kamehameha [ Konsul ]
Nowość!!!
Wytłumaczy mi ktoś dlaczego na Świecie dzieje się tak, że wystarczy napisać "nowość" na starym produkcie, by ludzie ustawiali się po niego w długich kolejkach? Dlaczego takie szczegóły, jak nowy dizajn butelki, nowe logo, szczypta jakiegoś gówno dającego składnika i obligatoryjny napis "NOWOŚĆ", tudzież "NOWA ULEPSZONA FORMUŁA" sprawiają, że w umysłach kupujących mas pojawia się dzika żądza nabycia danego towaru? A ty? Czy ty też, niczym bezmózgi leming, pakujesz do swojego wózka z zakupami tylko artykuły z napisem "NOWOŚĆ", albo sięgasz po nie, gdy widzisz że zmieniło się logo producenta? Gdy na półce leżą dwie wersje produktu który chcesz kupić - stara, którą dobrze znasz i nowa, z nowym logiem, opakowaniem i c*** wie jeszcze czym - którą wybierzesz?
BlackBolt [ Senator ]
Nowość! Troll kamehameha teraz z własnym mostem!
bolo87 [ Pretorianin ]
Niektórym ludziom wystarczy owinąć gówno w papierek i napisać NOWOSC aby kupowali hurtowo.Słowo nowość jest poprostu magiczne
zmudix [ Professor Fate ]
Czasami kupię nowy produkt, żeby porównać ze starym (głównie rzeczy spożywcze), jednak staram się trzymać sprawdzonych rzeczy. Generalnie nowe opakoawnie jakoś szczególnie motywująco do kupna na mnie nie działa, a prędzej czy później i tak całkowicie zastąpi ono stare, więc o ile zawartość nie ulegnie zmianie, to co za różnica?
BlackBolt, jebnij Ty się w łeb. To jest całkiem ciekawa sprawa.
niewiernik [ Centurion ]
Wybiorę produkt z ładniejszym opakowaniem.
Novus [ Generaďż˝ ]
[5] - genialna strona, ale sie usmialem:D