GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

W pkp niszczeje nowy tabor...

29.04.2010
11:10
[1]

Reavek [ life coach ]

W pkp niszczeje nowy tabor...

"Z wielkim szokiem i niedowierzaniem ostatnio pospacerowałem sobie po terenie KGZ-tu w Krakowie...Normalnie szok i dramat ile tam sie wagonów marnuje i niszczeje...O ile te wagony między płotem oddzielającym tory na Katowice a "halą" powiedzmy są w jako takim stanie i nieulegaja jeszcze dewastacji choc wszystkie są otwarte i smiało kazdy sobie moze wejść za przeproszeniem zeszczac sie zabrać wszystko co tylko z nich mozna...a mozna wiele gdyz ostatnio stały tam m.in wagony klasy 1 z IC-ka nowe bezprzedziałowe wagony klasy 2 tez z IC-ka....wziaść mozna i zarówno sobie fotel jak i cała instalacje elektroniczną jak i wiele przydatnych rzeczy z punktu widzenia złomiarzy...."

Dalsza część tekstu:

Zdjęcia:

Często korzystam z naszych kochanych kolei, najczęściej tłukę się starociami, trzęsie jak cholera, jest brudno i niewygodnie, nie mam w zwyczaju marudzić bo ciągle naiwnie wierze że kolej się podniesie z kolan, ale jak czytam takie coś to mnie krew zalewa...


W pkp niszczeje nowy tabor... - Reavek
29.04.2010
11:17
smile
[2]

fubu35 [ Konsul ]

Niemaco...burdel jakich mało,żule zrobiły sobie w tych wagonach miejscówe i chyba nie mają zamiaru jej opuścić..

29.04.2010
11:19
[3]

koobon [ part animal part machine ]

W PKP wszystko jest możliwe i nic mnie nie zdziwi.

29.04.2010
11:43
[4]

Reavek [ life coach ]

fubu35 - nie mają zamiaru, bo nikt ich nie przegania.

29.04.2010
11:51
[5]

mirencjum [ operator kursora ]

Jakiś idiota wymyślił podział PKP na spółki. Jedna od wagonów, inna od szyn i mostów. Dworce i lokomotywy to jeszcze inna parafia. Zasada jest prosta i sprawdzona. Im większy burdel i zamotanie, tym łatwiej ukryć złodziejstwo i przekręty. Komuś bardzo zależy na zniszczeniu przewoźnika. Niemcy czekają!

"Po wczorajszej decyzji o skasowaniu ponad 150 pociągów, dziś spółka chce wprowadzić zakaz kursowania do najważniejszych wakacyjnych kurortów i uzdrowisk. Wszystko przez przepisy zakazujące kończenia jazdy na przystankach..."

29.04.2010
11:54
[6]

el.kocyk [ Senator ]

mirencjum - niestety masz racje, dodajac do tego, ze PKP Intercity wlaczy z tanimi Inter Regio to na koncu okazuje sie, ze cierpli klient, ktory i tak w podatkach doplaca do tych firm setki milionow po to tylko, zeby kolejarze mogli sie wozic i strajkowac w okresach wakacyjnych

zal mi wiec, ze polska spolka padnie, ale uciesze sie kiedy niemieckie koleje do nas wejdą, pasazer na tym zyska w dwojnasob - wiekszy luksus i lepsza obsluga to raz, dwa to brak tych wielkich oplat...

a to co wlasnie dopisales to paranoja, oni w ogole nie mysla o kliencie bo kase i tak maja, czy ktos jezdzi czy nie a nawet lepiej jak nie jezdzi nie trzeba sie uzerac z pasazerami...

neXus - dokladnie, myslalem, ze ten koles cos zrobi. Jak czytalem z nim wywiad to wydawal sie sensownym czlowiekiem (z tego co pamietam), ale niestety polecial...

29.04.2010
11:54
[7]

neXus [ Fallen Angel ]

Wcale mnie to nie dziwi, po akcji odstrzelenia w trybie ekspresowym prezesa, który po wygraniu konkursu chciał zrobić porządek na kolei... Druga po Poczcie Polskiej z instytucji gdzie panuje kolesiostwo i głupota, a które powinno się w trybie błyskawicznym sprywatyzować...

29.04.2010
11:54
smile
[8]

Fett [ Avatar ]

Brak mi słów

29.04.2010
12:01
[9]

Reavek [ life coach ]

Tu trzeba kogoś bardzo wysoko postawionego i z jajami, żeby się za to zabrał. Prezes, jak wspomniał neXus, poleciał raz dwa, chociaż czytałem jego postulaty i robiły nadzieje, poleciał chwilę później.

Niech wkraczają Niemcy na nasze tory i niech pko poczuję w końcu konkurencje.

29.04.2010
12:36
[10]

Herr Pietrus [ Gnusny Leniwiec ]

Ale w takim burdelu jedynym ratunkeim jest całkowite, totalne i nieodwołalne bankructwo wszystkich spółek - i PKP Inter city i Przewozów Regionalnych...

"Jakiś idiota wymyślił podział PKP na spółki. Jedna od wagonów, inna od szyn i mostów."

... i ten burdel nie jest raczej powodem podziału na spółki, Tak dobrze odbierana i wyczekiwana przez wilu Deutsche Bahn jest dokładnie tka samo zorganizowana - tylko spółek jest o wiele więcej.

IMHO pomysł był dobry - niech mienjsze podmioty zajma sie dobrze i od początku do konca konkretnym zadaniem. Ale tu chodzi o ludzi, a nie samą tylko forme organizacyjną i strukturę...

29.04.2010
13:20
[11]

smalczyk [ Senator ]

Jakiś idiota wymyślił podział PKP na spółki. Jedna od wagonów, inna od szyn i mostów. Dworce i lokomotywy to jeszcze inna parafia

To sie nazywa 'prywatyzacja po polsku'. Na normalna prywatyzację nie było zgody politycznej (bo tradycyjnie nie damy upaść nierentownej spółce, hcocby trzeba było setki milionów rocznie w nią wkładać - bo polska), wiec wymyślono, podobnie jak w przypadku tepsy, takiego twora, co to niby oznacza chęć walki z upadkiem firmy, ale jednocześnie pozostawia ją w rekach fiskusa.

Komuś bardzo zależy na zniszczeniu przewoźnika. Niemcy czekają!

Oby padło to badziewie jak najszybciej - te miliony można spożytkowac z znacznie lepszy sposób.

29.04.2010
13:53
[12]

Faolan [ Człowiek Wilk ]

Jak czytam takie wiadomości, to mam wrażenie, że piętno biedy i wyzysku, które się odcisnęło w polskim umyśle za czasów PRL'u już nigdy nie przeminie. W związku z tym zawsze będzie panował nepotyzm, kumoterstwo, oszukiwanie i dbanie o własną dupę.

29.04.2010
14:42
[13]

neXus [ Fallen Angel ]

Akurat w PKP odnalazło swoje życiowe stanowisko sporo ludzi co lubi zarabiać, a nic nie robić, nadanych z klucza partyjnego. Takie stanowiska - nagrody. A ponieważ większość tych, co zarządza tym odgórnie na szczeblu ministerialnym ma świadomość, iż ich fucha na stanowisku rządowym nie będzie trwała wiecznie - nic z tym nie robią - przecież koledzy potem nie dadzą zginąć... A my im to z własnych podatków finansujemy - no bo przecież kolej to przedsięwzięcie nierentowne... Oczywiście tylko w Polsce :) Choć przypuszczam, że przy tym stopniu kradzieży, machlojek i kombinatorstwa to żadna kolej na świecie nie byłaby rentowna...

29.04.2010
14:54
[14]

eJay [ Quaritch ]

Komuś bardzo zależy na zniszczeniu przewoźnika. Niemcy czekają!

Mi np. bardzo zależy na upadku tego molocha. Co więcej, upadek PKP spowoduje wzrost zainteresowania potencjalnymi inwestorami, chętnymi do wyłożenia kasy na nowe firmy przewozowe. Wolę niemiecki tabor z ciepłymi przedziałami, czystymi podłogami i podobnymi cenami (zdrowa konkurencja to gwarantuje, bo obecnie mamy monopol) niż polski wagon, gdzie w korytarzu sypiają menelki, kibel nie spełnia nawet minimalnych norm sanitarnych, a siedzenia do wygodnych nie należą. Im szybciej wejdzie jakiś inny, duży przewoźnik do Polski tym lepiej dla Nas klientów i pracowników - wszak lepiej dostawać podobną kasę za pracę w godnych warunkach.

29.04.2010
15:52
[15]

mirencjum [ operator kursora ]

eJay ---> Wolę niemiecki tabor z ciepłymi przedziałami, czystymi podłogami

Ja bym był ostrożny z tym oczekiwaniem na Deutsche Bahn. W naszym kraju sporo narodu podróżowało tymi kolejami i chyba miło tego nie wspominają. Historia robi straszne czasem fikołki.

29.04.2010
16:00
smile
[16]

Reavek [ life coach ]

Ja bym był ostrożny z tym oczekiwaniem na Deutsche Bahn. W naszym kraju sporo narodu podróżowało tymi kolejami i chyba miło tego nie wspominają. Historia robi straszne czasem fikołki.

Jakbym słyszał tą babkę która wczoraj, po tym jak stwierdziłem że nie podpisze listy poparcia Jarosława Kaczyńskiego, zaczęła mi wykładać o tym jacy to Rosjanie i Niemcy są źli.

29.04.2010
16:12
smile
[17]

Widzący [ Legend ]

To wszystko wina PO, PiS, Sejmu, Senatu, Episkopatu oraz Ojca Inwestora. Kolejarze już nieraz chcieli to wszystko usprawnić, potrzebowali tylko trochę kasy. Jakby dostali kasę to by mogli pobudować takie wielgachne magazyny z klimatyzacją do trzymania wagonów i kupiliby pełno wagonów do tych magazynów. Spółkę by założyli do pilnowania tych magazynów i na pewno żaden wagon by nie musiał niszczeć bez dozoru. A tak to gdzie mają te wagony trzymać? Nawet nie mają dość pieniędzy żeby ich pilnować, ledwo wystarcza na pensje, deputat i delegacje do Warszawy. 14 pensji na Barbórkę też im nie dają a przecież węgiel wożą i mają ciężko. Niesprawiedliwie traktuje społeczeństwo kolejarzy, a przecież oni chcą tylko pieniędzy i poszanowania za taką ciężką i niewdzięczna pracę. Myślicie że to przyjemnie babrać się z takimi brudnymi pociągami, albo wysłuchiwać ciągłych pretensji o spóźnienia.
Źli, źli, źli współobywatele, powinniście się wstydzić, jedziecie tylko na kolejarzy a oni nie mają kółek żeby na nich jeździć.

29.04.2010
16:15
[18]

smalczyk [ Senator ]

Ja bym był ostrożny z tym oczekiwaniem na Deutsche Bahn. W naszym kraju sporo narodu podróżowało tymi kolejami i chyba miło tego nie wspominają. Historia robi straszne czasem fikołki.

Coś w tym jest - wyczytałem ostatnio, ze DB przewiduje tylko jedną stację końcową dla wszystkich linii w Polsce. Ponoć w Oświęcimiu.

29.04.2010
16:59
[19]

eJay [ Quaritch ]

Ja bym był ostrożny z tym oczekiwaniem na Deutsche Bahn. W naszym kraju sporo narodu podróżowało tymi kolejami i chyba miło tego nie wspominają. Historia robi straszne czasem fikołki.

Ja jeżdżę niemieckim taborem co najmniej 5 razy w roku (do Świnoujścia nad morze i z powrotem) i nigdy jeszcze nie przyszło mi narzekać. Co więcej, kiedy miałem okazję jechać polską osobówką z plastikowymi, nagrzanymi od słońca siedzeniami i rozlanym piwskiem postanowiłem poczekać godzinkę i wykupić bilet na Deutche Bahn, które stacojuną i kursują kilka razy na dobę. Różnica w cenie nieznaczna, a komfort jazdy... nawet nie ma co porównywać - czysty kibel, siedzenia obite specjalnym materiałem, dużo miejsca na rozprostowanie nóg itd. itp. Nie ma co się bać. Konkurencja powoduje wzrost jakości usług, a monopol wręcz odwrotnie.

29.04.2010
17:04
[20]

Reavek [ life coach ]

eJay - Mirencjum chyba troszkę ironizował, kolej niemiecka ma długą tradycje... :>

29.04.2010
17:05
[21]

eJay [ Quaritch ]

Reavek--->Jak idziemy w jedną stroną to można też i drugą :) - obecny tabor nie ma nic wspólnego z wagonami wypełnionymi mydłem.

29.04.2010
17:06
smile
[22]

Scortch [ Light ]

Właśnie dlatego nie jeżdżę koleją. Brak słów.

29.04.2010
21:58
smile
[23]

yo dawg [ 1979 ]

Właśnie dlatego nie jeżdżę koleją. Brak słów.

Bo tabor niszczeje? :)

29.04.2010
23:23
[24]

Lookash [ Legend ]

Jakiś idiota wymyślił podział PKP na spółki. Jedna od wagonów, inna od szyn i mostów.

Gdybyś był krwiożerczym przedsiębiorcą nastawionym na zysk, wiedziałbyś, że to w normalnej sytuacji ułatwia zarządzanie wielkim molochem. Słyszałeś termin "outsourcing"? To pasuje do kontekstu takich działań. Czy może w socjalistycznych podręcznikach dla proletariatu jest to słowo zakazane?

Zasada jest prosta i sprawdzona. Im większy burdel i zamotanie, tym łatwiej ukryć złodziejstwo i przekręty.

Tu się trochę zgadzam. Widzę, że akurat na typowych przekrętach socjalistów znasz się całkiem nieźle.

Komuś bardzo zależy na zniszczeniu przewoźnika. Niemcy czekają!

Nieeeeeeeeeeeeeee, tylko nie te porządne niemieckie pociągi!

Ja bym był ostrożny z tym oczekiwaniem na Deutsche Bahn. W naszym kraju sporo narodu podróżowało tymi kolejami i chyba miło tego nie wspominają. Historia robi straszne czasem fikołki.

Pęknę zaraz ze śmiechu. Co za populizm! Lecz się.

30.04.2010
00:05
smile
[25]

Caine [ Legend ]

Deutsche Bahn bym się nie podniecał - wyjdziemy na tym jak na sprzedaży TPSA France Telecom. To taki sam państwowy monopol.

30.04.2010
02:54
[26]

Lutz [ Legend ]

panstwowa firma polska zostaje sprzedana panstwowej firmie zagranicznej, to ci heca ;)

30.04.2010
08:28
[27]

mirencjum [ operator kursora ]

Lookash --> Pęknę zaraz ze śmiechu. Co za populizm! Lecz się.

No to pękaj! Ciekawe jaki jest czas pękania tak nadymanego pacjenta jak Ty. Zamelduj!

Gdybyś był krwiożerczym przedsiębiorcą nastawionym na zysk, wiedziałbyś, że to w normalnej sytuacji ułatwia zarządzanie wielkim molochem. Słyszałeś termin "outsourcing"?

Myślisz, że jak użyjesz mądrych angielskich słów to sytuacja wygląda inaczej? W przypadku PKP to zwykła niegospodarność, złe zarządzanie, wyprowadzanie pieniędzy i działanie na szkodę.

Pękaj dalej i wymyśl inną mądrą nazwę na stado tumanów prezesów.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.