GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

"Dziurawy Kocioł" --- część 14 (szczęśliwa)

25.01.2003
17:19
[1]

TAILEREKK [ Senator ]

"Dziurawy Kocioł" --- część 14 (szczęśliwa)

Pierwszy moje wątki kociołka :D

...A teraz powróćmy na chwil parę do karczmy zwanej przez magów "Dziurawym Kotłem". Dzieje wniej się wiele nadzwyczajnych i niewyjaśnionych rzeczy ( tak mówią o niej mugole ). Zaczarowane stoły tańczą, a kufle same ciągną do ust.
Karczma ta niezwykła od dawien dawna jest schronieniem dla wielkich magów, czarodzieji, czarnoksiężników i czarownic. Spoczywają tu po dalekich podróżach wymieniają się swoimi doświadczeniami i umiejętnościami z innymi...
W cichym kącie karczmy siedzi mag Jake i czasem wezwany przez władze znika na jakiś czas. Niegdyś słynął z zadziwiajacej siły magii, którą z niezwykłą precyzją władał. Teraz spoczywa w kaczrczmie którą po pierwszym kuflu Wywaru Servus'a nazwał wybraną. Barem i kuflami włada czarodziej Marcio zwany Mistrzem Czarnej Magii, nikt jak on sam nie umie tak nadzwyczajnie podawać soku z dyni. Duszą toważystwa są BLADE22 zwany Eddie i Mysiek. Sławni arcymagowie, najczęściej używający terminu "zabawa". To oni najczęściej bywają rozbawieni po uszy nie wiedząc kiedy używają magii aby zabawić się z miłym gronem czarownic, lub aby rozbić parę latających kufli i stołów. Często w karczmie gości spokojny nauczyciel Paściak z niewymownej szkoły magii, zwany dowcipnie ludziem. Najczęściej siedzi spokojnie przeglądsając szkolne notatki i przysłuchując się rozmową innych gości.
Często w "kotle" spotkać można tajemniczą, zakapturzoną postaća mianowicie Kompoholika. Ów istota zwana ze strachem Dementorem, przybyła niegdyś z dalekich odchłani przeszłości. Nie znana jest jego przeszłość, lecz w karczmie jest szanowany i każdy liczy się z jego mądrym zdaniem. W najciemniejszym kącie "Dziurawego Kotła" siedzi zawszę 3 wysokich czarnoksiężników Maćq , Cronotrigger zwany Master of Vane Magic Guild i Syriusz , wspólnie rozmyslają nad czymś całymi dniami i nocami. Nikt nie zna momętu wktórym nagle wstaną i znikną. Następuje wtedy olbrzymi huk połączony błyskiem oślepiającego światła. Znikają na pewien czas, aby w nieznanym nikomu czasie znów się pojawić i ponownie rozmyślać przy kuflu Wywaru Servus'a. Niekiedy w karczmie można spodkać niezbyt słynnego lecz niezwykle zdolnego czarodzieja Następnego biorącego często udział w słynnych pojedynkach czarodziejów. Nigdy nie może usiedzieć nawet chwili przy stoliku, trenując najrozmaitrze czary na kuflu z sokiem. Ostatnimi czasy do naszej karczmy zawitała słynna ze swych zbrodni na zlecenie X-Cody zwana Trującym Bluszczem. Gdy stanęła po raz pierwszy u progu karczmy wszyscy zdrętwieli jak zaczarowani, lecz gdy zapytała kto postawi jej otłumaniacz wszyscy zlecieli się do niej jak stado dzikich antylop, gdyż nikt nie umiał oprzeć sie jej urokowi. Dość niedawno w naszej karczmie zawitał przystojny arcymag TAILEREKK, nazywany przez przyjaciół Kapłanem. Od czasu gdy opuściła go jego luba nie opuszcza karczmy. Siedzi cicho upijając się Otłumiaczem "Tylko dla Twardzieli" nikomu nie mówiąc o swych problemach. Ku zdziwieniu wielkich magów, stałym bywalcem "Dziurawego Kotła" dość niedawno stał się mugol Bremen, słynny w Świecie Mugoli jako wybitny rysownik, Władca Śmierciożerców. Gdy tylko zasiadł do stolika spojrzał chwile na wszystkich i w mgnienu oka zaczął sprawnie poruszać swym magicznym pędzlem. Od tamtej pory w karczmie jest nadzwyczaj kolorowo i pięknie, lecz nikt nie może pogodzić się z nieczarodziejskim pochodzeniem talentu. Martusi_a wielka czarownica, która niegdyś zdezerterowała z Krainy Snów, jak nigdy zaczęła coraz częściej witać w naszej gospodzie. Szaleje tu beztrosko z arcymagami do białego rana, nie zważając na pęd niedoścignionego czasu. Od czasu gdy przybyła do "kotła" po raz pierwszy minęło już dużo czasu, lecz nadal w karczmie jest ogromną konkurencją dla innych czarownic.
Karczma jednak nigdy nie jest i nie była pusta, gdyż ciągle przybywają do niej zmęczeni aby odpocząć....




MENU :
Napoje, dania, desery :
1. Kremowe Piwo.
2. Sok z Dyni.
3. Wywar Servus'a.
4. Paszteciki z dyni.
5. Zestaw obiadowy "Palące Gardło" codzienie inny.
6. Otłumiacz "Tylko dla Twardzieli"
7. Drink "A la akdów" ;-)
8. Krew "Nie bój się"
9. Drink Łajnobombera.
10. Specjalność "Wprost z Kociołka"
11. Wino "Menel"
12. Szampan "2003"
13. Pierogi "Dewastacja"
14. Eliksir "Animag"
15. Szponder "Zjedz się sam"
16. Deser Śnieżny "Alaska"
17. Zimny Mors "Na gorąco"
18. Felek "Wafelek z Krainy OZ"
19. Lody na patyku "Pal się z Nami"
20. Mąciaki "Ciągaki"
21. Lody "Fest Fud"

Kącik Palaczy:
1. Ziela "Z Doliny Anduiny"
2. Mocna trawa "Z Południowej Ćwiartki"
3. Trawsko Valdemorda
4. Ziele "Z Piwnic Hogwartu"
5. Jedziemy po zioło... "Zawijane na pośladkach kubanek"
6. Cygarety "Malporo"
7. Zborze "Suszone"
8. Fajka Pokoju "Omen"


W karczmie uchonorowani zostali:
BLADE22 za liste stałych bywalców Orderem Merlina 3 klasy.
Bremen za wspaniałe logo naszej karczmy i nie tylko Orderem Merlina 3 klasy.


Jeśli pojawią się błędy z góry przepraszam.

Link do poprzedniej części:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1055372&N=1

25.01.2003
17:21
smile
[2]

TAILEREKK [ Senator ]

ta część niech spadnie na dno
nie odpisywać!!

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.