KrzysiekW [ Konsul ]
Najbardziej miodne gry
Zauważyłem wiele wątków z dyskusjami, która gra jest najlepsza. Jak wiemy na to składa sie: Grafika, Muzyka itd. Jeżeli miałbym wybrać najlepszą to prawdopodobnie wybrałbym Baldury albo Fallouty. Ale mi chodzi o takie gry sprzed, których po prostu nie można sie oderwać grając po 10 godzin dziennie praktycznie (jak dla mnie Bg do nich nie należy). Przechodząc je niekiedy w rekordowym czasie :)
No więc zaczynam od siebie :)
1) Dungeon Keeper 1
2) Diablo 2 (4 dni i była dla mnie bez tajemnic :)
3) Heroes of Might and Magic 2
ShadowNET [ SNC WS1 ]
2 slowa 1 minus i wszystko jasne ;)))) Counter-Strike
McK [ Centurion ]
1)Setlers (1) 2)M&M 7-8 3)FFVIII
Morbus [ - TRAKER - ]
Co ja moge napisac Settlers mowi samo za siebie :))
Misior [ Konsul ]
Baldurs Gate 1 i 2
KrzysiekW [ Konsul ]
Dobra... spoko. A to pisze tylko po to, żeby dostać awans ;-)
Morbus [ - TRAKER - ]
KrzysiekW wolisz wkr**** wiekszosc ludzikow z forum tylko po to ze chcez byc generalem ?? nie no widze ze kamikadze jestes....
Mac [ Sentinel of VARN ]
McK ---> Bluźnisz!! Wprawdzie M&M 7-8 są wspaniałe, ale nijak się mają w stosunku do jedynej, niepowtarzalnej, niesamowitej, cudownej (móglbym bez końca wymieniać) M&M VI!!!!!!!!!!:)))
KrzysiekW [ Konsul ]
Nie no co ty. Ale z okazji 51 postu chyba można napisać coś bez sensu, nie? :)
zbuju [ Generaďż˝ ]
KrzysiekW--> nie martw sie, Morbus to napisal bo chcial tez miec jeden post wiecej :)))))
KrzysiekW [ Konsul ]
Morbus---> Sorry ale jestem cholernie ciekawy :) wkr**** to jakie przekleństwo ?;)
Morbus [ - TRAKER - ]
Ja sie tam nie znam na przeklenstwach ale wolalem **** ocenzurowac :)) ale tam sie cos literki poprzestawialy :P
Osacz [ ony ]
świat gry-Fallouty 1,2 oprawa Nascar 3
Jeh'ral [ Konsul ]
Uważam, że najbardziej miodną grą są The Sims. Wiem, że jest w sumie prostacka i głupia, ale jak już ją włączę to nie potrafię się oderwać. Choćby móc tylko popatrzeć co robią moje Simy bez ingerencji z zewnątrz.
surgeon [ Pretorianin ]
Jak dla mnie Starcraft jest jedna z takich nr.1;)
Zmara [ Generaďż˝ ]
Dla mnie najwiekszy miodzio to: 1. The Nomad Soul (bo swiat gry strasznie mnie wciagnal) 2. Wszystkie lepsze gry cRPG (z zamilowania do gatunku, nic na to nie poradze! :))) 3. Incubation (bo kiedys sie w to zagrywalem na maxa; jeszcze tylko jedna misja...2,3,4,5,6...) 4. A najwiekszy miodzio graficzny to Heavy Metal F.A.K.K.2 (moglem godzinami tylko sie gapic na lokacje)
Bdx [ Senator ]
Najbardziej miodne gry były na Atari, C64 i Amigę...
KrzysiekW [ Konsul ]
Ai może ktoś jeszcze oprócz mnie zagrywał sie jak szalony w Dk? Jak pięknie być złym... ;-))
McK [ Centurion ]
drałem w DK1 i 1 , gierki podobały mi się , na 100% ich nie zapomnę , ale brakuje im 1% do ideału. Mac--> Sorrrry naprawdę nie chciałem ;) Niestety w VI część nie grałem! VII podobała mi się bo była w klimatach HoM7M3 , a VIII no cóż jedyn gra którą przeszedłem 2-3 razy i nie użyłem kodów - po prostu odbiło mi na jej punkcie:)
Mac [ Sentinel of VARN ]
McK ---> to leć do sklepu i kupuj Swiat gier Komputerowych z pelną wersją M&M VI!!. Gwarantuje ci, że ta część bije na głowę pozostałe :)). Zresztą nie jestem osamotniony w tym przekonaniu.
McK [ Centurion ]
BAAAArdzo możliwe , że tak zrobie .... :)
Scandal [ S P Q R ]
Ja sie godzinami zagrywalem w Baldury, Homeworldy, i Freespace. Przez BG II to zrobilem sobie nawet 4 dni wolnego na studiach ;-)). Do Zmary czy oby na pewno to krajobrazy w FAKK 2 przyciagaly tak twoja uwage ;-). Zreszta zamierzam w koncu sobie tez kupic Heavy Metal.
stanson [ 3 ]
Zdecydowanie Commandos 2. Nigdy żedna gra nie wciągnęła mnie na tak długo.
Ponczek [ Generaďż˝ ]
MOje ulubione to 1. Kirov reporting!! czyli RA 1 i 2 2. Setlersiki 2 3. Taka bardzo mało znana giera Spellcross: Ostatnia Bitwa
Filon [ Centurion ]
Swego czasu najmiodniejszy dla mnie byl chyba Daggerfall, pozniej przyszly Fallouty 1 i 2 a w tej chwili chyba z braku laku Unreal Turnament... chociaz ostatnio zaczalem w Arcanum i....:-)
Kłosiu [ Senator ]
Dla mmie najmiodniejsze byly stare klamoty ! Panzer General 1 !! Steel Panthers III !!! Close Combat III w tej chwili absolutnie najmiodniejsza gra jest IMHO COMBAT MISSION !! Hm, zauwazam u siebie wyrazne odchylenie strategiczne.... :)))
Raziel [ Action Boy ]
1.Fallout 1 & 2 2.Chrono Trigger (wprawdzie to nie jest gra na kompa ale działa pod emulatorem Snes) 3.Settlers Normalnie wymieniłbym tu ze 30 gier ale nie przesadzajmy;)
Wlx [ Pretorianin ]
1. Commandos 1 i 2 2. RA 1 i 2 3. Settlers
KrzysiekW [ Konsul ]
Widze, że przeważają Rpg-i i Rts-y, a jush co druga osoba wymienia osadników :-). Ja ostro zagrywałem sie tylko w pierwszą część, jeszcze na amidze :). Następne dośyć szybko mi sie znudziły. Ale gra jest na tyle genialna, że można cztery razy na tym samym kase zarobić ;-).
Piotrek [ Generaďż˝ ]
1.M&M6-8/ Fallouty 1&2/ FFVII - od każdej z tych gier nie mogłem się oderwać i przez nie urządzałem sobie czasami małe wagarki:)
Infernoo [ Pretorianin ]
Wg mnie Jagged Alliance 2, Silent Service (jeszcze na spectrumie). I oczywiście Astronest :).
HiTmAnEk [ Pretorianin ]
1.Hitman 2.Diablo LoD
XCRTC [ Chor��y ]
1. Ufo Enemy Unknown (+ druga czesc) 2. Stunts 3. Sensible Soccer
Emsi [ Generaďż˝ ]
nienajlepsza grafika wymagany dos 5.0 karta dźwiękowa to najlepiej sound blaster 16 brak możliwości gry wieloosobowej (o internecie nie wspominając) po jednym dniu brak jakichkolwiek tajemnic prostota gry wynikająca z braku jakichkolwiek głupich kombinacji i polepszeń wymagana myszka i na koniec wiele wznowień (już nie tak dobrych) po tym można poznać najlepszą grę, jak byłem w podstawówce to takie robili, teraz zamiast sensibla mamy kupę menadźerów, zamiast Dune 2 mnóstwo klonów, settlersów już są cztery części ( o cywylizacji nie wspominając) czy wreszcie Wings Of Fury które na moim kompie nie chodzi bo jest za szybki (p.s. jak by kto mógł mi w tym pomóc to bardzo proszę). a gdzie są teraz takie gry??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Vein [ Sannin ]
Są programy do zpowalniania kompa.... ale niestety niepamiętam ich nazw
Xox [ Centurion ]
Spróbuj użyć Moslo. Nie jest rewelacyjny ale może nieźle zwolnić maszyne. To gdzieś jest na tej stronie.
Xox [ Centurion ]
To jeszcze ja powiem do jakich gier stale wracam: 1. Kingdoms of England 2 (chyba tak to sie nazywa) 2. Death Rally 3. Master of Orion 2 4. Jagged Alliance 2 Posortowane od najstarszej mam nadzieję.
Beren [ Senator ]
CIVILIZATION (kazda) poza tym rowniez Baldury no i taka gra z czasow Amigi - REUNION
Beren [ Senator ]
PS. Co do REUNION to usilnie jej poszukuje i bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje
tymczasowy5032 [ Junior ]
Moja top lista gier w które zdążyły zjeść mi nieco czaso to: 1. UFO: Enemy Unknown 2. Baldurs Gate 3. Heroes of Might & Magic II & III A z gier netowych: 1. Counter Strike 2. Unreal Tournament 3. Tactical Ops
Beren [ Senator ]
Juz znalazlem :)
Vein [ Sannin ]
To tak: Starcraft Transpor Tycoon Deluxe i jeszcze pare tlko zapomniałem ich nazw aa jeszcze jedna: Scorch (taka stara dosowa gra ale fajna)
Yamaha [ Centurion ]
Z nowych gier: Commandos 2 i Operation Flashpoint ze starych: Starcraft, Command and Conquer, The Pandora's Directive i Pinball Dreams :-]]]
Luke [ Centurion ]
Hmm może tak: 1. Homeword 2. System Shock 2 3. Thief 4. FF8 5. Diablo 2
Voytas_WRC [ Rajdowiec ]
Najlepsze gierki: 1. Rally trophy 2. Colin McRae rally 2.0 3. Rally Championschip Xtreme 4. Rally masters 5. Rally Championschip 99
Diplo [ Generaďż˝ ]
Zdecydowanie ULTIMA ONLINE!!!!!!!!
Emsi [ Generaďż˝ ]
Czy ktoś może mi podać adres skąd ściągnę Moslo albo inny program do spowalniania, z serwisu staregry nie jest to możliwe.
lotterek [ Pretorianin ]
najlepsza,najmiodniejsza i wogule naj,naj,naj !!!heroes3!!!
noname [ Chor��y ]
Namber łan: Evil Islands: the Curse of the Lost Soul przemaść!!!
rickii [ Konsul ]
Quake World i Civ 2
anonimowy [ Legend ]
Baldur`s Gate 1/2 Poprostu nie ma leprzych.
rothon [ Malleus Maleficarum ]
Ultima Online :-))
Black_Lotos [ Chor��y ]
Championship Manager :)
Lechiander [ Wardancer ]
Chronologicznie: Hired Guns, Superfrog; Beholdery; Dungeon Master; Ishary; Coś tam Moon; Wolfi; Doom; Duke; Herosi; Starcraft; Falloty; Planescape Torment; Halfy ... Więcej nie pamiętam. :-(
NoBraiN [ Pretorianin ]
Ehhhhhhhhhh powiemmmmm tylkoooooo tyleeeeeeeeee OUTCAST !!!!!!!!!!!!!!!!! :))))
Ponczek [ Generaďż˝ ]
Mojue najlepsze dla nie gry to: 1) Settlers - grałem w to po 10 godzin w wakacje 1996 (wtedy kompa kupiłem). Nigdy mi się nie znudzi 2) Red Alerty 1 i 2 - no comment Kirov Reporting Roolez!! 3) Transport Tycoon 4) Diablo 2 5) Fifa 2002 - gram w to non stop teraz :-))))
radonix [ Pretorianin ]
Po skonczeniu THIEF: The Dark Project wszyskie inne gry stracily swoj blask! No, moze jeszcze Thief II: The Metal Age i Deus-Ex (ale to juz troche co innego). Polecam odkurzony zabytek - EVOLVA - ostatnio mnie to nawet wciagnelo!
sliva [ Chaotyczny Dobry ]
Cóż, też dodam grę, która wywarła na mnie największe wrażenie (czytaj powaliła na kolana klimatem i dźwiękiem) czyli Thief The Dark Project. Jako jedyna gra swego czasu wyssała mnie z rzeczywistości.
Tofu [ Zrzędołak ]
Ja natomiast glosuje na Wizardry 8 - ta gra powalila mnie na kolana a potem polozyla krzyzem przed monitorem i rozwloczyla po podlodze :) Odkad dorwalem ja w swoje lapska totalnie stracilem kontakt z rzeczywistoscia - nie jem, nie spie, chodze tylko na obowiazkowe zajecia na studiach... Wiem, uzaleznilem sie ale ta gra naprawde jest tego warta... A myslalem ze po siodmej czesci juz nic mnie tak nie wciagnie... Az sie boje co bedzie, kiedy wyjdzie czesc dziewiata - prawdopodobnie mozg mi sie ze szczescia przepali i tak sie moja przygoda z seria Wizardry skonczy :)
sliva [ Chaotyczny Dobry ]
Tofu -> Z Wizardry 8 też wiąże takie nadzieje, ale muszę najpierw sprzęt "upgradowac" :( Teraz wałęsam się po Sweet Water i Dragonsands :)
45acp [ Pretorianin ]
Ja mam odchylenie wyścigowo-taktyczno-żołniersko-roleplejowe. Gran Turismo 1&2 UFO Enemy Unknown Close Combat II&III Operation Flashpoint Fallout 1&2
Khe [ terrorysta lodówkowy ]
1) Operation Flashpoint 2) Arcanum (gram już 3 raz) 3) Fallout 2
LooKAS [ Konsul ]
1. Duke3D 2. Master of Orion II 3. Carmageddon 1 (tylko i wylacznie czesc pierwsza) .... pozniej to roznie: Starcraft, Red Alert, Freespace 1 i 2,
Katane [ Useful Idiot ]
1. Might & Magic 6 2. Might & magic 7 3. Icewind Dale
YackOO. [ Legionista ]
Widze, ze opinie graczy sa bardzo roznbiezne :)). 1. DIABLO 2 (RULEZ!!!!!!!!) 2. saga Baldurow 3. Commandos 1
Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]
Hmmm. najmiodniejsze to dla mnie: Ufo-Enemy Unknow, Doom, Ciwilizacja, Master Of Orion II, Duke 3D, Batreal At Krondor, wszystkie Baldury (zwłaszcza Baldur II), StarFleet Academy, no i nie wiem, Fallout I + Homeworld ? Jakoś te gry najmilej wspominam ( zwłaszcza ten Orion.... i Badur :-)) Teraz już się nie robi takich gier :-( Pozdrawiam!!
ShitMan$ [ Centurion ]
Hmmmmmmmmmmmmmm najmiodniejsze dlamnie to: 1.Rpg 2.Rpg 3.Rpg 4.I tak dalej...................... A najbardziej Phantasie i Eye of the Beholder(cała seria) Wszystkie ultimy i no oczywiście Black Crypt
Franio [ Centurion ]
a wedlug mnie ten watek nie ma sensu bo to wszystko zalezy od gustu i koniec . (kropka) :P
sas [ Pretorianin ]
1. Cywilizacja 2. Heroes of Might & Magic 3. Warlord 4. Ufo 5. Master of Orion 6. Scorch
Kush [ miejsce na twoja reklame ]
a więc mój gust najlepsiejsze gry w jakie grałem: 1. civ 3 2. a vs p 2 3. i oczywiście settlers 1 i może 2
KrzysiekW [ Konsul ]
Franio---> wiesz coś w tym jest... Czyli oceny gier w recenzjach tesh nie mają sensu bo to przecież od gustu zależy. Hm... może wogóle recenzje nie mają sensu? :/
Ar'Saghar [ spamer ]
Wg. mnie najmiodniejsze gry to takie ktore powoduja ze zatracasz przy niej cale dnie/noce i nie robisz nic poza mysla by pograc i to niezalnie od grafy czy innych takich.... Przyklad ? Ski Jump Deluxe - jak to wyglada a niech mi ktos powie ze niezarwal przy tym nocy, zwlaszcza ze znajomymi przy browarku :))) A teraz serio : - Fallouty (all) -Baldur's Gate (all :)) -Soldier of Fortune -Unreal Torunament -Might & Magic (zwlaszcza 6,7: -Heroes of M&M (2,3) No to chyba te gry ktore ukradly mi najwiecej zycia :)))
Franio [ Centurion ]
KrzysiekW --> o recenzjach ja nic nie mowilem, to jest zupelnie cos innego. popatrz na watki wyrzej kazdy osoba zazwyczaj wypisuje gry jednego gatunku bo jak ktos sie interesuje motoryzacja to woli grac w jakas samochodowke niz np. diablo czy cos innego
slomi [ Chor��y ]
1. Sacrifice 2. Fallout 2 3. Giants 4. Settlers 3 5. HOMM 3 6. Evil Islands
KrzysiekW [ Konsul ]
Franio---> No nie wiem... ja akurat wypisałem trzy gry i przy tym trzy rózne gatunki (gra turowa, Action Rpg, chyba strategia). Kolega z postu wyrzej tez gry z kilku gatunków wymienił :). Co prawda niektórzy wymienili np. 5 Rpg-ów. Ale o to właśnie chodzi bo takich gier jest może 50*5, a każdy wymieni swoje ulubione. Moge ubóstwiać gry Rts, ale nie oznacza to, że wymienie Comand Conquer albo KKnd. Bez urazy ale troche głupio na tym wychodzisz bo wpisało sie ok. 70 osób a ty nagle wyskakujesz, że to nie ma sensu.
anonimowy [ Legend ]
1.Civilization 1 (AMIGA) 2.Gunship 2000 (AMIGA) 3.Championship Manager (AMIGA,PC) 4.Sensible Socer (AMIGA) 5.Suikoden 2 (PSX)
Franio [ Centurion ]
KrzysiekW --> niby czemu mialbym wyjsc na tym glupio.napisalem co ja o tym mysle. w koncu od tego jest to forum, chciaz rownie dobrze moglem wypisac tak jak to zrobili inni pare gierek w ktore grywam calymi dniami i by niebylo tej "gadaniny". gry ktore ty wymieniles wszystkie sa z 1 kategori ten watek trzeba by bardziej sprecyzowac bo tak to jak mowilem wczesniej dla mnie nie ma on sensu
KrzysiekW [ Konsul ]
Franio---> jak chcesz bardziej sprecyzowany wątek to go załóż... w końcu po to jest forum. DK2 to Rpg?? Diablo 2 to gra turowa?? Homm3 Action Rpg??
Franio [ Centurion ]
KrzysiekW --> Diablo 2 - gry akcji/ cRPG Dungeon Keeper 1 - strategiczne / cRPG Heroes of Might and Magic 2 - strategiczne / cRPG takze mniej wiecej jest to tosamo ale widze ze chyba niedojdziemy do porozumienia i lepiej bedzie jak obaj uszanujemy nasze zdania bo i tak pewnie do niczego nie dojdziemy
KrzysiekW [ Konsul ]
W sumie to sie zgodze, że ta dyskusja nie ma sensu. Zakładając ten wątek, chodziło mi o to, żeby każdy napisał od jakich gier nie mógł sie oderwać i nie ma dla mnie znaczenia czy są to same Rpg-i czy Rts-y bo przecież w każdym z tych gatunków jest mnóstwo tytułów i raczej nikt sie zabardzo nie powtarza. A i tak myśle, że te trzy gry, które wymieniłem mają ze sobą mniej niż więcej wspólnego. Szanuje twoje zdanie ale mimo wszystko fajnie by było gdybyś wymienił swoje tytuły (mimo, że to bez sensu:).
anonimowy [ Legend ]
DOOM
gorash [ Legionista ]
W kolejności przypadkowej: Civilization1,2,3,alpha centauri Master of Orion1 Homm1,2,3 Starcraft Age of Empires2 Settlers1 Diablo1
Franio [ Centurion ]
moge wymienic co mi szkodzi ja preferoje glownie gry samochodowe, a ostatnio FPP wiec tak, z tych 1 to: Colin 2 (podobno nieralistyczne, ale fajnie sie bokami jezdzi) Rally Championship Xtreme GP3 a z FPP: nowy Wolfenstein
kamyk_samuraj [ Generaďż˝ ]
Baldur's Gate 2: Tron Baala (ale i bez niego) Fallout 2 - Final Fantasy VII (razem na 2 miejscu) Fallout 1
Markos [ Konsul ]
oj nie zrozumieliscie tematu chyba ;D Przeciez najbardziej miodna gra to: KUBUŚ PUCHATEK :D
Elesshar [ Legionista ]
Bez watpienia Wormsy!!!, a pozniej civilization1, actua soccer, DK, Gods, Perestroyka, TNFS, cale serie generalow, settlers 1 i 2 , HOMM 2 i 3
Necromancer [ Generaďż˝ ]
Diablo II : LoD !!! HoM&M III (całe wakacje CAŁE! każdy dzień 6-8 godzin) Sensible World of Soccer Carmageddon 1,2
Cavior [ Pretorianin ]
Co prawda moim ulubionym gatunkiem gierek są samochodówki i wszelkie ścigałki, ale wymienię też inne gierki. z wyścigów: Driver - najlepsza gra tego typu. midtown madness może się bardzo głęboko schować i już nie wychodzić:o) Star Wars episode 1 RACER - zajebiaszczo szybkie wyścigi. najlepsza (poza phantom menace) gierka z serii star wars Need For Speed Porshe Unleashed - zarąbisty na kierownicę, świetny model jazdy i grafa The Need For Speed - świetna grafika i trasy (nie tylko okrążenia). doskonały widok z za kółka z tpp: Star Wars episode 1 THE PHANTOM MENACE - doskonała grafika i wyjebiście nieziemska, doskonała muzyka. może nie za długa, ale bardzo ciekawa, trudna i zawse można przejści kilka razy (np 3 = przyp. Cavior) Tomb Raider III - ładna grafika, ale przedewszystkim fajne etapy ze strategii: Heroes Of Might & Magic III - doskonałe plansze i ogólnie pomysł. najlepszy rpg podobna "strategia" Black & White - długo by wymieniać zalety, ale min. podobało mi się wychowywanie chowańca (małpiszon RULEZ!:o) z przygodówek: Broken Sword II: the smoking mirror - doskonała oprawa audiowizulana. przeszedłem ją prawie 10 razy i nigdy się nie nudziłem (w końcu mam ją od 4 lat:o) Ufo's - totalnie porypana (czytaj zajebista:o). tak debilnej gry jeszcze nie widziełeś. głupki się nie umywają Głupki Z Kosmosu - totalnie głupie pomysły:o) (ale i tak nic nie bije Ufo's) z FPS i ogólne gier akcji: No One Lives Forever - długa, ładna, ciekawa jak w pizdu nie wiem co! najlepszy single FPS Tom Clacy's Rainbow Six: Rogue Spear - realistyczna, z piękną oprawą - nic jej nie pobije (chyba że kolejny porodukt opatrzony nazwiskiem Tom'a Clacy'go) ze sportowych: FIFA 98' - pierwsza moja gra. co najmniej pół roku w nią pykałem i kilka razy wracałem FIFA 2002 - gram w nią od niedawna i bardzo mi się podoba (grafa, muza, tryby gry)
Pampa [ Chor��y ]
Zdecydowanie najbardziej podabały mi się DK1 i DK2 , ach jak dobrze być złym :)))))))) Szkoda tylko że nie wyjdzie DK3 i że przwie nigdzie nie ma żądnych dodaków do DK2 :(((((((((((((((
nekro [ Centurion ]
najmiodniejsza gra to of corz TERESA X :)))) wszyscy ja znamy......