyścigu - nuda. 5 Zaplanowane 5 miejsce w qualu (mimo, że pojechałem go baaardzo słabo), 5 miejsce w wyścigu praktycznie nie zagrożone.

10.10.2010
21:44
[114]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Sajes---> Ale mógł przynajmniej zjechać do wewnętrznej a nie pakować mi się pod koła jak widział ze jadę z taką prędkością...

10.10.2010
21:46
[115]

Qverty™ [ Legend ]

fisher--->człowieku on ci się nie pakował pod koła, to było pierwsze okrążenie. T1 nie pokonujemy z pełna prędkością tylko zwalniamy odpowiednio i jeżeli ew. jest miejsce to wyprzedzamy a nie. To nie on ci się wepchnał pod koła tylko ty mu w dupe wjechałeś i to nie ty ale on powinien mieć do ciebie pretensje.

Kurde jak mozna oskarżać kogoś że wjechało mu się w dupę...Dzizas...

Miszka--->a jednak był kontakt? A to przepraszam :p

10.10.2010
21:46
smile
[116]

sikham [ Generaďż˝ ]

tempo wyścigowe tragedia :( jeszcze ładne 360' zrobiłem na 3 chyba okrążeniu

dobra walka z Bokserkiem na pierwszych 2 zakrętach :) potem wyprzedzanie Qvertego chyba na R130 (próbował mnie zabić;)) + hamowanie na środku któregoś zakrętu - zawał :D

2 razy dublowałem Fishera i za każdym razem zawal+odjecie z mojej strony...

szkoda ze Cappo odpadł bo była szansa zapunktować 2 samochodami; Cappo "jeszcze ich dopadniemy" :)

gratulacje dla top3 (eJay wyrabiasz się;) )

Fisher obejrzyj replay a nie tu wyzwiskami rzucasz...
kto napisał coś w wyścigu ? zamordować...

10.10.2010
21:46
smile
[117]

Miszka [ Konsul ]

A miało być tak pięknieeeeeee:(

Qual - 6 miejsce - w sumie nie najgorsze. Co prawda pojechałem gorzej od PB o 0,6 sekundy, ale i tak to starczyłoby tylko na oczko wyżej. A przecież Sajes też PB nie wykręcił.

Start - cały czas jak robiliśmy testowe wyścigi bałem się zrobić falstart bo na prostej startowej bolid powoli staczał się z pola. Jako, że przezorny zawsze ubezpieczony lekko trzymając hamulec zacząłem gazować - jak się okazało nie zauważyłem, że światła właśnie zgasły - start gorszy niż Webbera, ale nie wybijający się ponad ostatnie moje wyczyny:(

Wyścig to istna katastrofa. To że spadłem na prawie ostatnią pozycję to w sumie nic - trzeba jechać dalej i się bawić. Szkoda tylko, że tempo było tragiczne. Dodatkowo tyle błędów ostatnio chyba popełniłem w Niemczech a i tak nie jestem pewny czy dzisiaj nie pobiłem niechlubnego rekordu:(

Wykaz grzechów:
- na zakręcie 130R zrobiłem sobie "Rosberga"
- na T1 wyleciałem i pocałowałem bandę (dobrze, że chociaż bokiem)
- na ostatniej szykanie zrzuciłem na "N" i popełniłem pięknego bączka
- na zakręcie "spoon" zrzucając biegi zrobił mi się dwuklik w kierownicy i ledwo co skontrowałem, tracąc jednak cenne sekundy.

Przez cały wyścig bałem się go skończyć chyba w najgłupszy możliwy sposób - przez skurcz łydki. Tak się nabiegałem na piłce, że nogi miałem z waty. A miałem sobie odpuścić.

Pomijając jednak ckliwe wymówki - tempo było słabe i to zadecydowało o słabym występie. Słabym jak słabym w końcu 6 miejsce - ale apetyt był większy.

Dzięki Cappo za walkę.
Dzięki Qverty za walkę - chociaż wyprzedziłeś mnie na nawrocie wypychając z toru... ale jak mawiają oliwa sprawiedliwa:P (pewnie bym zgłosił gdybyś dojechał do mety.

Jedyny prawdziwy pozytyw to taki, że udało mi się pojechać dwa stinty na softach.

Dziękuję, idę umrzeć.

I ogromne gratulacje dla eJay'a - genialny wyścig z Twojej strony - pokazałeś jak ogromna przepaść jeszcze nas dzieli, a tliła się we mnie jakaś nadzieja:)

Graty Dan.

10.10.2010
21:47
[118]

Kowal172 [ Music Producer ]

Kowal--->już drugi raz chyba zdarzyło ci się napisać coś w trakcie wyścigu. Przepisy są chyba jasne: NIE PISZEMY W TRAKCIE WYŚCIGU I QUALA. Dekoncentrujesz ludzi, nalezy ci się kara ale to już nie moja broszka...

wiem sorry no ale bez jaj sam chyba widzisz przez jaką pierdołę odpadłem i poprostu mnie natchneło i średnio nad sobą panowałem
chyba ci sie żadna krzywda nie stała przez to prawda:)

sikham--> to ja sorka:) postawmy krzyż:D a nie odrazu mordować

GOOD JOB eJay --> pod koniec sezonu idziesz na całość:)

10.10.2010
21:48
smile
[119]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

fisher - to ty musisz przewidzieć, że zawodnik przed tobą może zahamować. Poza tym nawet nie próbowałeś zwolnić. Tak się składa, że ja jechałem tuż przed tobą i jakoś nie uderzyłem w Cappo.

10.10.2010
21:49
smile
[120]

eJay [ Quaritch ]

Nie mam pojęcia co się stało ;)

Start był dobry (w qualu PB) bo obroniłem 4 pozycję, a to zawsze było moją piętą achillesową. Kilka okrążeń za bokserkiem, który popełnił błąd na Spoonie. Awansowałem na 3. Potem Bokserek chyba zespinował, a Sikham zwiedzał pobocza. Umiejscowiłem się na drugim miejscu i tak było do zmiany opon. Wyjechałem za czołówką mając za sobą szatańsko pędzącego bokserka. Sikham chyba popełnił jakieś błędy bo spadł za mnie i to dość grubo. Pozostał Danley, który wg planów mojego inżyniera miał mknąć do mety, ale ten nagle zjechał do pita na zmianę opon na miękkie. Kurde, prowadzę, wtf!?!?! Bokserek zaczął mnie doganiać, po drodze nie obyło się bez kłopotów z dublowaniem.

Ostatnie 6 lapów to jazda na limicie z bokserkiem na bagażniku, który jechał po prostu fantastycznie i 2 kółka przed końcem już mnie wyprzedził przed szykaną na R130...więc postanowiłem zaryzykować i opóźnić hamowanie na maksa. Prześlizgnąłem się przed bolid Ferrari, a za nami był już Danley. Ten manewr uważam za najlepszy w mojej karierze na WF:) Nie dość że była to walka z renomowanym rywalem, to jeszcze postawiłem wszystko na jedną kartę. I się opłaciło. Co prawda ostatnie okrążenie było na maksa stresujące i Danley już szykował się do ataku, ale na szczęście linia mety nie została przesunięta i 3 bolidy wjechały na nią w ciągu 1 sekundy co jest chyba rekordem ligi:>

Pierwszy RBR, drugi Force-India, a trzecie czerwoneeee Ferrrari:) Nieco frywolna taktyka na 1 pit zdała egzamin, ale trzeba było do tego szybkiego bolidu i bezbłędnej jazdy. Oba czynniki wystąpiły dziś w nadmiernych ilościach :)

Zwycięstwo dedykuję Biołemu, który nie mógł dzisiaj być i prawdopodobnie odpada z walki o mistrzostwo. To miał być dublet:)


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - eJay
10.10.2010
21:50
[121]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Może trochę przesadziłem ale Cappo nie jest całkowicie bez winy(tak myślę)... Wiktor---> jechałem po prawej twojej stronie bo myślałem nad jakimś wyprzedzaniem. Kiedy miałem hamować?? Cappo nagle odbił w lewo i klops.

10.10.2010
21:53
smile
[122]

Qverty™ [ Legend ]

eJay--->nie wiem jak można było jechac w tym wyścigu na jeden pit. Jesteś od dzisiaj moim sensejem bo nie ogarniam tego...

Raport please...

10.10.2010
21:54
[123]

Miszka [ Konsul ]

Ja miałem jechać 3xsoft, ale z taką stratą postanowiłem zaryzykować i udało się bez problemu 2xsoft:D Ja też chce być sensejem:P

10.10.2010
22:00
[124]

Black Thomi [ Pretorianin ]

HA miało mnie w ogóle nie być a do 8 lapa było świetnie :D O dziwo zakwalifikowałem się do Q2 fakt rzutem na taśmę i chyba jak ktoś pisał zacząłem ostatniego lapa ok 5 sec po czasie :/ (Sry Qverty)

Start z 8 pozycji mnie mobilizował bo zawsze na starcie zyskuje kilka pozycji które później tracę w T1 bo jeszcze nie ogarniam agresywnej ale bezpiecznej jazdy z 12 bolidami obok :D Ale teraz było inaczej, 3 2 1 START! A miszka przede mną stoi xD no to nagły ruch kierownicy w prawo i tylko banda mnie uratowała od spina spadek na 10 miejsce dlugo tam nie zabawiłem dzięki Virgin Player ktory skutecznie pozwolił mi zyskać 3 pozycje w T1, tak podbudowany jechałem sobie dalej, później udało mi się dobiec do Qvertego ale przy próbie ataku zahaczyłem jego koło i mnie trochę zwolniło co wykorzystał Miszka i spadłem na 8 miejsce chyba lapa tak pojechałem i wydarzył się moment który przyprawił mnie o palpitacje serducha :D Miszka wyjechał na pobocze i tak szybko jak wyjechał tak wrócił na szczęście zdążyłem odbić w prawo i mogliśmy jechać dalej:D I tak na 7 pozycji z ok sekundową przewaga nad Miszką (raz więcej raz mniej) sobie jechałem do 8 lapa gdzie na wyjściu z łuku chyba tylne prawe koło złapało mi pobocze - spin - banda=bye bye przednie skrzydło i coś się z lewym hamulcem popsuło ;( zjazd do pitow na 8 kółku zmiana na hardy i tak sobie później sam jechałem do końca :( po drodze połykając. Jeszcze na początku utrzymywałem 11-12 sec straty do Miszki i liczyłem że zjedzie na pita jeszcze i może mi się uda powalczyć z nim jednak z każdym kółkiem jechałem coraz gorzej i później postanowiłem już dojechać do końca bez żadnej awarii hamulców lub silnika i nie wiem dlaczego na ostatniego lapa zachciało mi się kręcić jakiś uber pro czas bo znowu banda w tym samym miejscu i tak się doturlałem do mety a miałem chyba jeszcze szanse wyprzedzić Qvertego ktoremu sie zupa skończyła :(

Cieszą 4 pkt ale niedosyt pozostaje bo 2 błędy kosztowały mnie 2 pozycje i zmianę taktyki :(

Szkoda że to kolejny wyścig gdzie przez moje błędy pozbawiłem się przyjemności walki o pozycje i od 8 kółka jechałem sam :( Czuje się jak w prawdziwej F1 jeden fajny manewr wyprzedzania na sezon ;(

PS.
Wiktor zrób kierownice bo musimy na Imoli odrobić punkty do dziewic :D

10.10.2010
22:02
[125]

sikham [ Generaďż˝ ]

Fisher miałeś po lewej Wiktora a z przodu zadymę - Wiktor zamykał Ci drogę ucieczki w prawo to zamiast zwolnic pchałeś się tam gdzie nie powinieneś Cappo miał inne zmartwienie w postaci hamującego bolidu przed nim gdyby go tam nie było wbiłbyś się w tego przed Cappo i tez być miał wtedy pretensje ? mam nadzieje ze w zimę urządzimy sobie kilka wyścigów innymi seriami wtedy dopiero zobaczysz co to znaczy ciasno na t1 ;)

ps. taki mały Pietrow nam wyszedł tez na starcie :D

ps2. kurde eJay mnie goni w generalce ;/ :P

10.10.2010
22:10
smile
[126]

Luigi91 [ HORDA ]

up^ Porsche na Monako! ]:>


Co do next GP. Co jedziemy?

-Imola -

- A1 Ring


Nigdy jeszcze nie jechaliśmy Formułą na A1. Jest to prosty, szeroki, ale zarazem krótki tor i nie wymaga wiele treningów.


Sikham -> Zadyme? :P Ten łuk jest szeroki i można tam wejść 13wide ;D

10.10.2010
22:11
smile
[127]

eJay [ Quaritch ]

kurde eJay mnie goni w generalce ;/ :P

LOL. Moim zdaniem nie masz się o co martwić ;) Ja rywalizowałem w tym sezonie z Cappo i Miszką. Zadanie raczej wykonałem, choć przewaga nad Miszką nie jest bezpieczna.

10.10.2010
22:27
[128]

sikham [ Generaďż˝ ]

Luigi juz widze ta zadyme na t1 na a1 :D

10.10.2010
22:30
smile
[129]

sajes [ Jagiellonia Bialystok ]

Ja jestem za a1. To właściwie jedna długa prosta :D

10.10.2010
22:33
[130]

Kowal172 [ Music Producer ]

to A1 nawet fajnie wygląda więc też jestem za nim:P
taki myśle luźniejszy wyścig by był w którym fajnie by się wyprzedzało:)

10.10.2010
22:40
[131]

sikham [ Generaďż˝ ]

Luigi -> Fisher wejdzie na 14w i będzie zadyma :P

ps. sorry ;)

11.10.2010
00:02
[132]

Cappo [ Senator ]




Fisher na T1 zawsze trzeba uważać, jak mówiłem sporo bolidów kopciło, było ciasno sam lekko traciłem Sajesa dlatego mnie odbiło, a przeglądając repa widzę że byłeś w sporej odległości ode mnie, miałeś czas wyhamować.

11.10.2010
00:09
[133]

Danley [ slow but dangerous ]

Gratuluję eJay zwycięstwa. To jest właśnie to o czym pisałem przed wyścigiem, czas się włączyć do walki o najwyższe lokaty :) Bokserek też jechał świetnie, ale w walce z eJayem popełnił błąd, dlatego nie udało mu się utrzymać P2. Miszka w punktach, także również gratuluję :)

Jechałem na 2 pitstopy, co było taktyką nienajgorszą ponieważ do końca była szansa na P1, ale jednak niewystarczającą w dzisiejszym GP. W prawdzie odbiłem wszystkie straty z drugiego postoju w boksie, było jednak już za późno. Dopiero na ostatnim okrążeniu zbliżyłem się do Bokserka na tyle aby podjąć walkę. Najpierw obronił mój atak na T1 i później pod koniec 2 sektora na nawrocie popełnił błąd, więc go wyprzedziłem. Na wyprzedzenie eJay'a miałem tylko ostatni zakręt, ale jednak się nie udało. Trzech kierowców kończy wyścig w 1s, w tym jadą różnymi taktykami, to jest to :)


Jeśli chodzi o kolejne GP to ręce opadają.. Trochę dziwne, że nagle się obudziliście. Był czas na dyskusje przez ostatni miesiąc i prawie nikt się nie udzielał. Generalnie prawie nikogo nie obchodził temat, a tych co obchodził opowiedzieli się za Imolą, dlatego do wstępniaka trafiło GP San Marino i jest to oficjalnie kolejne GP.

11.10.2010
07:44
[134]

Kowal172 [ Music Producer ]

Dan, nie bądź taki uparty:) chce ci się znowu jechać taki trudny tor jak Imola? czy lepiej pojeździć na troche łatwiejszym a zarazem szybszym A1 :P, jak się przejechałem na Imoli to już mam dość(znowu trzeba było się go uczyć) zakrętów multum, miejsca do hamowań są bardzo słabo widoczne w niektórych miejscach, no i oczywiście jest troszke wąski:/(nie jest aż taki zły no ale jest trudny napewno) po Suzuce z chęcią bym pojeździł na torze szybkim na którym każdy mógł by się trochę pobawić-->tak mi się przynajmniej wydaje że ten tor taki jest:D(bo chyba o zabawę tutaj też chodzi prawda?)

11.10.2010
07:52
[135]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Ja w sumie jestem za A1. Cappo--->z daleka ja widziałem to tak że ty mi pojedziesz w prawo a ty nagle trochę w lewo skręciłeś. Nowe doświadczenia i tyle. Tam było shit happens ale nie było to miłe...

11.10.2010
08:20
smile
[136]

Kowal172 [ Music Producer ]

Przejechałem się teraz na obu:) i do mojej wypowiedzi chciałbym dodać pare słów(które kogoś pewnie g@wno obchodzą:D) o A1...tor jest może trochę za łatwy(po pierwszym okrążeniu już go umiesz) i za krótki (nie wiem czy to komuś przeszkadza) myśle że najlepsi będą jeździć ok. 1:15:) dużo o nim nie można powiedzieć jak widać:D
Imole też taka trudna nie jest(też się można jej szybko nauczyć-gdzieś 5 kółek i już umie sie ją fajnie)
Tyle ode mnie, może jeszcze ktoś się wypowie:P

11.10.2010
09:38
[137]

eJay [ Quaritch ]

Teoretycznie decyzja została już podjęta - wybrana została Imola, ale widzę że pojawia się sporo głosów za A1. Dlatego do czwartku głosujemy co chcemy mieć na następnym GP.


Imola:
-
-
-

A1:
-
-
-


Czy sytuacja z Biołym jest pewna tzn. do końca miesiąca nie ma neta?

11.10.2010
11:03
[138]

Cappo [ Senator ]

Imola:
- Cappo
-
-

A1:
-
-
-

11.10.2010
11:30
[139]

Miszka [ Konsul ]

Incydenty zgłaszamy do godziny 23.00

11.10.2010
12:29
[140]

Miszka [ Konsul ]

A teraz Panie i Panowie, niedoświadczeni kierowcy i inne zagrożenia drogowe (tak, tak drogie "dziewice" to do Was). Czytamy uważnie.

1. Na samym początku w rFactorze przechodzimy do sekcji konfiguracji klawiszy.
2. Znajdujemy interesującą nas część --->
3. Zmieniamy przypisane klawisze tak, aby w czasie jazdy jak najwygodniej móc zmieniać te wartości, jednocześnie pamiętając by nie spowodować wypadku (dlatego najlepiej bawić się na prostej lub w czasie zjazdu do pitstopu).

LCD Mode - statek matka dla pozostałych - jeśli nie ma ustawionego, nie ma możliwości przejrzenia interesujących nas danych. Umożliwia przełączanie poszczególnych ekranów pokładowego huda.

Request Pit - tę opcję znacie i lubicie, więc chyba daruje sobie tłumaczenie.

Teraz klawisze sterujące po ekranie LCD:
Up - do góry
Down - do dołu
Increase - zwiększanie wartości
Decrease - zmniejszczanie wartości

Bez powyższych w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek konieczności zmiany ustawień podczas wyścigu jestecie bezradni.


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - Miszka
11.10.2010
12:29
[141]

Miszka [ Konsul ]

Część druga sympozjum pod tytułem "Get fast and save or get lost"

Na załączonym obrazku można zobaczyć jak na ekranie pitstopu zmienić naprawę uszkodzeń.

Do not repair - mechanicy nie będą nic naprawiać, wymienią jedynie koła
Repeair body - zostnią wymienione spojlery jeśli zostały utracone plus wymiana kół
Repeair all - naprawa wszystkiego i wymiana kół.

W trakcie wyścigu najczęściej wykorzystywane są dwie pierwsze opcje i tego się trzymajmy.


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - Miszka
11.10.2010
12:29
[142]

Miszka [ Konsul ]

Ostatnią trzecią część sympozjum poświęcimy szeroko pojętemu bezpieczeństwu i odbywaniu zasłużonych kar.

Na początek odrobina teorii:

W rFactor występują 3 rodzaje kar:
DQ - dyskwalifikacja z dalszej jazdy
Drive Through - karny przejazd przez aleję serwisową
Stop and Go - karny przejazd przez aleję serwisową wraz z postojem na swoim stanowisku

Nie obyło się bez screena poglądowego.

W lewym górnym rogu możemy zobaczyć jak wygląda wyrażona symbolem kara "Stop ang go". W przypadku gdy dostąpi nas niebywały zaszczyt wykonania tej kary należy przełączyć się na ekran pitstopu (prawy dolny róg) i zaznaczyć opcje Stop/Go na Yes. W nawiasie mamy informację ile maksymalnie mamy czasu na wykonanie kary. Warto w tym miejscu zaznaczyć aby nie wywoływać tego ekranu przez Pit Request a przez LCD Mode (domyślnie Enter)

Karę Drive-Through wykonujemy tak jak w telewizji (Kowal już podobno wie jak:P). Czyli zwalniamy przed wjazdem do Pit Lane, przejeżdżamy całą aleję z dozwoloną prędkością jednocześnie podziwiając widoki, by koniec końców wyjechać z drugiej strony.

Mała ściągawka dla zobrazowania sytuacji:


W ramach wymaganych przez Ministerstwo Sportu aspektów bezpieczeństwa warto przypomnieć (bo mam nadzieję, że każdy o tym wie), aby w trakcie wyścigu korzystać z:
a) pełnego kompletu lusterek wirtualnych
b) kontrolować położenie innych kierowców na pasku na dole ekranu.

Szczególna uwaga do kierowców dublowanych. Widząc na dole, że jakiś kierowca z numerkiem wyższym niż wasz szybko się zbliża skupcie się na tym jak go ładnie przypuścić by nie być później zaskoczynm jak zawartością Kinder Niespodzianki.

Dodatkowo podczas kwalifikacji jeśli pojawia się symbol termometru i kropelki na czerwonym tle (na screenie 3 od lewej) należy wcisnąć esc. Nie wolno jechać z dymiącym silnikiem dalej pod groźbą DQ.

class dismissed


Wirtualna Formuła 1 - cz. 135 | GP Japonii - Suzuka - Miszka
11.10.2010
13:22
smile
[143]

Qverty™ [ Legend ]

[132] LOL miałem szybsze PB wyścigu od eJaya i czwarty czas wyścigu :D Drobiazg a cieszy ;p


Imola:
- Cappo
-
-

A1:
- Qverty
-
-

Nie robi mi to szczególnej różnicy ale jednak A1 bardziej mi się podoba....


edit.

Dodatkowo podczas kwalifikacji jeśli pojawia się symbol termometru i kropelki na czerwonym tle (na screenie 3 od lewej) należy wcisnąć esc. Nie wolno jechać z dymiącym silnikiem dalej pod groźbą DQ.

Yeah right, i tak nikt tego nie przestrzega. Wczoraj na starcie niektórzy z przodu dawali taką zasłonę dymną że nic nie było widać :D

11.10.2010
13:29
[144]

Miszka [ Konsul ]

Dodatkowo podczas kwalifikacji jeśli pojawia się symbol termometru i kropelki na czerwonym tle (na screenie 3 od lewej) należy wcisnąć esc. Nie wolno jechać z dymiącym silnikiem dalej pod groźbą DQ.

11.10.2010
13:32
smile
[145]

eJay [ Quaritch ]

Cieszy? To chyba powód do zmartwień:) PB w zasadzie tyle mówi co nic, a może raczej to wynik jednego konkretnego okrążenia w dobrych warunkach do jazdy. Nie jestem ultraszybki jak Bioły, precyzyjny jak Dan, agresywny jak bokserek i nieprzewidywalny jak sikham:)) Jadę po prostu równo. I każdemu radzę iść podobną drogą, zwłaszcza nowym kierowcom. Rok temu kończyłem na miejscach 8-10, na początku tego sezonu 6-7, a wczoraj wygrałem. Obym nie skończył jak Kubica - jedna wygrana w Montrealu, a potem długo nic:)

11.10.2010
13:32
smile
[146]

Qverty™ [ Legend ]

Dodatkowo podczas kwalifikacji

A przepraszam...

Cieszy? To chyba powód do zmartwień:)

Ee tam. Narazie nie mam takiego skilla aby wygrać(moje najwyższe miejsce to 4) a PB wyścigowe na wysokim miejscu w tabelce czasów cieszy i mobilizuje bo pokazuje że jednak nie traci się tak do czołówki jak na początku zabawy. Jeszcze trochę nad regularnością popracuje i będzie git :D

11.10.2010
13:36
smile
[147]

Danley [ slow but dangerous ]

Dan, nie bądź taki uparty:) chce ci się znowu jechać taki trudny tor jak Imola? czy lepiej pojeździć na troche łatwiejszym a zarazem szybszym A1 :P

Nie w tym rzecz, w tym tygodniu przed weekendem mam czas na trening a w przyszłym już nie. Dlatego temat podnosiłem odpowiednio wcześniej, aby od dziś trenować, zrobić seta, przerobić program i maksymalnie do piątku mieć zakończone przygotowania do tego GP. W tym momencie miałem zaplanowany trening i dupa, nie ma sensu odpalać rf.

11.10.2010
14:36
[148]

Black Thomi [ Pretorianin ]

Hymmm było zadecydowane że Imola i nikt nie zgłaszał sprzeciwów a więc teraz o co biega ?

Imola:
- Cappo
- Luigi
- Thomi

A1:
- Qverty
-
-

11.10.2010
14:41
[149]

Luigi91 [ HORDA ]

Zdecydowanie już Imola. Jazda na A1 to prawie jak na owalu.

Ja zacząłem to pospolite ruszenie ciot i ja je zakańczam. Imola na serwer, please.
Sorry Danley.

11.10.2010
17:22
smile
[150]

Kowal172 [ Music Producer ]

Miszka--> dzięki za wysiłek:)

spoiler start
Dobra Imola może być:P sorka za zamieszanie...:)
spoiler stop

11.10.2010
18:01
smile
[151]

Kowal172 [ Music Producer ]

A mógłby ktoś wrzucić jeszcze powtórke wyścigu? bo mam ledwo może początek wyścigu a chciałbym zobaczyć reszte zmagań:P oczywiście jakby komuś się chciało i znalazł troszke czasu:)
I jak Danleyowi się spieszy to dajmy tą Imole i już, ok?
Qwerty--> kiedyś widziałem że powtórke ktoś wrzucał na serwer nie chodzi mi na Jutuba tylko żeby tak wkleić do folderu z grą i otworzyć w grze...myślałęm że się tak da:) jak nie no to sorka

11.10.2010
18:03
[152]

Qverty™ [ Legend ]

Składaniem filmików zajmował się u nas Martin...dawno chłopa nie widziałem. Przemek też robił ale przestał i teraz też nie zagląda a innym się nie chce...

11.10.2010
18:56
[153]

Kowal172 [ Music Producer ]

Właśnie zauważyłem że tor jest już na serwerze:)

11.10.2010
20:12
smile
[154]

Kowal172 [ Music Producer ]

Już coś dzisiaj pojeździliśmy na Imoli:) (było nas czterech)
i nawet wywiązała się dyskusja "Dziewice" vs. Luigi no ale to zupełnie inna historia:D

spoiler start
soory że znowu dzisiaj post pod postem no ale tak jakoś wyszło:)
spoiler stop

12.10.2010
18:54
smile
[155]

eJay [ Quaritch ]

Ok post 143 traci ważność. Jedziemy na Imoli, tor jest w pytę:) Na A1 byłaby nuda.

13.10.2010
16:24
[156]

Kowal172 [ Music Producer ]

Może byśmy się zebrali ( w większej ilości) w niedziele i trochę pojeździli:) co wy na to? sezon się kończy więc będzie chyba coraz mniej takich okazji:P

a tak przy okazji...zauważyliście jak ciasno będzie na T1 ?:) tam jak przejedziemy wszyscy w jednym kawałku to będzie dobrze:D

13.10.2010
16:37
smile
[157]

Qverty™ [ Legend ]

a tak przy okazji...zauważyliście jak ciasno będzie na T1 ?:) tam jak przejedziemy wszyscy w jednym kawałku to będzie dobrze:D

a) A nie zauważyłeś że w każdym wyścigu na T1 jest ciasno? :p
b) napewno nie wszyscy wyjdą z tego cało jeżeli ty weźmiesz udział w tym wyścigu

Radzę ci już z botami trenowac dzien w dzień czyste przejechanie T1

13.10.2010
16:43
smile
[158]

Kowal172 [ Music Producer ]

a) A nie zauważyłeś że w każdym wyścigu na T1 jest ciasno? :p
zauważyłem, ale tu jest jakoś tak...wyjątkowo

b) napewno nie wszyscy wyjdą z tego cało jeżeli ty weźmiesz udział w tym wyścigu
przepraszam bardzo ale w t1 jeszcze prze zemnie nikomu się nic nie stało:D

a co myślicie o tej propozycji z wcześniejszego postu?:)

13.10.2010
16:54
[159]

Luigi91 [ HORDA ]

Myślę, że powinieneś więcej jeździć z botami żeby nauczyć się atakować i zdobywać pozycje nie dotykając go.

14.10.2010
18:15
[160]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Kiedy będą oficjalne wyniki??

14.10.2010
19:41
[161]

Danley [ slow but dangerous ]

Ok post 143 traci ważność. Jedziemy na Imoli, tor jest w pytę:) Na A1 byłaby nuda.

Jeden z najlepszych torów w kalendarzu i przy tym bardzo różny od innych :)

Niestety prawdopodobnie będę w domu około 20:30, więc tylko w przypadku przełożenia wyścigu o pół godziny (21:00) mam szansę wystartować :/

14.10.2010
19:42
[162]

eJay [ Quaritch ]

A przekładajmy:) Jestem za bo w niedzielę mam jakiś wypad i też wracam ok. 20.

14.10.2010
19:45
[163]

Kowal172 [ Music Producer ]

Niestety prawdopodobnie będę w domu około 20:30, więc tylko w przypadku przełożenia wyścigu o pół godziny (21:00) mam szansę wystartować :/

dla mnie to nie problem...żebyś tylko wystartował, kto się nie poświęci dla mistrza:):)??

a co do toru to źle nie ma, nawet fajny:)

robimy jakiś trening w niedziele bo tor zacny więc można trochę pojeździć?:P może dałoby się uzbierać pare osób:)

14.10.2010
19:47
[164]

Danley [ slow but dangerous ]

Sezon jeszcze trwa :)

14.10.2010
22:57
smile
[165]

Miszka [ Konsul ]

OFICJALNE WYNIKI GP JAPONII NA TORZE SUZUKA(16/19)

KWALIFIKACJE


1. Danley-----------01:33.834-------/
2. Sikham_PL------01:34.350-------00.516
3. Bokserek--------01:34.475-------00.641
4. eJay--------------01:34.506-------00.672
5. Sajes-------------01:35.438-------01.604
6. Miszka------------01:35.515-------01.681
7. Cappo------------01:35.764-------01.930
8. Thomi-------------01:36.765------02.931
-------------------------------------------------------
9. Qverty
10. wiktordth
11. Luigi
12. FisherFighter
13. Kowal

======================================

WYŚCIG

1. eJay-------------43:00.921---------/ (1)
2. Danley----------43:01.163---------00.242 (2) Najszybsze okrążenie wyścigu
3. Bokserek-------43:01.652---------00.731 (1)
4. Sikham_PL------43:29.088--------28.167 (2)
5. Sajes------------43:48.261--------47.340 (1)
6. Miszka-----------44:17.552--------01:16.631 (1)
7. Qverty-----------DNF (Fuel)------- -1laps (2)
8. Thomi------------43:24.720------- -1laps (1)
9. FisherFighter-----44:25.591------ -1laps (2)
10. wiktordth-------43:13.643------- -2laps (2)
11. Cappo----------DNF (Suspension)- -10laps (1)
12. Luigi------------DNF (DNF)---------- -21laps (2)
13. Kowal-----------DNF ()------------- -21laps (0)

=======================================

Kowal - ostatnie ostrzeżenie za rozmowy w trakcie wyścigu. Jeszcze jeden taki wyskok i konsekwencje będą dotkliwe

========================================

GP Japonii punktacja:

1. eJay +25pkt.
2. Danley +18pkt.
3. Bokserek +15pkt.
4. Sikham_PL +12pkt.
5. Sajes +10pkt.
6. Miszka +8pkt.
7. Qverty +6pkt.
8. Thomi +4pkt.
9. FisherFighter +2pkt.
10. wiktordth +1pkt.

=======================================

-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):


1. Danley (FI)-----------------318pkt.
2. Bioly74 (RBR)--------------259pkt.
3. Bokserek (FER)------------175pkt.
4. Sikham (MCL)--------------133pkt.
5. eJay (RBR)-----------------112pkt.
6. Miszka (FI)-------------------79pkt.
7. Cappo (MCL)-----------------70pkt.
8. Fifomaniak (MCL)------------68pkt.
9. KORraN (RBR)---------------48pkt.
10. Tvk (VIR)-------------------46pkt.
11. Sajes (STR)-----------------43pkt.
12. Wiktordth (REN)------------38pkt.
13. Simson (MER)--------------35pkt.
14. Qverty (STR)---------------29pkt.
15.Maciula (FER)----------------24pkt.
----Slawek1982 (FER)----------24pkt.
16. Przemek (FER)--------------17pkt.
17. Thomi (WIL)-----------------14pkt.
18. Glober (REN)----------------10pkt.
---- Luigi (WIL)------------------10pkt.
---- Qbek555 (REN)-------------10pkt.
19. Kowal (VIR)------------------4pkt.
---- FisherFighter (VIR)----------4pkt.
20. Hautameki (BMW)-----------2pkt.
21. KamykPL (BMW)-------------1pkt.

=======================================

-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):

1. Force India F1 Team----------------397pkt.
2. Red Bull Racing----------------------357pkt.
3. Scuderia Ferrari Marlboro----------219pkt.
4. Vodafone McLaren Mercedes-------207pkt.
5. Scuderia Toro Rosso----------------112pkt.
6. Mercedes GP Petronas F1 Team----99pkt.
7. Virgin Racing-------------------------63pkt.
8. Renault F1 Team---------------------58pkt.
9. Lotus F1 Racing----------------------27pkt.
10. AT&T Williams----------------------20pkt.
11. BMW Sauber F1 Team-------------14pkt.

14.10.2010
23:13
[166]

Kowal172 [ Music Producer ]

Kowal - ostatnie ostrzeżenie za rozmowy w trakcie wyścigu. Jeszcze jeden taki wyskok i konsekwencje będą dotkliwe

:/

czyli nie ciekawie:)

15.10.2010
08:21
[167]

Danley [ slow but dangerous ]

San Marino, Autodromo Enzo e Dino Ferrari, nowy temat: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10738851&N=1

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.