GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wirtualna Formuła 1 - cz. 134 | GP Singapuru - Marina Bay

25.09.2010
00:10
[1]

Danley [ slow but dangerous ]

Wirtualna Formuła 1 - cz. 134 | GP Singapuru - Marina Bay

Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 RFT 2009 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.

1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- - pełna wersja 1.255

2) MOD: LINKI (instalacja do głównego foldery rFactora, 312 MB):



Patch 1.1 (171 KB) ->
Patch 1.2 ->
Dźwięki z WCP do RFT (106 MB) -> (podmiana dźwięków nie jest obowiązkowa)

Poradniki do ustawień bolidu:
-
-
-


REGULAMIN LIGI

I. UCZESTNICTWO W ROZGRYWKACH


1. Obowiązkowy artykuł do przeczytania: i jeszcze jeden:

2. Każdy, kto posiada grę rFactor, mod ligowy oraz tor, na którym odbywa się wyścig może wziąć udział w rozgrywkach.

3. Warunkiem udziału w wyścigu jest posiadanie statusu kierowcy etatowego lub zastępowanie takiego kierowcy.

4. Podczas wyścigu obowiązują takie same zasady jak w F1 oraz jazdy Fair Play, łącznie z zasadą przestrzegania przepisu nieprzekraczania białej linii po wyjeździe z pitów oraz podczas wyścigu (wyjątek: manewry wyprzedzania, przy zachowaniu szczególnej ostrożności). Jeżeli widzimy niebieską flagę - ustępujemy miejsca szybszemu zawodnikowi, utrzymujemy co najmniej dwa koła na torze (tarka nie jest uznawana jako tor), nie palimy gumy w boksach podczas sesji kwalifikacyjnej i rozgrzewki, unikamy kolizji i nie wjeżdżamy w siebie nawzajem, obserwujemy nie tylko to, co dzieje się przed nami, ale także i za nami, przewidujemy, że zawodnik przed nami może zahamować, itp, itd.
Przypadki nieprzestrzegania zasad fair-play będą rozpatrywane przez pozostałych kierowców i w razie konieczności karane.

5. W przypadku nowych kierowców, oprócz znajomości zasad F1 oraz jazdy Fair Play, niezbędne jest uczestnictwo w oficjalnych treningach, gdzie zostaną zweryfikowane umiejętności praktyczne. Na tym etapie będą brane pod uwagę przede wszystkim: umiejętność jazdy w tłumie, notowanie równych czasów okrążeń oraz szybkość. Do udziału w wyścigu, jako kierowca etatowy lub w zastępstwie, zostanie dopuszczony kierowca, który pozytywnie zaprezentuje się podczas treningów.

II. SEZON F1 2010

1. GP F1 odbywają się zgodnie z kalendarzem FIA na sezon 2010.

2. Wyścig liczy 50% dystansu prawdziwego Grand Prix. Upływ czasu, zużycie paliwa oraz opon będzie zwiększone dwukrotnie.

3. Obowiązuje punktacja stosowana aktualnie w F1 (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). Klasyfikowaniem zawodników w oparciu o czas ukończenia wyścigu oraz kary nadane przez Komisję zajmuje się Ochotnik :)

4. Klasyfikowani są kierowcy, którzy pokonali co najmniej 90% dystansu.

5. POMOCE:
- Niezniszczalność jest wyłączona. Poziom uszkodzeń wynosi 15%. (ustawienia serwera z 13.03.2010)
- High Sterring Help jest wyłączone.
- Dla kierowców używających klawiatury maksymalny poziom pomocy to High (oprócz High Steering Help).
- Dla kierowców używających pada/joya maksymalny poziom pomocy to Medium.
- Dla kierowców używających kierownicy maksymalny poziom pomocy to Low.
* Wyjątkiem jest ABS, który obligatoryjnie jest ustawiony na High przy korzystaniu ze Stability Control Low. ABS High jest powszechnie dozwolony.
** Za stosowanie niedozwolonych pomocy karą jest DQ z GP, w którym został złamany regulamin. Pomoce o których nie ma mowy w regulaminie (np. automatyczna skrzynia biegów, automatyczne sprzęgło itd.) są dozwolone.

*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) Kowal172
>> 9) fisherfighter
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) Maciula
>> 27) kamykWRC
>> 28) kruchy78 (Andrzej)
>> 29) Miszka
>> 30) slawek1982
>> 31) afen
>> 32) wiktordth
>> 33) qbek555
>> 34) Thomi
>> 35) Shoggoth = Bart3K

Lista zawodników, którzy deklarują jazdę bez pomocy (ew. z auto-sprzęgłem) w sezonie 2010:
1. KORraN
2. Bioly74
3. Danley
4. fifomaniak
5. Luigi
6. slawek1982
7. przemek
8. Shoggoth (od GP Singapuru)
9. Bokserek

6. KARY:
Incydenty zgłaszamy po wyścigu informując na którym okrążeniu miało miejsce zdarzenie oraz między którymi kierowcami do niego doszło, natomiast termin zgłaszania upływa w poniedziałek po wyścigu o 23:00. Ewentualnie filmiki z incydentów można zamieszczać w internecie, co jednak jest niewystarczające - zawsze należy poinformować, na którym okrążeniu doszło do zdarzenia. Mogą zostać nałożone następujące kary:
- DQ na GP podczas którego doszło do incydentu (i ewentualnie kolejne);
- dodanie kary czasowej do czasu końcowego GP podczas którego doszło do incydentu;
- przesunięcie o kilka pozycji do tyłu po kwalifikacjach podczas kolejnego GP;
- przejazd przez boksy podczas kolejnego GP;
- start z boksu podczas kolejnego GP;
- wykluczenie z rozgrywek;
- KARY MOGĄ BYĆ ŁĄCZONE!!! (np. DQ + start z boksu podczas kolejnego GP)

7. W skład Komisji zajmującej się incydentami wyścigowymi wchodzą: Sikham, Cappo, Bokserek, Bioly. Sposób działania komisji (zaprezentowany przez Sikhama):
W sezonie 2010 w skład komisji wchodzą (zawodnicy, którzy wyrazili zgodę): Cappo, eJay, Miszka
- wypadki oceniamy po wszystkich zgłoszeniach (zgłoszenia do poniedziałku do 23)
- kary podamy w czwartek razem z karami ścin*
- ścięcia - przeglądamy powtórki w miarę możliwości już w niedziele (tu prośba do Cappo aby je udostępnił zaraz po wyścigu) jeśli nie w niedzielę to poniedziałek do 20
- podajemy wam czas na powtórce, do którego mamy wątpliwości
- macie czas do środy, żeby się wytłumaczyć, co to było
- w czwartek podajemy ostateczne decyzje kar; BEZ możliwości odwołania się
- kary za wyjazdy będą miały raczej wymiar czasowy (dla naprawdę "przeginających" kierowców nie zawahamy się dać DQ)

III. PRZEBIEG WEEKENDU WYŚCIGOWEGO

1. Oficjalne treningi odbywają się w czwartek, piątek i sobotę przed niedzielnym GP.
- 20:00-21:00 trening
- 21:00 wyścigi testowe

2. Do godziny 19:00 w niedzielę każdy kierowca etatowy powinien potwierdzić na forum swój występ w GP. Gracz, który nie będzie mógł wystąpić, zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie innych ligowiczów - zostanie wówczas wyznaczone zastępstwo.
- 1 niezgłoszona nieobecność = DQ podczas kolejnego GP
- 2 niezgłoszone nieobecności = skreślenie z listy ligowiczów

3. Rozkład jazdy:
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig

4. Kwalifikacje:
Brak blokady setupu, jeździmy z minimalną ilością paliwa. Do drugiej części kwalifikuje się połowa kierowców startujących w wyścigu, zaokrąglając w dół, przy czym minimalna ilość w Q2 to 8, maksymalna - 10. Pod groźbą DQ na wyścig zabroniona jest jazda z dymiącym silnikiem.


5. OKRĄŻENIE FORMUJĄCE:
Kierowcy startują po kolei zaczynając od pierwszego zawodnika, drugi rusza w odstępie 2-3 sekund i tak po kolei. Na trasie trzymamy się kolejności startowej nie ścigamy się, nie wyprzedzamy, nie zatrzymujemy się. W przypadku wylecenia z toru, przed powrotem upewniamy się, czy nasz powrót nie zagraża innym kierowcom. Najlepiej poczekać aż cała stawka przejedzie i potem spokojnie dojechać na miejsce startu. Pamiętajcie, że jeżeli wylecieliście z toru to nic się nie stało i nie gońcie szaleńczo swojego miejsca w stawce.

6. Bolidy F1 nie są wyposażone w system kontroli startu (Launch Control), co oznacza konieczność ruszania bez użycia tego systemu. Tym samym pod rygorem DQ na dany wyścig zabronione są nieuczciwe formy startu, w szczególności start przy użyciu ogranicznika prędkości (Speed Limiter).

7. W przypadku jakiejkolwiek awarii, wypadku czy nawet najdrobniejszego incydentu, który uniemożliwi dalsze uczestnictwo w wyścigu, nie wolno pozostawiać bolidu na torze. Takie zachowanie powoduje utrzymywanie się żółtej flagi, co wprowadza innych kierowców w błąd. Za każdym razem należy wrócić do boksu.

8. W czasie obrony pozycji w czasie wyścigu tor jazdy można zmienić tylko raz - tzn. jedziemy prawą stroną toru i w celu obrony zjeżdżamy na lewo - i to jest koniec możliwości manewru, nie można zygzakować (zajeżdżać w nieskończoność drogi). To jeden z przepisów w Formule 1 i temat właściwie nie podlega dyskusji.

9. Po zakończeniu wyścigu hostujący zamieszcza na forum plik z wynikami wyścigu (rFactor\UserData\LOG\Results\.xml), na podstawie którego zostanie sporządzony raport.

IV. INNE

1. Przed wejściem na serwer zaleca się wyłączenie rFactorowego czata, który nie zawsze działa poprawnie, w efekcie powodując zawieszanie się gry. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [333]

2. Zalecamy również ustawienie prędkości łącza w rFactor. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [401]



PODSTAWOWY SERWER nr 1 <na którym w ciągu tygodnia odbywają się testy>
GOL F1 [IP: 91.121.146.118:25500] hasło: gol ( - programik ułatwiający wyszukanie)
Testujcie i ewentualne uwagi na GG wiktordth: 4748516


KALENDARZ GP F1 w sezonie 2010 zgodny z kalendarzem FIA na sezon 2010:
1) 14 marca GP Bahrajnu [1.Fifomaniak 2.Danley 3.Bokserek]
2) 28 marca GP Australii [1.Bioly 2.Danley 3.Simson]
3) 4 kwietnia GP Malezji [1.Danley 2.Bioly 3.Fifomaniak]
4) 18 kwietnia GP Chin [1.Sikham 2.Bioly 3.Danley]
5) 9 maja GP Hiszpanii [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
6) 16 maja GP Monaco [1.Bioly 2.Sikham 3.Danley]
7) 30 maja GP Turcji [1.Danley 2.Sikham 3.Bokserek]
8) 13 czerwca GP Kanady [1.Danley 2.Bioly 3.Bokserek]
9) 27 czerwca GP Europy [1.Danley 2.Bioly 3.Sikham]
10) 11 lipca GP Wielkiej Brytanii [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
11) 25 lipca GP Niemiec [1.Danley 2.eJay 3.Miszka]
12) 1 sierpnia GP Węgier [1.Danley 2.eJay 3.wiktordth]
przerwa wakacyjna
13) 29 sierpnia GP Belgii [1.Bioly 2.Danley 3.Sikham]
14) 12 września GP Włoch [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
15) 26 września GP Singapuru [1.Bioly 2.Bokserek 3.eJay]
16) 10 października GP Japonii - wersja 2005
17) 24 października GP Korei Południowej
18) 7 listopada GP Brazylii -
19) 21 listopada GP Abu Zabi (data inna niż wyścig FIA F1) -


ZESPOŁY I KIEROWCY:

BMW Sauber F1 Team
- kamykWRC / ______

Mercedes GP Petronas F1 Team
- Shoggoth / Huntelaar

Force India F1 Team
- Danley / Miszka

Vodafone McLaren Mercedes
- Sikham / Cappo

Red Bull Racing (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996624&WID=9993380
- Bioly / eJay

Renault F1 Team
- wiktordth / Thomi

Scuderia Ferrari Marlboro
- Bokserek / przemek__

Scuderia Toro Rosso (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996628&WID=9993380
- Qverty / sajes

Virgin Racing (1) (2)
- Kowal172 / fisherfighter

AT&T Williams
- ______ / Luigi91

Lotus F1 Racing
- slawek1982 / ______

Hispania Racing Team

-______ / ______

Kierowcy testowi

- Andrzej / mirasek / Sky Angel


-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):
1. Danley (FI)-------------300pkt.
2. Bioly74 (RBR)----------259pkt.
3. Bokserek (FER)--------160pkt.
4. Sikham (MCL)----------121pkt.
5. eJay (RBR)-------------87pkt.
6. Miszka (FI)-------------71pkt.
7. Cappo (MCL)-----------70pkt.
8. Fifomaniak (MCL)------68pkt.
9. KORraN (RBR)---------48pkt.
10. Tvk (VIR)-------------46pkt.
11. Wiktordth (REN)------37pkt.
12. Simson (MER)--------35pkt.
13. Sajes (STR)----------33pkt.
14. Maciula (FER)--------24pkt.
---- Slawek1982 (FER)---24pkt.
15. Qverty (STR)---------23pkt.
16. Przemek (FER)-------17pkt.
17. Glober (REN)---------10pkt.
---- Luigi (WIL)-----------10pkt.
---- Thomi (WIL)----------10pkt.
---- Qbek555 (REN)-------10pkt.
18. Kowal (VIR)------------4pkt.
19. Hautameki (BMW)-----2pkt.
---- FisherFighter (VIR)----2pkt.
20. KamykPL (BMW)-------1pkt.

-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):
1. Force India F1 Team--------------371pkt.
2. Red Bull Racing--------------------332pkt.
3. Scuderia Ferrari Marlboro---------204pkt.
4. Vodafone McLaren Mercedes------195pkt.
5. Mercedes GP Petronas F1 Team----99pkt.
6. Scuderia Toro Rosso----------------96pkt.
7. Virgin Racing-------------------------61pkt.
8. Renault F1 Team---------------------53pkt.
9. Lotus F1 Racing----------------------27pkt.
10. AT&T Williams----------------------20pkt.
11. BMW Sauber F1 Team-------------14pkt.

Link do poprzedniej części: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10614025


Wirtualna Formuła 1 - cz. 134 | GP Singapuru - Marina Bay - Danley
25.09.2010
00:11
[2]

Danley [ slow but dangerous ]

Oficjalne treningi przed GP Singapuru
III oficjalny trening - sobota (25.09) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.

WYŚCIG: niedziela (26.09)
- 20:00 - Trening
- 20:30 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:40 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:50 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 21:00 - Wyścig


Od razu przypominam o temacie wyjazdów, poruszonym w [365] poprzedniego tematu. Warto podjąć jakieś konkretne decyzje na przyszłość.

1. Uważam, że nie ma sensu aby komisja zajmowała się tak jak teraz sprawdzaniem wyjazdów poza tor każdego kierowcy. Po pierwsze takie sprawdzenie nie zawsze ma miejsce, po drugie jest bardzo mocno uznaniowe. Moim zdaniem takie działanie ma zbyt losowy wpływ na wyniki końcowe wyścigów. Raz są kary, raz ich nie ma choćby nawet powinny być.

2. Początkowa idea kar za wyjazdy była taka: jadę trzymając się linii jazdy zgodnie z regulaminem (co najmniej dwa koła na torze), podczas gdy mój przeciwnik wyjeżdża czterema kołami poza tor i zyskuje względem mnie. Jeżeli jeszcze mnie dogoni i wyprzedzi to oczywiście mogę się czuć poszkodowany. Dlatego jestem za tym, aby to właśnie osoby w ten sposób poszkodowane zgłaszały takie wyjazdy poza tor do rozpatrzenia, jeżeli według nich faktycznie przeciwnik dzięki tym wyjazdom zyskiwał. Okazuje się, że często wyjazdy wcale nie oznaczają zysku wobec drugiego kierowcy, a niejednokrotnie wiążą się ze stratą, lecz mimo wszystko kierowca wyjeżdżający zostaje zarejestrowany na zdjęciu i otrzymuje karę. Ponadto zdjęcia nie uwzględniają tego, kiedy ktoś odpuszcza po takim wyjeździe, a jeżeli jedna osoba z komisji ma do przeglądu 5 lub więcej kierowców i mało czasu to po prostu tego nie sprawdza.

3. Są pewne miejsca na różnych torach, które już nie są wyjazdami poza tor, lecz ewidentnymi ścinami, podczas których zyskujemy nawet 1s lub więcej. Przykładem GP Chin i ostatni zakręt. Wiemy wszyscy o takich miejscach i jestem za tym, aby przed wyścigiem informować, że za wyjazdy dokładnie w tym miejscu będą kary w normalnej wysokości +3s., ale reszty toru już to nie dotyczy z wyjątkiem tego co napisałem w pkt. 2.

4. Wyjazdy rozpatrywane w obecnym systemie miałyby sens moim zdaniem tylko wtedy, jeżeli te wyjazdy rejestrowałby jakiś program - działający w ten sam sposób wobec wszystkich. Dopóki jednak takich wyjazdów szuka komisja, to takie działanie jest tylko stratą czasu osób będących w komisji.

25.09.2010
02:30
smile
[3]

bokserek79 [ Konsul ]

A ja chciałem się dowiedzieć dlaczego pojawił się race accident pomiędzy mną i Danleyem.
Kto zgłaszał ten incydent? dlaczego był rozpatrywany?

Jeśli komisja wyciągnęła zaistniałą sytuację z mojej relacji po wyścigu to tylko mnie zniechęca do pisania jakiejkolwiek w przyszłości.

PS. Tak koszmarnej przyczepności na torze to ja w tym sezonie jeszcze nie odczuwałem, jak tu się nie pocałować z bandą w tym wyścigu to ja nie wiem :(

25.09.2010
08:19
smile
[4]

Miszka [ Konsul ]

@Bokserek

eJay przeglądając pitstopy wypisał tę sytuację, ale przynajmniej dla mnie było jasne, że nic nie było zgłaszane także nie ma co rozpatrywać - więc opis jest raczej proforma. Nie przestawaj pisać relacji po-wyścigowych:)

25.09.2010
08:42
[5]

Danley [ slow but dangerous ]

Bokserek zgadzam się, Singapur jest okropny pod względem przyczepności. Nie da się również zbytnio wyprzedzać i bronić się prawie nie trzeba, aby utrzymać swoją pozycję.

Trudno o równą jazdę na tym torze..

25.09.2010
09:34
smile
[6]

eJay [ Quaritch ]

bokserek--->Natknąłem się na ten incydent jak sprawdzałem pity:) Zakwalifikowałem to jako race accident po prostu ;)

Tak koszmarnej przyczepności na torze to ja w tym sezonie jeszcze nie odczuwałem, jak tu się nie pocałować z bandą w tym wyścigu to ja nie wiem :(


Wypada przyklasnąć, to będzie wyścig w którym zaliczę tyły stawki bo zupełnie nie czuję konfiguracji. Wczoraj zasuwałem na treningu jak oszalały a i tak traciłem mocno do czołówki. Jak zwykle liczę, że nie tylko ja będę popełniać błędy.

25.09.2010
11:40
[7]

Cappo [ Senator ]

A ja jeszcze nic nie jeździłem a toru praktycznie nie znam, bo wcześniej komp nie pozwalał na nim jechać.


Najgorszy tor w całym sezonie.......

25.09.2010
13:35
[8]

Kowal172 [ Music Producer ]

A ja jeszcze nic nie jeździłem a toru praktycznie nie znam, bo wcześniej komp nie pozwalał na nim jechać.

Najgorszy tor w całym sezonie.......


według mnie nie ma co przeżywać tylko zacząć ostro trenować

25.09.2010
15:08
[9]

przemek__ [ F1 2010 ]

Tor jest zdradliwy i podstępny, ale za to kocham takie obiekty... oprócz tego czasami można pobawić się jazdą bokami (pamiętacie Kubice w monako 2010 ? :P ). Nie zmienia to faktu, że trudno będzie ukończyć wyścig w jednym kawałku, a co dopiero na dobrej pozycji.

25.09.2010
15:12
[10]

Black Thomi [ Pretorianin ]

A mi sie ten tor podoba :P Ale zobaczymy jak to w niedziele bedzie :D

25.09.2010
15:56
[11]

jasonxxx [ Szeryf ]

Moim zdaniem tor jest bardzo fajny (techniczny). Największym problemem w Singapurze są dla mnie opony (a konkretnie ich żywotność).

1:37 to chyba max co mi się uda wycisnąć.

25.09.2010
15:57
[12]

bokserek79 [ Konsul ]

[4] [6] ----> dzięki za odpowiedź, wszystko jasne.

To będzie trudny wyścig :/. Do przyczepności dochodzi jeszcze strasznie duże zużycie opon, oj będzie się działo.

25.09.2010
16:52
smile
[13]

Kowal172 [ Music Producer ]

właśnie ja mam taki sam problem jak wy-żywotność opon :/
ile wam wytrzymuje okrążeń jeden komplet opon?

25.09.2010
16:54
[14]

eJay [ Quaritch ]

ile wam wytrzymuje okrążeń jeden komplet opon?

CO TO W OGÓLE ZA PYTANIE? Po to są testy, żeby samemu sprawdzić! Jednemu wytrzyma 5 kółek, drugiemu 9. Zależy od seta i siły docisku oraz stylu jazdy i częstotliwości poślizgów. Sami sprawdzajcie takie rzeczy, zamiast ćwiczyć hot lapy, które i tak się na nic nie przydadzą po wejściu w T1. To samo z paliwem!

25.09.2010
16:57
[15]

sajes [ Jagiellonia Bialystok ]

eJay, nie zrozumiałeś Kowala raczej ;) Z tego co pisał, to wie na ile mu opony starczają, pytał się ile innym wytrzymują.

25.09.2010
16:58
[16]

eJay [ Quaritch ]

To jest tajemnica innych teamów, na tym opiera się strategia.

25.09.2010
17:16
[17]

Kowal172 [ Music Producer ]

dobrze spokojnie bez nerwów, tylko pytałem...

jak ktoś chce pojeździć to wbijać na serwer:P

25.09.2010
17:18
smile
[18]

eJay [ Quaritch ]

I tak jesteś lepszy od Qverty'ego, który 3 minuty przed wyścigiem pytał "a ile wam pali?":)

25.09.2010
19:35
smile
[19]

Qverty™ [ Legend ]

ojtam, ojtam...to było pytanie rozpoznawcze. Sam zawsze dokładnie odmierzam ile mi pali w sobotę przed wyścigiem.

Chociaż przyznam się że nie wiem czy jutro wystartuje bo wogóle nawet toru nie ściągnałem jeszcze. Cały czas męcze F1 2010...

25.09.2010
19:43
[20]

Kowal172 [ Music Producer ]

Chociaż przyznam się że nie wiem czy jutro wystartuje bo wogóle nawet toru nie ściągnałem jeszcze. Cały czas męcze F1 2010...

no więc mobilizacja i wbijaj na trening:P

25.09.2010
20:20
[21]

sajes [ Jagiellonia Bialystok ]

Prosiłbym o przełożenie startu, jutro o 17:15 Jagiellonia gra, zanim wróce do domu to myślę 20:30 będzie.

25.09.2010
20:33
[22]

eJay [ Quaritch ]

Oczywiście zgadzam się bo jestem w takiej samej sytuacji, w domu będę najwcześniej 19:45.

25.09.2010
20:41
[23]

Danley [ slow but dangerous ]

Wstępnie zmieniłem harmonogram w [2].

25.09.2010
20:54
[24]

Black Thomi [ Pretorianin ]

Moze mi ktos pingac linka do sterow od dfgt ? bo mam braindmg i czasu mao i bede mogl tak za 30 min pojezdzic :D

25.09.2010
20:57
[25]

Miszka [ Konsul ]

25.09.2010
20:58
[26]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Zapraszam na serwer, zaraz pojedziemy jakiś wyścig.

25.09.2010
21:44
[27]

Black Thomi [ Pretorianin ]

otworzycie sesje ?

25.09.2010
21:54
smile
[28]

Qverty™ [ Legend ]

Nieee...ten tor to jest jakaś abstrakcja wogóle...Monaco przy tym to jest pikuś...pan pikuś

25.09.2010
22:27
[29]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Na początku myślałem że jak dojadę to będzie fano. Ale dzisiaj po tych treningach jestem napawany optymizmem.

25.09.2010
23:08
[30]

sikham [ Generaďż˝ ]

optymizm minie po pierwszym pocałowaniu bandy :P

26.09.2010
13:22
[31]

jasonxxx [ Szeryf ]

Testował już ktoś F1RFT 2010? Wygląda bardzo ładnie.

26.09.2010
16:10
[32]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Wiktor nie szalej tak dzisiaj na wyścigu jak R. Kubica bo może się to źle skończyć:P

26.09.2010
16:21
smile
[33]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

fisher - hah, właśnie jestem zmotywowany :D więc dla waszego bezpieczeństwa lepiej nie próbujcie się ze mną ścigać, tylko ustępujcie mi drogę :D

26.09.2010
16:31
smile
[34]

Danley [ slow but dangerous ]

Wiktor to raczej jak Kobayashi, kilka dobrych manewrów a później banda :D

26.09.2010
17:09
[35]

Qverty™ [ Legend ]

Ty fisher to uważaj bo skończysz jak Glock...


Albo będziesz gasił bolid po wyścigu...

Dzisiaj wystartuje więc uważajcie na tyły...

26.09.2010
17:35
[36]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Ja jeżdżę Lucasem Di Grasom więc chyba dojadę:P Cappo w roli Hamiltona by się nadawał:P

26.09.2010
18:01
smile
[37]

Qverty™ [ Legend ]

W każdym qualu przed wyścigiem robiłem swoje PB więc mam nadzieje że dzisiaj zejdę na 1:38...brak treningów robi swoje i na 1:37 raczej szans nie mam ale i tak jest dobrze :p Byle dojechac bo znając życie kto dojedzie będzie miał duże punkty...


Wirtualna Formuła 1 - cz. 134 | GP Singapuru - Marina Bay - Qverty™
26.09.2010
20:45
[38]

Michał Raven [ Jeremy Clarkson ]

stanson --> Ja jeździłem na tym modzie, bo robię porównanie rFactora z F1 2010. :P

Fizyka lepsza niż w 2009, graficznie różnic nie widziałem, jednak wkurzają dźwięki przy redukcji, takie jakby pies szczekał. :P Nie wiem czy to jest w innych bolidach, bo jeździłem tylko w Ferrari.

26.09.2010
21:23
[39]

Qverty™ [ Legend ]

Silnik. Czwarty raz w tym sezonie.

Dziękuję, dowidzenia...

26.09.2010
21:25
smile
[40]

Miszka [ Konsul ]

rFactor znowu zwalił się:( A miało być tak fajnie - dobra taktyka... hardów się pozbyłem, miałem już dwa razy pośmigać na softach i jeszcze coś powalczyć.

26.09.2010
21:28
[41]

sikham [ Generaďż˝ ]

Qverty a jakie miałeś chłodzenie ?

26.09.2010
21:31
smile
[42]

Qverty™ [ Legend ]

sikham--->właśnie przezornie ustawiłem na 6...i dupa, dupa, dupa...czy tylko ja mam pecha do tych silników i hamulców?

26.09.2010
21:39
[43]

sikham [ Generaďż˝ ]

hmmm możliwe ze ze ustawiłeś wysokie hamowanie silnikiem - to tez go zabija i masz tak ustawiona skrzynie ze po prostu zarzynasz silnik ;) poza tym na torze nie ma prostych gdzie można go schłodzić

bez kontroli temp z Twojej strony nic się nie da zrobić mogę co najwyżej dawać takie wskazówki ;)

pamiętam wyścig jeszcze z Fifo gdy jemu padły 2 hamulce a mi 3 i dojechaliśmy hamując tylko silnikiem ale po wyścigu z mojego silnika zostały 3% chyba :D

26.09.2010
21:42
[44]

Black Thomi [ Pretorianin ]

O LOL kurde! Dobre tempo wszystko cacy ostatnie oponki juz ma byc pewne 7 miejsce a tutaj trach silnik :D Qverty, miszka szkoda ze nie mogliscie dalej jechac :/ na pewno by bylo ciekawie :D

26.09.2010
21:54
smile
[45]

Cappo [ Senator ]

Powiem krótko: Kowal pier.........l się.




sorki Przemek ale po wyczynach takiego jednego bolid prowadził się jak ............

26.09.2010
21:57
[46]

Qverty™ [ Legend ]

A właśnie, sorry przemek za strzała na starcie. Straciłem na chwilkę panowanie nad bolidem na szczęście zdążyłem zareagowac i straty nie były takie opłakane...

Raport poproszę :D Bo widzę po poście cappo że grubo było...

26.09.2010
22:02
smile
[47]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Moja relacja:

Z góry przepraszam za wszelki spiny, zamieszania i stłuczki. Na kwalach ostatnie miejsce. Okrążenie formujące, start. I tutaj szok. Z 12 miejsca się wbiłem na 3! Nie widziałem dobrze ale chyba trochę zamieszałem. Straciłem parę pozycji. Gdy już myślałem że będzie dobrze musiałem zjechać do boksów(WTF??!!) Spadłem na ostatnie miejsce. Po pitach innych awansowałem troszku ale znów zjazd do pitlane(WTF?!?!) Długo się nic nie działo. Po drodze odpadł Miszka, Qwerty i Thomi. Awansowałem na 10 pozycję. W sumie miałem 4 pity i jeszcze jeden w którym chciałem zmienić skrzydło bo rozwaliłem je ale już mi nie zmienili bo Bioły dojechał do mety(GRATKI!!) Wyścig fatalny przez moje ogromne zużycie opon.
Gratki dla wszystkich w szczególności dla Kowala!!

I takim oto pesymistycznym komentarzem kończę relacje:

Z czym do ludzi ku##a...

26.09.2010
22:02
smile
[48]

sajes [ Jagiellonia Bialystok ]

Wielkie dzięki za klasyczne spierdolenie wyścigu ! W qualu najlepsze miejsce w "karierze" - P2, i to właściwie czas jakiego się spodziewałem, bo kilka razy robiłem te 1.37.0. Ale na starcie oczywiście strzał w dupe i ostatnie miejsce ... no niebywale sie wkurzyłem. Szybkie wyprzedzenie Przemka i Miszki chyba, Cappo spinuje i zatrzymuje sie na nim, kolejny raz na koniec ;/ Do pierwszego pitu odrobiłem straty i byłem na 6 pozycji. Potem wiele walki, po drugim picie walka z Wiktorem o miejsce chyba 5 i jedyny błąd w wyścigu, który na szczęście poważny nie był. Potem to już wszysko było jasne, niestety 3 pity były konieczne. żałuje strasznie bo tempo miałem naprawdę świetne, 2 czas wyścigu mówi za siebie ...

26.09.2010
22:03
smile
[49]

eJay [ Quaritch ]

Przede wszystkim - wielkie graty dla Biołego za bezdyskusyjne zwycięstwo:) RBR walczy do końca.

Co mogę napisać o swoim wyścigu? Nie będę skromny - to był mój najlepszy race w całej historii ligi. Tor mi w ogóle nie pasował, nie lubię 30 szykan na 5 km, nie lubię półprostych i wolnych zakrętów. Jeszcze w piątek robiłem czasy na poziomie 1.42 i spasowałem. Do akcji wkroczył Bioły - "Jedź k..., musimy gonić Wydżaja Maliję!". Coś drgnęło w sobotę, a niedziela była potwierdzeniem. Idealna taktyka - 2 razy hardy, a na końcowy stint softy:) Ale T1 to był koszmar, bo Dziewice zaszalały, przez co straciłem kontrolę nad bolidem przy wyjściu i spadłem na 12 miejsce. Danley też coś uwalił ten zakręt więc zaczaiłem się za nim, jechaliśmy tak przez cały pierwszy stint, mijając kolejnych wypadkowiczów. Świetne tempo nie wystarczyło jednak do prześcignięcia Force India, wiec zaryzykowałem wcześniejszego boksa i zmianę opon, które pozwoliłyby odzyskać przyczepność. Po wyjeździe pędziłem jak oszalały. Na całe szczęście Danley postanowił skorzystać z pomocy mechaników później i umiejscowił się za mną. Przewaga 2-3 sekund nie była jednak bezpieczna i myślałem, że nie wytrzymam tego tempa jakie zafundował Dan. Na ostatni pit wybrałem softy, aby w razie czego okrążenie wyjazdowe pojechać na jak najmniejszą stratę. I udało się:) Ale to nie był koniec, bo po drodze do mety minąłem sajesa i wiktora który chyba miał problemy z oponami. 3 miejsce i super uczucie, że po tak skiepszczonym T1 udało się pojechać na 110% możliwości.

26.09.2010
22:17
[50]

Kowal172 [ Music Producer ]

Na wstępie chciałem OGROMNIE przeprosić Cappo :(:(:( już na samym początku znalazłem się za nim i dośc wolno jechał nie mogłem się znim jakoś uporać, jakieś ferrari przejechało koło niego od razu, no więc musiałem działać prubowałem na jakimś śmiesznym zakręcie, zamknoł drzwi przede mną i go obruciło potem z myślą o tym co zrobiłem jechałem dalej i wyprzedziłem wydaje mi się że pięknym manewrem Danleya <szacun>(za ślepiony troszke byłem tym całym zamieszaniem i nie pamiętam) ale nie na długo bo wszechświat się oddźwięczył i letko zachoczyłem bande i mnie obróciło i z 5 czy 4 wylądowałem na 10 :D jade dalej no i wylądowałem przed cappo i qwertym, jakoś utrzymałem pozycje i nawet wyprzedziłem przemka i dojechałem spokojnie do pitu(dzięki mojemu niesamowitemu zużyciu) wyjechałem i coś tam było nie pamiętam no i wylądowałem znowu za przemkiem_, widać że mu średnio szło i próbowałem go dogonić no ale za szybko, banda po najdłuższej prostej i jakimś cudem (chyba ktoś stał nademną:) nie urwałem przedniego skrzydła no więc jade dalej i dogoniłem przemka_ i go jakoś wyprzedziłem, odjechałem mu i 5 kółek przed końcem miałęm jedną kropke w oponach więc jechałem cholernie wolno na zakrętach i jakoś dojechałem...alleluja:) (sorky za błędy i polszczyzne no ale nie moge dojść do siebie po tym wyścigu...oj działo się)

Ogólnie pierwszy z dwóch występów dojechałem do mety<allle suuuuper>8 pozycja i 2 pity

No i druga sprawa...jakie dziewice...oprucz tego jednego incydentu z cappo do którego coś szczęścia nie mam to był w miare czysty wyścig:D

Brawo Bioly!

26.09.2010
22:22
[51]

Black Thomi [ Pretorianin ]

ehhh następny wyścig którego nie skończyłem start idealny udało mi się wyprzedzić kilka osób i przed T1 mignęły mi 2 bolidy dziewic z czego jedna o mały włos nie zabrała mnie ze sobą, chwilkę później następne osoby poczuły to co ja czułem tydzień temu ale trochę mocniej i tym samym 6 pozycja dla mnie (chyba) było cudnie bo miałem w miarę dobre tempo, za mną Danley który mnie mobilizował aby mu uciec i dodatkowo podbudowany tym że na treningu mieliśmy podobną sytuacje i dawałem radę się bronić gnałem jak kuna :D za Kowalem i Cappo na 3 lub 4 okrążeniu Dziewica wjechała w tył Cappo ktory zrobił bączka jak by się przesiadł do BMW i zaczął drifty robić :P:P i bach - Kowal, Danley, eJay przede mną, swoją drogą sorry Cappo że w ciebie przerąbałem bo chyba ci lewą stronę uszkodziłem ale nie dałem rady wyhamować a jak bym na lewo uciekał to Danley by wyścig pewnie skończył :) Później starałem się utrzymać za Danem i ejayem co mi się w miarę udawało do czasu zjazdu do pitu :) ale i tak nie traciłem nadzieje wiedząc że jade 2x soft gdzie sądząc po tym co pisaliście na treningach większość pojedzie 3x soft ale na 23 lapie odezwali się murzyni i zażądali założenia wolnych związków zawodowych i to by było na tyle..

PS. sajes bardzo ładnie mnie wyprzedziłeś :D Sądziłem że wystarczająco furtkę zamknąłem:P

26.09.2010
22:23
smile
[52]

Danley [ slow but dangerous ]

Gratuluję wygranej Biolemu, wymiatasz i nie ma na Ciebie w tej lidze mocnego :D Gratki również dla Bokserka i eJay'a za podium, świetna robota :)

Generalnie najcięższy dla mnie wyścig w tym sezonie, cały czas walka. Najpierw walka ze wszystkimi tuż po starcie, później sporo walki z eJayem i na końcu z Wiktorem. Jestem zmęczony, tyle powiem :D

26.09.2010
22:24
[53]

Bioly74 [ Forza RK! ]

Kwal totalnie skopany, ale na szczęście inni mieli jeszcze większe problemy i udało się zgarnąć PP :) Start jak na swoje możliwości wyszedł mi całkiem nieźle, do T1 bez większych problemów utrzymałem P1 i choć miałem totalnie zimne opony, to jakoś udało ominąć się całe zamieszanie i odskoczyć od reszty na w miarę bezpieczny dystans. Od tej pory jechałem bardzo spokojnie, starając się zarazem kontrolować swoją przewagę. Na całym dystansie nie spotkały mnie na szczęście żadne problemy i bez większych problemów udało się dowieźć P1 :) Zwycięstwo tym bardziej cenne, że eJay dowiózł świetne 3 miejsce (gratki :)), a także że wreszcie odrobiłem więcej niż 7 punktów do Dana ;) Tak więc na Suzuke ruszamy w bojowych nastrojach, bo choć straty w obu klasyfikacjach ciągle dosyć spore, to nie wolno się poddawać i trzeba walczyć do końca :)

26.09.2010
22:44
[54]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Przepraszam bardzo ale nie chce być nazywany "dziewicą".
1. Jeśli chodzi o wyścigi to już nią nie jestem(występ na monzie)
2. Odnosi się o do kobiet a ja nią nie jestem
3. Radze zapoznać się z definicją bo co po niektórzy nie wiedzą kto to.
4. To jest nieestetyczne
To by było na tyle

26.09.2010
22:45
smile
[55]

eJay [ Quaritch ]

Przepraszam bardzo ale nie chce być nazywany "dziewicą".

Lol, przeczytaj nazwę zespołu w którym jeździsz i weź słownik:)

26.09.2010
22:46
smile
[56]

sikham [ Generaďż˝ ]

Team Vodafone McLaren Mercedes składa oficjalna skargę na zachowanie zawodnika - Kowal

team podążając za ocena naszego kierowcy oraz obserwatorów:) oddaje do oceny komisji następujące zdarzenia:

wjazd w tył naszego bolidu : L1 i L2 (L2 powodujący spina i spadek na ostatnia pozycje) oraz nieczyste blokowanie na L6 ( sytuacja podobna do szchumi -baricz na hungaro) które prawie wprasowało nasz bolid w ścianę

biorąc pod uwagę wcześniejsza kare Kowal: start z ostatniego miejsca w następnym GP za staranowanie Cappo i późniejsze zachowanie + upomnienie za jazdę w czasie FL oraz recydywy względem naszego kierowcy prosimy o rozpatrzenie kary DQ i przyjrzeniu się jeszcze raz superlicencji przyznanej temu kierowcy włączając w to ewentualna jej weryfikacje

26.09.2010
22:55
[57]

Kowal172 [ Music Producer ]

sikham --> spokojnie znowu ok? wiem początek był do d*py no ale potem wydaje mi się że miałem prawo bronić swojej pozycji, no i tak dojechał przedemną i to chyba na niezłej jak na ten tor pozycji więc...

początki są trudne, no niestety:( na mój drugi wyścig przypadł jeden z trudniejszych torów chyba no więc łatwo nie było

26.09.2010
22:59
[58]

eJay [ Quaritch ]

Przypominam, że incydenty zgłaszamy do poniedziałku do godziny 23:00!

Z racji sporego zamieszania na T1 komisja zajmie się początkiem wyścigu oddzielnie.

26.09.2010
23:03
[59]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Lol, przeczytaj nazwę zespołu w którym jeździsz i weź słownik:)

Aha

Ale i tak sobie nie życzę nazywania mnie w ten sposób:P

26.09.2010
23:03
[60]

Black Thomi [ Pretorianin ]

Kowal, Fisher - kurna jak sami wiecie i piszecie nie jesteście tutaj najbardziej doświadczonymi zawodnikami a pomimo to drugi raz wpierdzielacie się tam gdzie miejsca nie ma i umiejętnie lub nie je sobie robicie, może to nie ja powinienem pisać bo jakiegoś epickiego doświadczenia nie mam ale kurna to że starty z pomocami są łatwiejsze i lepsze nie powinno wpływać na to że umiejętnie kasujecie bolidy innych a i w takich incydentach cierpią jeszcze osoby 3. Na moje oko to te godziny na treningach od GP Włoch za dużo nie pomogły..

Sikham - może nie DQ bo i tak mamy mało kierowców ale start z boksów przynajmniej będzie trochę więcej komfortu psychicznego że ci żadna "dziewica" z dupy garażu nie zrobi :)

Tak Dan, sry wszystkim za spam ale mnie napis Q2 i kilka osób w boksach mocno zdezorientował tym bardziej że sobie ubzdurałem że qual zaczynamy o 20:45 a ledwo co zdążyłem od dziewczyny wrócić i wbić na serwa :P

26.09.2010
23:05
[61]

sikham [ Generaďż˝ ]

to ze dojechał przed Toba nie jest okolicznością łagodząca ponieważ gdyby nie Twoje błędy mogłoby być lepiej...

sam stwierdziłeś ze to jeden z trudniejszych torów wiec można by pojechać bardziej zachowawczo zwłaszcza ze to 2 Twój wyścig a w 1 tez nabroiłeś jak mało kto

taka mała rada ode mnie nie tylko do Ciebie hot lapy to nie wszystko

Kowal nie widziałeś mnie zdenerwowanego ;) teraz jestem spokojny jak baranek :)

26.09.2010
23:10
[62]

Danley [ slow but dangerous ]

Tor Suzuka ze wstępniaka to ten sam, na którym ścigaliście się w poprzednim sezonie, dlatego nie powinno być z nim problemów.

Jeszcze jedno... w każdym momencie jest napisane jaka aktualnie odbywa się sesja, dlatego nie ma sensu na ten temat dyskutować podczas kwalifikacji.

26.09.2010
23:32
[63]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Thomi swoje atuty trzeba wykorzystywać(start) a uwierz mi że jazda na klawie to jak czesanie się grabiami...
Sory za spam. Idę spać

Co do eJaya: Troszkę nie wyczuwałem na początku ale potem już było mi wszystko jedno więc jechałem jak jechałem. W porównaniu do Kowala to ja tylko szturchnąłem Cappo a co on wyprawiał to rany boskie... Powtarzam po raz kolejny: jazda na klawie jest trudniejsza...

26.09.2010
23:32
smile
[64]

eJay [ Quaritch ]

Wielka prośba do nowych kierowców - ćwiczcie jazdę z obciążonym bolidem.

Hot Lapy, jak sami widzicie mają znaczenie marginalne, bo często na pierwszym okrążeniu można zyskać/stracić nawet 10 pozycji. Ważna jest regularność, zwłaszcza w lidze. Jako przykład podam..siebie:) Nie bryluję na torze, nie mam najlepszych czasów sektorów, do Biołego mi daleko, ale postawiłem na równość jazdy i to mi się na razie opłaca. Hot lapy ćwiczę najkrócej, ważniejsze jest tempo wyścigowe i wyczucie bolidu z pełnym bakiem.

Przejrzałem pobieżnie powtórkę i widzę u Fishera i Kowala błędy właśnie związane z brakiem zaznajomienia się z ciężkim bolidem. T1 to jakaś masakra. Panowie, jeśli nie macie miejsca to nie wpychacie się na chama między walczących kierowców licząc, że fizyka rFactora pozwoli wam przetrwać. O mały włos, a mielibyśmy karambol sezonu. To samo przy jeździe za innym bolidem - zasada ograniczonego zaufania. Nigdy nie wiesz jak zachowa się kierowca z przodu, czy zahamuje wcześnie czy później. Dlatego bądźcie czujni i nie przyjcie beztrosko do przodu. Nie każdy zakręt nadaje się do wyprzedzania!

Qverty--->Nie dziwię się, że zjarałeś silnik. Całe pierwsze 2 lapy jechałeś z "dymkiem", a to znaczy, że:
- obroty są za wysokie - nalezy je ograniczyć w setupie
- biegi masz źle ułożone - trzeba je skrócić
- chłodzenie masz za małe - trzeba je zwiększyć
- używasz non stop boosta na 10

Jak sam pisałeś - chłodzenie miałeś na 6, więc coś miałeś z biegami, bo zażynałeś silnik. Im więcej tor ma zakrętów tym gorzej - temperatura skacze o kilka stopni przy przyśpieszaniu.

26.09.2010
23:51
[65]

bokserek79 [ Konsul ]

Wyścig dla mnie całkiem udany.
Kwalifikacje nie ułożyły się najlepiej. Już po czasie jechałem na ostatnim pomiarowym z dwoma rekordami w sektorach 1 i 2 ale na wyjściu start/meta zaspinowałem i zostałem z czasem już wcześniej wywalczonym. P4, nieźle ale niedosyt pozostał.

Start nie tak torpedowy jak na Monzie ale bardzo udany. Już chciałem powalczyć z Sajesem o pozycję gdy mocno oberwał i zaspinował tuż przed moim nosem. Zblokowałem hamulce i uniknąłem kolizji. Spadek na P6. W przeciwieństwie do Red Bulli wystartowałem na softach i tu upatrywałem swoją szansę na przebicie się do przodu.
Po kilku okrążeniach i powtórce z wyczynów Kubicy jechałem już 3.
Jeśli się nie mylę to po spinie wiktordth awansowałem i starałem się nie popełnić błędu.
Tempo miałem przyzwoite, bolid prowadził się dobrze.
Na jednym z okrążeń zrobiło się gorąco z chyba eJayem. W ostatnim łuku poszedł szerzej a będąc tuż za nim zdecydowałem się na manewr wyprzedzenia po wewnętrznej ale eJay odbił do zjadu do pitu. Kontaktu nie dało się uniknąć. Mieliśmy obaj sporo szczęścia że wszystko łagodnie się skończyło.
Równa, czysta jazda pozwoliła mi dojechać na drugiej pozycji.
Gratulacje dla Biolego za zwycięstwo i eJaya za P3.
Przemkowi też udało się punkty dla Ferrari dostarczyć, brawo :)
Danley -----> mam nadzieję że to wypadek przy pracy, do roboty.
Sikham ---> Znowu się rozczarowałem :/ gdzie ty się włóczysz?

27.09.2010
08:33
smile
[66]

przemek__ [ F1 2010 ]

Kwalifikacje to była porażka, wyjechałem na tor i nagle ktoś zaczął pisać na czacie co zupełnie mnie rozproszyło. Wiem, mogłem wyłączyć czat, ale z tego co wiem to jest zakaz pisania w trakcie kwalifikacji i wyścigu !!! Później zdenerwowany całą sytuacją nie udało mi się wykonać dobrego okrążenia.

Wyścig to ciekawa walka, chociaż z mojej strony bardzo defensywna. Głównie broniłem się przed Cappo oraz Virginami. Dziewice trochę poszalały momentami, ale ogólnie nic się nie stało. Qverty strzelił mnie w tyłek na początku, ale obyło się bez większych strat. Kilkukrotnie Cappo uderzył mnie centralnie w tył, ale ładnie się zachował i poczekał, a nie odjechał w glorii i chwale. Respekt.

Poobijanym bolidem wjechałem na pitstop i nie zdążyłem wyłączyć naprawiania uszkodzeń przez co straciłem sporo czasu. Oprócz tego i paru minikolizji byłaby pewnie szansa na oczko wyżej, ale i tak jest nieźle, bo qual jak i wyścig idealne na pewno nie były.

Planowałem jechać na 2 pitstopy, ale udalo się jakimś cudem na jeden ! :-)

Gratulacje dla Biolego, który pokazał, że w tej chwili jest najlepszym jeźdźcem w lidze, ale nowośc to nie jest. Świetnie pojechał Bokserek, który mam nadzieję jeszcze wiele zwojuje do końca sezonu !

Jeżeli nic się nie zmieni to na najbliższych GP mnie nie będzie i wrócę na zakończenie sezonu, na Abu Zabi, gdzie rok temu zdobyłem swój pierwszy punkcik w lidze.

27.09.2010
11:01
[67]

maciula [ Generaďż˝ ]

Będzie jakiś raport ?

27.09.2010
11:16
[68]

Cappo [ Senator ]

Paczka ->

Raport ->


Chyba większość miała problemu w qualu z uzyskaniem dobrego czasu, mój czas też był daleki od pb. Na starcie przebiłem się na 4 pozycję, jechałem za Fisherem, już wtedy Kowal raz wjechał mi w tył tak że bolid jechał na dwóch kołach. Nie jechałem jakoś wolno, tylko tak jak pozwala też przeciwnik przed mną (Fisher spokojnie ale super szybki to nie jesteś ;) ), Bokserek mnie wyprzedził po moim błędzie, gdy za szeroko brałem ostatni zakręt. Na 2 okrążeniu Kowal znów mi wjeżdża w tył spinuje(po uderzeniu wręcz taranuje i jedzie sobie dalej) spadam na koniec stawki, bolid jak choinka świeci się na żółto- miałem ochotę wyjść ale pojechałem dalej licząc na błędy innych. Kilka następnych kółek to walka z Qwertym, Kowalem i Przemkiem - sorki jeszcze raz bo 2 razy na dohamowaniu puknąłem cię, a później miałem lepsze wyjście zakrętu i ciężko było mi uniknąć kontaktu, ale poczekałem przepuściłem. Jazda za Kowalem to jakaś masakra, bałem się wręcz atakować bo nigdy nie wiedziałem co ty zrobisz, na wyjściu na prostą zrównujemy się z bolidami, a ty mnie wpychasz w bandę, gdybym nie odpuścił zakończyłbym wyścig właśnie tam. W przeciągu wyścigu na pewno nie byłeś szybszy, bo jak tylko cię wyprzedziłem szybko wypracowałem sobie sporą przewagę.

P7 niby nie jest źle, ale kilka punktów znów uciekło nie z mojej winy, a tylko znów się wkurzyłem mocno.

27.09.2010
12:57
smile
[69]

Qverty™ [ Legend ]

Cappo-->raport nie działa :)


eJay--->tylko problem w tym, że ja korzystam zazwyczaj albo z setów z innych podobnych torów które już mam albo z setów kogoś...Dostałem setupa od Sajesa, jak widac on problemów jakichś wielkich nie miał z bolidem. Obawiam się że moje spalanie silników i przegrzewanie hamulców jest związane z moim agresywnym stylem jazdy ala Hamilton...chociaż nie jestem pewien :) W poprzednim wyścigu dostałem seta od Wiktora(co prawda trochę grzebałem w zawieszeniu i cisnieniu opon) i mi padły hamulce, jemu nie :)

Besides. Danley też całe pierwze okrążenie jadąc przede mną korzystał z zasłony dymnej :D

27.09.2010
13:07
[70]

Cappo [ Senator ]

27.09.2010
15:35
smile
[71]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Teraz kolej na mnie. Qual przeciętny, bo mój PB był 0.5s lepszy, ale 3 pole startowe to i tak bardzo dobrze. Start okey, lecz na T1 totalna masakra :/ Bokserek próbował mnie wziąć od zewnętrznej, więc próbowałem go zamknąć. Z przodu sajes walczył z Biołym i obaj trochę ścieli zakręt, a ja, skupiony na Bokserku, nie zdążyłem zahamować, gdy sajes nagle pojawił się przed moim bolidem wracając na tor. No i bum, STR zaspinował. Sorry. Myślę sobie, ale ze mnie cieć, zawsze uważałem na T1. Ale dobra, jadę dalej na drugiej pozycji. Podczas pierwszych dwóch okrążeń zyskałem ok. 5s nad Bokserkiem, lecz ten szybko mnie dogonił. Na tym samym okr. mieliśmy pit. Lecz za chwilę spin i spadek o 2,3 pozycje. Później było w miarę dobrze, lecz do końca wyścigu zaspinowałem jeszcze z 3 razy w bandę, nie tracąc skrzydła(!). Na ostatnich kółkach tempo mi spadło, bo musiałem oszczędzać opony i eJay wykorzystał szansę i wyprzedzając mnie wskoczył na 3. miejsce. Następnie zwycięska dla mnie walka z Danleyem. I ostatnie kółko - horror. Prawa przednia opona poszła się... Jednak, że Dan tam coś na wywijał i miałem parę sekund przewagi powoli dotoczyłem się do mety. Ogólnie jestem nawet zadowolony z mojej pozycji, biorąc pod uwagę ilość spinów, zużycie opon i uszkodzenia bolidu.

27.09.2010
15:38
[72]

sajes [ Jagiellonia Bialystok ]

Zgłaszam incydent - wiktordth - sajes, lap 1 t2. Chcę zwrócić uwagę, mimo że wypadek nie wyglądał zbyt groźnie, to spowodował dużą stratę czasową.

27.09.2010
16:11
[73]

fisherfighter [ Movie Producer ]

(Fisher spokojnie ale super szybki to nie jesteś ;)

Sory ale nie zrozumiałem twojej intencji. Że co??

27.09.2010
16:22
[74]

Danley [ slow but dangerous ]

Przeglądam czasy kwalifikacji i zbytnio nie dowierzam, jak mogłem wykręcić tak słaby czas, który był o 1,5 s. gorszy od mojego PB. Tym bardziej, że kilka minut wcześniej bez problemu wykręciłem 1,37.0 i mogłem pojechać jeszcze szybciej.

Wiktor, walka była dla Ciebie zwycięska bo korzystałeś z pobocza, jeszcze się zastanawiam czy tego nie zgłosić, jak wrócę do domu zerknę na repa. Chodzi mi o jeden konkretny manewr - wyjazd na mnie z pobocza.

27.09.2010
16:31
[75]

Black Thomi [ Pretorianin ]

jazda na klawie jest trudniejsza...


hymm fisher jako Cappo i Sajes sa w stanie jechac dobrze i bezpiecznie :)

27.09.2010
16:37
[76]

Qverty™ [ Legend ]

jazda na klawie jest trudniejsza...

1. To nie nasz problem tylko twój.
2. maciula jeżdżąc na klawie wywalczył mistrza w tej lidze o ile się nie mylę...

27.09.2010
16:44
[77]

fisherfighter [ Movie Producer ]

1. To nie nasz problem tylko twój

A czy ja wam to zarzucam??
Qwerty nie szukaj dziury w całym a poza tym co wyście się tak na mnie uwzięli?? Ja jechałem dopiero 2 wyścig a oni chyba 20 już...

27.09.2010
17:04
[78]

Kowal172 [ Music Producer ]

Cappo:
po uderzeniu wręcz taranuje i jedzie sobie dalej

no ale co miałem zrobić...zaskoczyła mnie ta cała sytuacja i wiedziałem że mam przerąbane więc pojechałem dalej

bałem się wręcz atakować

nic by ci sie nie stało gdybyś mnie jakoś wyprzedził na zakręcie lub coś(dużo mi się już takich sytuacji zdarza), wtedy jak już nie mam szans to puszczam...no ale tak się nie stało

równujemy się z bolidami, a ty mnie wpychasz w bandę


sorry ale za bardzo cie nie widziałem...i na tym zakrecie zawsze miałem ogromne problemy żeby go szybko przejechać np. ty jechałeś i żeby go szybko przejechać to musiałem jechać szeroko (czasem nawet za bardzo) no i nawet tego nie poczułem...jeszcze raz przepraszam

bo jak tylko cię wyprzedziłem szybko wypracowałem sobie sporą przewagę


to chyba była akurat wina zjazdów do pitu:(

ogólnie to przepraszam ale było ciężko i mam nadzieje że znowu z bagażem doświadczeń następnym razem będzie lepiej:P


eJay:
bo Dziewice zaszalały, przez co straciłem kontrolę nad bolidem przy wyjściu i spadłem na 12 miejsce

akurat w moim wykonaniu T1 było niezłe przejechałem czysto w miare, zobaczyłem miejsce jeszcze przed tym jak zaczołem hamować (thomi zszedł na zewnętrzną więc się wślizgłem koło niego, troszke prubował zajechać bo mnie nie widział chyba no ale nic się nie stało)


i jeszcze chciałem zwrócić uwage że jeździcie tylko po mnie że zawaliłem parkując na Cappo (wiem i przepraszam) no ale wiktor też nieźle namieszał i to w czołówce i nikt mu tego (oprucz poszkodowanego) nie wypomniał, taka moja uwaga ode mnie:D

27.09.2010
17:11
[79]

sikham [ Generaďż˝ ]

gdybyś mnie jakoś wyprzedził na zakręcie

bolidem F1 ? :D

widać inne teamy mniej dbają o swoich kierowców :P MCL chucha i dmucha na swoich;)

27.09.2010
17:15
[80]

eJay [ Quaritch ]

akurat w moim wykonaniu T1 było niezłe przejechałem czysto w miare, zobaczyłem miejsce jeszcze przed tym jak zaczołem hamować (thomi zszedł na zewnętrzną więc się wślizgłem koło niego, troszke prubował zajechać bo mnie nie widział chyba no ale nic się nie stało)

To że nic się nie stało, nie oznacza że twój manewr był bezpieczny. Masz farta, że nic się nie stało, choć było blisko.

27.09.2010
19:01
[81]

Danley [ slow but dangerous ]

Okrążenie 28, czas: 1:00 - 1:15, obrona pozycji przez wiktordth.

Najpierw spychanie mojego bolidu na bandę. Jest dużo miejsca z prawej, jednak wiktordth wyraźnie woli zajechać mi drogę pomimo, że jesteśmy obok. Później wejście w zakręt, który kierowca Renault wyraźnie przestrzelił, wyjechał poza tarkę i w sumie to zyskał bardzo sympatyczną linię jazdy względem mnie. Mimo wszystko okazało się, że na wyjściu jedziemy obok siebie - ja po torze on poza torem, więc wracając na tor znów odbija we mnie, a co.. Tak się broni pozycji? Podsumowując: wjeżdżanie w drugi bolid + spychanie z toru + obrona pozycji nie była fair play.

edit: skasowane zgodnie z życzeniem [82]

27.09.2010
19:16
smile
[82]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Danley - ok, przyznaję, że przesadziłem podczas walki z tobą. Jednak wolałbym, żebyś w tym momencie nie przywoływał wspomnień z wyścigów testowych, bo to zupełnie inna bajka i podawanie ich jako argument w sprawie mojej niebezpiecznej jazdy mija się z celem. To są wyścigi testowe, których przynajmniej ja nie biorę na poważnie i mam wtedy ochotę trochę się pościgać.

27.09.2010
19:41
[83]

Danley [ slow but dangerous ]

Jest kilka wersji w paczce z Suzuką, proponuję wersję 2005.

27.09.2010
19:58
smile
[84]

Kowal172 [ Music Producer ]

Uwaga wyszedłem z taką inicjatywą żebym ja przeszedł do teamu Mercedes GP Petronas F1 Team bo zauważyłem że Shoggoth wogóle nie jeździ a zgodnie z regulaminem 2 niezgłoszone nieobecności=skreślenie z listy ligowiczów
(Po co się ma marnować miejsce w takim dobrym teamie...cały czas przygotowywuje się do wyścigów i co rusz zbieram jakieś doświadczenie)
i prosze komisje o rozpatrzenie tej sytuacji

Danley się zgodził jakby co:) ale kazał mi się góre spytać bo chodzi o skreślenie kierowcy

27.09.2010
20:38
[85]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Dan---> Popieram, są linie(nie tak jak w GP4). Tylko Best line jest ciężko widoczna ale damy radę:P

27.09.2010
20:53
smile
[86]

sikham [ Generaďż˝ ]

Dodatkowy raport z wyścigu :)

27.09.2010
21:08
[87]

Shoggoth [ Stairway to Heaven ]

Kowal172 --> jeśli ma to wpłynąć na Twoje zdrowie to spoko, sam odejdę. Dla ścisłości mówiłem, że w soboty nie mogę jeździć.

27.09.2010
21:26
[88]

sikham [ Generaďż˝ ]

przecież jeździmy w niedziele ;)

27.09.2010
22:25
[89]

Luigi91 [ HORDA ]

Poza tym mało kto przestrzega tego punktu o nieobecnościach. ;D

27.09.2010
22:54
[90]

Kowal172 [ Music Producer ]

sikham--> sporo informacji i statystyk:P

No więc jak będzie z tym miejscem w Mercedesie bo już nie wiem ?

27.09.2010
22:55
[91]

jasonxxx [ Szeryf ]

Czy mógłby mi ktoś przypomnieć jak w rF wyłączyć chat (aby rozmowy nie wyskakiwały podczas jazdy)? Z góry dzięki.

27.09.2010
23:05
[92]

Danley [ slow but dangerous ]

Multiplayer.ini Allow Chat In Car="0"

27.09.2010
23:14
smile
[93]

Miszka [ Konsul ]

Ja myślę, że powinieneś zostać w Virgin Racing razem z Fisherem i nie kombinować a skupić się na jeździe.

Po Monzie Sikham (mam nadzieję, że dobrze pamiętam) powiedział o jeździe Qvertego partyzancka. O wiele bardziej w moim mniemaniu to określenie pasuje do Was drogie dziewice.

Zdaje mi się, że strasznie brakuje Wam pokory. Nie zrozumcie mnie źle - cieszę się, że dołączyliście do ligi, że jeździcie. Podoba mi się, że nie brakuje Wam ambicji i chęci by jeździć szybciej i zdobywać jak najwięcej punktów. Kluczową kwestią jest jednak by najpierw jeździć bezpiecznie dla siebie, a przede wszystkim dla innych.

Człowiek uczy się na błędach. Najlepiej na cudzych (ale o tym przypomina się za późno), ale na swoich również jest dobrze. Sam podczas pierwszego swojego GP zepsułem początek wyścigu jednemu kierowcy, ale następne wyścigi już było lepiej. Musicie pamiętać, że póki co się uczycie i dlatego nie możecie się porywać od razu na różne akcje. Lepiej trzy razy przemyśleć manewr i odpuścić niż wykazać się hura optymizmem i obijać się o inne bolidy. To nie jest NFS.

To co zrobiłeś na t1 wraz z Fisherem włos się na głowie jeży - rozumiem, że błędy młodości, ale skoro wszyscy bardziej doświadczeni kierowcy mówią, że coś jest nie tak to zamiast się oburzać i wdawać w pyskówki czy utarczki słowne lepiej przemyśleć i wyciągnąć wnioski.

Już z czystej ciekawości: ile macie lat?

27.09.2010
23:25
smile
[94]

Kowal172 [ Music Producer ]

Zamiast utarczki słowne ja bym to lepiej nazwał-refleksje po wyścigowe:P

nie no chciałem tylko zmienić bolid bo Virginy mi się średnio podobają:/ a Mercedes fajny i ogólnie podnosi moje morale od razu jak na niego patrze:D

a tak ogólnie - mądre słowa nie ma co:)

28.09.2010
15:57
[95]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Dzięki Miszka za rady. Z tym T1 nie było tak do końca bo nikogo nie uszkodziłem a z zajechaniem drogi- cóż trzeba walczyć o pozycje:P

spoiler start
Lat mam 15
spoiler stop

28.09.2010
16:10
smile
[96]

Qverty™ [ Legend ]

fisher---->

Z tym T1 nie było tak do końca bo nikogo nie uszkodziłem a z zajechaniem drogi- cóż trzeba walczyć o pozycje:P

To że nikogo nie uszkodziłeś nie oznacza że jechałeś poprawnie i dobrze. A zajeżdżać drogi ci nie wolno nawet w walce o pozycje ;)

edit. Po zobaczeniu startu na replayu :o To się nazywa kur*a partyzant :D

28.09.2010
16:30
smile
[97]

eJay [ Quaritch ]

Zgłoszone incydenty:

L1 i L2 Kowala
wiktordth - sajes, lap 1 t2.
Okrążenie 28, czas: 1:00 - 1:15, obrona pozycji przez wiktordth.

W sumie myślałem, że będzie więcej:)

28.09.2010
16:37
smile
[98]

jasonxxx [ Szeryf ]

Mam 2 pytanka:

1. Link do Suzuki ze wstępniaka nie działa. Czy można prosić wrzucenie na jakiś serwer?
2. Czy gdybym chciał pojechac w najbliższym wyścigu to ktoś będzie miał coś przeciwko, biorąc pod uwagę, że moją jazdę większość GOLigowiczów raczej zna (no i mimo długiej absencji nie wyleciałem z listy kierowców ze wstępniaka)?

28.09.2010
16:40
[99]

eJay [ Quaritch ]

stanson, kurna, wpadaj kiedy chcesz:) Czekamy i tęsknimy.

Również poproszę o d=linka do toru bo cosik nie działa.

28.09.2010
16:42
smile
[100]

jasonxxx [ Szeryf ]

^ z Tobą, zdrajco, nie gadam :P

Proszę resztę komisji o zgodę.

28.09.2010
16:42
smile
[101]

Miszka [ Konsul ]

Stanson przehandlujemy dwie "dziewice" za Twój powrót:P

28.09.2010
16:45
smile
[102]

eJay [ Quaritch ]

Jaki zdrajca? W jakim teamie miałem jechać skoro Toyoty i SA już nie ma w stawce?

28.09.2010
16:48
smile
[103]

jasonxxx [ Szeryf ]

No niech będzie, ale czemu z moim odwiecznym rywalem (który ZAWSZE musiał być ode mnie szybszy, choćbym sie obsr..ł :P) w jednym teamie...? :)

28.09.2010
16:49
smile
[104]

eJay [ Quaritch ]

Bo przez pewien czas jeździłem sam :(

28.09.2010
16:51
smile
[105]

jasonxxx [ Szeryf ]

Ojej, bo Cię zostawiłem, tak?

:D


spoiler start
sorry za OT, już kończymy
spoiler stop

28.09.2010
18:00
smile
[106]

Kowal172 [ Music Producer ]

Czyli jednak nie moge przejść do Merca?:)

wiem jestem namolny jak cholera no ale co poradzić taki już jestem:D

28.09.2010
18:12
[107]

Black Thomi [ Pretorianin ]

Kiedy dacie rade wrzucić tor na serwa ?

28.09.2010
18:20
[108]

sikham [ Generaďż˝ ]

Kowal jak będziesz grzeczny w następnym GP to może Dan zmięknie ;) ot taka motywacja do czystej jazdy :P

28.09.2010
18:24
[109]

Kowal172 [ Music Producer ]

sikham-->Dan się zgodził :P ale kazał się spytać tutaj

28.09.2010
19:01
[110]

sikham [ Generaďż˝ ]

nie uważasz mojego pomysłu za całkiem dobry ? :P hehe

czysta jazda gwarantem nowego kontraktu :)

28.09.2010
19:14
[111]

Danley [ slow but dangerous ]

Stanson czas wracać za kierownice i nie gadać :D Obecność doświadczonego kierowcy, nie tylko wirtualnego, robi podczas rywalizacji naprawdę potężną różnicę.

Kowal ujmijmy to inaczej :D Nie mam nic przeciwko objęciu wolnego miejsca po kierowcy, który nie jeździ.

Bart3k wyścigi odbywają się w niedziele. Wyjątkowo jeden wyścig odbył się w sobotę z powodu problemów technicznych. Mimo wszystko uważam, że jakby Ci naprawdę zależało to byś jeździł a nie poprzestał na pisaniu na forum.

28.09.2010
19:54
[112]

Kowal172 [ Music Producer ]

Dobra, no to niech komisja się nad tym zastanowi, co,gdzie jak :D bo do Suzuki jeszcze dużo czasu więc jakbyście mogli i znaleźli trochę czasu to podajcie co mam zrobić może to być nawet podane jak będziecie wystawiać normalne wyniki po ubiegłym GP:) taka moja mała prośba

spoiler start
sikham-->niby niezły pomysł no ale boje się czy nie wystąpią problemy techniczne:D:D
spoiler stop

28.09.2010
22:15
[113]

jasonxxx [ Szeryf ]

Znalazłem tor i wrzuciłem: - Suzuka GP4 ver. 3.00

Gram sobie w F1 2010 w multi, trasa w Monaco. Pierwszy zakręt, jakiś kamikadze oczywiście mnie obraca, wpada na mnie czterech samobójców (nie przewidzieli, żeby przed zakręciem zahamować) a tu nagle: "caused collision - penalty + 10 seconds". LOL, jednak lepiej mieć żywych sędziów :)

29.09.2010
00:18
[114]

Shoggoth [ Stairway to Heaven ]

Danley --> w poprzednim tygodniu nie miałem kompletnie czasu, a na monzy mówiłem że w sobotę nie mogę.

29.09.2010
07:25
smile
[115]

Danley [ slow but dangerous ]

W takim razie zapraszam na Suzukę za tydzień w niedzielny wieczór. Jest jeszcze dużo czasu na trening :)

29.09.2010
12:21
[116]

Cappo [ Senator ]

Tor leży już dawno na serwerze, pisałem od gościa żeby go ustawił ale jakoś mu opornie to idzie.

29.09.2010
19:31
[117]

Danley [ slow but dangerous ]

Tor na serwerze jest już zmieniony, można trenować :)

29.09.2010
20:27
[118]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Przez moment było nas trzech. Tor bardzo fajny ale wymaga praktyki!

29.09.2010
20:40
smile
[119]

wiktordth [ Keep Yourself Alive ]

Słuchajcie, mam problem. Po wyścigu w Singapurze, gdzie jechałem dość agresywnie, coś się porobiło z moją kierownicą Logitech Formula Force EX. Mianowicie "koło" się trochę poluzowało i ogólnie ciężko się jeździ. Nie wiecie może, czy czasem gwarancja producenta nie obejmuje takich uszkodzeń? Bo nie chciałbym wydawać teraz 300 zł na nową.

EDIT:
Podczas wyścigu dało się słyszeć trzaski i zgrzyty podczas skręcania.

29.09.2010
20:43
[120]

Qverty™ [ Legend ]

Taka kierownica jak Logitech FF EX nie ma prawa zepsuć się od "agresywnej" jazdy. Ja w każdym wyścigu jeżdżę agresywnie i mój Lodżi śmiga bez zarzutów. Nawet jakaś Manta za 70zł nie powinna się zepsuć od samego kręcenia. Oddaj na gwarancje...

29.09.2010
22:15
smile
[121]

kamykWRC [ Pretorianin ]

Tez zajeździłem moją Formule force EX w rok - na początku było to , teraz w zakresie tych luzów nie chce skręcać.

30.09.2010
07:59
[122]

jasonxxx [ Szeryf ]

wiktordth --> nie korzystaj z gwarancji tylko z odpowiedzialności sprzedawcy, w ciągu dwóch lat od zakupu możesz zareklamować towar w sklepie, którym kupiłeś (gwarancja a tzw. towar niezgodny z umową to dwie różne rzeczy - to drugie to z ustawy konsumenckiej).

30.09.2010
14:53
[123]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Widzę że kierownice padają jak muchy:P

30.09.2010
22:27
[124]

Kowal172 [ Music Producer ]

Kiedy będą wyniki( i kary ) bo nie mogę się już doczekać...pytam z ciekawości:P

01.10.2010
00:01
smile
[125]

Miszka [ Konsul ]

Wyniki będą dzisiaj:)

A dla Ciebie Kowal zagadka:

Co to jest: ma cztery koła, nie była nigdy z mężczyzną i startuje z boksu w najbliższym GP?

01.10.2010
00:25
smile
[126]

Qverty™ [ Legend ]

ma cztery koła, nie była nigdy z mężczyzną i startuje z boksu w najbliższym GP?

Safety car?

01.10.2010
01:09
[127]

sikham [ Generaďż˝ ]

Qverty:P

spoiler start
dziewica :D
spoiler stop

01.10.2010
14:31
smile
[128]

Miszka [ Konsul ]

OFICJALNE WYNIKI GP SINGAPURU NA TORZE MARINA BAY(15/19)

KWALIFIKACJE


1. Bioly74----------01:36.647-------/
2. Sajes------------01:37.073-------00.426
3. wiktordth--------01:37.569-------00.922
4. Bokserek-------01:37.734--------01.087
5. eJay-------------01:37.857--------01.210
6. Danley----------01:38.261--------01.614
7. Miszka----------01:38.999--------02.352
8. Cappo----------01:39.097--------02.450
9. Qverty----------01:39.924--------03.277
10. Przemek------01:40.600--------03.953
11. Thomi---------01:41.139--------04.492
12. FisherFighter--01:41.587-------04.940
13. Kowal----------no laptime-------no laptime

======================================

WYŚCIG

1. Bioly74-----------50:51.138------------///-----------2 (L12, L25) Najszybsze okrążenie wyścigu
2. Bokserek---------51:34.992-----------43.854-------2 (L8, L20)
3. eJay--------------51:56.605------------01:05.467---2 (L11, L23)
4. wiktordth--------52:03.091-------------01:11.953---2 (L8, L18) Kara +15 sekund do czasu końcowego = 52:18.091
5. Danley-----------52:04.658------------01:13.520----2 (L12, L21)
6. Sajes------------52:09.209------------01:18.071-----3 (L8, L17, L26)
7. Cappo-----------51:16.297----------- -1laps---------2 (L10, L21)
8. Kowal------------52:01.169----------- -1laps--------2 (L8, L18) Kara + 3 sekundy do czasu końcowego
9. Przemek---------52:09.016----------- -1laps--------1 (L14)
10. FisherFighter---51:30.725----------- -2laps--------5 (L5, L11, L17, L24, L28)
11. Thomi-----------DNF (Engine)-------- -7laps-------2 (L9, L20)
12. Miszka----------DNF (DNF)------------ -17laps-----1 (L13)
13. Qverty----------DNF (Engine)--------- -17laps-----1 (L11)

=======================================

Kary:

Kowal - start do następnego wyścigu z boksów (praca domowa - znaleźć i powiedzieć nam na czym takowy start polega i jak wygląda) i kara +3 sekundy za niewłaściwy wyjazd z alei serwisowej.

Wiktor vs. Danley = sąd najwyższy orzeka o winie Wiktora (nieprzepisowe zachowanie) +15 sekund do czasu końcowego

Wiktor vs. Sajes = race accident

Fisher vs. stan Nowy York - reprymenda za zachowanie na torze.

Uczulamy obie "dziewice" na bezpieczniejszą jazdę, mniejsze zaufanie do własnych umiejętności i ochłodzenie "gorącej głowy" na torze.

Qverty [126] - za złą odpowiedź +5 pozycji na starcie do następnego GP, za bronienie recenzji eJay'a (F1 2010) -5 pozycji na starci do następnego GP

Sikham [127] - za dobrą odpowiedź +10 punktów do klasyfikacji generalnej, za udzielenia odpowiedzi w pytaniu do Kowala -5 punktów w klasyfikacji generalnej, za nieobecności w wyścigach -5 punktów w klasyfikacji generalnej.

Dla wszystkich kierowców: proszę pamiętać o właściwy zachowaniu przy pitstopach. Oprócz wyjazdu z alei serwisowej liczy się także wjazd.

========================================

GP Singapuru punktacja:

1. Bioly74 +25pkt.
2. Bokserek +18pkt.
3. eJay +15pkt.
4. Danley +12pkt.
5. Sajes +10pkt.
6. wiktordth +8pkt.
7. Cappo +6pkt.
8. Kowal +4pkt.
9. Przemek +2pkt.
10. FisherFighter +1pkt.

=======================================

-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):

1. Danley (FI)-------------300pkt.
2. Bioly74 (RBR)----------259pkt.
3. Bokserek (FER)--------160pkt.
4. Sikham (MCL)----------121pkt.
5. eJay (RBR)-------------87pkt.
6. Miszka (FI)-------------71pkt.
7. Cappo (MCL)-----------70pkt.
8. Fifomaniak (MCL)------68pkt.
9. KORraN (RBR)---------48pkt.
10. Tvk (VIR)-------------46pkt.
11. Wiktordth (REN)------37pkt.
12. Simson (MER)--------35pkt.
13. Sajes (STR)----------33pkt.
14. Maciula (FER)--------24pkt.
---- Slawek1982 (FER)---24pkt.
15. Qverty (STR)---------23pkt.
16. Przemek (FER)-------17pkt.
17. Glober (REN)---------10pkt.
---- Luigi (WIL)-----------10pkt.
---- Thomi (WIL)----------10pkt.
---- Qbek555 (REN)-------10pkt.
18. Kowal (VIR)------------4pkt.
19. Hautameki (BMW)-----2pkt.
---- FisherFighter (VIR)----2pkt.
20. KamykPL (BMW)-------1pkt.

=======================================

-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):

1. Force India F1 Team--------------371pkt.
2. Red Bull Racing--------------------332pkt.
3. Scuderia Ferrari Marlboro---------204pkt.
4. Vodafone McLaren Mercedes------195pkt.
5. Mercedes GP Petronas F1 Team----99pkt.
6. Scuderia Toro Rosso----------------96pkt.
7. Virgin Racing-------------------------61pkt.
8. Renault F1 Team---------------------53pkt.
9. Lotus F1 Racing----------------------27pkt.
10. AT&T Williams----------------------20pkt.
11. BMW Sauber F1 Team-------------14pkt.

01.10.2010
16:21
[129]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Jak wam idzie na suzuce? Jakie czasy kręcicie? Pytam z ciekawości bo narazie nikogo prawie na serwie nie spotkałem

01.10.2010
16:35
smile
[130]

Dycu [ zbanowany QQuel ]

Kurczę, widzę że organizację macie tu po prostu miażdżącą, aż by się chciało z wami pograć. Macie jakieś kosmiczne ograniczenia gdybym chciał się do was dołączyć : )?


Taaa, tego musiałbym się nauczyć, ale miło wiedzieć ze jesteście otwarci na nowych graczy, może poćwiczę na dniach : )

01.10.2010
16:46
[131]

Kowal172 [ Music Producer ]

Wystarczy że umiesz jeździć bezpiecznie:D:D

01.10.2010
17:34
[132]

jasonxxx [ Szeryf ]

Dycu --> zaglądaj na serwer.

Czy dziś planujecie testy większą ilością? Zaczynam mieć dość Destruction Derby w F1 2010...

01.10.2010
18:32
smile
[133]

Qverty™ [ Legend ]

Qverty [126] - za złą odpowiedź +5 pozycji na starcie do następnego GP, za bronienie recenzji eJay'a (F1 2010) -5 pozycji na starci do następnego GP

A gdzie start do następnego GP z PP za wstawienie mojego super czasu z Melbourne?

01.10.2010
21:11
[134]

Qverty™ [ Legend ]

Jak wam idzie na suzuce? Jakie czasy kręcicie? Pytam z ciekawości bo narazie nikogo prawie na serwie nie spotkałem

Przejechałem 10 okrążeń i wykręciłem 1:41:1xx ale spokojnie jeszcze urwę jakieś 3s IMO więc czasy czołówki pewnie będa oscylowały w okolicach 1:37

01.10.2010
22:10
[135]

Kowal172 [ Music Producer ]

praca domowa - znaleźć i powiedzieć nam na czym takowy start polega i jak wygląda

chciałbym zgłosić brak zadania...;)
najlepsza nauka to jest praktyka więc się zobaczy bo narazie nie mam pojęcia o co chodzi,najwyżej jeszcze popytam:)

01.10.2010
22:27
[136]

fisherfighter [ Movie Producer ]

Przejechałem 10 okrążeń i wykręciłem 1:41:1xx aha no to nie za fajnie. Ciężko jest dorównać czołówce:/

Dycu--> Zapraszamy na treningi.

02.10.2010
10:37
[137]

Danley [ slow but dangerous ]

Japonia, Suzuka International Racing Course, nowy temat https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10705387&N=1

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.