Shergar [ Darth Revan ]
Axel: Wielka Ucieczka
Witam!
Niektórzy mogą mnie znać z modyfikacji do Gothica jak Mroczne Tajemnice czy będący już na ukończeniu Czas Zapłaty. Prowadzę też BIT - Mamy też na koncie darmowe wyścigi: buggy-race.pl, które zostały także opisane na GOLu - https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=51266. Jednak tym razem chciałbym napisać o czymś innym.
21 maja wydaliśmy naszą pierwszą, większą produkcję. Gra nosi tytuł Axel: Wielka Ucieczka, może być dobrym prezentem dla dzieciaków na Dzień Dziecka. Demo ściągniecie stąd -
Gra zawiera elementy RPG, a także dwie minigry. Elementy przemocy w zasadzie nie występują, gra przeszła przez PEGi 3+. Dobrze wypadł dubbing z udziałem chociażby Suszyńskiego.
Piszcie proszę co Wam się w grze podoba, co byście zmienili, może znajdziecie jakieś bugi. Sugestie graczy są dla nas bardzo ważne :)
Pozdrawiam serdecznie,
Michał.
Damian1539 [ Legend ]
W demie są tylko napisy? Bo dałbym sobie głowę uciąć że nie ma żadnych głosów :P
Shergar [ Darth Revan ]
W nowym demie powinien być zaimplementowany dubbing, to już w gestii wydawcy leży. Jeżeli nie ma w obecnej wersji to wkrótce pojawi się wersja z dubbingiem.
Shergar [ Darth Revan ]
Zapraszam do relacji ze spotkania autorskiego w Empiku:
Już wkrótce wersja eng będzie gotowa, nic tylko podbić świat :D
Sainim [ Centurion ]
Mam pytanie, czy najpierw zrobiliście grę, a potem poszliście z nią do wydawcy? Czy też pokazaliście design doc, a wydawca uznał, że jest ok i Was zasponsorował? A może zrealizowaliście jego pomysł na grę?
Shergar [ Darth Revan ]
Zaryzykowaliśmy i najpierw zrobiliśmy grę. Niestety w pl ciężko inaczej zadebiutować, chyba, że ktoś chce robić gry za kilka K dla P.
Ryzyko się opłaciło, choć sporo zależy teraz od wyników sprzedaży. Tym bardziej serdecznie zapraszam do kupienia gry :) Możecie też spodziewać się kontynuacji, choć to także zależy od pierwszego kwartału sprzedażowego.
Montera [ Michael Jackson zyje ]
Brawo, brawo i jeszcze raz brawo! Tylko przyznajcie, że tworząc grę, byliście zainspirowani Załogą G.
W ogóle ile czasu zajmuje stworzenie takiej gry? Nie wygląda ona na przeciętniaka, ale to ocenię jak już ściągnę demo albo zagram w pełną wersję, lubię takie gry.
Shergar [ Darth Revan ]
Grę i engine tworzyliśmy od zera, całość zajęła 2 lata :) Ale ewentualna kontynuacja nie powinna zająć więcej niż 6 miesięcy. No i trzeba pamiętać, że wszystko robione po godzinach, zdalnie, a nie w studio.
Cieszę się, że gra się podoba. Sam mam dzieciaki i naprawdę chętnie pogrywają w Axla :)
Shergar [ Darth Revan ]
Trochę informacji o chomiku można było dzisiaj usłyszeć w programie Kawa czy herbata, niestety o 6.40 ;) Było krótko, ale treściwie, już wkrótce ujawnimy więcej informacji o kolejnej produkcji bezpośrednio nawiązującej do Axla.