captain [ Pretorianin ]
Dragon age obcowisko, Denerim-spoiler
W momencie zakończenia głównego questu w obozie elfów-finałowa walka z magiem i jego czarnuchami, następuje do podjęcia decyzja. Tutaj albo zabicie gościa, albo zużycie magii krwii ( z ciał elfów) do wzmocnienia ciała głównego bohatera. Ja wybrałem tę drugą metodę i pomijając fakt, że cała drużyna obróciła się do mnie dupskiem( Wyane -40 !), to jeszcze nie zauważyłem jakiegoś super wzrostu w statystykach postaci. Może mi ktoś powiedzieć, co się stało z ciałem głównego bohatera ?
Valem [ Makaron Shakaron ]
Masz teraz po prostu odblokowana specjalizacje maga krwi
HUtH [ pr0crastinator ]
Przecież maga krwi odblokowuje się w Redcliiffe, a właściwie to w Pustce(czy jak to tam się nazywało). No chyba, że o czymś nie wiem.
captain [ Pretorianin ]
czyli co? Tylko odblokowano mi tą umiejętność ?! Ale syyyf :P.
Valem [ Makaron Shakaron ]
no i dzieki temu masz nowe czary
HUtH [ pr0crastinator ]
Valem, żadne tam odblokowanie specjalizacji, z wiki:
"Once defeated, he will offer to use blood magic to sacrifice all of the slaves around him, improving the Warden's health. Wynne (if in the party at the time) will also warn the Warden that Caladrius is talking about Blood Magic. Most characters disapprove of the sacrifice, which grants the Warden +1 Constitution. "
Czyli +1 do kondycji.
Blood mage w Origins jest do odblokowania w Pustce.
captain [ Pretorianin ]
+ do kondyncji ? Tylko ? Jeszcze lepiej... A ja właśnie jak miałem okazję do odblokowania tej specjalizacji to chyba z niej nie skorzystałem, bo Amon skazał gościa na ścięcie. Gdzie mógłbym odblokować tą specjalizację ?
HUtH [ pr0crastinator ]
No jeśli nie uzyskałeś tego od demona w Pustce, to następna szansa to kupno księgi "odblokowującej" w Amarancie w DLC Przebudzenie, niestety.
Ale jak dla mnie to dla maga lepsze są Spirit Healer + Arcane Warrior
Dym14 [ C L I N I C ]
Mag krwi to przegięcie. Idziesz przez pomieszczenia, glif odepchnięcia pod drzwi, włączasz magie krwi, otwierasz drzwi rzucasz czar ten obszarowy (nie pamiętam jak się nazywał, dawno temu grałem. To ten co unieruchamia przeciwników i ściąga z nich HP) i ile by nie było wrogów tyle zabijasz :)
captain [ Pretorianin ]
A jak już postać ma wybrane po 2 specjalizacje ? Niepotrzebnie się pospieszyłem i wybrałem jakieś gówno dla magów. Gdzie można mitycznego wojownika odblokować i co daje ta specjalizacja ? I drugie pytanie. Mianowicie, główna moja postać to wojownik, mam cały komplet krwawej zbroi smoka, gdzie bym mógł jakiś lepszy sprzęt dostać i jakiś dobry miecz+tarcza ?
HUtH [ pr0crastinator ]
Mistycznego wojownika odblokuje się w ruinach w podczas robienia misji z wilkołakami(natura bestii chyba), w jednym pokoju jest jakieś filakterium czy coś innego, w każdym razie łatwo to przeoczyć, bo małe. Wewnątrz jest uwięziona dusza i w trakcie rozmowy z nią możesz wybrać opcję odblokowującą mistycznego.
Hmm najlepsze obok tej krwawej zbroi, są jeszcze te od Wade'a robione za łuski w Denerim(ale dopiero ta "poprawiona" przez niego), jeszcze Legion of the Dead, do skompletowania w tunelach u krasnoludów po drodze do kowadła pustki(chyba nawet jakiś quest był związany z tą zbroją) oraz Juggernaut Armor, do skompletowania w tym lesie u elfów przy wykonywaniu questu "skarb maga" czy coś takiego.
Co do tarczy i miecza to już tak dobrze nie pamiętam, u tego krasnoluda w obozie w sklepie był świetny jednoręczny topór, coś też było fajnego w Obcowisku właśnie.
Zobacz na dragon age wiki, tylko, że jest in english
Cze_Zar [ Pretorianin ]
Jeżeli chodzi o komplety, to wg mnie w grę wchodzą dwie zbroje:
1. zbroja molocha (4-ro częściowa) ze srebrnorytu dająca 20 % zabezpieczeń przed obrażeniami od ognia, zimna itd. Do zdobycia w lesie Brecilian, każda część w innym miejscu i każda po dość ciężkich a nawet b. ciężkich walkach;
2. zbroja króla Cailana (trzeba mieć zainstalowany dodatek "Powrót do Ostagaru") z czerwonej stali, składająca się z 6 części (w tym miecz i tarcza) do zdobycia na tym pobojowisku. Wg mnie lepsza od tej pierwszej a przede wszystkim łatwiejsza do zdobycia - mniej stresujące walki.