GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

internetowy zakup - sklep nie odpisuje...

19.05.2010
13:21
smile
[1]

pablo397 [ sport addicted ]

internetowy zakup - sklep nie odpisuje...

witam, oto zapis mojej korespondencji ze sklepem, w ktorym dokonałem zakupu:

sklep: 29 kwietnia:
"Witam

W naszym sklepie o godzinie 2010-04-29 12:59:35, zostało złożone zamówienie.
" <<- zamowienie oplacilem tego samego dnia przelewem z banku.

ja: 6 maja

"witam, chcialbym sie dowiedziec jaki jest status tego zamowienia. pozdrawiam"

sklep: 10 minut później

"Witam
Pieniazki doszly oczywiscie, mamy tylko male opoznienie z (tu nazwa trzeciej firmy) (tu nazwa jednego z trzech produktow), najpozniej do jutra bedzie dostawa, wiec u Pana paczka najpozniej w poniedzialek.
" <<- oczywiscie w poniedzialek nic nie przyszlo.

sklep: 9 maja:

"Witam Status Twojego zamówienia (ID: xxx ) został zmieniony na opłacone Pozdrawiamy," <<-- tu juz nastapila moja konsternacja...

ja: 13 maja

"Witam, chcialbym ponownie sie dowiedziec o statusie mojego zamowienia. W poprzednim mailu napisaliscie Państwo, ze przesylka sie opoznia z powodu firm trzecich i najprawdopodobniej zamowienie dotrze do mnie w poniedzialek. Dodaliscie Panstwo rowniez, ze pieniazki dotarly i wszystko w porzadku. Teraz natomiast dostaje informacje, ze status zamowienia zmieniono na 'oplacone' - w takim razie jaki status mialo wczesniej? do oplacenia? Prosilbym o jakies konkretniejsze wyjasnienia. W poprzednim mailu pisali Państwo, ze jest opoznienie z powodu braku dostawy z firmy trzeciej co rozumiem jako brak towaru bezposrednio u Państaw w sklepie/magazynie - w regulaminie wyraznie Panstwo zaznaczyliscie, cytując: " W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Istnieje wtedy możliwość dostarczenia towaru w późniejszym terminie, bądź uzgodnienia zmiany wybranego towaru na inny o podobnych parametrach. " - nie raczyliscie Państwo, postąpić zgodnie z wlasnym regulaminem i poinformowac mnie o zaistnialym fakcie opoznienia i braku towaru i dopiero na moja wyrazna prośbe o jakieś wyjaśnienia zostalem poinformowany o przedluzeniu sie czasu zrealizowania zamowienia. Prosilbym o ustosunkowanie sie do moich zapytań. Pozdrawiam. <<-- tu juz dalem sobie upust, bo kolejne dni mijaja a towaru (za ktory zaplacilem) ani widu ani slychu.


no i minal prawie tydzien od ostatniego maila - a sklep nadal sie odezwal i nie ustosunkowal do moich zarzutow. co prawda to mala kwota, bo raptem 150 zeta, ale w sumie to mi zalezalo na danym towarze i chcialem go miec jak najszybciej, bo jest mi potrzebny (odzywki do cwiczen na silowni) - i nie wiem co mam robic - isc i kupic w sklepie na miejscu (ale wtedy jak przysla to bede mial dwa zestawy...) czy pisac zeby mi odeslali pieniadze i sobie kupie gdzie indziej. czy moze klocic sie o jakas rekompensate za stracony czas i niedotrzymywanie umowy i wlasnego regulaminu... co wy byscie na moim miejscu zrobili?

19.05.2010
13:23
[2]

wysiak [ Legend ]

Telefon.

19.05.2010
13:48
[3]

deTorquemada [ I Worship His Shadow ]

Tak, zadzwonić i następnym razem nie rozpisywać się, ale krótko spytać - gdzie moja paczka.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.