GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Sklep internetowy a gwarancja

29.09.2010
19:31
[1]

fAST FEFES [ Pretorianin ]

Sklep internetowy a gwarancja

Witam
Mam pytanie odnośnie zakupu komputera z sklepu internetoego (ram.net.pl). Powiedzmy, że kupiłem u nich wszystkie części, złożyłem komputer ale po około pół roku coś się popsuło. Co w takiej sytuacji zrobić? Są jakieś gwarancje? Trzeba uszkodzoną część wysyłać do producenta?

29.09.2010
19:38
smile
[2]

kefirek09 [ Senator ]

Jeśli komputer był składany "na własną rękę", to nie powinno być plomb gwarancyjnych na obudowie. Sprawdź co się popsuło, ewentualnie daj do serwisu, żeby sprawdzili co nie gra. Jeśli znajdziesz wadliwą część (np. Pamięć RAM) to sprawdź czy masz na nią gwarancję i odeślij. Przy zakupach przez internet powinni przyjąć bez żadnych wymówek :)

29.09.2010
20:27
[3]

PrzemoDZ [ kebab w bulce ]

Sprawdź jaka części jest uszkodzona. Możesz dzwonić do sklepu, ale w większości przypadków odeślą Cię do producenta uszkodzonej części. Dzwonisz więc do działu reklamacji danej firmy, zgłaszasz usterkę, oni nadają Ci numer RMA i przysyłają kuriera. Przyjeżdża pan, dajesz mu uszkodzoną część, za kilka dni (zwykle trwa to tydzień) przyjeżdża kurier z nową lub naprawioną częścią.

Czasami jednak szybciej jest załatwić sprawę przez sklep, w przypadku gdy przysługuje Ci prawo rękojmi- wówczas nie czekasz aż część zostaje naprawiona tylko sklep od razu wymienia towar na nowy.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.