Danley [ slow but dangerous ]
Wirtualna Formuła 1 - cz. 127 | GP Kanady - Gilles Villeneuve
Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 RFT 2009 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI (instalacja do głównego foldery rFactora, 312 MB):
Patch 1.1 (171 KB) ->
Dźwięki z WCP do RFT (106 MB) -> (podmiana dźwięków nie jest obowiązkowa)
Poradniki do ustawień bolidu:
-
-
-
REGULAMIN LIGI
I. UCZESTNICTWO W ROZGRYWKACH
1. Obowiązkowy artykuł do przeczytania: i jeszcze jeden:
2. Każdy, kto posiada grę rFactor, mod ligowy oraz tor, na którym odbywa się wyścig może wziąć udział w rozgrywkach.
3. Warunkiem udziału w wyścigu jest posiadanie statusu kierowcy etatowego lub zastępowanie takiego kierowcy.
4. Podczas wyścigu obowiązują takie same zasady jak w F1 oraz jazdy Fair Play, łącznie z zasadą przestrzegania przepisu nieprzekraczania białej linii po wyjeździe z pitów oraz podczas wyścigu (wyjątek: manewry wyprzedzania, przy zachowaniu szczególnej ostrożności). Jeżeli widzimy niebieską flagę - ustępujemy miejsca szybszemu zawodnikowi, utrzymujemy co najmniej dwa koła na torze (tarka nie jest uznawana jako tor), nie palimy gumy w boksach podczas sesji kwalifikacyjnej i rozgrzewki, unikamy kolizji i nie wjeżdżamy w siebie nawzajem, obserwujemy nie tylko to, co dzieje się przed nami, ale także i za nami, przewidujemy, że zawodnik przed nami może zahamować, itp, itd.
Przypadki nieprzestrzegania zasad fair-play będą rozpatrywane przez pozostałych kierowców i w razie konieczności karane.
5. W przypadku nowych kierowców, oprócz znajomości zasad F1 oraz jazdy Fair Play, niezbędne jest uczestnictwo w oficjalnych treningach, gdzie zostaną zweryfikowane umiejętności praktyczne. Na tym etapie będą brane pod uwagę przede wszystkim: umiejętność jazdy w tłumie, notowanie równych czasów okrążeń oraz szybkość. Do udziału w wyścigu, jako kierowca etatowy lub w zastępstwie, zostanie dopuszczony kierowca, który pozytywnie zaprezentuje się podczas treningów.
II. SEZON F1 2010
1. GP F1 odbywają się zgodnie z kalendarzem FIA na sezon 2010.
2. Wyścig liczy 50% dystansu prawdziwego Grand Prix. Upływ czasu, zużycie paliwa oraz opon będzie zwiększone dwukrotnie.
3. Obowiązuje punktacja stosowana aktualnie w F1 (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). Klasyfikowaniem zawodników w oparciu o czas ukończenia wyścigu oraz kary nadane przez Komisję zajmuje się Ochotnik :)
4. Klasyfikowani są kierowcy, którzy pokonali co najmniej 90% dystansu.
5. POMOCE:
- Niezniszczalność jest wyłączona. Poziom uszkodzeń wynosi 15%. (ustawienia serwera z 13.03.2010)
- High Sterring Help jest wyłączone.
- Dla kierowców używających klawiatury maksymalny poziom pomocy to High (oprócz High Steering Help).
- Dla kierowców używających pada/joya maksymalny poziom pomocy to Medium.
- Dla kierowców używających kierownicy maksymalny poziom pomocy to Low.
* Wyjątkiem jest ABS, który obligatoryjnie jest ustawiony na High przy korzystaniu ze Stability Control Low. ABS High jest powszechnie dozwolony.
** Za stosowanie niedozwolonych pomocy karą jest DQ z GP, w którym został złamany regulamin. Pomoce o których nie ma mowy w regulaminie (np. automatyczna skrzynia biegów, automatyczne sprzęgło itd.) są dozwolone.
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) Black Thomi
>> 8) LordMaster
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) Maciula
>> 27) kamykWRC
>> 28) Andrzej
>> 29) Miszka
>> 30) slawek1982
>> 31) afen
Lista zawodników, którzy deklarują jazdę bez pomocy (ew. z auto-sprzęgłem) w sezonie 2010:
1. KORraN
2. Bioly74
3. Danley
4. fifomaniak
5. Luigi
6. slawek1982
6. KARY:
Incydenty zgłaszamy po wyścigu informując na którym okrążeniu miało miejsce zdarzenie oraz między którymi kierowcami do niego doszło, natomiast termin zgłaszania upływa w poniedziałek po wyścigu o 23:00. Ewentualnie filmiki z incydentów można zamieszczać w internecie, co jednak jest niewystarczające - zawsze należy poinformować, na którym okrążeniu doszło do zdarzenia. Mogą zostać nałożone następujące kary:
- DQ na GP podczas którego doszło do incydentu (i ewentualnie kolejne);
- dodanie kary czasowej do czasu końcowego GP podczas którego doszło do incydentu;
- przesunięcie o kilka pozycji do tyłu po kwalifikacjach podczas kolejnego GP;
- przejazd przez boksy podczas kolejnego GP;
- start z boksu podczas kolejnego GP;
- wykluczenie z rozgrywek;
- KARY MOGĄ BYĆ ŁĄCZONE!!! (np. DQ + start z boksu podczas kolejnego GP)
7. W skład Komisji zajmującej się incydentami wyścigowymi wchodzą: Sikham, Cappo, Bokserek, Bioly. Sposób działania komisji (zaprezentowany przez Sikhama):
W sezonie 2010 w skład komisji wchodzą (zawodnicy, którzy wyrazili zgodę): Cappo, eJay, Miszka
- wypadki oceniamy po wszystkich zgłoszeniach (zgłoszenia do poniedziałku do 23)
- kary podamy w czwartek razem z karami ścin*
- ścięcia - przeglądamy powtórki w miarę możliwości już w niedziele (tu prośba do Cappo aby je udostępnił zaraz po wyścigu) jeśli nie w niedzielę to poniedziałek do 20
- podajemy wam czas na powtórce, do którego mamy wątpliwości
- macie czas do środy, żeby się wytłumaczyć, co to było
- w czwartek podajemy ostateczne decyzje kar; BEZ możliwości odwołania się
- kary za wyjazdy będą miały raczej wymiar czasowy (dla naprawdę "przeginających" kierowców nie zawahamy się dać DQ)
III. PRZEBIEG WEEKENDU WYŚCIGOWEGO
1. Oficjalne treningi odbywają się w czwartek, piątek i sobotę przed niedzielnym GP.
- 20:00-21:00 trening
- 21:00 wyścigi testowe
2. Do godziny 19:00 w niedzielę każdy kierowca etatowy powinien potwierdzić na forum swój występ w GP. Gracz, który nie będzie mógł wystąpić, zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie innych ligowiczów - zostanie wówczas wyznaczone zastępstwo.
- 1 niezgłoszona nieobecność = DQ podczas kolejnego GP
- 2 niezgłoszone nieobecności = skreślenie z listy ligowiczów
3. Rozkład jazdy:
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
4. Kwalifikacje:
Brak blokady setupu, jeździmy z minimalną ilością paliwa. Do drugiej części kwalifikuje się połowa kierowców startujących w wyścigu, zaokrąglając w dół, przy czym minimalna ilość w Q2 to 8, maksymalna - 10. Pod groźbą DQ na wyścig zabroniona jest jazda z dymiącym silnikiem.
5. OKRĄŻENIE FORMUJĄCE:
Kierowcy startują po kolei zaczynając od pierwszego zawodnika, drugi rusza w odstępie 2-3 sekund i tak po kolei. Na trasie trzymamy się kolejności startowej nie ścigamy się, nie wyprzedzamy, nie zatrzymujemy się. W przypadku wylecenia z toru, przed powrotem upewniamy się, czy nasz powrót nie zagraża innym kierowcom. Najlepiej poczekać aż cała stawka przejedzie i potem spokojnie dojechać na miejsce startu. Pamiętajcie, że jeżeli wylecieliście z toru to nic się nie stało i nie gońcie szaleńczo swojego miejsca w stawce.
6. Bolidy F1 nie są wyposażone w system kontroli startu (Launch Control), co oznacza konieczność ruszania bez użycia tego systemu. Tym samym pod rygorem DQ na dany wyścig zabronione są nieuczciwe formy startu, w szczególności start przy użyciu ogranicznika prędkości (Speed Limiter).
7. W przypadku jakiejkolwiek awarii, wypadku czy nawet najdrobniejszego incydentu, który uniemożliwi dalsze uczestnictwo w wyścigu, nie wolno pozostawiać bolidu na torze. Takie zachowanie powoduje utrzymywanie się żółtej flagi, co wprowadza innych kierowców w błąd. Za każdym razem należy wrócić do boksu.
8. W czasie obrony pozycji w czasie wyścigu tor jazdy można zmienić tylko raz - tzn. jedziemy prawą stroną toru i w celu obrony zjeżdżamy na lewo - i to jest koniec możliwości manewru, nie można zygzakować (zajeżdżać w nieskończoność drogi). To jeden z przepisów w Formule 1 i temat właściwie nie podlega dyskusji.
9. Po zakończeniu wyścigu hostujący zamieszcza na forum plik z wynikami wyścigu (rFactor\UserData\LOG\Results\.xml), na podstawie którego zostanie sporządzony raport.
IV. INNE
1. Przed wejściem na serwer zaleca się wyłączenie rFactorowego czata, który nie zawsze działa poprawnie, w efekcie powodując zawieszanie się gry. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [333]
2. Zalecamy również ustawienie prędkości łącza w rFactor. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [401]
PODSTAWOWY SERWER nr 1 <na którym w ciągu tygodnia odbywają się testy>
[FKB] GOL [IP: 157.158.40.232] ( - programik ułatwiający wyszukanie)
KALENDARZ GP F1 w sezonie 2010 zgodny z kalendarzem FIA na sezon 2010:
1) 14 marca GP Bahrajnu [1.Fifomaniak 2.Danley 3.Bokserek]
2) 28 marca GP Australii [1.Bioly 2.Danley 3.Simson]
3) 4 kwietnia GP Malezji [1.Danley 2.Bioly 3.Fifomaniak]
4) 18 kwietnia GP Chin [1.Sikham 2.Bioly 3.Danley]
5) 9 maja GP Hiszpanii [1.Bioly 2.Danley 3.Bokserek]
6) 16 maja GP Monaco [1.Bioly 2.Sikham 3.Danley]
7) 30 maja GP Turcji [1.Danley 2.Sikham 3.Bokserek]
8) 13 czerwca GP Kanady [1.Danley 2.Bioly 3.Bokserek]
9) 27 czerwca GP Europy -
10) 11 lipca GP Wielkiej Brytanii
11) 25 lipca GP Niemiec - (wersja MMG)
12) 1 sierpnia GP Węgier -
przerwa wakacyjna
13) 29 sierpnia GP Belgii -
14) 12 września GP Włoch -
15) 26 września GP Singapuru -
16) 10 października GP Japonii -
17) 24 października GP Korei Południowej
18) 7 listopada GP Brazylii -
19) 14 listopada GP Abu Zabi (data i godzina startu do ustalenia) -
ZESPOŁY I KIEROWCY:
BMW Sauber F1 Team
- ______ / ______
Mercedes GP Petronas F1 Team
- Simson / Cappo
Force India F1 Team
- Danley / Miszka
Vodafone McLaren Mercedes
- fifomaniak / Sikham
Red Bull Racing (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996624&WID=9993380
- Bioly / KORraN
Renault F1 Team
- Glob3r / Qverty
Scuderia Ferrari Marlboro
- Bokserek / Maciula (nieobecność na czas nieokreślony)
Scuderia Toro Rosso (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996628&WID=9993380
- eJay / sajes
Virgin Racing (1) (2)
- Tvk / przemek__
AT&T Williams
- Thomi / ______
Lotus F1 Racing
- slawek1982 / ______
Hispania Racing Team
-______ / ______
Kierowcy testowi
- Andrzej / mirasek / Sky Angel / Luigi91
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):
1. Danley (FI)----------159pkt.
2. Bioly74 (RBR)-------141pkt.
3. Bokserek (FER)-----88pkt.
4. Sikham (MCL)-------79pkt.
5. Fifomaniak (MCL)---62pkt.
6. Tvk (VIR)------------46pkt.
-- Cappo (MER)--------46pkt.
7. Simson (MER) -------35pkt.
8. eJay (STR)-----------26pkt.
9. Maciula (FER)--------24pkt.
-- KORraN (RBR)-------24pkt.
-- Slawek1982 (FER)---24pkt.
10. Miszka (FI)----------22pkt.
11. Glober (REN)--------10pkt.
12. Qverty (REN)--------3pkt.
13. Hautameki (BMW)---2pkt.
14. Sajes (BMW)---------1pkt.
--- Przemek (VIR)-------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):
1. Force India F1 Team---------------181pkt.
2. Red Bull Racing---------------------165pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes------141pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro----------124pkt.
5. Mercedes GP Petronas F1 Team----81pkt.
6. Virgin Racing-------------------------47pkt.
7. Scuderia Toro Rosso----------------26pkt.
8. Renault F1 Team---------------------13pkt.
9. Lotus F1 Racing-----------------------12pkt.
10. BMW Sauber F1 Team---------------3pkt.
Link do poprzedniej części: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10296964
Danley [ slow but dangerous ]
Oficjalne treningi przed GP Kanady
I oficjalny trening - czwartek (10.06) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (11.06) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (12.06) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (13.06)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
Przypominam także o testach WTCC. Planowany wyścig tej serii odbędzie się prawdopodobnie 20 czerwca. Przydatne linki:
Reklamówka by Przemek
MOD:
Mod w wersji 1.20 -
Patch 1.25 -
TORY:
Mills Metropark -
Varano -
Adria -
maciula [ Generaďż˝ ]
W związku z kłopotami natury technicznej (brak netu) jestem zmuszony na czas nieokreślony zawiesić udziały w startach w lidze. Kierownictwo zespołu przejmuje Bokserek.
eJay [ Quaritch ]
Drobna prośba do rozpatrzenia - czy jest szansa przełożyć GP Europy 27 czerwca na godzinę późniejszą np. 21:00 (rozpoczęcie quala)?
Danley [ slow but dangerous ]
Dla mnie taka zmiana nie powinna być problemem.
sikham [ Generaďż˝ ]
mi również nie przeszkadza :)
KORraN [ Generaďż˝ ]
Ja też nie widzę problemu, choć do 27 czerwca jeszcze sporo czasu :)
Danley -> Usuń link do rFC, bo tam i tak jest ten sam z RapidShare. Możesz zamiast tego dać mój upload:
eJay [ Quaritch ]
Sporo czasu, ale już teraz proszę, bo akurat w tamten weekend jestem w Krakowie i zanim wrócę pociągiem do domu (Szczecin) to będzie lekko po 19, a chciałbym mieć jakąś rezerwę czasową.
KORraN [ Generaďż˝ ]
Kraków ---> Szczecin pociągiem? PKP? IMO będziesz miał szczęście, jak będziesz w domu przed północą :P
eJay [ Quaritch ]
Dam radę, nie raz już jeździłem po tej trasie (call me "veteran"). Rano wsiadam o 7:50 i jestem w domu ok. 19 ;) Co prawda nie liczę na fajerwerki po tak długiej podroży, ale powalczę :)
Danley [ slow but dangerous ]
Nie ma żadnych wieści o serwerze?
KORraN [ Generaďż˝ ]
Na moje to serwer chodzi :> Wczoraj już mi się go udało spingować i rF Monitor chodził :)
Edit: Ups, znowu leży ;x
bokserek79 [ Konsul ]
Auć, obawiałem się tej wiadomości :(
Postaram się dzielnie powalczyć z Mercedesem o 4 pozycję w generalce. Z takimi wynikami raczej Ferrari podziękuje dziadkom i nie przedłuży z nami kontraktu na kolejny sezon ;)
Wracaj Partnerze szybko, mam przecieki że HRT da nam jeszcze szanse w nowym sezonie :D
KORraN [ Generaďż˝ ]
Wygląda na to, że serwer działa. Planuje ktoś trening tak koło 21?
Danley [ slow but dangerous ]
Na godzinkę mogę przyjść, dawno nie jeździłem :)
eJay [ Quaritch ]
Prawdopodobnie będę!
eJay [ Quaritch ]
Wczoraj pojechałem kilkanaście kółek. Ale ten tor to brakes-killer! Hamulce zużywają się szybko. Może być ciekawie w niedzielę ;)
BTW. tor ma jakieś dziwne kerby przed prostą startową. Można łatwo wylecieć w powietrze :)
Cappo [ Senator ]
eJay pisałem że po długiej prostej sa bardzo wysokie kerby w tej wersji toru, podejrzewam że będą tam ciekawe akcje a ściana mistrzów czeka :D
Miszka [ Konsul ]
UWAGA
Komisja nie będzie karać wyjazdów całym bolidem poza linię za szykaną przy ścianie mistrzów, a także ścięcia długiego prawego zakrętu pod koniec pierwszego sektora.
Danley [ slow but dangerous ]
Planuje ktoś dziś trening? :)
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
eJay [ Quaritch ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
Zaraz wpadnę ;)
KORraN [ Generaďż˝ ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
Dan, eJay -> Sorry, że jednak się nie pojawiłem na treningu, ale wypadło mi coś i nie mogłem jeździć :/
Danley [ slow but dangerous ]
Serwer znów padł :/
KORraN [ Generaďż˝ ]
Ano, już po południu nie działał. Jak będą chętni to po meczu mogę dać namiary na tajne centrum treningowe RBR ;)
Cappo [ Senator ]
Jeżeli dziś serwer się nie pojawi, to podejrzewam że jutro też go nie będzie, nie wiem co wtedy z wyścigiem.
Danley [ slow but dangerous ]
Na szczęście wstał..
KORraN -> jakby były nagłe problemy, to wasze centrum treningowe może obsłużyć wyścig?
Bioly74 [ Forza RK! ]
Tak swoją drogą. Mam rozumieć, że umieszczenie na serwerze wersji toru z pseudobandami rzekomo ograniczającymi ścinanie, to jakiś ponury żart?..
Cappo [ Senator ]
W poprzednim wątku pisałem jeszcze o wersji z MMG, nikt się nie odezwał nawet w sprawie toru, została ta.
Danley [ slow but dangerous ]
Nad wersją toru trzeba dyskutować zanim jeszcze zaczynamy trenować a nie dzień przed wyścigiem.
eJay [ Quaritch ]
Mi ta wersja toru pasuje, bo przynajmniej ścin nie trzeba będzie sprawdzać ;)
Bioly74 [ Forza RK! ]
Ale słuchajcie, tu sprawa nie rozchodzi się o sam typ/wersje toru. Wystarczy, że Cappo zamieni wersje toru Online na normalną i tor zostanie ten sam, ale wylecą te bezsensowne bandy..
Cappo [ Senator ]
W sumie Bioly ma racje, wersja normalna nie ma tylko dodatkowych band po wewnętrznych stronach zakrętów(szykan), jeżeli ktoś przestrzeli dohamowanie lub dwa bolidy będą walczyć łatwo można zakończyć wyścig.
KORraN [ Generaďż˝ ]
No i oto właśnie właśnie chodzi :) Nasze centrum treningowe też korzysta z wersji normalnej :P Szkoda by było skończyć wyścig na sztucznej bandzie w czasie walki 2wide...
A propos serwera - kiedyś stawiałem i zdarzały się lagi. Sprawdźcie (np. tu ), jaki macie upload, żeby w razie czego był jutro jakiś serwer w rezerwie.
Mój wynik: 1200 kbps.
fifomaniak [ Konsul ]
Ja preferuje www.speedtest.net, bo można serwer wybrać przynajmniej. :P A tu mam niby 309, a na speedtescie mam 0.53 Mbps
KORraN [ Generaďż˝ ]
Jak będą jacyś chętni to wpadajcie na serwer :>
Danley [ slow but dangerous ]
W dzisiejszym wyścigu wszyscy (póki co) mają podium :)
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
KORraN [ Generaďż˝ ]
Bioły pojedzie, więc wypadam z pudła niestety :(
eJay [ Quaritch ]
Może delikatnie przesuniemy trening ze względu na GP Kanady? Może tak zacząć od 20?
sajes [ Jagiellonia Bialystok ]
Tak szczerze to nie widzę sensu istnienia naszej ligi podczas MŚ, gdy codziennie mamy 3 mecze, w tym jeden w czasie wyścigu ;) Frekwencja na pewno będzie mniejsza. Tym bardziej, że jak widzę GP Wielkiej Brytanii będzie w dniu rozgrywania finału.
Gp Europy to jeszcze mniejszy problem, 11 lipca jest FINAŁ !
KORraN [ Generaďż˝ ]
eJay -> W sumie racja, bo wyścig się skończy koło 19.30 i przydałaby się chwila na odsapnięcie i trening.
sajes -> Meczów jest sporo, myślę, że jedną połówkę Niemcy - Australia można odpuścić :>
Nakłada się jeszcze termin 1/8 finału, 27 czerwca, więc ewentualnie tu będzie można coś pomyśleć (wyścig o 18/19?).
Danley [ slow but dangerous ]
MŚ nie trwają w nieskończoność i gryzą się tylko z dwoma wyścigami F1, dlatego nie ma sensu wprowadzać znaczących zmian. Można pomyśleć nad przesunięciem GP Europy, ale raczej godzinowo niż na inny dzień.
edit: Finał MŚ pokryje się z GP Wielkiej Brytanii.
eJay [ Quaritch ]
Słuchajcie, meczów jest w pytę i jeszcze więcej. Można dwa poświęcić dla wyścigów, nie? Ja szczerze mam dość słuchania co mecz tych pieprzonych wuwuzeli afrykańskich. Wiejskość przemawia przez ten mundial jak 30 tysięcy ludzi parcha w te trąby... jak poświęcicie 2 h na race to wyjdzie wam to tylko na zdrowie ;)
Connor_ [ Are you still there? ]
Kurde nie trenowałem wogóle bo codzienie jakieś mecze są a staram się obejrzeć wszystkie, dzisiaj też nie wiem czy wystartuje(0 treningów, mecz Niemcy - Australia, GP Kanady)...
KORraN [ Generaďż˝ ]
Connor -> Kiepska wymówka jest kiepska ;)
bokserek79 [ Konsul ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
- bokserek
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
Faktycznie można dziś pojechać o 20:00. Rozumiem że zostaje ten tor bez tych pseudo band jak to team RBR zauważył ?
Danley [ slow but dangerous ]
Na serwerze nie ma już band :)
Cappo [ Senator ]
Też to dziś zauważyłem Danley, widocznie KORraN zmienił :P
Eeeee tam gadacie z tym brakiem czasu i treningu, ja póki co przejechałem z 20 kółek, jutro mam egzamin+zaliczenie 2w1 (miałem mieć w zeszłym tygodniu ale prowadzący nie mógł przyjechać, całe szczęście że sporo już umiem) a we wtorek mam kolejny egzamin( tu też nie tak źle bo to "zerówka"), na który dziś zaczynam się uczyć.
KORraN [ Generaďż˝ ]
Tak, wczoraj wieczorem zmieniłem wersję, jak trenowaliśmy z Biołym.
Cappo -> Nie wiem czy dostałeś moją wiadomość na jabberze, więc napiszę tutaj:
Allow Hotlap Completion="16" // Allow hotlap completion before switching sessions (1=practice1 ... 16=qual, 32=warmup, 63=all)
Practice 4 = 8 (nasze Q1)
Qual = 16 (nasze Q2)
Daj 24 i zniknie problem czekania na przełączenie pozostałych sesji, bo teraz chyba 63 ustawiłeś.
Miszka [ Konsul ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
- bokserek
- Miszka
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
A ja jeszcze się zastanawiam czy obejrzeć w tv Gp Kanady czy iść jak co tydzień z chłopakami na piłkę na halę. W razie czego, na wszelki wypadek jak wpadacie na serwer to nie podawajcie wyników - Qverty słyszał?:P
eJay [ Quaritch ]
Czy mógłby ktoś sprawdzić w swoim pliku F1RFT.hdv poniższe wartości i podać je na forum?
BrakeResponseCurve=
BrakeWearRate=
BrakeFailure=
BrakeTorque=
BrakeHeating=
BrakeCooling=
BrakeDuctCooling=
BrakeGlow=
KORraN [ Generaďż˝ ]
Nie eJay, nie masz innych hamulców :P HDV to podstawowy plik, misze byś miał ;)
BrakeResponseCurve=(-70,540,700,1730)
BrakeWearRate=5.850e-011
BrakeFailure=(1.45e-02,7.00e-04)
BrakeTorque=3980.0
BrakeHeating=0.00191
BrakeCooling=(3.650e-02,4.500e-04)
BrakeDuctCooling=0.8000e-04
BrakeGlow=(750.0,1000.0)
eJay [ Quaritch ]
To gdzie leży wina moich żałosnych, produkowanych przez chińskie dzieci hamulców? Testowałem przedwczoraj Montreal i po 18 lapach miałem hamulce na poziomie 20% żywotności. Czyli 3-4 kółka i ląduje na dowolnej ścianie... A zmniejszyłem ciśnienie już do takiego poziomu, że ledwo wyczuwam bolid ;/ zmiana balansu niewiele pomaga.
slawek1982 [ Legionista ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
- bokserek
- Miszka
- slawek1982
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
ps.Bokserek jak chcesz moge pojechac jako 2kierowca ferrari
bokserek79 [ Konsul ]
Zapraszam Sławek, bolid czeka.
Też mam spore problemy z hamulcami na tym torze. Trzeba będzie poszukać kompromisu pomiędzy szybką jazdą a dojechaniem do mety :)
Black Thomi [ Pretorianin ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
- bokserek
- Miszka
- slawek1982
- Thomi
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
W ogóle to maasakra :D od kilku tygodni nie mam nawet kiedy usiąść do kompa, szkoła, praca, "koleżanka" jakaś impreza, mecze aggrrrr nie ma kiedy nawet pojeździć, będzie pełny spontan dzisiaj :D
Connor_ [ Are you still there? ]
Qverty słyszał?:P
ta, dobra...
Cappo [ Senator ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
- bokserek
- Miszka
- slawek1982
- Thomi
- Cappo
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
Tvk [ Centurion ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
- bokserek
- Miszka
- slawek1982
- Thomi
- Cappo
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
- tvk
simson__ [ Forza Rossoneri ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
- bokserek
- Miszka
- slawek1982
- Thomi
- Cappo
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
- tvk
- Simson
Cappo [ Senator ]
O której zaczynamy? 20:15 qual ?
Jak będzie nas 9 proponuje olać Q1.
eJay [ Quaritch ]
20:30 qual
Bioly74 [ Forza RK! ]
GP Kanady - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- KORraN
- bokserek
- Miszka
- slawek1982
- Thomi
- Cappo
- Bioly
Nieobecni:
- przemek__
- maciula
- tvk
- Simson
sikham [ Generaďż˝ ]
na 20 okrążeniu padły mi 3 hamulce na raz ...
Miszka [ Konsul ]
Hell yeah:D Force India Champion:)
Ciężki wyścig... Gratki Dan... dzięki za namiastkę walki Korek, Cappo i Sławek. Normalnie za słabe tempo bym miał. Sławek co tak dużo straciłeś na picie?
Strasznie słabo składałem pierwsze 2 zakręty i nawrót - najwięcej traciłem tam. Inne niewiele lepiej, ale przynajmniej nie tragicznie:)
A co Ty Qverty tam wyczyniałeś?
Ja też bez problemu z hamulcami:P
Po prostu macie słabych inżynierów:) Force India solidna konstrukcja i żadnych nieprzyjemności nie mamy:)
eJay [ Quaritch ]
Mi na 21 padły dwa ;/ Jak obserwowałem resztę wyścigu to masakrycznie to wyglądało. Cappo pazera totalna.... 10 kolek przed końcem mu padły i każdy zakręt jechał albo ze spinem albo z prędkością boksu. Nie wiem czy to nie kwalifikuje się na kare za stwarzanie niebezpieczeństwa. Ja dałem sobie spokój, zjechałem do boksu i wcisnąłem ESC bo to żadna jazda a pewnie komuś bym przywalił tym złomem.
Natomiast jako członek komisji wnoszę prośbę o rozpatrzenie zmiany configu bolidów pod kątem wytrzymałości hamulców. To już 3 wyścig w tym roku, który nie kończę z powodu tej awarii. Moim zdaniem coś w modzie jest spieprzone. Nie mogę mocniej cisnąć a ustawienia mam dosłownie minimalne. Jazda nie sprawia żadnej frajdy bo po 10 kolkach mam 20% żywotności. W Turcji o malo nie wyleciałem, a to tor raczej przyjazny hamulcom. A tu po prostu było jedno wielkie przegięcie - blisko 6% straty na okrążenie!
BTW. dzisiaj pojechałem bez wspomagania stabilnosci, z ABS na LOW. Ponoć Stability na LOW wymusza ABS na High (mimo ustawienia go na LOW) - to też powinno dać do myślenia.
Cappo [ Senator ]
Wyścig parodia !!!!!!!!!!!!!!!
Qual słabo bo w s1 straciłem 0,5 sek ale i tak P6 po starcie przebiłem się na 4 pozycję, ale oczywiście na jednym z zakrętów musiałem przedobrzyć i spadałem na 8 pozycje, goniłem wyprzedzając Miszke,Sławka i Korka(chyba dobrze nie pamiętam) jechał 3-4 sek za eJayem, jako pierwszy zjechał na pt, tylko Sikham robił chyba pit podobnie jak ja, reszta na 1 pit jechał ???????? w sumie sam się nad tym zastanawiałem. Sikham miał jakieś problemy i go wyprzedziłem w pewnej chwili sam nie wiedząc jak znalazłem się na 3 pozycji. Zjechałem do pitu i po 1 okrążeniu(23 kółko) padł lewy przedni hamulec. Wiedząc że mało osób jedzie stwierdziłem że dojadę, choćby ostatni, balans hamulców 23:73 breaking help na high i jakoś się wlokłem, po drodze straciłem skrzydło i jeszcze raz zawitałem do pit stopu, policzyłem też sobie szybko 90% wyszło mi 31,5 udało się przejechać. Tylko Danley nie miał awarii?
eJay przesadzasz, nie było tak źle jak widziałem że ktoś się zbliża puszczałem, zresztą po kilku kółkach całkiem sprawnie jechałem, reszta nie jechała wcale lepiej.
Paczka logi+ replay ->
Raport ->
eJay [ Quaritch ]
Cappo--->Spoko, ale nic za wszelką cenę. Ja też mogłem się wlec, ale darowałem sobie. Szkoda na to czasu tym bardziej, że o zwycięstwo nie walczyłem. Po prostu to była paraF1 a nie wyścig i wkurza mnie takie coś co ty dzisiaj zrobiłeś.
slawek1982 [ Legionista ]
dla mnie dosc spokojny wyscig ,moze troche za oszczednie pojechalem ale z pozycji jestem zadowolony chociaz wiem ze gdyby nie bledy rywali z przodu dojechalbym kolo 7miejsca.Miszka w pistopie stalem 10sekund
Danley [ slow but dangerous ]
Dzisiaj wszystko poza qualem poszło zgodnie z planem. Nie wiem czemu, nie mogłem pojechać tak szybkiego okrążenia kwalifikacyjnego jakbym chciał. Dzięki gorszemu qualowi miałem przynajmniej trochę walki z Bokserkiem i Sikhamem. Sikham sam popełnił błąd, natomiast z Bokserkiem walczyłem bardzo długo - niemal cały pierwszy stint i fragment drugiego. Jechałem na jeden pitstop, dlatego gdy podczas swojego drugiego stintu walczyłem z Bokserkiem, który był przede mną i zjechał do boksu, wiedziałem już że zyskuję cenny czas i mogę sobie pozwolić na kontrolowanie P2. Jechałem swoje, gdy nagle zobaczyłem że zaczynam zyskiwać do Biolego, który miał już ponad minutę przewagi nade mną. Przycisnąłem, nawet kosztem ewentualnej awarii, widziałem że mam dobry setup i mam szansę dowieźć hamulce w jednym kawałku. Ryzyko się opłaciło i zdobyłem P1.
Nie był to standardowy wyścig. Trzeba było dopasować się do toru, z resztą jak zwykle, dzisiaj jednak wymagało to o wiele więcej wysiłku. Cieszę się, że udało się tak skonfigurować samochody, że nie mieliśmy podczas tego weekendu żadnych problemów. Zdobyliśmy całkiem dobre punkty, które są prawdopodobnie najciężej zdobytymi punktami w tym sezonie :)
Graty Miszka, świetny race i oby tak dalej :)
bokserek79 [ Konsul ]
No nareszcie wolna chwila aby coś skrobnąć.
Qual strasznie nerwowy. Z niedowierzaniem patrzyłem że moje lipne 1:18 daje mi dopiero 6 pozycję. Na 1:40 przed zakończeniem sesji odjąłem paliwa i wyjechałem na swoje ostatnie kółko. Opłacało się. Udało się nie popełnić błędu i 1:17:5 dało mi P2.
Start bez przygód. Bioly utrzymał prowadzenie a ja tuż za nim. W lusterku zauważyłem że na P3 i P4 przebili się od razu Danley i Sikham. W tym momencie wiedziałem że kłopoty to tylko kwestia czasu :). Co odskoczyłem na prostej to oboje mnie dochodzili w zakrętach.
Panowie nic sobie nie robili z mojej równej jazdy i czyhali na najmniejszy błąd. Taki też się pojawił na ósmym okrążeniu gdzie przestrzeliłem do hamowanie. Bezlitośnie wykorzystał to Danley a Sikham poradził sobie ze mną dwa lapy dalej. Pomyślałem, spokojnie, jedziesz na hardach, byle bez błędu i za nimi. Tak za nimi :)
Sikhama dopadłem jak już mu się hamulce skończyły też mi wyczyn a Danley, cóż nadal utrzymuje znakomitą formę w tym sezonie ;)
Na 33 lapie padł mi jeden hamulec z tyłu i pomimo zmniejszania strat zabawa się skończyła. W jeszcze większych opałach był chyba Bioly bo udało mi się go wyprzedzić na dwa zakręty przed metą. Wyglądał jak by tylko z jednym hamulcem jechał lub hamował silnikiem??
Jeszcze słowo o hamulcach. Moim zdaniem wszystko jest w porządku. To mój drugi wyścig gdzie pada mi hamulec ale nie więcej niż na 2 -3 lapy do końca wyścigu aczkolwiek, tylko i wyłącznie z mojej własnej winy. Dziś gdybym nie zaryzykował jednego ustawienia też dojechał bym cało, jestem przekonany.
Gratuluję zwycięstwa Danley, a Biolemu ducha walki bo dowlekł się do pudła ;)
Dzięki Sławek za wsparcie teamu Ferrari w walce o punkty, cenna zdobycz.
Danley [ slow but dangerous ]
Valencia ze wstępniaka to ten sam tor, na którym rozgrywaliśmy GP Europy w poprzednim sezonie.
maciula [ Generaďż˝ ]
Widzę, że wyścig był ciekawy. Człowiek nie pojechał i Ferrari od razu dużo punktów zdobyło ..:)) Chyba trzeba będzie ewentualnie w przyszłym sezonie nowego zespołu szukać. Gratulacje.
Connor_ [ Are you still there? ]
A co Ty Qverty tam wyczyniałeś?
No Qverty oczywiście jak Qverty. Set jeszcze z Shanghaiu, przed wyścigiem zrobiłem 5 kółek z pełnym bakiem i jazda. Start z boxów, 40 s straty do Sławka i jadziem. Szybko zorientowałem się że mając straty ok.5 s na okrążeniu do ostatniego kierowcy w stawce za wiele nie zdziałam ale ciul - chociaż 1 pkt bydzie :) Ale że mądry Qverty nie zwiększył chłodzenia hamulców na 4 a zostało na 1 to w połowie stawki tylne hamulce osiągnęły stałą temperature ponad 1000 stopni. Próbowałem jeszcze jakoś jechać ale skończyłem na bandzie. W między czasie z 10 razy zespinowałem, raz straciłem skrzydło= zdublowany przez całą stawkę.
Standard...
Black Thomi [ Pretorianin ]
heey sorki że się nie stawiłem na wyścig ale zdarzenie losowe w postaci braku prądu i kac morderca który nie pozwolił mi na szybką reakcje i że nie mam zasilania zauważyłem przed 21 i po ptokach
eJay [ Quaritch ]
Wyjazdy z boksu sprawdzone:
Danley, Bioły, Sławek, Miszka, Korran - ok
Bokserek - ścięcie i zastanawiam się nad karą
Cappo - pierwszy pit ok, drugi KOSZMAR (szczęście, ze nikt tam nie jechał wtedy - jak się ma spieprzone hamulce to.... patrz niżej), trzeci ok
Składam wniosek o rozpatrzenie zachowania Cappo po awarii hamulców. Nie wnoszę o ukaranie, bo byłoby to nonsensem, ale wszyscy chcemy jeździć w granicy przepisów i bezpieczeństwa. Cappo po awarii jeździł...właściwie to stwarzał niebezpieczeństwo w co drugim zakręcie - spiny, walnięcia w bandę itd. Gdyby nie mała liczba zawodników to uważam, że byłaby to podstawa do ukarania. Cappo natomiast pazernie doczłapał się do mety i zdobył punkty. Pytanie brzmi - czy na przyszłość stosujemy zasadę wzmożonego bezpieczeństwa po awarii i nakazujemy wycofywać się z wyścigu w trybie natychmiastowym, czy może pozwalamy na "żółwie tempo" i spiny, dzięki którym zwiększa się szansa na jakiś wypadek. Pisze o tym z myślą o przyszłości, bo wyobraźcie sobie taką sytuację - Cappo bez hamulców rozbija się po bandach, a jadący sprawnym bolidem Bokserek uderza niechcący w niego i traci zawieszenie z kołami... I co wtedy? Bokserek out, a Cappo jedzie dalej bo fizyka zadziałała na jego korzyść?
Tak więc proszę o rozpatrzenie wniosku (ale nie karę), aby w następnych hamulcożernych GP sytuacja się nie powtórzyła.
Proszę również o interwencję w sprawie configu hamulców - czy da się zwiększyć ich wytrzymałość o np. 20%?
KORraN [ Generaďż˝ ]
Co do sprawy Cappo to IMO dotoczenie się do mety powinno być możliwe, ale to powinno być właśnie dotoczenie się - czyli powolna jazda, bez gwałtownych ruchów, spinów, rozbijania się itp. Chociaż w sumie to i tak jest stwarzanie niebezpieczeństwa... Ciężko powiedzieć.
A jeśli chodzi o hamulce to (eJay, tylko spokojnie :P) wydaje mi się, że wszystko jest ok. U nas w RBR sprawa rozbiła się o brak testów - miałem zamiar w ciągu tygodnia sprawdzić dokładnie działanie hamulców, ale nie wyszło... Wydaje mi się, że Danley jest osobą, która najbardziej technicznie podchodzi do ustawiania samochodu i w Kanadzie to się opłaciło. Bokserek chyba też całkiem dobrze był od tej strony przygotowany.
eJay - rozumiem, że od strony setupu nie masz sobie nic do zarzucenia? Propozycja - wrzuć gdzieś setup z Kanady na serwer + nakręć onboard ze wskaźnikami pracy pedałów (TV Style albo plugin od CTDP), bo może w technice hamowania coś jest nie tak?
eJay [ Quaritch ]
eJay - rozumiem, że od strony setupu nie masz sobie nic do zarzucenia?
Nic, ciśnienie mam ustawione o wiele niżej niż w qualu, tak aby czuć jeszcze bolid.
Zrobię onboard z TV Style choć nie wiem czy zadziała, bo ostatnio niby go mam a mi znika ;0
eJay [ Quaritch ]
OK wspomniany onboard z dwóch okrążeń - (drobne ścinki to wina Frapsa ;/)
Zrobiłem też mały eksperyment - ustawiłem bolid na race z ciśnieniem hamulców 85% - schodziło mi średnio 3.8-4 % żywotności na okrążenie. Potem zmniejszyłem do 73%, bolid jechał beznadziejnie, musiałem obierać wcześniejsze punkty dohamowania. Zużycie wynosiło 3.5-3.8%... więc niewiele mniej, w zasadzie bez różnicy bo przejechałbym góra 2 okrążenia więcej...
KORraN [ Generaďż˝ ]
Dobrze, że na pierwszym lapie miałeś włączone LCD z temp. hamulców :) Optymalna temperatura hamulców to 540*-700*. Zwiększ może chodzenie, zerknij na temperatury i sprawdź wtedy, jak wygląda zużycie.
eJay [ Quaritch ]
Optymalna temperatura hamulców to 540*-700*
Ja na wyścig montuje chłodzenie 6-7 bez względu na tor. Sytuacja się nie zmienia. Na qualu jest to oczywiście mniejszy kaliber.
bokserek79 [ Konsul ]
Bokserek - ścięcie i zastanawiam się nad karą
Auc, nie spodziewalem sie ze az tak bardzo wyjechalem. Wcisnalem przycisk odpowiedzialny za popatrzenie w prawo aby sie upewnic czy nikt nie nadjezdza lub czy bedzie bezpiecznie i najwidoczniej zjechalem w tym momencie, trudno. Poddaje sie karze.
Przed Austalia zaczelismy podawac swoje ustawienia hamulcow aby sprawdzic gdzie jest problem ale strzasznie topornie to poszlo. Chyba tylko 4 osoby podaly swoje ustawienia a szkoda.
Edit. Maciula ------> Spokojnie, jestem w stalym kontakcie z HRT, zechca nas w nastepnym sezonie, mam to na pismie :P Dzis wysle ci setup, cwicz, wracaj.
fifomaniak [ Konsul ]
Ja zawsze pamiętam miałem chłodzenie na 4, ciśnienie 88 %. I nigdy nie padły. Może wy jakoś nieudolnie hamujecie? :P
Danley [ slow but dangerous ]
Widzę, że w przyszłym sezonie będzie bój nie o Ferrari, MCL czy Mercedesa, ale o kontrakt z HRT :D
edit: Proponuję zmienić już tor na serwerze - raczej pod kolejne GP F1, bo z uwagi na mundial z WTCC przez najbliższy miesiąc raczej nic nie wyjdzie..
Cappo [ Senator ]
Pytanie tylko którą :
1. MMG
2.
3. (ta jest we wstępniaku)
Wydaje mi się że 2 tor jest całkiem dobry, bo nie będzie problemu ze ścinaniem :)
Luigi91 [ HORDA ]
Chętnie bym zobaczył moją Hondę na ulicach Walencji. ;> Jest ktoś zainteresowany WTCC na Walencji? Tak for fun.
slawek1982 [ Legionista ]
Najlepsza wg.mnie jest wersja ze wstepniaka ,jakos przyjemniej sie jezdzi,jest tez ta sama wersja z poprawionymi teksturami
Danley [ slow but dangerous ]
Raczej i tak nie będzie problemu ze ścinaniem na tym torze, a wersja ze wstępniaka jest imo najbardziej przyjemna.
bokserek79 [ Konsul ]
Panowie zassałem dopiero tor ze wstępniaka skoro na chwilę obecną tak sugerujecie ale po wejściu na serwer mam mischmashe czy jak to się tam pisze. Czy inna wersja toru jest na serwie czy mam szukać przyczyny u siebie?
Danley [ slow but dangerous ]
Jak na złość serwer z rana nie działa, bo też chciałem sprawdzić czy tor będzie działał..
Miszka [ Konsul ]
OFICJALNE WYNIKI GP KANADY NA TORZE GILLES VILLENEUVE (8/19)
KWALIFIKACJE
1 Bioly74---------------01:16.288----------/
2 Bokserek-------------01:17.548---------01.260
3 Sikham_PL-----------01:17.707---------01.419
4 Danley----------------01:18.002---------01.714
5 eJay-------------------01:18.080---------01.792
6 Cappo-----------------01:18.357---------02.069
7 KORraN---------------01:18.567---------02.279
8 Miszka----------------01:19.343----------03.055
9 Slawek1982----------01:19.443----------03.155
10 Qverty---------------no laptime---------no laptime
======================================
WYŚCIG
1 Danley-------------47:31.808---------/ (1)
2 Bokserek----------47:54.030---------22.222 (1) Kara +25 sek.
3 Bioly74-------------47:55.976--------24.168 (1) Najszybsze okrążenie wyścigu
4 Slawek1982--------48:43.940-------01:12.132 (1)
5 Miszka--------------47:44.050-------- -1laps (1)
6 KORraN-------------47:41.982------- -2laps (2)
7 Cappo---------------48:52.961------- -2laps (3)
8 eJay-----------------DNF (Brakes)---- -14laps (1)
9 Sikham_PL----------DNF (Brakes)---- -14laps (1)
10 Qverty-------------DNF (Brakes)----- -19laps (2) Start z boksów - kara odbyta
=======================================
Kary:
Bokserek - kara + 25 sekund do czasu końcowego za przekroczenie linii wyjazdowej z alei serwisowej.
=======================================
GP Kanady - punktacja
1. Danley +25pkt.
2. Bioly74 +18pkt.
3. Bokserek +15pkt.
4. Slawek1982 +12pkt.
5. Miszka +10pkt.
6. KORraN +8pkt.
7. Cappo +6pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):
1. Danley (FI)----------159pkt.
2. Bioly74 (RBR)-------141pkt.
3. Bokserek (FER)-----88pkt.
4. Sikham (MCL)-------79pkt.
5. Fifomaniak (MCL)---62pkt.
6. Tvk (VIR)------------46pkt.
-- Cappo (MER)--------46pkt.
7. Simson (MER) -------35pkt.
8. eJay (STR)-----------26pkt.
9. Maciula (FER)--------24pkt.
-- KORraN (RBR)-------24pkt.
-- Slawek1982 (FER)---24pkt.
10. Miszka (FI)----------22pkt.
11. Glober (REN)--------10pkt.
12. Qverty (REN)--------3pkt.
13. Hautameki (BMW)---2pkt.
14. Sajes (BMW)---------1pkt.
--- Przemek (VIR)-------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):
1. Force India F1 Team---------------181pkt.
2. Red Bull Racing---------------------165pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes------141pkt.
4. Scuderia Ferrari Marlboro----------124pkt.
5. Mercedes GP Petronas F1 Team----81pkt.
6. Virgin Racing-------------------------47pkt.
7. Scuderia Toro Rosso----------------26pkt.
8. Renault F1 Team---------------------13pkt.
9. Lotus F1 Racing-----------------------12pkt.
10. BMW Sauber F1 Team---------------3pkt.
Danley [ slow but dangerous ]
Europa, Valencia Street Circuit, nowy temat: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10375047&N=1