GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Steam - wyłączone konto

14.07.2010
15:10
[1]

seba920602 [ The Great One ]

Steam - wyłączone konto

Witam. Mam taki problem. Gdy dziś włączyłem Steam i próbowałem się zalogować wyskoczyła mi wiadomość o tym, że konto zostało wyłączone. Konto zostało stworzone przeze mnie i miałem na nim dwie oryginalne gry (Aliens vs Predator i Lost Planet) oraz jedną grę z promocji Steam, którą pobrałem za darmo (był to Portal). Jeśli możecie to podajcie mi adres na który mam wysłać maila z prośbą o odblokowanie mojego konta bo nie mam kasy by kupować te gry jeszcze raz i tworzenie dla nich nowego konta.

EDIT: Nie używałem żadnych hacków ani cheatów. Podejrzewam, że zrobili to bez żadnego konkretnego powodu.

14.07.2010
15:18
[2]

Konrad312 [ Konsul ]

Steam nie blokuje kont bez powodu. Próbowałeś sprzedać konto?

14.07.2010
15:21
[3]

seba920602 [ The Great One ]

Nie. Używałem go cały czas, bo grałem przez sieć w Aliens vs Predator.

14.07.2010
15:24
[4]

Konrad312 [ Konsul ]

Pokaż screen komunikatu jaki dostajesz przy próbie zalogowana się.

14.07.2010
15:35
[5]

seba920602 [ The Great One ]

tu macie screen

EDIT: Jest tam napisane ''To konto Steam zostało wyłączone''
EDIT2: Tu macie link do tego obrazka:


Steam - wyłączone konto - seba920602
14.07.2010
15:45
[6]

Konrad312 [ Konsul ]

A kupowałeś kiedyś gry na Steamie przez allegro (gift) ?

14.07.2010
15:46
[7]

seba920602 [ The Great One ]

Nie. Planowałem kupić Left 4 Dead, ale w wersji pudełkowej.

14.07.2010
15:47
[8]

Stalin_SAN [ Generaďż˝ ]

Też to miałem, aktem swojego idiotyzmu zamiast od razu napisać maila to kupiłem 2 raz te same gry , dopiero po 2 latach postanowiłem napisać maila, wszystko poszło bezproblemowo, support jest bardzo miły i wyrozumiały.
Najpierw musisz się zarejestrować tu : https://support.steampowered.com/, gdy się zarejestrujesz powinieneś mieć możliwość zadania pytania (ask a question) i tam opisujesz swój problem, jeśli nie złamałeś żadnych zasad nie powinno być większego problemu z odzyskaniem konta.

14.07.2010
15:50
[9]

Konrad312 [ Konsul ]

To co w [8], support pewnie poprosi cię również o zdjęcie pudełka pierwszej gry której zarejestrowałeś na koncie z karteczką z nickiem.

14.07.2010
16:10
[10]

seba920602 [ The Great One ]

Stalin_SAN -> dostałem od support'a takiego miala

spoiler start
========= Please enter your reply ABOVE this line =========

Hello,

Thank you for submitting your question to our staff. We will respond to your question by email.

Anytime you wish you can view your question online:
https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=3900-EYSV-6540


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
This message was sent by the Steam Support helpdesk.

Have a question we can help you with? Visit our knowledgebase for a list of questions and answers:
https://support.steampowered.com/kb.php

Alternatively, ask our staff a question:
https://support.steampowered.com/newticket.php

Steam Support :: https://support.steampowered.com <=== 3900-EYSV-6540 --- 4927e633 ===>
spoiler stop


co mam zrobić dalej?

14.07.2010
16:15
[11]

Stalin_SAN [ Generaďż˝ ]

To jest maila wysyłany przez automat, na maila od konkretnej osoby z supportu musisz poczekać dzień, może dwa.

14.07.2010
16:58
[12]

BlackBolt [ Senator ]

seba920602 --> Po co wstawiłeś tego maila w spoiler? Nic ci to nie da przecież, a tylko utrudnia jego czytanie.

15.07.2010
08:43
[13]

seba920602 [ The Great One ]

Dzięki wszystkim za pomoc. Moje konto znów jest aktywne. Do zobaczenia na jakimś serwerze w Aliens vs Predator.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.