GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

VW Passat B6 kombi 2006r a Opel Atra III 2007r

08.09.2010
15:42
smile
[1]

radinho123 [ Centurion ]

VW Passat B6 kombi 2006r a Opel Atra III 2007r

Witam! Moi rodzice chcą kupić używany samochód ale jest problem gdyż nie mogą się zdecydować pomiędzy VW Passat B6 kombi 2006r a Opel Atra III 2007r . W grę wchodzi, który samochód jest mniej awaryjny? Bo czytając różne fora za dużo się nie dowiedziałem, połowa pisze, że ten pierwszy jest bardziej awaryjny a druga połowa, że Astra... Jak uważacie i czy ktoś z was ma taki samochód?

08.09.2010
15:55
[2]

hctkko [ Key of Awesome ]




Ja bym się kierował parametrami użytkowymi i stanem poszczególnych samochodów. Bo ci mi po tym jak w statystykach jest mniej awaryjny skoro tak czy siak można trafić na szrota.

08.09.2010
16:00
[3]

jasonxxx [ Szeryf ]

Passat jest segment wyżej (większy i bardziej komfortowy) - wybór jak dla mnie byłby więc prosty. Natomiast to na ile awaryjne są te auta zależy przede wszystkim od poprzedniego właściciela.

08.09.2010
16:04
[4]

raziel88ck [ Legend ]

Szukaj Passatow, ja to nie wiem jak mozna porownywac 2 auta z roznych segmentow.

08.09.2010
16:16
[5]

_MyszooR_ [ Senator ]

Wiadomo ze Passat lepszy.

Lepsze by bylo porownanie Audi A6 albo A4 kombi , kontra ten passat.

09.09.2010
08:21
[6]

budziakowski [ Generaďż˝ ]

Pasaty w poprzednim modelu byly strasznie awaryjne (kumpel ma B5FL to jest czestym gosciem w serwisie), byc moze w B6 udalo sie to poprawic. Opel z kolei to praktycznie zawsze szrot, wiec Passat bylby lepszym wyjsciem.

09.09.2010
09:33
[7]

.exe [ Pretorianin ]

Jak Passat to omijaj z daleka 2.0TDI, pękające głowice silnika skompromitowały Volkswagena, ich ostatni dobry silnik diesla to stary 1.9 TDI.

09.09.2010
09:39
[8]

jasonxxx [ Szeryf ]

.exe --> to się tyczy pierwszych 2.0 TDI, VW szybko to poprawił.

Większym problemem natomiast jest fakt istnienia DPF w tej konstrukcji.

09.09.2010
09:58
smile
[9]

gacek [ FISHKI dot NET ]

stanson >>> nie tylko w tej kontrukcji. DPF to bolączka wszystkich marek niestety. Ot taka ekologia a kłopotów z tym co nie miara.

09.09.2010
10:45
[10]

Fett [ Avatar ]

Stanson, Gacek - ale pomyślcie ile mnie zanieczyszczeń :]

(dużo z tym pieprzenia się?)

09.09.2010
11:03
[11]

gacek [ FISHKI dot NET ]

Fett >> ot co się dzieje np w Mazdzie. Jeden przypadek znam z autopsji u mojego przyjaciela , auto zalewdie 30 tys km i dzowni do mnie co ma zrobic bo nie moze zgasić silnika :/

09.09.2010
11:39
smile
[12]

.exe [ Pretorianin ]

"rozbieganie" się silnika czy też "choroba szalonych diesli" raczej nie ma nic wspólnego z filtrem DPF. Awaria jest skutkiem uszkodzenia uszczelnienia turbosprężarki.
Sam mam Mazdę 5 z 2006 roku. Przed wakacjami byłem zmuszony do usunięcia DPFu ze względu i tu cytat kierownika jednego z warszawskich ASO "zużył się". Ręce opadają, Mazda twierdzi że jest to dożywotnie element układu ale niestety. W tej chwili jeżdżę z emulatorem DPFu i jak na razie wszystko ok. I jak ktoś mi powie że nie dbam o ekologię to mogę mu wysłać fakturę za nowy filtr na skromne 12000zł.

09.09.2010
12:17
[13]

jasonxxx [ Szeryf ]

Ja nie mówię przecież, że DPF ma coś do pękających głowic. Chodzi o to, że był to problem z początku produkcji, z którym sobie szybko VW poradził. Oddzielnym tematem natomiast jest DPF, z powodu którego trzeba się mocno zastanowić nad zakupem samochodu w niego wyposażonego.

09.09.2010
12:20
[14]

Lysack [ Przyjaciel ]

co ten filtr ma w sobie takiego magicznego, że kosztuje 12 tysięcy?

09.09.2010
12:23
[15]

Sizalus [ Senator ]

Ja po skończeniu się gwarancji swój wycinam. Na szczęście (odpukać) póki co działa bezproblemowo.

09.09.2010
12:36
[16]

gacek [ FISHKI dot NET ]

.exe >>> tu sie z Tobą nie zgodzę bo przyczyną jest przybywanie ON w misce olejowe i jak wiesz Mazdy po lifcie maja inny bagnet na którym jest min max i znaczek X ,którego bezwzględnie nie można przekroczyć.
A w Mazdzie według MMP była to wina oprogramowania które odpowiadało za wypalanie filtra DPF.

cyt:
"ktore to w mniejszym stopniu wtryskuje paliwo aby dopalic filter DPF,
i przez to tez auto mniej pali ON,
a i przy okazji wolniej przybywa paliwa w oleju!"


Ale chyba nie o tym temat więc nie robmy OT

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.