GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy gwarnacja może być uznana tylko na podst. paragonu?

26.06.2010
17:14
[1]

capicho [ Pretorianin ]

Czy gwarnacja może być uznana tylko na podst. paragonu?

Kupiłem rowerek magnetyczny kilka miesiecy temu i prawde mówiąc nie pamiętam czy była karta gwarancyjna przy nim czy nie.
Mam natomiast paragon od niego (specjalnie go zatrzymałem i podejrzewam że jeśli byłaby karta gwar. to tez bym ją zatrzymał, ale pewności 100 proc. nie mam).
Tak czy siak mam pytanie - czy jeśli coś się spsuje w rowerku to na podstawie paragonu mogę bez problemu oddać go sklepowi do naprawy?

26.06.2010
17:17
[2]

mirencjum [ operator kursora ]

Musisz to wyjaśnić w sklepie, bo jak nie dostałeś gwarancji, to może rowerek nie jest nią objęty. Nawet jak jest gwarancja to czasami lepiej jest skorzystać z rękojmia.

26.06.2010
17:22
[3]

redan [ Wiking ]

każdy sprzęt kupiony w Polsce podlega jakiejś gwarancji (gwarancja producenta, rękojmia, gwarancja sklepu/sprzedawcy). a okres "gwarancyjny" wynoś minimum 24 m-ce. kwestią pozostaje jedynie to czy takie roszczenie zostanie uwzględnione - zależy od woli drugiej strony, zwłaszcza przy braku wymaganych dokumentów, przykładowo karty gwarancyjnej.

26.06.2010
17:26
[4]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

1. Jeżeli jest dowód zakupu to sprzęt można oddać do naprawy gwarancyjnej w sklepie (który odeśle do serwisu) lub w licencjonowanym serwisie.
2. Jeżeli posiadacie kartę gwarancyjną ze sklepu X to sprzęt oddać można tylko w danym sklepie; oficjalny serwis takiego sprzętu już nie przyjmie.

26.06.2010
17:33
[5]

promyczek303 [ sunshine ]

W kwestii reklamacji najlepsi są makaroniarze :D
Kupiłam sobie kiedyś strój kąpielowy bez przymierzenia. Wyrzuciłam paragon, odcięłam wszystkie metki itp. Nawet wyjęłam wkładki usztywniające bo stwierdziłam, że może będzie lepiej leżał bez nich, ale mimo wszystko mi nie spasował. Postanowiłam zaryzykować i spróbować go wymienić. Zgodzili się bez najmniejszego problemu, a co najlepsze ten który wybrałam sobie w zamian był tańszy o 5 ojro więc kazali mi sobie wybrać jakieś kolorowe kolczyki albo koraliki w tej cenie :D
Dodam, że to nie był jakiś stragan tylko normalny sklep w dość dużym centrum handlowym :)

26.06.2010
17:54
[6]

capicho [ Pretorianin ]

promyczek ale to troche sie świadczy o tobie jak taką lipe próbujesz wcisnąć sklepowi

26.06.2010
22:58
[7]

promyczek303 [ sunshine ]

capicho --> Zdaję sobie sprawę, że było to trochę bezczelne. Ale szczerze mówiąc nie sądziłam że w ogóle coś załatwię. Grzecznie objaśniłam sytuację i oni od razu że nie ma najmniejszego problemu, że dają nowe metki itp i mam iść sobie wybrać nowy skoro ten nie pasuje. Wiadomo, że bym się nie wykłócała o to, bo nic mi się nie należało :) Jednak zawsze warto spróbować.

26.06.2010
23:05
[8]

HR@BIA [ czynmy dobro ]

Mam prawo zwrócić towar do sklepu w ciągu 2 tyg.

26.06.2010
23:31
[9]

redan [ Wiking ]

tylko jeśli kupujesz przez neta. jeśli w normalnym sklepie, to już nie koniecznie

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.