GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Orange - co mogę im zrobić?

21.07.2010
17:40
[1]

o.b. [ Konsul ]

Orange - co mogę im zrobić?

A więc sprawa ma się następująco - na początku czerwca zepsuł mi się telefon (SE C510), wyskakiwała informacja "Włóż kartę SIM", mimo tego, że była ona włożona (sprawdzane także na innych SIMach - to samo). Oddałem go do salonu na gwarancji i miałem się najpóźniej po niego zgłosić po 14 dniach roboczych, jak będzie wcześniej to do mnie zadzwonią. Po jakichś 20 dniach (w tym 14 roboczych...) dzwonią do mnie, że telefon jest do odebrania. OK, wszystko ładnie, podobno wgrano mi nowy soft, choć o sformatowaniu całej pamięci komórki nawet nie napomknęli. Po dziesięciu MINUTACH wyskoczył znany mi wcześniej komunikat o karcie SIM. Telefon oddałem, wyjaśniłem im wszystko i znowu czekać 14 dni roboczych. Jako że nie dzwonili do mnie, sam się 14 dnia do nich zgłosiłem. Dowiedziałem się tylko, że telefon "jest w naprawie" i ktoś ma im wysłać maila "niedługo" dotyczącego przebiegu naprawy. Jako że nie chciałem z miejsca się z nimi kłócić, spokojnie odszedłem. W internecie wyczytałem, iż wyskakiwanie tego komunikatu jest wadą fabryczną (!) i nic na to nie można poradzić. Wiem, że mogę dostać jakiś telefon zastępczy, który poza tym, że dzwoni i wysyła SMSy, nic nie posiada (a potrzebny mi będzie na dniach jakiś podręczny aparat i kamera, MP3 mile słyszane). Co w takim wypadku mogę zrobić? Poprosić o inny telefon w tej samej cenie?

21.07.2010
20:41
[2]

o.b. [ Konsul ]

Up

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.