PATORIKKU [ Pretorianin ]
iPlus problem
Korzystam z iPlusa i jakiś czas temu miałem obniżona prędkość transmisji danych. (3 lipca) 13 lipca wszystkie faktury zostały opłacone. Dziś jest już 15 lipca, a ja wciąż mam obniżoną prędkość. Czemu nie wróciło do standardu? (to nie jest mój internet, więc też nie mogę w tym momencie skontaktować się z plusem)
grish_em_all [ Legend ]
A płaciłeś na poczcie, przelewem przez internet czy w sklepie Plusa? Weź poprawkę na to, że odblokowanie nastąpi dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie Polkomtela, więc w przypadku płacenia na poczcie może to potrwać kilka dni.
PATORIKKU [ Pretorianin ]
Przelew. Dostałem nawet wiadomość na iPlusa `Dziękujemy za dokonanie wpłaty`, a prędkość dalej żenująca. Wtf?
grish_em_all [ Legend ]
No to faktycznie jest wtf. Chyba jednak bez telefonu do biura obsługi się nie obędzie.
Piotrek.K [ ... broken ... ]
A nie przekroczono ilosci przeslanych/pobranych danych?
Santaix [ Pretorianin ]
Zadzwoń do nich, ale szczerze mówiąć, jak masz możliwość to od razu z tym skończ. Na jakieś wyjazdy itp. jest przydatny, ale do zwykłego użytkowania jest to w ogóle nieopłacalne.
Enc0re [ FaK jU KarTofLu ]
BOK tutaj raczej bedzie wskazane . Jakiego masz billa?
moze byc tak ze po wejsciu w zycie nowego okresu rozliczeniowego
nie zostal zdjety ci lejek i dalej masz ograniczenie, a moze byc tak ze oprocz tej
faktury masz inne zaleglosci na koncie ktore powoduja to ograniczenie.
BOK ci prawde powie!