NewGravedigger [ spokooj grabarza ]
cyfra + antyreklama
Czy tylko mnie ta sytuacja tak dziwi i irytuje?
Sprawa tyczy się moich rodziców. Na samym początku posiadali oni Wizję. Po jakimś czasie [nie pamiętam czy sami tak zdecydowali, czy też Wizja upadła] przenieśli się do Cyfry +, zachowując jednak dekoder od poprzedniego. W tym tygodniu 2 razy pokazał się komunikat, że nie mamy uprawnień do oglądania kanałów, utrzymywał się on przez cały dzień. Telefonicznie [!] dowiedziałem się, że do 25 sierpnia stare dekodery przestaną działać, a na ich miejsce trzeba dostać nowe - za 1 zł. W punkcie powiedziano nam, że owszem, nasz dekoder nie bedzie działał po 25 sierpnia, ale nie dadzą nam nowego, bo nasza umowa kończy się pod koniec września. Nie chcą też rozwiązać umowy. Ich rozwiązaniem jest wypożyczenie nam ich dekodera za 10 zł miesięcznie.
No i tak się zastanawiam, czy tylko mnie to bulwersuje? Czy warti ich straszyć rzecznikiem praw konsumenta?
jojo12121212 [ Pretorianin ]
NewGravedigger [ spokooj grabarza ]
I?
Tyle, że:
1) żadne zawiadomienie do mnie nie przyszło
2) wyłączyli sygnał przed zmianą
3) nie chcą mi wydać nowego dekodera, a płacić każą za ten jeden miesiąc ponad 90 zł
Sizalus [ Senator ]
Napisałeś, że 10 zł miesięcznie.
Imak [ Generaďż˝ ]
[4] -> To abonament, a dycha wynajem dekodera.
Regis [ ]
10 zł miesięcznie to standardowa cena w Cyfrze za wynajem dekodera, więc nie wiem o co to halo. Jak się nie podoba, to kup sobie jakiś na własność - jak tak zrobiłem ;)