GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy chce ktoś kupić...??

20.01.2003
18:35
smile
[1]

Globus [ Generaďż˝ ]

Czy chce ktoś kupić...??

...naboje to telefonu
mam jeszcze czołg na zbyciu, ale ma dwie wady, strzela do środka i trzeba go na pycha...

Więc jak ktoś będzie chętny niech pisze na mail'a

20.01.2003
18:39
smile
[2]

Siny26 [ Pretorianin ]

biore wszystko !!!

20.01.2003
19:15
[3]

dingo_dor [ Konsul ]

tylko gotówka, czy karty też przyjmujesz?

20.01.2003
19:20
[4]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

ja sie moge z toba wymienic za zuzyty papier toaletowy...ewentualnie moge dorzucic instrukcje koparki recznej

20.01.2003
19:57
smile
[5]

dragstar [ Konsul ]

wyslij mi to za zaliczeniem...

20.01.2003
20:00
[6]

Bucha [ Hashish Air Kahn ]

ja sprzedam:
- przednia szybe do wiertarki,
- kolo zapasowe do piora wiecznego,
- kalendarz do kopania,
- litr chleba i kilogram wody na sztuki!!!

20.01.2003
20:06
[7]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

bucha --> biore!

wysle Ci czek mail`owy ;))

20.01.2003
20:10
[8]

Bucha [ Hashish Air Kahn ]

--->X-cody
CZEK'am na niego:)))

20.01.2003
20:42
[9]

Tinej10 [ Konsul ]

poszukuje tylniego zaiwszenia do uszczelniacza do kafli a widzę że macie parę fajnych żeczy to i może to sie znajdzie :)???????

20.01.2003
20:56
[10]

Novus [ Generaďż˝ ]

ja sprzedam srednio uzytwana motyke, jest niezla, ma stluczony przedni reflektor ale jak pozyczyl ja ode mnie soltys to w calej wsi huczalo tak daje ta motyka!

20.01.2003
21:00
[11]

Dagger [ Legend ]

Ja słyszałem ze ostatnio jest promocja na migacze do łopaty - jakby ktos cos wiedział to niech da znać ;))))))))

20.01.2003
21:31
smile
[12]

TAILEREKK [ Senator ]

a ja moge sprzedać monety z wałdochem i innymi z naszej reprezentacji :P

20.01.2003
21:44
smile
[13]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

sprzedam samonapędzające się nowoczesne szelkotrampki w teflonowymi podeszwami, i chlebozmywak, prawie nówka, do kupienoia w salonie peugeot.

20.01.2003
22:24
smile
[14]

Globus [ Generaďż˝ ]

mam jeszcze na zbyciu parę butów... ale mają dwie wady...
mają obcasy z przodu i język na podeszwie...

20.01.2003
22:28
[15]

SULIK [ olewam zasady ]

a kto kupi minie w promocji? ;)

20.01.2003
23:24
[16]

abu [ Senator ]

hehe... ja nie..

20.01.2003
23:26
[17]

Anarki [ Demon zła ]

hehehe!!

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.