GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Potrzebuję porady do Dragon Age: Początek

11.07.2010
12:32
[1]

asdasdad [ Centurion ]

Potrzebuję porady do Dragon Age: Początek

Jak w temacie. Mam zamiar stworzyć postać maga, lecz nie wiem w jakie statystyki i umiejętności najlepiej inwestować punkty. Może mi ktoś poradzić? Na razie grałem łotrzykiem, 8 poziom ale nie za bardzo pasuje mi ta postać, przez cały czas praktycznie grałem Morrigan.

Tak więc - jak dodawać umiejętności/statystyki dla maga? I czy lepiej stworzyć człowieka maga czy elfa maga? Bo widziałem że elf ma lepsze bonusy do magii, ale może jest jeszcze jakaś różnica?

11.07.2010
12:51
[2]

Coltain [ Pretorianin ]

Na początku najbardziej opłaca inwestować w ogień. Kula ognia potrafi naprawdę mocno przycisnąć początkowych przeciwników. Równolegle rozwijamy linię magii śmierci dotyczącą paraliżu. Paraliż przydaje się w walce z mocniejszymi przeciwnikami. Po zdobyciu masowego paraliżu będziesz mógł wyeliminować całe grupy przeciwników. Do tego radze uzdrowienie. Znacznie z mniejszy ilość zużywanych okładów leczniczych. Pozostałe punkty możesz zainwestować w umiejętności bierne maga oraz w pozostałe talenty żywiołów. Jako klasę prestiżową najlepiej wybrać maga krwi. Przemawiają za tym dwa genialne czary. Krwawa rana pozwoli ci wyłączyć z walki oraz zadać obrażenia całym grupom wrogów. Ponadto ma tą wyższość na masowym paraliżem, że rzucana jest natychmiastowo. Kontrola krwi pozwoli ci przy odpowiedniej ilości punktów magii kontrolować nawet bossów.

11.07.2010
13:06
[3]

NEMROK19 [ Generaďż˝ ]

Jak grasz magiem to oczywiście musisz ładować w Magie i Siłę Woli ,i tak jak poprzednik napisał ,kula ognia to jeden z najlepszych ataków więc warto w niego inwestować bo możesz jednym strzałem położyć wszystkich na raz

11.07.2010
13:59
[4]

asdasdad [ Centurion ]

Wielkie dzięki, na pewno skorzystam z tych porad. Ktoś jeszcze może coś dołożyć? Może jakaś strona gdzie jest coś opisane? Szukałem na google ale nic konkretnego nie wyświetliło.

11.07.2010
14:30
[5]

Wskrzeszony [ Chor��y ]

Wpakuj w spryt do 12 może 14(do persfazji. Jest bardzo potrzebna) zależy czy będziesz miał punkty do rozdania, 1 do siły woli i resztę do magii. Umiejętności to najlepiej Żywa bomba, ogień lub wyssanie życia. Opłaca się też nauczyć od Morrigan specjalizacji Zmiennokształtny

11.07.2010
15:46
[6]

Vader274 [ Generaďż˝ ]

Po co ma dawać w zmiennokształtnego jak już ma tą zdolność Morrigan. Lepiej weź maga krwi jak mówi Coltain albo mistycznego wojownika. Tylko że to się bardziej woj wtedy robi. A na drugie to radze to gdzie jest leczenie. Bo jeśli nie lubisz chodzić z Wayne to będzie to przydatne. A wogóle to radze brać wojownika. Zwłaszcza jak grasz pierwszy raz i jestes kazualem xD
Nie no mówie serio. Ale jak czujesz się na siłach to bierz maga i staty w magie ( ile wlezie ), spryt (do 14) i siłę woli ( ile wlezie ). I tak bierz elfa wojownika. A najlepiej elfke bo się ładniej prezentuje w szatach.

11.07.2010
20:45
[7]

Cze_Zar [ Pretorianin ]

Ponieważ Twój mag będzie główną postacią, która będzie komunikowała się z otoczeniem musisz docelowo uzyskać najwyższy stopień "przymusu" co zwiększy możliwości dogadywania się. Ta umiejętność wymaga sprytu na poziomie 16. Radzę jednak zatrzymać się na poz. 13 - 14 gdyż dość szybko będziesz miał możliwość podnieść wszystkie podstawowe parametry postaci o 3-4 oczka.
Na początku wartość sprytu podnosisz tylko na tyle ile potrzeba do podniesienia stopnia "przymusu".
Po uzyskaniu maximum "przymusu" ładuj w szkolenie bojowe.

Najważniejszymi atrybutami dla maga są tak jak podano wyżej magia i siła woli. Uważam, że siła woli powinna być na poziomie zbliżonym do magii, co zapewnia odpowiednią ilość many, zwłaszcza przy ciężkich walkach. Można korzystać z mikstur; są one jednak drogie a pieniądze bardziej przydadzą się na zakup wyjątkowych pierścieni czy amuletu a do tego potrzebne są bardzo duże pieniądze. Dla zapewnienia dopływu mikstur należy zainwestować w zielarstwo (np. Morrigan) ale, moim zdaniem nie wyżej niż do 2 poziomu. Potem zbyt duże koszty ponosi się przy zakupie niezbędnych do produkcji odczynników.

Jeżeli chodzi o czary to za najważniejsze uważam te, które unieruchamiają lub spowalniają bossów oraz te, które pozwalają zadawać im większe rany. Wg mnie jak najszybciej należy uzyskać dostęp do stożka zimna, który zamraża każdy cel na ok 10-klilkanaście sekund. Do zamrożonego wroga potrzebna jest kamienna pięść, która roztrzaskuje normalnego przeciwnika a wyróżnionemu odbiera sporo punktów życia. Kolejny ważny czar to paraliż, również unieruchamiający, a co najmniej spowalniający wroga.
Kluczowe czary przwracające żywotność to uzdrowienie i wyssanie życia - te mag też musi posiadać i też możliwie szybko.
Jeżeli chodzi o kulę ognia to owszem przyczynia się do obrażeń wszystkich dookoła, ale tylko na początku ataku bo potem raziłaby również sojuszników. Ja używałem jej jako czaru pomocniczego.

Jako druga specjalizacja to zgadzam się z tą wskazówką dot. maga krwi. Mistyczny wojownik w zasadzie nie przynosi wymiernych korzyści. Pozwala co prawda na noszenie wszystkich zbroi, jednak wg mnie korzyści z noszenia szat maga - tych najkosztowniejszych - są większe. Wydaje mi się też, że przy używaniu broni na wielkość obrażeń wpływa wyłącznie współczynnik siły a nie magii co byłoby pożądane w przypadku maga.

Na koniec dodam by jak najszybciej zakupić dodatkowe plecaki, zwiększające na początku o 10 liczbę towarów możliwych do przechowania. Podpowiem, że dwa będą dostępne u sprzedawcy w obozie wojskowym pod Ostagarem (tak śmiesznie tanich potem już nigdzie się nie kupi) a potem również dwa u krasnoluda w naszym obozie.


pozdrawiam

11.07.2010
21:03
[8]

HUtH [ pr0crastinator ]

Na pierwszy raz to lepiej zrobić normalnego maga, może krwistego. Mistyczny wojownik zrobiony na magię + czary ochronne i buffy jest według mnie najlepszym buildem(morrigan mając ekwipunek mojego woja, miała lepsze statsy i siłę rażenia niż moja postać, a wcale nie była na mistycznego robiona), ale jest trudno grać postacią pod mistycznego, zanim się odblokuję tą specjalizację.

Wydaje mi się też, że przy używaniu broni na wielkość obrażeń wpływa wyłącznie współczynnik siły a nie magii co byłoby pożądane w przypadku maga

przy włączonym mistycznym obrażenia idą oczywiście z magii.

11.07.2010
21:18
[9]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

A ja jako mag poszedłem w mistycznego wojownika i później uzdrowiciela.

Mistyczny ma świetną umiejętność - można zakładać dowolnie ciężkie pancerze. Od tego momentu mój mag zamienił się w maszynę bojową, bo był nie do ubicia (a grałem przed patchem, było trudniej). Nie rozwijałem go jako wojownika, po prostu zrobiłem maga-tanka.

Co do czarów - zrobiłem z niego eksperta od żywiołów. Najczęściej korzystałem ze stożków: zimna, elektryczności i ognia (w tej kolejności), do tego klasyczna kula ognia i wreszcie z różnych burz. Ze ścieżki ziemi raczej nie korzystałem.

Do tego koniecznie naucz się wzmocnienia czarów - umiejętności podtrzymywanej (nie pamiętam dokładnej nazwy), która umożliwia tworzenie wielu kombosów magicznych. Są naprawde potężne, ale właściwie korzystałem z jednego - burzy stulecia (wzmocnienie+burza lodowa+burza elektryczna). Nikt z tego nie wychodzi żywy, poza najtwardszymi bossami.

Jako uzupełnienie leczenie i wszelkie czary zamrażające/kamieniujące/zatrzymujące - w połączeniu z turboburzą znaczna część walk sprowadzała się do powstrzymywania moich głąbów z drużyny, żeby nie włazili w strefę obrażeń :)

Z umiejętności rozwiń przymus i koniecznie wyszkolenie bojowe - zmaksowane właściwie zlikwiduje przerywanie rzucania czaru w wyniku doznania obrażeń.

Ostateczny efekt? - około 70% obrażeń grze pochodziło od maga.

12.07.2010
10:39
[10]

asdasdad [ Centurion ]

W którym miejscu jakiś mag inny od Morrigan może dołączyć do mojej drużyny?

12.07.2010
11:39
[11]

redan [ Wiking ]

w wieży magów podczas wykonywania głównego questu

12.07.2010
11:41
[12]

toaster [ MrBook? ]

[10] W wieży magów, ale uważaj na decyzje, które popełnisz bo może się z tobą mówiąc krótko nie zgodzić i wtedy nici z dobrego healera.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.