GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Silnik w aucie mi "pyrkocze"...

09.05.2010
13:32
[1]

Ogon. [ półtoraken fechten ]

Silnik w aucie mi "pyrkocze"...

Dopóki się silnik nie rozgrzeje to strasznie pyrkocze... mam nadzieję, że wiecie o jaki dźwięk chodzi - coś co w warunkach naturalnych występuje w maluchu (no może nie aż tak...) ;P
Na większej prędkości... powiedzmy od ok 80 i piątym biegu pracuje już w miarę normalnie, ale dopiero jak się rozgrzeje, po dłuższej jeździe, to zaczyna działać normalnie od pierwszego biegu.

Do mechanika i tak pojadę, ale chciałbym zawczasu wiedzieć co to może być i ile może kosztować - żeby mnie w wała nie zrobił...

09.05.2010
13:36
[2]

grish_em_all [ Legend ]

Słabo opisałeś to "pyrkotanie" :P Masz na myśli to że jak silnik jest zimny to pracuje głośniej i jakby lekko klekocze? Mój benzyniak jak był zimny to terkotał prawie jak diesel, dopiero po rozgrzaniu się uspokajał, tak po prostu miał, sam w sobie chodził bez zarzutu. A właśnie, benzyna czy diesel?

09.05.2010
13:39
[3]

wysiak [ Legend ]

Objawy wskazuja na to, ze jezdzisz traktorem, ale wspomnienie o piatym biegu jakby to wykluczalo.. Hmmm, ciekawy problem.. Czekaj chwilke, dopije herbate, i sprawdze w fusach.

09.05.2010
13:47
[4]

|LoW|Snajper [ Senator ]

Sprawdz czy jest odpowiednio naciagniety pas klinowy.

09.05.2010
13:55
[5]

Belert [ Legend ]

a moze tak marka tego samochodu?I rocznik.

09.05.2010
13:56
[6]

Ogon. [ półtoraken fechten ]

Benzyna. Seicento... rocznik jakoś tak '99 chyba. Jakieś 90k km.
No dźwięk silnika zamiast być taki jednolity to jest jakby skokowy...klekotanie, rzężenie i głośniejsza praca to również dobre słowa :)
...prościej niż porównać to do dźwięku malucha nie sposób ;P

Generalnie działa w porządku... parametry jazdy się nie pogorszyły, tyle że kiedyś silnik brzmiał normalnie już od startu - nie musiał się rozgrzewać.

Pasek klinowy był wymieniany po zimie, a to już wcześniej się zaczęło...

09.05.2010
14:22
smile
[7]

Widzący [ Legend ]

wysiak -> w traktorze jest nawet kilkadziesiąt biegów, skrzynia zasadnicza X reduktor I X reduktor II i do tego dochodzą półbiegi więc bywa nawet 64 do przodu i 32 do tyłu.

09.05.2010
14:26
smile
[8]

not-so-easy [ Senator ]

wysiu to chyba traktor tylko na zdjęciach widział, bo choćby poczciwy U-330 ma "aż" 6 biegów do przodu i 2 do tyłu...

09.05.2010
14:41
[9]

raziel88ck [ Legend ]

Moze to wina przewodow zapłonowych. U mojego wujka w VW Polo one byly przyczyna pyrkotania. Za przewody nie powinienes wydac wiecej niz 130zl.

09.05.2010
14:43
[10]

HieN [ Real Madryt ]

Ogon - To samo miałem w CC 900. Popychacz w silniku do wymiany.

Był bardzo głośny na zimnym silniku, po zagrzaniu się chodził normalnie.

No chyba że przewody, ale wtedy skutkiem by była praca 3 lub mniej tłoków.
Odczułbyś duży spadek mocy.

09.05.2010
15:42
[11]

Ogon. [ półtoraken fechten ]

Hien -> patrzę w necie i to faktycznie mogą być popychacze... pamiętasz ile Cię kosztowała ta przyjemność?

09.05.2010
15:46
smile
[12]

wysiak [ Legend ]

Widzacy, Jerryz --> I pewnie te wasze traktory jezdza 80 km/h. Ale fakt, zdarzylo mi sie zapomniec, bo z traktorow jezdzilem tylko starym ursusem, i oststnio jakies 20 lat temu - a nie chcialo mi sie szukac w wiki, jak znawcy traktorow Jerryzowi..

09.05.2010
17:57
[13]

not-so-easy [ Senator ]

wysiak ---> Przecież ja wieśniak jestem, toż traktorem to regularnie pomykam! Wikipedia mi niepotrzebna, fail :]

09.05.2010
18:10
[14]

mirencjum [ operator kursora ]

....Podobny rodzaj stuków, mniej dźwięczny, wywoływany bywa również nadmiernym luzem tłoka w cylindrze. Jednakże wówczas stuk ten zmniejszać się będzie, a nawet może zanikać w miarę nagrzewania silnika. Dopóki silnik jest zimny, stukanie tłoka występuje szczególnie jaskrawo przy pewnych obrotach i obciążeniach silnika (na ogół przy wolnych obrotach oraz przy średnich obrotach i dużym obciążeniu).

09.05.2010
19:22
smile
[15]

wysiu [ ]

Jerryz --> W takim razie wybacz, to, ze jestes wiesniakiem, to zawsze bylo jasne, tylko zdawalo mi sie, ze pochodzisz z miasta. Moja wina.

09.05.2010
19:28
[16]

Yog-Sothoth [ Generaďż˝ ]

U mnie podobnie dopóki silnik się nie nagrzeje pracuje jak diesel, w dodatku trzęsie budą przy przyspieszaniu - dopiero pow. 2500rpm dostaje kopa jak włącza się turbo. Zamówiłem przewody + kopułkę i palec to się okaże czy minie.

09.05.2010
22:05
smile
[17]

not-so-easy [ Senator ]

Jak mu zagrasz, tak tańczy, niesamowite! :)

09.05.2010
22:22
smile
[18]

wysiak [ Legend ]

Smieszny z ciebie szczeniaczek, najpierw gryziesz bez powodu po kostkach, a potem masz radoche, ze nastapila oczekiwana reakcja, czyli dostales kopa (lekkiego, bo z takimi malymi zabkami tez mocno ugryzc nie dasz rady). Pocieszne.

10.05.2010
10:43
smile
[19]

not-so-easy [ Senator ]

<zieeew> Słabo :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.