GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

M&M8 już jest

03.02.2001
17:21
[1]

NicK [ Smokus Multikillus ]

M&M8 już jest

Własnie wracam z Empiku z Might&Magic8. W srodku 2 płytki, duża mapa, pokaźnej grubosci podręcznik gracza, oraz na dokładkę oddzielny opis instalacji i rozpoczęcia gry. Wszystko za 79PLN. Wydaje mi się, że cena jest uczciwa. Jak trochę pogram, to się podzielę moimi uwagami.

03.02.2001
23:18
[2]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

No to masz zajęcie na sporo czasu. W M&M8 grałem jakiśczas po premierze USA, czyl już dawno. Jedyną rażącą wadą była dla mnie fabuła, a właściwie końcówka gry. Reszta jest po prostu zaje#$%. Niby grafika wydaje się cieniutka, ale około miesiąc temu widziałem grę u kumpla i jakoś w ogóle mi ani jemu nie przeszkadzała. Niezły tytuł i tyle. Szkoda tylko, że tak późno...

04.02.2001
03:23
[3]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Uuuuu... faktycznie trochę późno się na nią załapałeś - ale będziesz miał duuuuuuużo zabawy :-)

05.02.2001
11:57
smile
[4]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Pograłem już dobre 2 dni i mogę stwierdzić, że do tej pory nie znalazłem żadnych błędów, gra chodzi stabilnie i płynnie (ani razu się nie zawiesiła, co trafiało się poprzedniczkom). Tłumaczenie jest poprawne, nawet literówek nie znalazłem Gdyby nie to, że jest to pozycja spóźniona niemal o rok, można by ją określić jako bardzo dobrą. Ach jakie to różne od BG2, wreszcie mam pełną swobodę ruchów, multum broni, zbroi, tarcz, amuletów, pierścieni itp :)))) Wprawdzie nie ma tutaj swobody w sposobach wykonywania zadań (jak W F2) ale mi to wcale nie przeszkadza. POLECAM tym co jeszcze nie grali.

05.02.2001
16:59
smile
[5]

baldi [ Konsul ]

a ciekawy jestem kto spolszczał M&M 8 - cd projekt ? ..........

06.02.2001
10:06
smile
[6]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Gra jest wydana przez IM Group. Muszę się przyznać, że po bardzo przykrych doświadczeniach z M&M7 PL, z pewną taką nieśmiałością wykłdałem pieniążki na ladę. Ostatecznie jednak opłaciło się.

06.02.2001
17:42
smile
[7]

PePe [ Centurion ]

Grałem M&M 8, ale to nie to M&M 6 czy 7. Fabuła niestety "schodzi na psy". A szkoda, całkiem niezła seria... Czekam teraz na "Legends of M&M", chociaż gdy przeczytałem, że ma to być bardziej gra akcji niż RPG :-( No ale coż poczekamy - zobaczymy. Może nie będzie tak źle.

06.02.2001
20:41
smile
[8]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Mówiąc o przykrych doswiadczeniach z M&M7, miałem na mysli brak scieżki dźwiękowej w polskim wydaniu oraz fatalny patch do polskiej wersji, który niewiele poprawiał a masę rzeczy psuł.

08.02.2001
14:32
smile
[9]

LeePeque [ Chor��y ]

Tak sie skalda, ze jestem posiadaczem M&M7. Gra jest bardzo fajna, ale polskie tlumaczenie to po prostu totalna awaria. Jesli mozna bardziej zepsuc wydanie gry poprzez lokalizacje, to prosze o przyklad. Cale mnostwo literowek, przekrecen, 'niedotlumaczen' ("Kula Ognia zadaje 8 points of damage"). A na domiar wszystkiego niemozliwosc uzyskania awansu dla zlodzieja! Owszem, 'juz' po kilku miesiacach wyszedl patch, ktory to poprawial, ale jak w zamian bohaterzy strzelali kwiatkami zamiast strzal... Dobrze ze po wykonaniu questa mozna bylo wgrac poprzedniego patcha. Pytanie: czy M&M8 dostarcza nam rownie wielu niewatpliwych atrakcji? Gra bez tego bylaby nudna... Ale IM Group to zdaje sie juz nie to samo co Mirage.

08.02.2001
14:39
smile
[10]

PePe [ Centurion ]

LeePeque-> U mnie po patch'u nie strzelali kwiatkami, ale za to na ziemi zamiast złota leżały nogi złotego golema. Było jeszcze parę innych dziwolągów. Różnice w błędach u różnych ludzi zapewne wynikały z - kaprys gry + inne losowe wypadki. :-()

08.02.2001
20:19
smile
[11]

NicK [ Smokus Multikillus ]

U mnie strzelali pochodniami, czary też były pokopane (zamiast animacji fire ball'a była inna animacja), na ziemi też leżały jakies dziwne rzeczy. Totalna kaszanka.....

19.02.2001
12:53
smile
[12]

Alfirin [ Chor��y ]

Pozwoliłam sobie dołączyć do waszej dyskusji,otóż grałam w M/M6 ,7 i 8 i osobiście lepiej mi się grało w wersję angileską niż tlumaczoną na nasz ojczysty język(mowa o 7 bo tylko tą część miałam tlumaczoną)ale mimo wszystko jest to moja ulubiona gra i już nie mogę się doczekać legendy:)))

19.02.2001
14:43
smile
[13]

Pieron [ Konsul ]

Tłumaczenie M&M 8 zostało przeprowadzone na wysokim poziomie, za wyjątkiem infantylnych głosików niektórych elfów i niektórych odgłosów wydawanych przez bohaterów. Jednym słowem tekst pisany - SUPER, tekst mówiony - PRZECIETNIE.

19.02.2001
20:16
smile
[14]

Raminerez [ Centurion ]

Jest jeden buraczek. W tlumaczeniu hasla z obeliskow. Mowi ono w polskiej wersji ze krola jednorozcow mozna odnalezc w srodku lata, natomiast tak naprawde w pierwszym dniu czyli 24 czerwca. Poza tym cos jest nie tak ze ststuami a co za tym idzie z questem zwiazanym z promocja mrocznych elfow, ale moze to ja cos przeoczylem w kazdym badz razie mnie sie nie udalo. Sama gra mocno pozytywna, caly tydzin siedzialem po nocach.

20.02.2001
10:08
smile
[15]

Adamus [ Gladiator ]

Ponieważ grałem wcześniej w wersję angielską i mam możliwość porównania, muszę powiedzieć że o ile do tłumaczenia tekstów nie można się przyczepić, to podłożone głosy są w większości przypadków wręcz koszmarne. Wygląda na to że aby zaoszczędzić na kosztach, do podkładania wypowiedzi wzięto ludzi z ulicy. Jako wielki fan cyklu M&M stwierdzam również że chociaż ósemka jest grą niezłą, to jednak widać pośpiech w jej wykonaniu i chyba jest trochę za mało rozbudowana. Wielkość lokacji do zbadania jest wręcz "oszałamiająca". Porównując to z moją ulubioną szóstką gdzie można było godzinami błądzić po ogromnych lochach, zamkach czy świątyniach mogę powiedzieć ze panowie z 3DO nie bardzo przyłożyli się do pracy. Wygląda na to że bazując na popularności poprzednich części starano się wypuścić jak najszybciej kolejną wersję żeby nabić jak najwięcej kasy. Przykładem zresztą że firma 3DO postępuje w taki właśnie sposób są kolejne dodatki do HM&M III. Dodano kilka scenariuszy i parę nowych jednostek i co trzy miesiące wychodzi „nowa” gra. Część szósta M&M powstawała kilka lat i było widać ogrom włożonej pracy. Grałem w nią około dwóch miesięcy i po ukończeniu zacząłem grac od nowa, a do skończenia części ósmej potrzeba jakichś dwóch, trzech tygodni gry - niestety.

20.02.2001
10:27
smile
[16]

PePe [ Centurion ]

Grałem w ósemkę ok. dwóch tygodni ale jej nie skończyłem, zabrakło mi natchnienia. Tak jak Alfirin czekam z niecirpliwością (lecz coraz mniej czytając informacje o niej). Chociaż może wszyscy zostaniemy mile zaskoczeni? Bądźmy dobrej myśli :-))))))))

20.02.2001
10:46
smile
[17]

leo987 [ Senator ]

a co maja robic chłopaki z 3DO kiedy zanosi sie na upadłość (kłopoty finansowe). Wypuszczaja na rynek wszystko co pod reką z szybkością karabinu maszynowego :)))

21.02.2001
00:30
[18]

Guard34 [ Legionista ]

Z uwagi na to, że przeszłem M@M8 mogę sobie pozwolić na mała krytykę, a mianowicie uważam że M@M7 była pod kątem scenariusza lepsza, natomiast na moje nieszczęście kupiłem wersję Polską, po czym szybko kupowałem wersję Angielską. Spytacie dlaczego ????????? Już mówię. W wersji Polskiej głosy dabingowane są żałosne, a po tym jak gościu za każdym razem na statku głosem pedalskim mówił "Cumy rzuć, żagle staw" szlak mnie trafiał.Ogólnie wskali od 1 do 10 M@M8 odemnie otrzymuje 7 punktów.Za wyjątkiem grafiki firma się o nic więcej nie postarała.

21.02.2001
00:32
smile
[19]

Kurunir [ Pretorianin ]

Mnie w 8 denerwował brak dobrego maga , grałem Lichem ale nie licowało to z moim podejściem do popierania dobra :)

21.02.2001
09:36
smile
[20]

Adamus [ Gladiator ]

Kurunir --> Widzę Stary że jestes podobnym maniakiem serii M&M jak ja :-))), dlatego kilka pytań do Ciebie. Naprawdę denerwowałeś się tylko brakiem maga? A to że było tylko dziewięć głownych lokacji i to wielkości 1/3 jak w 7 czy 6? A to że jak wszedłem do pierwszych lochów to pomyślałem sobie co to takie male? Ale jak każde następne były takie same, albo mniejsze to już nie bedę mówił co pomyślałem. I pare innych jeszcze rzeczy, o których Sam wiesz bo grałeś. I tylko to że kocham te gry sprawiło że kupiłem polską wersję i gram w nia drugi raz. Żeby tylko można było nie słyszeć tych głosików ;-(.

21.02.2001
09:39
smile
[21]

Adamus [ Gladiator ]

A tak ogólnie to ten necro + kapłan to najbardziej przydatne postacie w grze.

21.02.2001
10:47
smile
[22]

Kurunir [ Pretorianin ]

Ogólnie najlepsza z serii jest moim zdaniem M&M6 , 7 mnie "rozbiła" negatywnie , a 8 dobiła , ale i tak je wszystkie skończyłem :)

21.02.2001
13:08
smile
[23]

Pieron [ Konsul ]

Z polskiego tłumaczenia - wiecie jak jest palma po polsku??? Odpowiedź brzmi palm tree!!! Czy jet jakaś opcja, żeby wyłączyć głosy swoich bohaterów (poza opcją wyłącz głosniki:) ), bo ta nekromantka mnie dobije?

24.02.2001
14:22
[24]

tymczasowy312 [ Junior ]

Jak jest ktoś odważny to niech skorzysta z przepisów na eliksiry! Np. mam buteleczkę eliksiru uzdrawiającego i chcę zobaczyć z czego powstał. Szukam więc w przepisach, a tam ... okazuje się że jest ale pod inną nazwą :( Literówek i przejęzyczeń jest trochę, szczególnie jeżeli dane określenie występuje w kilku miejscach. Ale na pewno jest ich mniej niż w MM7 i są mniejszego kalibru. Zgadzam się z tymi co uważają że MM8 można szybko skończyć. Teraz jak sie rozegrałem, to czuję już bliski koniec gry, a gram dopiero 11 dzień. MM7 zajęło mi coś koło 3-4 tygodni. Moja wampirzyca doprowadza mnie do obłędu! Jak mam coś z nią zrobić, to odruchowo szukam wyłącznika głośnika. Nie mogę znieść tego piskliwego głosiku. Głos ten raczej pasowałby do pisklaka a nie wampira :) Ogólne wrażenie jest pozytywne, ale wydaje mi się że powinno się mówić że Jadame to największy park w Enroth a nie rozległa kraina! A np. Murmurwoods to kępa drzew :) a nie las.

24.02.2001
20:17
[25]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Wracając do postaci to w M&M6,7 i 8 zawsze najlepsi byli kapłani i magowie (czy to Necro czy jakiś inny). Ilość damage zadawana przez potężne czary jest nieporównywalnie większa od tej przez zadawanej np. dwoma mieczami przez woja. W ósmej części w jakiś chyba przypadkowy sposób wśród postaci znalazł się smok. Nie polecam jego wyboru (albo raczej ich, ja miałem 2, a można mieć zdaje się, że aż 3). Jest zbyt silny. Gra się robi strasznie nudna.

02.03.2001
22:11
smile
[26]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Piszecie wszyscy, iz najlepsi są magowie i klerycy ! Hm, a czy ktoś z Was choćby zastanowił się, czy można bez nich wogóle grać? Czasami wydaje mi się, iz 3DO specjalnie tak stworzyło grę, aby bez nich nie można było grać, bo przecież bez rycerzy, łuczników, palladynów, druidów można zagrać. Chociażby dwoma klerykami i magami. Czy ktoś tak próbował ? :))) Jest trudno ale możliwe, natomiast bez nich nie wyobrażam sobie gry. Napiszcie co o tym myślicie ?

02.03.2001
23:05
smile
[27]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Te dwie klasy postaci rzeczywiście są najlepsze, ale można się bez nich obejść, przynajmniej w M&M 7 i 8. Przerywałem save'y od znajomego i widziałem, że postacie niemagiczne wcale nie są takie złe, przetestowałem potem sam i nie było wcale tak źle. Natomiast w 6 nie wyobrażam sobie gry bez kapłana czy czarodzieja (chociaż gdzieś czytałem, że można sobie bez nich jakoś poradzić).

03.03.2001
12:56
[28]

sir Jerzu [ Junior ]

Ano można sobie bez nich poradzić. Najbardziej pakerski skład drużyny w M&M 6 to moim zdaniem ten z 4 druidami, którym to po początkowych trudnościach przechodzi się gre jak burza i nie ma potwora który by to tornado zatrzymał ;-) { no może poza watahą smoków ale i smoki można pokonać tylko trzeba zużyć wiecej czasu }. Nawiązuąc do "rozległości" terenów w M&M 8 najbardziej mnie osobiście rozbiły podziemia z uwięzionymi Władcami Żywiołów. Toż one były wielkości jednego pokoju w M&M 6, a potwory je zamieszkujące w ogóle nie sprawdzały sie jako przeszkadzajki w ukończeniu gry ( vide smoki M&M 6 ).

03.03.2001
18:26
smile
[29]

tymczasowy408 [ Junior ]

hej;> ostatnio pozyczylem od kumpal M&M8 no i z poczotku wydawaly mi sie beznadzaiejna ale gdy sie wczulem w to gre to ona jest na prawde ekxtra ::).Naprawde ta gra jest watra podziwu

05.03.2001
14:33
smile
[30]

Adamus [ Gladiator ]

Hrypa17 -->Jak podoba Ci sie część VII to polecam VI. Ósemka jest niezła, ale do szóstki to jej baaardzo daleko. A część siódma jest też lepsza od ósmej, ale gorsza od szóstej :-))).

05.03.2001
23:27
[31]

Berger [ Junior ]

Gra jest warta nawet ponad 100 złociszy. Zabawa jest przednia. Ja nawet przeszedłem ją 2 razy (za drugim razem odkryłem dużo więcej magicznych przedmiotów). MIŁEGO GIERCOWANIA !!!!

06.03.2001
08:39
smile
[32]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Apropos jeszcze MM7, nie wiem jak Wam ale mi się ona naprawdę nie podobała. Zawierała tak potwornie dużo błędów (okropne "bugi" tfuu !), że o komforcie gry to można zapomniec :((( Bynajmniej w polskiej wersji. Podchodziłem do nie trzy razy. Nie mogłem jej przejść i przyszła MM8. To w nią zacząłem grać. I ona naprawdę była dobra (newet polska wersja). W MM7 co chwilę się wywalała przeważnie kiedy latałem :(( albo przy walce z Behemotami. Nie moowiąc o tym, iż byciem arcymagiem jest strasznie ciężkie. Zbieranie części golema po całym świecie bez konkretnych czarów typu obszarowego (meteor shower) jest męczące, a to dopiero pierwszy stopien promocji :(( Natomiast II stopień promocji to bułka z masłem. BTW kanony Light i Dark Magic są o wiele potrzebniejsze i uzupełniają się nawzajem. A w MM7 i MM8 wybranie jednej z nich to wogóle straszne utrudnienie, co prawda idzie się bez tego obejść ale ile tracimy na różnorodności czarów. No chyba że twórcy sugerują się zbyt szybkim końcem gry, do której nie potrzeby jest drugi kanon z tychże magii (no MM6 jest trochę do przejścia szczególnie, kiedy pod koniec lochy są już naprawdę spore :)). Pozdrawiam !

06.03.2001
23:23
smile
[33]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Bodziu -> W M&M8 nie musisz wybierać między light a dark magic. Wystarczy, że masz Lisza i Kapłana w drużynie i masz obie profesje na raz :)

25.03.2001
23:03
smile
[34]

mena [ Legionista ]

M&MVIII jest to fajna gierka ale M&MVII jest 100% lepsza pod względem scenariusza.M&MVIII jest zbyt łatwa i przeszłam całą grę (bez tipsów )w trzy tygodnie byłam naprawdę zawiedziona.Jeżeli możesz podaj mi grę podobną którą mogę kupić podaj mi nazwę i sklep pod moim hasłem MENA.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.