Scortch [ Light ]
Zgryz na Allegro
Sprzedałem człowiekowi GTA4 na Xboxa 360. W aukcji było wyraźnie napisane, że jest możan zapłacić tylko przelewem lub przy odbiorze osobistym, jako, że nie uskuteczniam wysyłek pobraniowych. Po zakończeniu aukcji dostałem oczywiście maila, że kupujący wybrał sposób zapłaty i dostarczenia. Otwieram tego maila, a tam koleś mi napisał, że on chce wysyłkę priorytetowa pobraniową. Odpisałem mu więc, że w aukcji nie było takiej opcji i poprosiłem o wpłatę na konto bankowe. To było bodajże w poniedziałek - do tej pory nie dostałem odpowiedzi, a ponadto człowiek nie odbiera telefonu. Co zrobić w takim wypadku? Nigdy się z taką sytuacją nie zetknąłem...
Loczek [ El Loco Boracho ]
Zgłoś do Allegro że kupujący się nie wywiązał z umowy. Dostaniesz zwrot prowizji.
Damian1539 [ Legend ]
Czekaj do poniedziałku najpóźniej. Później napisz do allegro i opisz swoją sytuację.
gromusek [ keep Your secrets ]
formularz zwrotu prowizji allegro (znajdz w pomocy allegro)
Sizalus [ Senator ]
Jak w dalszym ciągu nie będzie odbierać to negatyw i wniosek o zwrot prowizji do allegro.
Nie chcę kolejnego bana :( [ Generaďż˝ ]
A masz coś do ukrycia, że nie chcesz za pobraniem wysłać?
Scortch [ Light ]
[6]---> ciekawe co? xD Nie, nie wysyłam za pobraniem, bo mam świadomość jak działa poczta polska. Właśnie czekam na grę wysłaną przed prawie trzema tygodniami - do tej pory nie doszła. To już któryś raz z kolei. Nie powierzę swoich pieniędzy tej instytucji.
A jest coś takiego jak 'spór'. jak to działa?
Loczek [ El Loco Boracho ]
"A masz coś do ukrycia, że nie chcesz za pobraniem wysłać? "
Co to w ogóle ma do rzeczy? Zupełnie bezsensowny zarzut.
Scorch: nie mam pojęcia co o jaki "spór" chodzi, ale sprawa jest przesądzona na twoją korzyść, masz maila od gościa, że domaga się przesyłki której umowa nie przewidywała, jesteś na wygranej pozycji :P