GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zwrot kasy za kartę graficzną

15.05.2010
16:11
[1]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Zwrot kasy za kartę graficzną

Witam, w sierpniu kupiłem w sklepie Bachcomp radeona 4890 vapor-x.
Niestety karta okazała się zepsuta gdyż dopiero przy którymś razie wysyłałą sygnał do monitora. Na początku mi to nie przeszkadzało jednak w końcu postanowiłem wysłać ją do sprzedawcy. Wcześniej kompa dałem do serwisu i powiedzieli iż jest uszkodzona. Więc wysłałem ją do ghościa, zapłaciłem za wysyłkę prawie 40 zł, po czym gość odesłał mi ją (wcześniej dzwonił) pisząc iż karta jest dobra i że nalicza sobie 50 zł za sprawdzenie dobrej karty oraz 15 zł za pakowanie (niby nie była wysłana w orginalnym opakowaniu - bzdura) i jeszcze chbya 20 zł za przesyłkę. Więc oddałem 2 raz do serwisu i tym razem kazałem by sprawdzili ją dokładnie i wystawili mi dokładny opis usterki. Znowu okazało się, że karta zesputa i podobno w trakcie sprawdzania zepsuła się całkowicie. I teraz pytanie - czy da się w jakiś sposób odzyskać pieniądze za kartę, gdyż nie chcę mieć nic wspólnego z tym oszustem więcej. Dodatkowo chcę jeszce odzyskać 125 zł za koszty związane z 1 wysyłką.

15.05.2010
16:24
[2]

Apokalipter [ Centurion ]

Witam.

Miałem taki sam problem. Kupiłem kartę graficzną, jeszcze na wejście AGP. Dałem za nią 400 zł i okazała się popsuta. Oddałem ją do wymiany a oni zamiast nowej karty dali mi kasę.

Kosztów chyba ci się nie uda odzyskać ;/. Nieźli ździercy z nich.

15.05.2010
16:37
[3]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Mam na piśmie, że koleś sobie kazał zapłacić. Dodatkowo nie wystawił faktury. Oto przestroga by nie kupować w tym sklepie.

15.05.2010
16:52
[4]

Sprite [ Centurion ]

Rzecznik praw konsumenta i jedziesz...

Najlepiej do niego zadzwoń, powiedz że kilka godzin po przyjęciu rzekomo sprawnej karty, całkowicie padła i żądasz wymiany, na podstawie artykułu mówiącego o niezgodności towaru z umową. Poproś serwisanta który stwierdził usterkę by wystawił pisemną opinię. Postrasz sklep w którym ją kupiłeś rzecznikiem, i powiedz że masz pisemną opinię specjalisty że karta była uszkodzona, czego dowodem jest teraz całkowite zepsucie karty. Mieli obowiązek ją naprawić, a odesłali Ci uszkodzoną, wiec muszą ją teraz przyjąć i oddać koszty poniesione przez Ciebie na wskutek ich błędu.

15.05.2010
16:54
[5]

janek09091 [ Generaďż˝ ]

Dobre wałki goście kręcą.



^ autor odpuścił, pogonił jakiemuś frajerowi bubla via allegre.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.