Grabb [ Pretorianin ]
Reklamacja laptopa
Od jakiegoś roku jestem posiadaczem laptopa firmy Toshiba, został on zakupiony w Selgrosie (czyli nie u dystrybutora tej firmy czy tez innej firmy typowo komputerowej). Gdy go kupowałem wyczytałem na ulotce że jest na niego gwarancja 2 lata, nie dostałem żadnego potwierdzenia gwarancyjnego ale firma zapewniała ze uwzględniają gwarancje na fakturę. Po lekko ponad roku czasu komputer się zepsuł nie z powodu uderzenia, zamoczenia etc (był poprawnie użytkowany). Pojechałem do Selgrosu zgłosić reklamację z opakowaniem wszystkimi papierami i oczywiście fakturą. Na miejscu jakaś nie miła pani stwierdziła że nie uwzględni mi gwarancji gdyż komputer brany na firmę ma gwarancje skróconą o 50% co jest dla mnie bzdurą bo zostałem poinformowany przy zakupie o 2 latach gwarancji i poza tym nie może mi uwzględnić bo komputer po zakupie nie został bezpośrednio zarejestrowany na stronie toshiby (co niby było zawarte w jakiś dokumentach ale jednak tego nie ma). Na koniec dodała "Ja panu tego nie sprzedawałam więc nie wiem" jest pracownica działu reklamacji i nie wie co robi dla firmy dla której pracuje Oo.
Nie wiem czy mam walczyć o to z firmą gdzie dokonałem zakupu czy starać się bezpośrednio u toshiby o reklamacje, jeśli druga opcja i ktoś miał podobny przypadek proszę o rady
Super Kotlet [ Schabowy ]
Niestety ale mają rację. Gdy bierzesz lapka na firmę masz rok gwarancji, użytkownik prywatny dostaje 2 lata. Przy zakupie zostaleś po prostu błędnie poinformowany.