Szoni [ Junior ]
Playstation3 - słaba grafika
Siema wszystkim ;d.
Jestem szczęsliwym, nowym posiadaczem konosli Playstation3, od wczoraj ^^.
Dobra, to teraz do konkretów:
Mam tv samsung 42cale full hd, nową konsole ps3, 2gierki.
Problem jest w tym ze gry ma beznadzijną grafike, mówiąc jezykiem komputerowców "low", brak anti-alasingu", słaba ostrość. Jednym słowem beznadzieja!
Opcje na konsoli myślę ze mam dobrze. Troche szukalem na internecie, pozmienilem coś, ale jednak nadal obraz pozostał taki sam....
Czy ktoś wie w czym może byc problem? Jeżeli tak to błagam o szybka odpowiedz!
Dzieki ;D
dziamdziol1 [ The Gunners ]
A jakie to gry :) ?
Heavy Deszcz [ Generaďż˝ ]
Nie da się tego zmienić tak już będzie, oczywiście niektóre gry mają o wiele lepszy anti alasing czy jak to tam sie nazywa... Kup Killzone2, Uncharted 2 lub GoW III w tych grach nie ma mowy o braku AA. Wydaje mi się że prawie wszystkie exy na PS3 mają dobre AA.
Szoni [ Junior ]
np. battlefield bad company 2.
kabel HDMI
czyli mam rozumiec ze gra sama w sobie ma słabą grafike tak?
dawido137 [ tratatat ]
większość gier multiplatformowych właśnie tak wygląda na ps3. Chcesz mieć dobra grafę to kup exy.
Regis [ ]
Albo faktycznie coś źle robisz, albo masz jakieś chore wymagania - mi się na 46" grafa w BC2 mega podoba. Nie jest idealna, ale złego słowa nie powiem.
Wiil.i.aM [ P! ]
[1]
To jest konsola.
Nie ma nigdzie problemu.
Coy2K [ Veteran ]
a przełączyłeś chociaż na obraz HD ? :)
Snakepit [ aka Hohner ]
Cóż, taka właśnie jest grafika na konsoli, jak zobaczyłem CoD bodaj 4 na PS3 to tylko wydałem dośc głośne "pfff" jak zobaczyłem tekstury na "medium" i ogólną beznadzieję i wróciłem grać na swoim PC :)
Cóż, jeśli ktoś oczekuje z PS3 nie wiadomo jakiej grafiki to powinien 2x pomyśleć zanim ją kupi, to już kilku letnia konsola...
ma_ko [ Fanboy Sony ]
Zagraj w jakies exy to zobaczysz na co stac PS3 ;P
oskarxdd [ Generaďż˝ ]
A podłaczyłes kablem hdmi wgl? I cudów się nie spodziewaj, szczegolnie w multiplatformach, szczególnie o AA możesz pomarzyć :) <oczywiscie na ps3> <nie wywołuje flejma bo ma racje że wiecej gier na xboxie ma AA>
pompaziom [ Hatifnat ]
jeśli PS3 masz podłączone kablem HDMI to sprawdź w ustawieniach wyświetlania czy masz zaznaczone 1080i, 720p, 1080p a i przy takim TV nie siedzi sie blisko
Heavy Deszcz [ Generaďż˝ ]
Ej, w jakiej odległości od TV siedzisz? Jeżeli za blisko to sie nie dziw, że widzisz coś takiego przy TV 42"
Chriso25 [ Generaďż˝ ]
PS3 to nie PC, tutaj nie ma czegos takiego jak, ustawianie AA, jakosci tekstur czy V-sync. Jezeli gra nie obsluguje AA to nic nie zrobisz i musisz sie pogodzic z tym, ze bedziesz patrzyl rowniez na zabki na krawedziach. Za slabiej wygladajace gry multiplatformowe, ponosza wine deweloperzy, ktorym nie chce sie dopracowywac gier pod PS3, ktore sa robione pod slabszego Xboxa 360 i PS3 dostaje wtedy zwykle konwersje.
Jezeli jestes graczem, ktory patrzy glownie na grafike, to powinienes byl zainwestowac w PC, na ktorym bys sobie odpalal gry w wyzszej rozdzielczosci, z lepszym AA i lepszymi teksturami.
SysOp [ Generaďż˝ ]
Mam dokładnie te same odczucia ;) Jest po prostu za słaba, ale trzymam ją głównie dla gier w które nie zagram na PC czyli głównie exy Zagraj w GoW 3 czy Uncharted 2 ;) Te gry bardzo dobrze się prezentują...
Niektóre gry obsługują AA to lista rozdzielczości gier, źródła nie podam bo nie pamiętam już, ale to sprawdzone
50 Cent = 1280x720 (blur filter)
Afro Samurai = 1280x720 (QAA)
Aliens Vs Predator =
Alone in the Dark = 1120x630 (no AA)
Army of Two = 1280x720 (no AA)
Assassin's Creed = 1280x720 (QAA)
Assassin's Creed 2 = 1280x720 (QAA), 960x720 (QAA) -> 1080 mode.
Avatar = 1280x692 (QAA, black borders)
Batman: Arkham Asylum = 1280x720 (no AA)
Battle Fantasia = 1280x720 (no AA, toggable blur filter)
Battlefield: Bad Company = 1280x720 (no AA)
Battlefield: Bad Company 2 = 1280x720 (no AA)
Bayonetta = 1280x720 (no AA)
Beijing 2008 = 1024x768 (no AA)
Beowulf = 1280x720 (no AA)
Bionic Commando = 1120x640 (no AA)
Bioshock = 680p (no AA, blur filter pre-patch)
Bioshock 2 = 1280x720 (no AA)
Blacksite: Area 51 = 1280x720 (no AA)
BlazBlue: Calamity Trigger = 1280x720 (QAA background, no AA characters )
Bourne Conspiracy, The (demo) = 1280x720 (no AA)
Brutal Legend = 1152x720 (no AA)
Burnout: Paradise = 1280x720 (2xAA)
Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)
Call of Juarez: Bound in Blood = 1152x648 (4x2 custom edge AA)
Cars Mater-National = 1280x720 (QAA), 1920x1080 (QAA)
Chronicles of Riddick: Dark Athena = 1024x720 (QAA)
Command & Conquer: Red Alert 3 = 1280x720 (no AA)
Conan (demo) = 1024x576 (no AA)
Condemned 2 = 1280x720 (no AA)
Conflict: Denied Ops = 1280x720 (no AA) or 960x1080
Dante's Inferno = 1280x720 (no AA)
Dark Sector = 1152x640 (no AA)
Darksiders = 1152x648 (no AA)
Darkness, The (demo) = 1024x576 (no AA)
Dead Space = 1280x720 (no AA)
Def Jam Icon (screenshot) = 1152x648 (no AA)
Devil May Cry 4 = 1280x720 (2xAA, temporal)
Dirt = 1280x720 (QAA)
Dirt 2 = 1280x720 (QAA)
Dragon Age: Origins = 1280x720 (AA ?)
Dynasty Warriors 6 = 1280x720 (no AA)
Elder Scrolls IV: Oblivion = 1280x720 (no AA)
End of Eternity/Resonance of Fate = 1088x720 (2xAA)
End War = 1280x720 (2xAA)
FaceBreaker = 1280x720 (QAA), 960x1080
Fallout 3 = 1280x720 (no AA)
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer = 1280x720 (no AA)
Far Cry 2 = 1274x692 (QAA, black borders)
Fifa 2008 = 1280x720 (no AA)
Fifa 2010 = 1280x720 (QAA) on 720p window)
Fifa Street 3 = 1920x1080 (no AA)
Fight Night Round 4 = 1280x720 (QAA)
Final Fantasy XIII = 1280x720 (2xAA)
Full Auto 2 (demo) = 1920x1080 (4x AA)
Fracture = 1152x648 (no AA)
Ghostbusters = 960x540 (QAA, pre-patch), 1024x576 (2xAA, post-patch)
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 = 1280x720
G.I. Joe: The Rise of the Cobra = 1280x720 (QAA)
Godfather II = 1200x720 (blur filter)
God of War III = 1280x720 (MLAA)
Golden Axe: Beast Rider = 1280x720 (no AA, blur filter)
Golden Compass = 1280x720 (no AA)
Grand Theft Auto IV = 1152x640 (no AA)
Gran Turismo 5: Prologue = 1080p mode is 1280x1080 (2xAA) in-game while the garage/pit/showrooms are 1920x1080 with no AA. 720p mode is 1280x720 (4xAA)
Gran Turismo 5 =
Guitar Hero 3 = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero Aerosmith = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero World Tour = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero 5 = 1024x576 (no AA)
HAWX = 1280x720 (no AA, horizontal blur)
Haze (demo) = 1024x576 (2xAA)
Heavenly Sword = 1280x720 (4xAA)
Heavy Rain = 1280x720 (2xAA)
IL2 Sturmovik = 1280x720 (QAA)
Incredible Hulk = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
Jericho (demo) = 996x560 (2x AA)
Juiced 2: Hot Import Nights = 1280x720 (QAA)
Killzone 2 = 1280x720 (QAA)
Kung Fu Panda = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
Lair = 800x1080 (2xAA) - AA buffers are merged to produce 1600x1080 for further scaling
Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, The = 1280x720 (no AA)
Legendary = 1280x720 (no AA)
LEGO: Batman = 1280x720 (no AA, slight blur filter)
LEGO: Indiana Jones = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
Lord of the Rings: Conquest = 640p (no AA)
Lost Planet = 1280x720 (temporal 2xAA)
Lost Planet 2 =
Madden NFL '09 = 1280x720 (no AA)
MAG = 1280x720 (2xAA)
Marvel: Ultimate Alliance = 1280x720 & 1920x1080 (no AA)
Marvel: Ultimate Alliance 2 = 1024x576 (2xAA)
Mercenaries 2: World in Flames = 1280x720 (no AA)
Metal Gear Online = 1024x768 (2xAA, temporal)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot = 1024x768 (2xAA, temporal)
Midnight Club: Los Angeles = 960x720 (QAA)
Mirror's Edge = 1280x720 (no AA)
MK vs DC = 1040x624 (QAA)
MLB08: The Show = 1280x720 (2xAA) - The rendering window is adjustable down to 576p without upscaling to 720p i.e. the frame has black borders
MLB09: The Show = 1280x720 (2xAA) or 1920x1080 (no AA)
Motorstorm = 1280x720 (2xAA)
MX vs ATV: Untamed = 1024x576 (no AA)
MX vs ATV: Reflex = 1280x720 (no AA)
NBA07 (demo) = 1920x1080 (no AA)
NBA08 (demo) = 1920x1080 (no AA)
NBA Live '08 = 1280x720 (no AA)
NBA Street Home court (screenshot) = 1920x1080 (no AA)
Need For Speed: Pro Street = 1280x720 (QAA)
Need For Speed: Shift = 1280x720 (QAA)
Need For Speed: Undercover = 1280x720 (QAA)
NFL Tour = 1280x720 (no AA, poor framerate)
NHL '09 = 1280x720 (4xAA)
Ninja Gaiden: Sigma = 1280x720 (no AA, has weird scaling to support 1080p)
Ninja Gaiden: Sigma 2 = 1280x718 (dynamic 2xMSAA, black borders)
Operation Flashpoint 2 = 1280x720 (QAA)
Orange Box, The = 1280x720 (QAA or full screen blur...)
Overlord = 1280x720 (no AA)
Overlord II = 1280x720 (no AA)
Pirates des Caraibes (screenshot) = 768x1080 (no AA), 960x720 en mode 720p
Prince of Persia = 1280x720
Pro Evolution Soccer 2008 = 1280x720 (QAA)
Pro Evolution Soccer 2010 = 1280x720 (2xAA in-game, no AA cut-scenes)
Prototype = 1120x640 (QAA)
Quake Wars: Enemy Territory = 1280x720 (no AA)
Race Driver: GRID = 1280x720 (2xAA)
Rainbow Six Vegas 2 = 1280x720 (2xAA)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)
Ratchet & Clank: A Crank in Time = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)
Red Faction: Guerrilla = 1280x720 (no AA)
Resident Evil 5 = 1280x720 (dynamic 0-QAA)
Resistance: Fall of Man = 1280x720 (QAA)
Resistance 2 = 1280x720 (QAA)
Ridge Racer 7 (demo) = 1920x1080 (no AA)
Rise of the Argonauts = 1280x720 (no AA)
Rock Band = 1280x720 (no AA on stage, 2xAA on highway)
Rock Band 2 = 1280x720 (no AA on stage, 2xAA on highway)
Rock Band: The Beatles = 1280x720 (no AA on stage, 2xAA on highway)
Ryu Ga Gotoku 3 = 1024x768 (no AA)
Saboteur = 1280x720 (edge detect)
Sacred 2: Fallen Angel = 1280x720 when sub-HD output selected, 1920x1080 for any HD output (no AA)
Saint's Row 2 = 640p (QAA)
SCORE International Baja 1000 = 1280x720 (no AA)
SEGA: Rally Revo = 1280x720 (4xAA, alpha blend)
SEGA: Superstars Tennis = 1280x720 (QAA, 30fps)
Silent Hill: Homecoming = 1024x576 (no AA)
Simpsons, The = 1280x720 (no AA)
Skate = 1280x720 (no AA)
Soldier of Fortune: Payback = 1280x720 (no AA)
Sonic Unleashed = 880x720 (blur filter)
Soul Calibur IV = 1280x720 (no AA), 1280x576 in 1080p mode
Spiderman: Web of Shadows = 1280x720 (no AA)
Star Ocean 4: The Last Hope = 1024x720 (2xAA, in field), ~930x512 (2xAA, in battle)
Star Wars: The Force Unleashed = 1280x720 (no AA)
Stormrise = 1280x720 (2xAA)
Street Fighter IV = 1280x720 (no AA), 1120x630 (no AA, in up-close character view)
Supercar Challenge = 960x1080 (no AA)
Tekken 6 = 1024x576 (2xMSAA w/o motion blur, no AA w/motion blur)
Terminator: Salvation = 1152x648 (blur filter)
Tiger Woods PGA Tour '09 = 1280x720 (no AA)
Tomb Raider: Underworld = 1280x720 (QAA)
Tony Hawk's Project 8 = 1280x720
Tony Hawk's Proving Ground (demo) = 1024x576 (no AA)
Top Spin 3 = 1280x720 (QAA)
Transformers = 960x1080 (no AA)
Transformers: Revenge of the Fallen = 1120x720 (blur filter)
Turning Point: Fall of Liberty = 1280x720 (no AA)
Turok = 1280x720 (no AA)
UEFA Euro 2008 = 1280x720 (no AA)
UFC 2009: Undisputed = 1280x720 (no AA in-game, 4xAA cutscenes)
Uncharted: Drake's Fortune = 1280x720 (2xAA)
Uncharted 2 = 1280x720 (2xAA)
Unreal Tournament III = 1280x720 (no AA)
Viking: Battle for Asgard = 960x720 (2xAA) - AA buffers are merged to a 1920x720 framebuffer, which is then downscaled to 1280x720
Virtua Fighter 5 = 1024x1024 (no AA)
1024x768 en mode 1080p
Virtua Tennis 3 = 1920x1080 (2x AA)
Virtua Tennis 2009 = 1280x720 (QAA)
WWE 08 = ? 640x720 ? (2x AA) - les edges ont l'aparence du 1280x720 mais d'apres certain artefact il semble que ce soit le resultat de la fusion de 2 buffers MSAA 640x720
translation StefanS: "The edges give the impression of being 1280x720p, but because of a certain artifact it seems that it is the result of the fusion of 2 MSAA buffers of resolution 640x720"
WALL E = 1280x720 (no AA)
Wanted = 1120x640 (no AA)
Wheelman = 1280x720 (no AA)
Wolfenstein = 1280x720 (no AA)
World Series Of Poker 2008 = 1920x1080 (2xAA)
X-Men Origins: Wolverine = 1280x720 (no AA)
PSN GAMES
1942: Joint Strike = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)
Battlefield 1943 = 1280x720 (no AA)
Blast Factor = 1920x1080 (no AA)
Bionic Commando: Rearmed = 1280x720 (no AA)
Calling All Cars (screenshot) = 1920x1080 (4x AA)
Commando 3 = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)
Echochrome = 1920x1080 (2xAA)
Elefunk = 1920x1080 (4xAA)
Fat Princess = 1920x1080 (no AA)
Forbidden Siren = 1024x512 (4xAA)
Go Puzzle = 1920x1080
GTHD = 1440x1080 (no AA) - Vehicle selection is rendered at 1920x1080
High Velocity Bowling = 1920x1080 (no AA)
Locoroco Cocoreccho = 1920x1080 (2x AA)
Mainichi Issyo = 1440x1080 (4xAA)
Pixel Junk Monsters/Racers/Eden = 1920x1080
Rocketmen = 1920x1080 (2xAA)
Rub'a'dub = 1600x1080 (no AA)
Snakeball = 1280x1080 (no AA)
Stardust HD = 1280x1080 (no AA)
Sudoku = 1920x1080
Super Rub-a-Dub = 1600x1080
Tekken 5 Dark Resurrection (screenshot) = 1920x1080 (no AA), not always?
TMNT:TiT Re-shelled = 1280x720 (no AA)
Warhawk = 1280x720 (4xAA)
Wipeout HD = dynamic-framerate-dependent 1080p framebuffer (1280x1080 to 1920x1080)
Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920x1080 (2xAA)
Yancy [ Legend ]
Szoni ---> Myślę że wszystko jest w porządku a twój problem leży w czymś innym. Jesteś przyzwyczajony do grania na PC w natywnej rozdziałce i dobrych ustawieniach grafiki. Przesiadłeś się na konsolę, która nie dość że przeskalowuje obraz (masz TV 1080p a konsole ledwie radzą sobie z 720p) to jeszcze ogólnie nie jest w stanie wyświetlić grafiki w takiej jakości jak współczesne PC-ty. Obecna generacja konsol jest po prostu za słaba na grafikę 1080p (a takie TV w większości się dziś sprzedaje) i nie jesteś pierwszą osobą, która się o tym przekonała dopiero po zakupie. Są gry wyglądające lepiej (U2 np.) a są i takie, które wyglądają bardzo marnie (GTA4).
Jeśli głównie nastawiasz się na jakość grafiki na ekranie a nie kupiłeś konsoli by zagrać w gry niedostępne na PC - to faktycznie będziesz zawiedziony. Grafika to nie wszystko. Nie zapominaj o tym a zapewniam cię że będziesz się dobrze bawił. Najlepiej zacznij od gier dostępnych wyłącznie na PS3. W końcu, to jeden z powodów, dla jakich kupujemy konsolkę, czyż nie?
Reavek [ life coach ]
Tylko akurat BC2 wygląda tak samo na ps3 i x360, wiec w tym przypadku mówienie 'większość gier multiplatformowych właśnie tak wygląda na ps3.' nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości.
[edit] heh, nawet wyjątkowo wg. tego serwisu wersja na ps3 wygląda nieznacznie lepiej. Oczywiście nadal większość gier multiplatformowych wygląda gorzej na ps3, ale dramatu nie ma.
PSXFAN [ Last Samurai ]
jakim trzeba być debilem aby porównywac grafike dzisiejszych kompów do konsoli sprzed 3.5 roku
Pozatym gry na konsole wyglądają ładnie a jak ktoś patrzy na AA czy tekstury to chyba pomylił konsole z kompem
Cremek [ Generaďż˝ ]
Po pierwsze nie napisal jakie ma gry - moze to starocie z 2007 roku, ktore faktycznie moga wygladac nie najlepiej. Po drugie zarowno PS3 jak i X360 generuja bardzo podobny obraz w grach multiplatformowych, a jesli ktoras wypada gorzej to ejst to raczej wina debilizmu programistow niz sprzetu - wystarczy popatrzec na ex-y na PS3 i X360 zeby zobaczyc ze z obydwu konsol mozna wycisnac piekna grafike, tylko trzeba umiec... A porownywanie grafiki z PC z konsolami to idiotyzm - znacznie bardziej wole komfortowo grac na 42" z dzwiekiem DTS niz pitolic sie na kompie siedzac przy biurku i wypatrujac szczegolow na monitorze (22").
Yancy [ Legend ]
Cremek ---> Tak na kompie jak i na konsolach gram na tym samym fotelu, tymi samymi padami i na tym samym TV 40'' + ten sam zestaw audio. Nie stosuj stereotypów.
dranzer8 [ EXTERMINATE!!! ]
znacznie bardziej wole komfortowo grac na 42" z dzwiekiem DTS niz pitolic sie na kompie siedzac przy biurku i wypatrujac szczegolow na monitorze (22").
ojoj Cremek...coś ty narobił...zaraz Cię zjedzą żywcem.
Cremek [ Generaďż˝ ]
To zaden stereotyp tylko moj przyklad - ostatnio wyprobowalem BC2 na swoim kompie zeby sprawdzic, czy grafika bodajze sprzed dwoch lat (9800GT) da rade to pociagnac - i o dziwo w 1680x1050 w High szlo ladnie czym bylem zaskoczony - jednak po przejsciu kilku etapow stwierdzilem, ze i tak wole grac na PS3 i do tej wersji powrocilem.
legrooch [ MPO Squad Member ]
Widzisz Cremek - ja za to zależnie od fantazji i chęci siadam i odpalam konsolę na "46 i mykam w GoW.
Jednak czasem nie chce mi się siedzieć na kanapie i wolę fotel - wtedy odpalam PSa na monitorze "24 lub "23.
A przy większej fantazji odpalam BC2 z PC na "46 i się delektuję duuużo lepszą grafą. Pomijając już inne gry.
Shrike [ Generaďż˝ ]
legrooch-> Właśnie zaletą pc jest grafa, trochę za mało aby przekonać mnie do powrotu na ten sprzęt. Wiele gier też pomija się na konsolę, bo nie mają ocen powyżej 90% w statystykach, a tylko takie z wypowiedzi zagorzałych graczy pc są w stanie ich zachęcić do kupna konsoli. Jak ja bym zrobił takie kryterium dla gier pc (teraźniejszych), sądzę, że ciężka zrobiłaby się sytuacja.
Scortch [ Light ]
Taka prawda - konsole siódmej generacji nie są w stanie wyświetlać obrazu w większości gier w FullHD przy takiej ilości detali jaką twórcy są w stanie upchnąć. Produkowanie gier na konsole zawsze wiązało się z kompromisami między możliwościami sprzętu, a tym co twórcy chcieli ukazać na ekranie. Na pecetach nie ma tego ograniczenia i taki Crysis może posiadać niemal nieograniczoną ilość polygonów i tekstury wysokiej rozdzielczości. Pytanie tylko po co, skoro w dniu premiery mało kto w ogóle mógł grę uruchomić nie mówiąc już o przyjemnej i płynnej rozgrywce. Liczy się zawartość, a nie ząbki na krawędzi trzymanego przez nas karabinu. Oczywiście bez przesady, ale pewne graficzne kompromisy na konsolach zawsze będą występować - w następnej generacji również gdy będziemy mogli wyświetlać jeszcze ostrzejsze tekstury, a skala lokacji będzie większa niż dotychczas. Do tego dojdzie jeszcze spopularyzowany już pewnie do tego czasu efekt 3d i proszę - mamy pełno dodatkowych wymagań dla nowego sprzętu. Tymczasem nie pozostaje nam nic innego jak od czasu do czasu pooglądać poszarpane krawędzie w Bad Company 2. Tylko po co się tym przejmować?
budziakowski [ Generaďż˝ ]
Tylko akurat BC2 wygląda tak samo na ps3 i x360, wiec w tym przypadku mówienie 'większość gier multiplatformowych właśnie tak wygląda na ps3.' nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości
Jak najbardziej ma, a BC2 to tylko wyjatek, bo faktycznie wiekszosc gier multiplatformowych wyglada na PS3 gorzej. Porownaj sobie chociazby Rainbow Six: Vegas. Na Xa nie tylko wyglada lepiej, ale tez mapy sa bardziej rozbudowane. To dlatego, ze calkiem spora ilosc tytulow na PS3 nie osiaga nawet 720, tylko jest do tej rozdzielczosci skalowana w gore.
hellgate82 [ maruda ]
tak, tak, Final Fantasy XIII też.
raziel88ck [ Legend ]
Scortch - jaki z tego wniosek? Czas na nowe generacje konsol.
Xbox - 2001
Xbox360 - 2005, jedynka otrzymala nastepce juz po 4 latach, a dwojka jest na rynku 5 lat, czas na zmiane :P
PS2 - 2000
PS3 - 2006, dwojka 6 lat wytrzymala, wiec teoretycznie trojka powinna miec nastepce w 2012 roku
Cremek - milego ogladania pikseli :)
Wiadomo, ze z kanapy, ktora lezy kilka dobrych metrow od tv mniej widac niedoskonalosci w oprawie wizualnej niz z bliska, ktora wynika czesto ze slabej rozdzielczosci gier na konsole jak i braku wygladzania krawedzi. 1080 moze jeszcze ujsc (choc rewelacji i tak nie ma, za duzy ekran jak na taka rozdzialke i to jeszcze bez AA) przy 42 calowym tv, ale 720 to smiech na sali (na 22 calowym ekranie jest to tragedia, a co dopiero mowic tu o niemal dwukrotnie wiekszych), nie wspominajac o grach, ktore nawet tak marnej rozdzielczosci nie sa w stanie miec.
misiek345 [ Generaďż˝ ]
tak, tak, Final Fantasy XIII też.
i bayonetta oczywiście!
Shrike [ Generaďż˝ ]
raziel88ck-> Nawet na zachodzie ludziom nie uśmiecha się kupowanie co 5 lat nowych konsol, produkcja konsoli to ogromne pieniądze, zobacz sobie po tej generacji ile kosztowało to Sony czy Microsoft, budżety gier są coraz większe, ale na pewno po kilku latach obecności konsoli można je zmniejszyć, jeszcze parę miesięcy temu Activision (a konkretnie Kotick) narzekał, że Sony musi więcej sprzedać konsol (co się im udaje ostatnio bardzo dobrze) i ty sądzisz, że teraz kiedy baza posiadaczy konsol jest na zadowalającym poziomie, kiedy można obniżyć koszty robienia gier ktoś myśli o nowej generacji?
O peceta nie mam zamiaru się martwić, podobno sobie bardzo dobrze radzi więc nie wiem po co to czepianie się konsol, jaka tkwi przeszkoda, żeby wyciskac z peceta ostatnie soki?.
Mnie satysfakcjonuje taka grafika jaką uzyskują gry na obecne konsole, normalne, że są gry na słabszym poziomie ale też są tytuły które wygladają pięknie (ostatnio GoW III który zainteresował nawet osoby w moim otoczeniu które grami się nie interesują)
budziakowski -> Ty jak zwykle musisz wcisnąć parę groszy o tej swojej miłości do jednej z konsol. Przecież ci jej nikt nie zabrania, nawet tutaj ci nikt jej nie obraził, zazdrosć może zaszkodzić związkowi.
Scortch [ Light ]
raziel88ck---> Nie, wniosek jest taki, że nie należy się zbytnio przejmować grafiką. W takiej sytuacji każda kolejna, coraz ładniejsza, gra staje się tylko benchmarkiem. Oczywiście, chcemy podziwiać krajobrazy, zachwycać się efektami - ale czy nie to właśnie dają nam dzisiejsze gry? Czy w Uncharted nie ma pięknych widoczków, czy w God of War 3 nie ma gigantycznych tytanów, czy w Gears of War nie ma walących się miast? Są, to wszystko jest i nie należy zawracać sobie głowy błahostkami pokroju delikatnie obniżonej rozdzielczości. Moim zdaniem dyskusja na ten temat jest zwyczajanie stratą czasu...
Kreek [ Senator ]
Cremek - milego ogladania pikseli :)
a Tobie miłego grania w Uncharted 2 na pc:)
Nie ma o co się kłócić, pc zawsze był lepsze jeśli chodzi o grafę, tylko co z tego, ja wolałem dokupić konsolę, i cieszyć wieloma grami których nie ma na piecach i nie będzie. Ale jak dla kogoś teksturki są ważniejsze to proszę bardzo.
raziel88ck [ Legend ]
Kreek - to bylo ponizej pasa :(
Shrike - po prostu wkurza mnie ogladanie od kilku lat klonow. Jeszcze jakby gry roznily sie wizualnie od siebie to daloby rade wytrzymac. Pamietam czasy pieknych gier na Unreal Engine 2, niestety pozniej niemal kazda z nich wygladala tak samo i na sam widok chcialo mi sie wymiotowac. To samo robi sie teraz z Unreal Engine 3 i z jeszcze kilkoma silnikami. A co do konsol, skoro tworcy tak na nich nie wychodza to po drodze musieli zrobic blad. Co do pikseli to niestety przyzwyczailem sie, ze gry od 2003 roku wlacznie oferuja wygladzanie krawedzi, wiec brak tego elementu, ktory pozbywa sie paskudnych poszarpanych krawedzi bardzo mnie irytuje.
Scortch - no wlasnie nie bardzo, bo wiekszosc wyglada bardzo podobnie do siebie i tak jak pisalem wyzej, ogladanie tego samego caly czas naprawde brzydnie. Juz wole odpalic Unreala z 98 roku, bo przynajmniej ma swoj design :) Druga sprawa jest to, ze jak sie gra np. w dirta 1 z 2007 roku i oprawa (sama gra rowniez) zachwyca, a pozniej zasiada sie w Split Second, ktory wyglada duzo gorzej od Dirta, mimo ze jest z 2010 roku to juz jest cos nie tak, a przeciez dirt 2 pokazal i ladniejsza grafe i swietna optymalizacje o czym w przypadku Split Second nie ma mowy.
"Czy w Uncharted nie ma pięknych widoczków, czy w God of War 3 nie ma gigantycznych tytanów, czy w Gears of War nie ma walących się miast?" - maja, maja, ale jakos Gears of War mnie nie rusza :P Nie wiem czemu, ale w starych pikselowych grach piksele mi nie wadza, natomiast w nowych drazni jesli sa widoczne.
Scortch [ Light ]
^ - odnośnie eksploatowania silników graficznych przyznam Ci rację, ale nie wiem skąd wziąłeś pomysł, że wszystkie gry wyglądają tak samo? Każda gra ma swoją kolorystykę, inny design lokacji, świata, bohaterów. Nie przypominam sobie ostatnio żadnych gier, które byłyby do siebie "podobne". Choćby takie Gears of War w zestawieniu z Killzone 2. Niby podobna paleta barw, ale jednak zupełnie inny feeling miejscówek, bohaterów, jak i atmosfery (w gearsach jest mimo wszytko troszkę luźniejsza, piłowanie locustów, Cole itd).
oskarxdd [ Generaďż˝ ]
Nie porównujcie Gearsów do Killzone'a bo obrażacie ta 1 gre ;)