Danley [ slow but dangerous ]
Wirtualna Formuła 1 - cz. 122 l GP Malezji - Sepang
Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 RFT 2009 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI (instalacja do głównego foldery rFactora, 312 MB):
Patch 1.1 (171 KB) ->
Dźwięki z WCP do RFT (106 MB) -> (podmiana dźwięków nie jest obowiązkowa)
Poradniki do ustawień bolidu:
-
-
-
REGULAMIN LIGI
I. UCZESTNICTWO W ROZGRYWKACH
1. Obowiązkowy artykuł do przeczytania: i jeszcze jeden:
2. Każdy, kto posiada grę rFactor, mod ligowy oraz tor, na którym odbywa się wyścig może wziąć udział w rozgrywkach.
3. Warunkiem udziału w wyścigu jest posiadanie statusu kierowcy etatowego lub zastępowanie takiego kierowcy.
4. Podczas wyścigu obowiązują takie same zasady jak w F1 oraz jazdy Fair Play, łącznie z zasadą przestrzegania przepisu nieprzekraczania białej linii po wyjeździe z pitów oraz podczas wyścigu (wyjątek: manewry wyprzedzania, przy zachowaniu szczególnej ostrożności). Jeżeli widzimy niebieską flagę - ustępujemy miejsca szybszemu zawodnikowi, utrzymujemy co najmniej dwa koła na torze (tarka nie jest uznawana jako tor), nie palimy gumy w boksach podczas sesji kwalifikacyjnej i rozgrzewki, unikamy kolizji i nie wjeżdżamy w siebie nawzajem, obserwujemy nie tylko to, co dzieje się przed nami, ale także i za nami, przewidujemy, że zawodnik przed nami może zahamować, itp, itd.
Przypadki nieprzestrzegania zasad fair-play będą rozpatrywane przez pozostałych kierowców i w razie konieczności karane.
5. W przypadku nowych kierowców, oprócz znajomości zasad F1 oraz jazdy Fair Play, niezbędne jest uczestnictwo w oficjalnych treningach, gdzie zostaną zweryfikowane umiejętności praktyczne. Na tym etapie będą brane pod uwagę przede wszystkim: umiejętność jazdy w tłumie, notowanie równych czasów okrążeń oraz szybkość. Do udziału w wyścigu, jako kierowca etatowy lub w zastępstwie, zostanie dopuszczony kierowca, który pozytywnie zaprezentuje się podczas treningów.
II. SEZON F1 2010
1. GP F1 odbywają się zgodnie z kalendarzem FIA na sezon 2010.
2. Wyścig liczy 50% dystansu prawdziwego Grand Prix. Upływ czasu, zużycie paliwa oraz opon będzie zwiększone dwukrotnie.
3. Obowiązuje punktacja stosowana aktualnie w F1 (25-18-15-12-10-8-6-4-2-1). Klasyfikowaniem zawodników w oparciu o czas ukończenia wyścigu oraz kary nadane przez Komisję zajmuje się Ochotnik :)
4. Klasyfikowani są kierowcy, którzy pokonali co najmniej 90% dystansu.
5. POMOCE:
- Niezniszczalność jest wyłączona. Poziom uszkodzeń wynosi 15%. (ustawienia serwera z 13.03.2010)
- High Sterring Help jest wyłączone.
- Dla kierowców używających klawiatury maksymalny poziom pomocy to High (oprócz High Steering Help).
- Dla kierowców używających pada/joya maksymalny poziom pomocy to Medium.
- Dla kierowców używających kierownicy maksymalny poziom pomocy to Low.
* Wyjątkiem jest ABS, który obligatoryjnie jest ustawiony na High przy korzystaniu ze Stability Control Low. ABS High jest powszechnie dozwolony.
** Za stosowanie niedozwolonych pomocy karą jest DQ z GP, w którym został złamany regulamin. Pomoce o których nie ma mowy w regulaminie (np. automatyczna skrzynia biegów, automatyczne sprzęgło itd.) są dozwolone.
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) Maciula
>> 27) kamykWRC
>> 28) Andrzej
>> 29) Miszka
>> 30) slawek1982
Lista zawodników, którzy deklarują jazdę bez pomocy (ew. z auto-sprzęgłem) w sezonie 2010:
1. KORraN
2. Bioly74
3. Danley
4. fifomaniak
5. Luigi
6. KARY:
Incydenty zgłaszamy po wyścigu informując na którym okrążeniu miało miejsce zdarzenie oraz między którymi kierowcami do niego doszło, natomiast termin zgłaszania upływa w poniedziałek po wyścigu o 23:00. Ewentualnie filmiki z incydentów można zamieszczać w internecie, co jednak jest niewystarczające - zawsze należy poinformować, na którym okrążeniu doszło do zdarzenia. Mogą zostać nałożone następujące kary:
- DQ na GP podczas którego doszło do incydentu (i ewentualnie kolejne);
- dodanie kary czasowej do czasu końcowego GP podczas którego doszło do incydentu;
- przesunięcie o kilka pozycji do tyłu po kwalifikacjach podczas kolejnego GP;
- przejazd przez boksy podczas kolejnego GP;
- start z boksu podczas kolejnego GP;
- wykluczenie z rozgrywek;
- KARY MOGĄ BYĆ ŁĄCZONE!!! (np. DQ + start z boksu podczas kolejnego GP)
7. W skład Komisji zajmującej się incydentami wyścigowymi wchodzą: Sikham, Cappo, Bokserek, Bioly. Sposób działania komisji (zaprezentowany przez Sikhama):
W sezonie 2010 w skład komisji wchodzą (zawodnicy, którzy wyrazili zgodę): Cappo, eJay, Miszka
- wypadki oceniamy po wszystkich zgłoszeniach (zgłoszenia do poniedziałku do 23)
- kary podamy w czwartek razem z karami ścin*
- ścięcia - przeglądamy powtórki w miarę możliwości już w niedziele (tu prośba do Cappo aby je udostępnił zaraz po wyścigu) jeśli nie w niedzielę to poniedziałek do 20
- podajemy wam czas na powtórce, do którego mamy wątpliwości
- macie czas do środy, żeby się wytłumaczyć, co to było
- w czwartek podajemy ostateczne decyzje kar; BEZ możliwości odwołania się
- kary za wyjazdy będą miały raczej wymiar czasowy (dla naprawdę "przeginających" kierowców nie zawahamy się dać DQ)
III. PRZEBIEG WEEKENDU WYŚCIGOWEGO
1. Oficjalne treningi odbywają się w czwartek, piątek i sobotę przed niedzielnym GP.
- 20:00-21:00 trening
- 21:00 wyścigi testowe
2. Do godziny 19:00 w niedzielę każdy kierowca etatowy powinien potwierdzić na forum swój występ w GP. Gracz, który nie będzie mógł wystąpić, zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie innych ligowiczów - zostanie wówczas wyznaczone zastępstwo.
- 1 niezgłoszona nieobecność = DQ podczas kolejnego GP
- 2 niezgłoszone nieobecności = skreślenie z listy ligowiczów
3. Rozkład jazdy:
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
4. Kwalifikacje:
Brak blokady setupu, jeździmy z minimalną ilością paliwa. Do drugiej części kwalifikuje się połowa kierowców startujących w wyścigu, zaokrąglając w dół, przy czym minimalna ilość w Q2 to 8, maksymalna - 10. Pod groźbą DQ na wyścig zabroniona jest jazda z dymiącym silnikiem.
5. OKRĄŻENIE FORMUJĄCE:
Kierowcy startują po kolei zaczynając od pierwszego zawodnika, drugi rusza w odstępie 2-3 sekund i tak po kolei. Na trasie trzymamy się kolejności startowej nie ścigamy się, nie wyprzedzamy, nie zatrzymujemy się. W przypadku wylecenia z toru, przed powrotem upewniamy się, czy nasz powrót nie zagraża innym kierowcom. Najlepiej poczekać aż cała stawka przejedzie i potem spokojnie dojechać na miejsce startu. Pamiętajcie, że jeżeli wylecieliście z toru to nic się nie stało i nie gońcie szaleńczo swojego miejsca w stawce.
6. Bolidy F1 nie są wyposażone w system kontroli startu (Launch Control), co oznacza konieczność ruszania bez użycia tego systemu. Tym samym pod rygorem DQ na dany wyścig zabronione są nieuczciwe formy startu, w szczególności start przy użyciu ogranicznika prędkości (Speed Limiter).
7. W przypadku jakiejkolwiek awarii, wypadku czy nawet najdrobniejszego incydentu, który uniemożliwi dalsze uczestnictwo w wyścigu, nie wolno pozostawiać bolidu na torze. Takie zachowanie powoduje utrzymywanie się żółtej flagi, co wprowadza innych kierowców w błąd. Za każdym razem należy wrócić do boksu.
8. W czasie obrony pozycji w czasie wyścigu tor jazdy można zmienić tylko raz - tzn. jedziemy prawą stroną toru i w celu obrony zjeżdżamy na lewo - i to jest koniec możliwości manewru, nie można zygzakować (zajeżdżać w nieskończoność drogi). To jeden z przepisów w Formule 1 i temat właściwie nie podlega dyskusji.
9. Po zakończeniu wyścigu hostujący zamieszcza na forum plik z wynikami wyścigu (rFactor\UserData\LOG\Results\.xml), na podstawie którego zostanie sporządzony raport.
IV. INNE
1. Przed wejściem na serwer zaleca się wyłączenie rFactorowego czata, który nie zawsze działa poprawnie, w efekcie powodując zawieszanie się gry. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [333]
2. Zalecamy również ustawienie prędkości łącza w rFactor. https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8851991 [401]
PODSTAWOWY SERWER nr 1 <na którym w ciągu tygodnia odbywają się testy>
[FKB] GOL [IP: 157.158.40.232] ( - programik ułatwiający wyszukanie)
KALENDARZ GP F1 w sezonie 2010 zgodny z kalendarzem FIA na sezon 2010:
1) 14 marca GP Bahrajnu [1.Fifomaniak 2.Danley 3.Bokserek]
2) 28 marca GP Australii [1.Bioly 2.Danley 3.Simson]
3) 4 kwietnia GP Malezji [1.Danley 2.Bioly 3.Fifomaniak]
4) 18 kwietnia GP Chin -
5) 9 maja GP Hiszpanii
6) 16 maja GP Monaco
7) 30 maja GP Turcji
8) 13 czerwca GP Kanady
9) 27 czerwca GP Europy
10) 11 lipca GP Wielkiej Brytanii
11) 25 lipca GP Niemiec
12) 1 sierpnia GP Węgier
przerwa wakacyjna
13) 29 sierpnia GP Belgii
14) 12 września GP Włoch
15) 26 września GP Singapuru
16) 10 października GP Japonii
17) 24 października GP Korei Południowej
18) 7 listopada GP Brazylii
19) 14 listopada GP Abu Zabi
ZESPOŁY I KIEROWCY:
BMW Sauber F1 Team
- sajes / Marcinkiewiczius
Mercedes GP Petronas F1 Team
- Simson / Cappo
Force India F1 Team
- Danley / Miszka
Vodafone McLaren Mercedes
- fifomaniak / Sikham
Red Bull Racing (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996624&WID=9993380
- Bioly / KORraN
Renault F1 Team
- Glob3r / Qverty
Scuderia Ferrari Marlboro
- Bokserek / Maciula
Scuderia Toro Rosso (1) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996622&WID=9993380 (2) https://www.gry-online.pl/S055_forum.asp?ID=9996628&WID=9993380
- eJay / Bad Olo
Virgin Racing (1) (2)
- Tvk / przemek__
AT&T Williams
- Whatson / KamykWRC
Lotus F1 Racing
- ______ / ______
Hispania Racing Team
-______ / ______
Kierowcy testowi
- Andrzej / slawek1982 / mirasek / ______
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):
1. Danley (IND)---------61pkt.
2. Fifomaniak (MCL)----52pkt.
3. Bioly74 (RBR)--------43pkt.
4. Simson (MER)--------27pkt.
5. Cappo (MER)---------26pkt.
6. Tvk (VIR)-------------22pkt.
7. Bokserek (FER)------21pkt.
8. eJay (STR)----------- 14pkt.
9. Glober (REN)---------10pkt.
10. Sikham (MCL)--------8pkt.
-- KORraN (RBR)--------8pkt.
11. Miszka (IND)---------4pkt.
12. Hautameki (BMW)----2pkt.
--- Qverty (REN)---------2pkt.
13. Sajes (BWM)----------1pkt.
--- Przemek (VIR)-------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):
1. Force India F1 Team------------------65pkt.
2. Vodafone McLaren Mercedes---------60pkt.
3. Mercedes GP Petronas F1 Team-----53pkt.
4. Red Bull Racing-----------------------51pkt.
5. Virgin Racing--------------------------23pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro------------21pkt.
7. Scuderia Toro Rosso------------------14pkt.
8. Renault F1 Team----------------------12pkt.
9. BMW Sauber F1 Team-----------------3pkt.
Link do poprzedniej części: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10115740
Danley [ slow but dangerous ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
II oficjalny trening - piątek (2.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
Nieobecni:
Bad Olo [ Stoprocent ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
II oficjalny trening - piątek (2.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
Nieobecni:
- Bad Olo
Ma ktoś jakieś linki do toru w Chinach? :>
eJay [ Quaritch ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
II oficjalny trening - piątek (2.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
Nieobecni:
- Bad Olo
Miszka [ Konsul ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
II oficjalny trening - piątek (2.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
Nieobecni:
- Bad Olo
- Miszka
Connor_ [ Are you still there? ]
Wytłumaxczcie mi jakim cudem można zahamować na T1 w tym miejscu co ten koleś na filmie? Ja musze hamować przed best line żeby się wyrobic...
eJay [ Quaritch ]
Cisnienie na 100%, dobry balans i skill:)
Ok, teraz panowie krotka lekcja wyjazdu z boksu w trakcie GP Malezji. Tak jak w przypadku Melbourne tak i tu nie ma linii. Ale żeby nie było kontrowersji pokazuję co i jak. Ob narzekania, płaczu i pretensji, że komisja myśli o jednym, a robi drugie było jak najmniej.
Wyjazd jest na tyle szeroki, że trzymamy się prawej strony, aż do białej linii przed T1. Nie będę liczyć centymetrów, ale jak zobaczę, że ktoś wyjeżdża na środek aby lepiej wejść w zakręt to nie daruję ;) - zasada obowiązuje zarówno w trakcie wyścigu jak i kwalifikacji!
Zasady ścinek omówię później, komisja musi się naradzić.
sikham [ Generaďż˝ ]
qverty -> normalnie włącz fsone i zobaczysz ;) btw masz best line na torze zaznaczone ? ciekawe :)
przeglądałem wasza kłótnie na temat wyjazdów. moim zdaniem kary powinny byc bo wyrównuje to szanse w stawce przed nami tory na których ścinanie będzie dawało naprawdę spory zysk wiec świadomość kary będzie dobrym ogranicznikiem zapędów co niektórych.
chcecie pokazywac jak mozna zakrety przejeżdzac ? nie szkoda wam na to czasu ? mamy kawał asfaltu ograniczony 2 liniami z kazdej strony wiec co jest tu do pokazywania ? - chyba ciezko o bardziej oczywista sytuacje
kruchy78 - sorry ale usmialem sie troche czytajac twoja wypowiedź na temat wyjazdów (chodzi mi o spina) przeciez to chyba jasne ze jak wywali cie za tor to tylko stracisz a nie zyskasz ?
celowe scinanie i poszerzanie powinno byc karane - nic wiecej nie daje na torze zysku czasowego - jezdzicie to przeciez doskonale wiecie :)
Bad Olo [ Stoprocent ]
Znalazłem trzy wersje toru w Chinach na rfactorcentral :
Connor_ [ Are you still there? ]
sikham--->chyba widać że to nie ja jade nie?
Cappo [ Senator ]
Bad Olo w rF jest Shanghai, ma też ba serwerze z simracingu spokojnie coś wybierzemy.
sikham [ Generaďż˝ ]
odpowiedziałem ci na pytanie jakim cudem ten ktos wyhamował przeciez...
gdzie ja napisalem ze ty jedziesz ?
simson__ [ Forza Rossoneri ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
II oficjalny trening - piątek (2.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
Nieobecni:
- Bad Olo
- Miszka
Glob3r [ Tots units fem força ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
II oficjalny trening - piątek (2.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
Nieobecni:
- Bad Olo
- Miszka
Dzisiaj na treningu nie będzie mnie na 90%, jutro też raczej nie. W niedzielę się jednak pojawię.
Pytanie: Jak myślicie, jaki czas jednego okrążenia przy tempie kwalifikacyjnym jest osiągalny?
Bad Olo [ Stoprocent ]
Awruk, myślałem, że Barca gra w niedziele... Może jeszcze zdążę trochę potrenować przed niedzielą... :/
Oficjalne treningi przed GP Malezji
II oficjalny trening - piątek (2.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
Nieobecni:
- Miszka
Connor_ [ Are you still there? ]
sikham--->
btw masz best line na torze zaznaczone ? ciekawe :)
Po tym zdaniu wywnioskowałem że myślałeś że to ja jadę...
Miszka [ Konsul ]
Przypominam
Teraz pytanie do wszystkich jakie byście widzieli rozwiązanie w przyszłości. Czy z automatu karzemy każdy wyjazd powyżej 3 razy - karą sekundową (jaką?) czy dopuszczamy pewien margines błędu spowodowanego różnymi czynnikami - ale dla osób ciągle łamiących przepisy mamy przygotować surową karę. Nie może jednak dojśc do sytuacji, gdy ktoś odpuszcza parę zakrętów bo jeszcze mu się upiecze - takie wykryte przejawy ignorancji, cwaniactwa i bezczelności także zostaną osądzone:P Nie będzie to też łatwe gdyż jedna osoba znowu powie, że została surowiej oceniona od innej.
fifomaniak [ Konsul ]
Co do kar to na pewno nie z zasady od razu, tylko analiza każdego wyjazdu. Kara to wg mnie 1,5 sekundy za CELOWE ścięcie, chociaż możnaby ją zwiększyć w przypadku bardzo perfidnego ścięcia, co raczej się nie zdarza (najczęściej szykany). Jednak jeśli to możliwe powinno się wprowadzić ten system odpowiedzialny za sprawdzanie ścięć, wtedy byłoby to mniej czasochłonne.
Danley [ slow but dangerous ]
Kary za ścinanie zakrętu dotyczą nieprawidłowego wchodzenia w ten zakręt, czyli np. tak ->
(Australia T1)
Danley [ slow but dangerous ]
Pytanie czy tak samo są traktowane za szerokie wyjścia z zakrętów? Nie mówią oczywiście o takich wyjściach jak poszerzanie sobie toru na ostatnim zakręcie w Chinach, albo T4 a Australii, gdzie naprawdę można sobie poważnie wykorzystać pobocze. Mam na myśli zwykłe wykorzystanie tarki.
(Malezja T4)
eJay [ Quaritch ]
[20] Wszystko uzależnione jest od toru. Akurat za to nie będzie kary w Malezji. Pobocza są tu bardzo zdradliwe. Poza tym na zdjęciu 2 koła są na torze:)
Danley [ slow but dangerous ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
Nieobecni:
- Miszka
HR@BIA [ czynmy dobro ]
Connor_ [ Are you still there? ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
Nieobecni:
- Miszka
Nienawidze tego toru ale musze kare odbębnic...
przemek__ [ F1 2010 ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
Nieobecni:
- Miszka
maciula [ Generaďż˝ ]
Oficjalne treningi przed GP Malezji
III oficjalny trening - sobota (3.04) o 20:00; od 21:00 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
Nieobecni:
- Miszka
Istnieje taka możliwość, że w wyniku braku formy nie będę mógł wystartować.
Danley [ slow but dangerous ]
Jutro lepiej mieć formę. Dla szczęśliwców, którzy przetrwają pierwszy zakręt czeka nagroda w postaci solidnej walki z oponami ;)
Luigi91 [ HORDA ]
Scuderia Toro Rosso - eJay / Bad Olo
Jestem zmuszony odpuścić ten sezon. Moje miejsce zajmie Bad Olo, a jeśli nie macie nic przeciwko to paczkę z malowaniem edytuje i na dniach wam podeślę żeby Olo nie jeździł z moim nickiem na bolidzie i kasku.
eJay [ Quaritch ]
Dobry wyścig testowy, dzięki niemu wiem co poprawić. T1 to będzie rzeź:>
Danley [ slow but dangerous ]
Szkoda Luigi i powodzenia :)
Bad Olo [ Stoprocent ]
Jestem zmuszony odpuścić ten sezon.
Sezon jest długi, wracaj i nie piernicz :P
Danley [ slow but dangerous ]
WYŚCIG: DZIŚ, niedziela (4.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje 1 - 10 minut
- 20:10 - Kwalifikacje 2 - 10 minut
- 20:20 - Rozgrzewka (przyzwyczajenie się do ciężkich bolidów po "lekkich kwalifikacjach")
- 20:30 - Wyścig
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
Nieobecni:
- Miszka
sajes [ Jagiellonia Bialystok ]
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
Nieobecni:
- Miszka
bokserek79 [ Konsul ]
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
- bokserek ( na 50%)
Nieobecni:
- Miszka
eJay [ Quaritch ]
Dodam tylko, że Bad Olo będzie jechać w barwach STR dopiero w GP Chin ;)
Tvk [ Centurion ]
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
- bokserek ( na 50%)
- Tvk
Nieobecni:
- Miszka
Cappo [ Senator ]
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
- bokserek ( na 50%)
- Tvk
- Cappo
Nieobecni:
- Miszka
KORraN [ Generaďż˝ ]
Udało się chyba załatwić, że pojadę. Wczorajszy pierwszy kontakt z torem wypadł całkiem całkiem, ale wyścig będzie prawdziwym sprawdzianem jazdy bez TC. Jest strasznie mało przyczepności i łatwo o spina.
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
- bokserek ( na 50%)
- Tvk
- Cappo
- KORraN
Nieobecni:
- Miszka
Bioly74 [ Forza RK! ]
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
- bokserek ( na 50%)
- Tvk
- Cappo
- KORraN
- Bioly
Nieobecni:
- Miszka
Bad Olo [ Stoprocent ]
Tak robić nie wolno :-)
maciula [ Generaďż˝ ]
No ja dzisiaj raczej nie spodziewam się znaleźć na pit lane.
Marcinkiewiczius [ MMG Modding Group ]
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Bad Olo
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
- bokserek ( na 50%)
- Tvk
- Cappo
- KORraN
- Bioly
- Marcinkiewiczius
Nieobecni:
- Miszka
Bad Olo [ Stoprocent ]
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
- bokserek ( na 50%)
- Tvk
- Cappo
- KORraN
- Bioly
- Marcinkiewiczius
Nieobecni:
- Miszka
- Bad Olo
fifomaniak [ Konsul ]
GP Malezji - LISTA STARTOWA
Obecni:
- Danley
- eJay
- Simson
- Glob3r
- Qverty
- przemek
- maciula
- sajes
- bokserek ( na 50%)
- Tvk
- Cappo
- KORraN
- Bioly
- Marcinkiewiczius
- fifomaniak
Nieobecni:
- Miszka
- Bad Olo
Cappo [ Senator ]
O 20:00 zaczynamy Q1 przypominam bo coś mało osób póki co na serwerze.
bokserek79 [ Konsul ]
No tym razem eJay załatwił mnie na cacy :(
Connor_ [ Are you still there? ]
Powiem tak. Dzisiaj mnie wkur*iliście. Wszyscy. WYszedłem sobie na siku na warnmie ale zostałem na serwerze, napisałem nawet zw ale zostałem. Wchodzę do pokoju a tu kurde wyścig, dobra fajnie że poczekaliście. No ale zdążyłem. Wchodze do wyścigu i nagle wszyscy z mordą do mnie. Pytam się grzecznie o co chodzi. Otrzymałem odpowiedzi takie jak: gówno, Dq i niech się uczy itd. Nikt nie raczył wytłumaczyć o co chodzi, dopiero potem Cappo do mnie że wyszedłem. Myśle sobie WTF? No wyszedłem do łazienki no ale kurde to chyba nie problem skoro zostałem na serwerze i grzecznie poinformowałem że zaraz wrócę. Z warma wyszedłem na początku, to fakt ale pisałem że miałem laga 5sekundowego, grafa mi się sknociła, wyskoczyły artefakty to wyszedłem z warma i wszedłem spowrotem, nawet nikt nie zauważył. Z resztą przede mną wyszedł fifo którego chyba wyrzuciło.
I teraz pytam się o co wam ku*a chodzi? Ja nie musze jeździć w tej lidze, jeżeli mnie tu nie chcecie to się pożegnamy. Nawet nie daliście mi wytłumaczyć, no ale dobra. Na dzisiaj mam już dosyć. Żegnam.
sajes [ Jagiellonia Bialystok ]
No, jak na tak tragiczne czasy źle nie było, 1 punkt mimo ostatniej pozycji startowej. Chociaż apetyt po pierwszym stincie, który skończyłem na 7 pozycji dzięki softom, jednak następny stint na hardach i straty, w ostatnim, znów na sofrach dowiozłem 10 pozycję. Gdyby nie spin, kiedy Sikham mnie łyknął, spróbowałem kontrować ale lekko smyrnąłem jego bolid i niestety duża strata. Ogólnie wrażenia na plus, chociaż wydaje mi się, że komisja może mi trochę sekund odjąć za lekkie wyjazdy ...
Qverty, chodziło właśnie o to wyjście przez grafike, nikt o ten kibel się nie pruł. Po prostu jak wychodzi się/wywala z warma pozycje się zmieniają, a wszystko wyglądało dobrze bo akurat z ostatniej pozycji miałeś startować.
Marcinkiewiczius [ MMG Modding Group ]
Ma ktoś ręcznik? :P
Start, eJay mnie puknął dzięki czemu straciłem parę sekund, dojeżdżamy do T1 i jestem w okolicach 10 miejsca. Przez 10 okrążeń świetna walka z Boskerkiem i Sajesem, szkoda, że w Ciebie uderzyłem, nie wiedziałem, że tak wcześnie zaczniesz hamować, przez co spin i strata.
Później nudy, raz Cappo chyba wyleciał, potem chwilę po 2 zjeździe widzę, że eJay z Bokserkiem coś zmajstrowali z czego udało mnie się wyprzedzić tego pierwszego. 3 okrążenia walki, niestety na T1 minimalnie mnie wyprzedziłeś :P. Dzięki za grę :].
Pierwsze punkty cieszą jak najbardziej, w dodatku ja miałem trudniej, obok mnie pewien młody człowieczek zadawał multum pytań i byłem lekko zdekoncetrowany :]
Glob3r [ Tots units fem força ]
Kurwa mać. Dziękuję.
Co za beznadziejny wyścig. Jak seta miałem dobrego jak rzadko kiedy (dzięki Qverty), jak nie pozycja w qualu dobra jak nigdy, jak nie pierwszy w tym sezonie udany start, no to kurwa przyszły takie błędy, że ręce "opadywują". Trzy czy cztery mega idiotyczne spiny - ot tak po prostu postanowiłem zespinować, ale to co odjebałem na tej długiej prostej przed ostatnim zakrętem woła o pomstę do nieba. Otóż, jak gdyby nigdy nic, pomyliłem przyciski na kierownicy i wcisnąłem bieg wsteczny, zanim zorientowałem się co się dzieje, nie miałem skrzydła. Tyle szczęścia, że i tak okrążenie później miałem zjechać po zmianę opon, to przy okazji skoczyłem po skrzydło.
Gdyby nie to wszystko, myślę, że miejsce 6 byłoby w zasięgu.
eJay [ Quaritch ]
Przede wszystkim - CO ZA RACE!
Nie wiem jak wyglądało to z przodu, ale od miejsc 6 do 10 była wojna:) Tyle ile razy dzisiaj uczestniczyłem w incydentach to nie jestem w stanie zliczyć. Ale od początku - start kiepski, o mało nie walnąłem w bandę. Na szczęście jakoś opanowałem bolid i dotarłem na T1. Później zobaczyłem lukę między 2 McLarenami i skorzystałem na tym. Po 3 kółkach byłem 4. Niestety opony dały czadu i musiałem szybko zjechać do boksów. Wyjechałem na 13 miejscu i znowu zaczęła się walka o pozycje. W ogóle jakiegoś pecha dzisiaj miałem, bo każdy kto mnie wyprzedzał był...wolniejszy i na ostatnim zakręcie zwalniał do 60 km/h. Jakoś się przebiłem na 9 miejsce, kiedy to z boksu wyjechał fifo i ktoś jeszcze. Tak mi zblokowali T2, że musiałem ratować się trawą i uślizgiem. Spadłem na 11 miejsce i goniłem.
Potem znowu jakieś dziwne zachowanie bolidu i wyjechałem na piasek. Powrót okazał się bolesny, bo wyrżnął we mnie bokserek (sorry, ale nie widziałem Cię, byłem ustawiony na ukos i G w lusterkach widziałem). Bilans to obrót o 360 stopni i bokserek wycofujący się z wyścigu :( Nie wiem, nie potrafię wytłumaczyć tej sytuacji. Goniłem jeszcze Hautamakeigo, udało się jakoś przeskoczyć na 8.
Dzięki za walkę, sorry za błędy. Mogło być lepiej ale Sepang mi nie leży.
Connor_ [ Are you still there? ]
No ok zrozumiałbym gdybym nie mówił a mówiełem i ostrzegałem że wychodze, no kurde chyba nie myslicie że miałem jeździć z artefaktami to raz. Dwa do fifo nikt się nie pruł. Trzy, ja miałem być ostatni i byłem, pozycje się nie pozmieniały, jeżeli już to przez fifo bo był 6 czy któryś tam. Cztery więc o co darcie ryja?
[51] Fajnie że i tak byłem ostatni a tekst Capo: To ma DQ na następne GP...ciekawe za co...
Cappo [ Senator ]
Paczka ->
Raport->
Krótko:
Qual dobry,start z lagiem wpadłem na trawę ale po t1 byłem 7, po kliku kółkach jechałem byłem 5 ale popełniłem błąd i spadłem na 11 pozycje chyba. Mozolnie odrabiałem starty, wyprzedzając kilku zawodników lub zyskując na błędach, walczyłem z Sajesem, Globerem, eJayem i Bokserkiem gonił mnie Sikham. Po 2 picie eJaya wyjechał dosłownie przed nosem mi a obok mnie byli Bokserek i Sikham. Jechałem czekając na kolejny pit i się doczekałem (dobrze że opóźniłem pit) Bokserek i Fifo wyjeżdżali z pitu a ja jechałem z eJayem wszyscy spotkaliśmy się na T1 . Fifo chyba trochę narozrabiał i wyprzedziłem Bokserka który spinował i chwilę później eJaya. Zyskałem kilka sekund przewagi i wtedy pitowałem, za mną eJay omal nie straciłem pozycji bo na raty podjeżdżałem do stanowiska(jak się lekko przejdzie to cofa ale jak się stanie za blisko to nie ) no ale udało się. Kilka kolejnych kółek to walka z eJayem, któremu kilkakrotnie zamykałem drogę choć i tak udało mu się wepchnąć. Jednak popełnił błąd i mogłem go wyprzedzić znów będąc na P7. eJay popełnił kolejny błąd i spokojnie mogłem już jechać do mety.
Szkoda błędu na początku wyścigu wtedy miałbym P6 z palcem w d...... może powalczyłbym o P5, po tym wyścigu jest mi gorąco jak nie wiem, muszę ochłonąć.
Pozdro dla tych którzy łyknęli wałka o 3 pitach :P
Qverty mówiłem żeby nie wychodzić, a ty wszedłem bo niby miałeś problem z grafiką i całe ustawienie się posypało, nie gadaj bzdur bo wyszedłeś, później drugi raz chciałeś wyjść bo napisałeś zw (a mówiłem że 1 min nie czekamy) i wtedy faktycznie nie wyszedłeś.
O DQ pisałem bo byłem wkurzony już że po raz kolejny będę musiał ustawiać ręcznie.
Idę na tv później poczytam co inni napisali.
Connor_ [ Are you still there? ]
a ty wszedłem bo niby miałeś problem z grafiką
Tak "niby". Pewnie, ściemniałem, wyszedłem ot tak dla jaj żeby wma na złość zrobić. I wytłumacz mi co się posypało skoro byłęm ostatni?
Jeżeli już coś się posypało z wynikami i musiałeś ustawiać ręcznie to przez rozłączenie neta fifo.Jeżeli za to dostane DQ na następne gp to ja dziękuję i powodzenia w lidze. Dziękuję, dobranoc.
simson__ [ Forza Rossoneri ]
Wyścig zajebiście udany. Walki było tyle co we wszystkich wyścigach poprzedniego sezonu. Qual w miarę udany, tyle że skopałem ostatnie pomiarowe, no ale zdarza się. Piąta pozycja nie jest zła. Po starcie wyprzedziłem Tvk, ale łyknął mnie za to eJay i znowu 5. Później dogoniłem Sikhama i przy wyprzedzaniu ten zahaczył mój bolid i wywinął bączka. Miałem trochę żółtego, ale jechało się znośnie. Później ładna walka z eJayem. Trudno mi się za nim jechało, traciłem trochę sekund, a nie mogłem go wyprzedzić, bo jechałem na hardach pierwszy stint. W końcu się zabrałem do wyprzedzania, to po 2 kółkach takiej konkretnej walki eJay zjechał na pitstop. Następnie uciekałem przed Tvk i zjechałem do boksów. Wymiana opon i powrót za Globerem, którego wyprzedziłem chyba jeszcze na tym samym okrążeniu. Właśnie się trochę zdziwiłem, że na prostej drodze spina wywinąłeś, trochę pech z tym wstecznym. Później patrze, a Tvk wyjeżdża przede mną... mechanicy dali dupy :P Nieco zdziwiony, no ale gonie go. Skorzystałem na tym, że Tvk ścigał się właśnie z Fifo. Nie pamiętam już na którym zakręcie Tvk za szeroko pojechał i wykorzystałem jego błąd, wskakując na 4 pozycje. A później to już tylko oszczędzałem opony i hamulce, bo Fifo miał takie niewiarygodne tempo pod koniec wyścigu, że odpuściłem.
Ogólnie mówiąc wyścig zajebisty, ładne manewry wyprzedzania, walka jak w prawdziwiej F1. Problemy były z oponami i wyścig trochę dziwnie się ułożył. No ale punkty cieszą i dobrze rokują na przyszłość. Trzeba też przyznać, że tylko dwie osoby nie ukończyły wyścigu, co cieszy. miejmy nadzieję, że następny wyścig będzie równie ekscytujący :) Może pokombinuje i wrzucę filmik z walki na torze, bo jest co oglądać i czego uczyć(dla nowicjuszy:)) Szczerze mówiąc walka na milimetry jest zajebiście stresująca :P
fifomaniak [ Konsul ]
Teraz ja się wypowiem co do wyścigu:
Wyścig generalnie udany, nie mogę narzekać. Zwłaszcza po qualu, w którym rzutem na taśmę wywalczyłem 6. miejsce. Start jak zwykle bardzo dobry, na T1 zmieściłem się koło Sikhama, po T2 znalazłem się przed nim. T4 i Sikham znów przede mną, bratobójcza walka, ale czysta. Zwalnia na łukach, musiałem odpuścić, żeby nie wjechać w jego ogon, ale na kolejnym zakręcie odważne hamowanie i znów jestem na P3. Trochę walki z eJayem i w końcu się oddalam. Potem było już spokojniej, jeden mały spin (strata 1 pozycji), naprawa w boksie (strata 8 sekund, eJay, pamietaj, ze ciezki bolid nie hamuje tak jak lekki :P), wyprzedzanie Globera i Bokserka (tutaj trochę może pojechałem za szeroko, ale obrałem taką linię, sorry) i walka z Tvk, a właściwie utrzymywanie go na ogonie. Bolid prowadził się całkiem nieźle w wyścigu i chyba nie było mnie stać dzisiaj na dogonienie Danleya. Opony wytrzymały, bolid jest cały, kolejne pudło, punkty Sikhama - nie mam powodów do narzekań.
Danley [ slow but dangerous ]
Dziś miałem jakiś dobry dzień :) Najpierw obydwie sesje kwalifikacyjne przejechałem pokonując po jednym idealnym (jak na mnie) okrążeniu pomiarowym. Później przetrwałem T1 i dalej było już z górki.. Może nie aż tak szybko, ale bardzo pewnie i niemal bezbłędnie czyli w 100% po mojemu :))
Przyczepność była dużo słabsza niż podczas poprzednich GP, ponadto opony zużywały się szybciej niż w Bahrajnie i Australii. Na szczęście udało się dopasować ustawienia do warunków panujących na torze, co zaowocowało możliwością bycia w czołówce po raz kolejny. Nie to jest jednak najważniejsze. Nie obchodzi mnie to czy będę 1, 3 czy 10. Obchodzi mnie jedynie to, żeby nikt mi nie spieprzył bolidu po drodze. Jak zmarnować sobie wyścig to samemu, nie przez kogoś. Póki co jestem zadowolony :)
Proponuje zamieścić jakieś linki do toru Shanghai w Chinach, gdzie odbędzie się kolejne GP.
bokserek79 [ Konsul ]
eJay: Powrót okazał się bolesny, bo wyrżnął we mnie bokserek (sorry, ale nie widziałem Cię, byłem ustawiony na ukos i G w lusterkach widziałem). Bilans to obrót o 360 stopni i bokserek wycofujący się z wyścigu :( Nie wiem, nie potrafię wytłumaczyć tej sytuacji
eJay mam nadzieję że żartujesz z tym kto w kogo wyrżnął. Przecież kilka wcześniejszych zakrętów miałeś świadomość że jadę tuż za tobą i skoro po własnym błędzie chciałeś powrócić na tor a cię nie wyprzedziłem to znaczy że gdzieś blisko jestem. Widząc twoją sytuację uciekłem z LEWEJ krawędzi toru na DRUGĄ połowę a i tak dostałem takiego strzała że hej. Banda, spoiler odpadł. Mam wrażenie po repie że zaspinowałeś po powrocie na tor. Wszyscy po pitach, nie było szans na dogonienie kogokolwiek i na zajęcie punktowanej pozycji więc esc :(
Odechciewa się jeździć..... :(
eJay [ Quaritch ]
bokserek-->Naprawdę przepraszam, ale było tak jak pisałem - straciłem kontrolę nad wozem i próbowałem wrócić. Miałem lusterka skierowane w stronę trybun, a nie trasy i usłyszałem twój bolid w momencie gdy mieliśmy kontakt. Nie zrobiłem przecież tego specjalnie, sam się dziwię, że wyszedłem z tego tylko z całym żółtym bokiem.
Mam wrażenie po repie że zaspinowałeś po powrocie na tor.
Chyba delikatnie nie złapałem przyczepności, jutro obejrzę bo dziś już nie mam siły.
sikham [ Generaďż˝ ]
Qual p3 - nie mogło być lepiej - pojechałem chyba swoje PB
wyścig - mieszane uczucia
na starcie zmieściłem się za Fifo potem zaskoczył mnie bardzo wczesnym hamowaniem i znalazłem się przed Nim :) potem odważne hamowanie z Jego strony i trochę mnie wywiózł przez co Simson się wcisnął byłem szybszy na początku 3 sektora ale ciężki bolid jednak nie chciał zahamować tam gdzie ja i mnie obróciło
potem odrabianie odrabianie i jeszcze raz odrabianie dzięki wszystkim za walkę bo było jej sporo najbardziej mi utkwił w pamięci Bokserek którego wyprzedziłem w boxach ( dzięki dla mechaników ;) ) i Przemek - nie wiem czemu ale miałem dziwne wrażenie jadąc kolo Ciebie ze totalnie mnie nie widzisz...
fajna była tez akcja 3w w jednym z zakrętów ale Sajes bezpardonowo zamknął mi drzwi w sumie to się nie dziwie bo pewnie się nawet nie spodziewał ze nagle się tam pojawię :)
kogo pominąłem - przepraszam ale Was dużo było na mojej drodze :P
szkoda zmarnowanej szansy na wyższe miejsce bo myślę ze taka była ale jednocześnie cieszy walka i przebicie się z szarego końca na p6 hmmm może zacznę nie brać udziału w qualach ;)
graty dla top3 i teammate i sorry ze tylko tyle punktów zarobiłem ;)
ps fragment rozmowy teamu Mclaren z pierwszego okrązenia
fifo: gdzie Sikham był tuz za mną?
inż: szszzzzzzzzz ... zbiera marchewki..
bokserek79 [ Konsul ]
eJay ----> Naprawdę przepraszam, ale było tak jak pisałem - straciłem kontrolę nad wozem i próbowałem wrócić
No tak mi to właśnie wyglądało na replayu jak by gripu zabrakło. Co zrobić, bywa. Może pod koniec sezonu pech mnie opuści :) eot.
Cappo [ Senator ]
Zgłoszenia przyjmujemy do godz 23:00.
Jutro(a właściwie to już dziś) wrzucę Chiny na jakiś upload.
Dla mnie akcje wyścigu to T1 na okrążeniach 20 i 22 gdzie 4 bolidy walczyły, no i moja walka z eJayem :)
Bad Olo [ Stoprocent ]
NAJLEPIEJ NA PRZEKLEJ.PL ZIOM.
sajes [ Jagiellonia Bialystok ]
Sikham, jak wyjeżdżałeś z zakrętu byłeś daleko, to sobie spokojnie zjeżdżam na wewnętrzną, bo przemka wyprzedzałem, wszystko jest ok ... aż tu nagle Ty wyskakujesz :) ale chyba wszystko było ok.
Miszka [ Konsul ]
NIEOFICJALNE WYNIKI GP MALEZJI NA TORZE SEPANG (3/19)
KWALIFIKACJE
1 Bioly74--------------01:33.624-----------/
2 Danley--------------01:34.579-----------00.955
3 Sikham_PL----------01:34.661-----------01.037
4 Tvk------------------01:34.673-----------01.049
5 simson--------------01:34.943-----------01.319
6 [MG] fifomaniak----01:35.212-----------01.588
7 Cappo---------------01:35.500-----------01.876
8 Glober---------------01:35.644-----------02.020
--------------------------------------------------------
9 eJay-----------------01:35.944
10 Hautameki---------01:35.990
11 Bokserek----------01:36.102
12 KORraN------------01:36.742
13 przemek-----------01:36.750
14 Sajes--------------01:37.349
15 Qverty-------------no laptime
WYŚCIG
1 Danley---------------46:36.183--------------/ (2 pitstopy)
2 Bioly74--------------46:40.342--------------04.159 (2 pitstopy) Najszybsze okrążenie wyścigu
3 [MG] fifomaniak----47:01.100--------------24.917 (2 pitstopy)
4 simson---------------47:05.835-------------29.652 (2 pitstopy)
5 Tvk-------------------47:12.362-------------36.179 (2 pitstopy)
6 Sikham_PL-----------47:27.535-------------51.352 (2 pitstopy)
7 Cappo----------------47:35.374-------------59.191 (2 pitstopy)
8 eJay------------------47:43.365-------------01:07.182 (3 pitstopy)
9 Hautameki-----------47:44.671-------------01:08.488 (2 pitstopy)
10 Sajes----------------48:01.004------------01:24.821 (2 pitstopy)
11 Glober---------------48:02.165------------01:25.982 (2 pitstopy)
12 KORraN--------------48:09.817------------01:33.634 (2 pitstopy)
13 przemek-------------48:15.057------------01:38.874 (1 pitstop)
14 Qverty---------------DNF (DNF)------------ -3laps (2 pitstopy)
15 Bokserek------------DNF (DNF)------------ -6laps (2 pitstopy)
GP Malezji - punktacja
1 Danley +25pkt.
2 Bioly74 +18pkt.
3 [MG] fifomaniak +15pkt.
4 simson +12pkt.
5 Tvk +10pkt.
6 Sikham_PL +8pkt.
7 Cappo +6pkt.
8 eJay +4pkt.
9 Hautameki +2pkt.
10 Sajes +1pkt.
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):
1. Danley (IND)---------61pkt.
2. Fifomaniak (MCL)----52pkt.
3. Bioly74 (RBR)--------43pkt.
4. Simson (MER)--------27pkt.
5. Cappo (MER)---------26pkt.
6. Tvk (VIR)-------------22pkt.
7. Bokserek (FER)------21pkt.
8. eJay (STR)----------- 14pkt.
-- Glober (REN)---------10pkt.
9. Sikham (MCL)--------8pkt.
-- KORraN (RBR)--------8pkt.
10. Miszka (IND)---------4pkt.
11. Hautameki (BMW)----2pkt.
--- Qverty (REN)---------2pkt.
12. Sajes (BWM)----------1pkt.
--- Przemek (VIR)-------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):
1. Force India F1 Team------------------65pkt.
2. Vodafone McLaren Mercedes---------60pkt.
3. Mercedes GP Petronas F1 Team-----53pkt.
4. Red Bull Racing-----------------------51pkt.
5. Virgin Racing--------------------------23pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro------------21pkt.
7. Scuderia Toro Rosso------------------14pkt.
8. Renault F1 Team----------------------12pkt.
9. BMW Sauber F1 Team-----------------3pkt.
Cappo [ Senator ]
Dwie wersje jedna to ta z rFactora, druga z simracing.
Pomoce sprawdzone.
Qverty to że Fifo wyszedł akurat nie miało żadnego wpływu(zresztą miał CL) bo był w Q2 i serwer pamiętał jego ustawienia, problemem jest jako ktoś kto nie awansuje do Q2 wyjdzie, bo serwer nie zapamiętuje jego pozycji i się miesza jak ktoś wychodzi. Odnośnie tego że ty na minute przed końcem warm'a idziesz lać to sorry do kogo masz pretensje? Miałeś 10 min, a ty się jeszcze rzucasz że nie czekaliśmy, a i tak straciliśmy czas przez ciebie czas.
Mojemu komputerowi też nie służy wychodzenie do windowsa, także kolejny raz nie mam zamiaru przestawiać ludzi a potem mieć lagi podczas wyścigu, podczas pierwszych kółek kilkukrotnie miałem lekkie zwiechy.
Ściny myślałem trochę nad tym żeby jakoś rozsądnie to było i wmyśliłem coś takiego. Karzemy za każdą ścinę, dodawany czas to 1,5 sek. Nie jesteśmy botami i każdy może popełniać błędy - a szczególnie ten wyścig gdy w użyciu były twarde opony - dlatego też proponuje odpuszczać te poszerzenia gdzie koła zostają na linii lub są milimetry zza nią. Oczywiście mają to być niecelowe wyjazdy, jeżeli ktoś notorycznie będzie tak poszerzał to dostanie karę za każdy wyjazd. Czekam na wasze opinie.
eJay [ Quaritch ]
Mój onboard z wyścigu (wersja HD będzie gdy się całość przetrawi) -
W skrócie - denny start, kilka fajnych manewrów, walka z simsonem, cappo i Martinem (zwracam uwagę na ostatnią akcję;), skasowanie bokserka, kilka drobnych błędów i jazda na limicie:)
Boksy sprawdzę jeszcze dzisiaj.
sikham [ Generaďż˝ ]
eJay ładnie Bokserka skasowales :) a wystarczylo chwile tylko poczekac z tym wyjazdem :)
eJay [ Quaritch ]
Nie czytałeś moich postów wyżej?:) Nie widziałem go, lusterka miałem skierowane w stronę trybun i trawy, odgłos silnika + jazdy po poboczu zagłuszył mi otoczenie (będę musiał chyba ściszyć efekty). Łatwo się mówi "wystarczyło poczekać" jak o ostatecznym wyniku decydują setne sekundy często.
Zresztą o mało nie skończyłem tak samo jak bokserek - Qverty stanął po środku na tym samym zakręcie i jakimś cudem wyhamowałem.
sikham [ Generaďż˝ ]
nie używasz spojrzenia do tylu przy wyjeździe z pobocza ? :O
eJay [ Quaritch ]
Mam kierownice od 3 miesięcy. Nie zdążyłem jeszcze tego opanować:>
Connor_ [ Are you still there? ]
Cappo--->do cholery byłem ostatni, co się namieszało skoro wyszedłem ostatni i dołączyłem ostatni bo nie rozumiem? Poza tym jak miałem wystartowac w wyścigu z artefaktami takimi że ledwo co widziałem bo wszedzie były krzaczki, na ślepo napisałem informacje na czacie że musze wyjść. Były dwie opcje:
1. Wyjść i nie wracac na serwer bo nie było sensu jechać z takimi krzakami na cały ekran.
2. Wyjść z całego rfactora do windowsa i wrócić. I nie stękaj że miałeś lagi bo ja też miałem i nie płacze...
problemem jest jako ktoś kto nie awansuje do Q2 wyjdzie, bo serwer nie zapamiętuje jego pozycji i się miesza jak ktoś wychodzi.
W tym wypadku nie było żadnego problemu w związku z tym że byłem(powtarzam po raz 10.) OSTATNI.
fifomaniak [ Konsul ]
eJay - jeśli mogę coś powiedzieć - przede wszystkim nie wraca się na tor za wszelką cenę, a Ty tak chciałeś, w związku z czym straciłeś kontrolę nad bolidem i już zaczynałeś jechać bokiem, gdy uderzył w Ciebie Bokserek. To jest tylko gra, oprócz lusterek możesz też spojrzeć do tyłu, jest wtedy większe pole widzenia - wykorzystuj to. I trochę szacunku do innych na torze, bo przy wyprzedzaniu nieraz widzę, że w ogóle nie odpuścisz i jedziesz na maxa, nie patrząc na to, żeby zostawić rywalowi trochę miejsca, gdy jesteś z nim koło w koło.
KORraN [ Generaďż˝ ]
eJay - A mapka na dole? :P Przecież jak widać nadjeżdżający punkt to nie wjeżdża się na linię wyścigową :)
Wyścig denny. Na dystansie wyścigu byłem dość szybki, ale popełniłem zbyt dużo błędów, które spowodowały, że dojechałem na odległej pozycji... Inna sprawa, że przed wyścigiem nie przejechałem nawet 50 kółek...
Szkoda Biołego, bo gdyby nie freez gry to pewnie by powalczył o wygraną...
eJay [ Quaritch ]
I trochę szacunku do innych na torze, bo przy wyprzedzaniu nieraz widzę, że w ogóle nie odpuścisz i jedziesz na maxa, nie patrząc na to, żeby zostawić rywalowi trochę miejsca, gdy jesteś z nim koło w koło.
Nie mam szacunku do nikogo hehehe :> Jak muszę wyprzedzić to robię to, nie chcę "dojeżdżać" do mety, tylko walczyć. Mam alergię na procesję. Co do sytuacji koło-koło to u mnie to wygląda inaczej. Nieraz ktoś mi wjeżdżał w bok mimo, że byłem pierwszy. Wydawało mi się, że w trakcie wyścigu zostawiałem wystarczająco miejsca, z replaya serwerowego wynikają dziwne rzeczy, drobne uderzenia, ghosting pojazdów. Pewnie przez ping.
Będę na przyszłość uważać. Muszę wreszcie skonfiguorwać przycisk na look behind.
Cappo [ Senator ]
Qverty rozumiem że znasz się lepiej na serwerze i wiesz co miało znaczenie a co nie ? ciekawe tylko dlaczego pierwsza 8 była dobrze ustawiona.
KORraN [ Generaďż˝ ]
Taki drobny apel - dajcie spokój Qvertemu. Każdy z Was by wyszedł z serwera, gdyby miał takie problemy.
Cappo, nikt nie każe Ci wychodzić do Windowsa. Jest linia komend, pokombinuj z poleceniem /batch i plikami BatchTemplatexx.ini z folderu Results. Podejrzewam, że wystarczy zobaczyć, który plik zawsze przechowuje właściwą kolejność po Q2 i potem tylko go wczytać jednym poleceniem. I koniec problemów. Czasem lepiej poświęcić trochę czasu, żeby znaleźć nowe, lepsze rozwiązanie.
fifomaniak [ Konsul ]
Koło w koło, jeśli Twój rywal jest na równi z Tobą, albo jego przednie koło jest na wysokości Twojego tylnego i wchodzicie tak w dwóch w zakręt, a on jest po wewnętrznej, to powinieneś mu zostawić tyle miejsca, żeby mógł się zmieścić po tej wewnętrznej.
Connor_ [ Are you still there? ]
Cappo-->więc mi wytłumacz, bo nie rozumiem. Rozumiem że poprzestawiało by się jakbym był powiedzmy 10. Rozumiem. Ale co się poprzestawiało skoro na logikę biorąc byłem ostatni i dołaczyłem ostatni, nikogo za mną nie było więc co się pozmieniało.
I rozumiem że zgodnie z twoim rozumowaniem miałem wystartować nie widząc nic na ekranie i zepsuć komuś wyścig tak?
Danley [ slow but dangerous ]
To jest właśnie to co mówiłem ostatnio. Nie jesteśmy robotami i popełniamy błędy, czasem nawet tak dziwne jak w sytuacji eJay vs Bokserek. Dlatego więcej luzu przy pracach komisji :) Nie ma co ukrywać, że za to powinno być DQ na wyścig w Malezji i raczej start z boksu podczas kolejnego, ale czy taka kara ma sens oraz czy po to jeździmy w tej lidze? Moim zdaniem nie, to powinna być dobra zabawa, oczywiście nieraz ryzykowna.
Po drugie nie rozumiem czepialstwa wobec Qvertego. Nie wiem czy zauważyliście, ale wczoraj odbyło się trzecie GP sezonu i po raz trzeci był ten sam problem - trzeba było stawkę ustawiać od nowa. Nie mam złudzeń, że ten problem zakończy się na GP Malezji, moim zdaniem on będzie cały czas, zwłaszcza że CL to dla rFactora normalka. Dlatego lepiej się już teraz zastanowić jak ten problem rozwiązać w inny sposób (o ile taki istnieje), w przeciwnym razie będzie trzeba za każdym razem ustawiać stawkę.
W Malezji był luz, praktycznie nie było gdzie wyjechać poza tor, jednak w Chinach to będzie już bardzo duży problem, ponieważ tor jest ciasny i trudny. Mamy dwa tygodnie i lepiej podjąć jakieś decyzje w sprawie kar za wyjazdy.
Marcinkiewiczius [ MMG Modding Group ]
Za kilka godzin wrzucę highlights z tego GP wszystko z kamery onboard :P
simson__ [ Forza Rossoneri ]
Ładnie żeś eJay w Boksera przypierdzielił ;]
Co do tej walki, to raz ładnie zamknąłeś mi "drzwi", ledwo zdążyłem zwolnić. No ale to jest walka i przecież nikt nie chce oddać pozycji.
edit. w 100% zgadzam się z Danleyem, wiecej luzu chłopaki i wszystko będzie ok ;] Fakt było mówione, że nie wychodzimy z servera, ale jak ktoś miał CL to raczej nie ma rady na to.
Co do quala to ja bym pozostał przy dwóch sesjach. Szczerze mówiąc, to byłem troche sceptycznie nastawiony do dwóch sesji, ale okazało się ok.
Miszka [ Konsul ]
@eJay - to nie ustawiłeś sobie rozglądania się na boki pod l2 i r2 na kierze? Tak wydaje mi się naturalnie, a gdy wciśniesz oba jednocześnie to masz look behind
Nie ma co najeżdżać na Qwertego. Też bym wyszedł by móc pojechać wyścig. Chyba o to w tym wszystkim chodzi.
@Cappo - jeśli nie uda się zrealizować pomysłu Korka co do wczytania pliku z kolejnością to ja proponuje pozostać przy jednym tylko qualu:) Tak będzie łatwiej i szybciej:)
eJay [ Quaritch ]
Koło w koło, jeśli Twój rywal jest na równi z Tobą, albo jego przednie koło jest na wysokości Twojego tylnego i wchodzicie tak w dwóch w zakręt, a on jest po wewnętrznej, to powinieneś mu zostawić tyle miejsca, żeby mógł się zmieścić po tej wewnętrznej.
I zostawiam. Podaj sytuacje z serwerowej powtórki, które pokazują, że nie zostawiłem miejsca. Walka toczy się o centymetry, a to z lusterka ciężko ocenić, czy "przednie koło jest na wysokości Twojego tylnego". Kiedy się jedzie z prędkością 250 km/h o takich milimetrowych rzeczach nie myśli się. Nie jesteśmy AIkami, nie wkurzam się gdy ktoś mi wjeżdża w bok i odbija się na właściwą linię kiedy ja o mało nie wylatuję z tory. Doganiam i odpłacam się;) Moje manewry wyprzedzania uważam za udane i przepisowe.
Miszka--->Przy tych przyciskach mam balans hamulców ;) Muszę wygospodarować coś na te dodatkowe opcje.
Luigi91 [ HORDA ]
JFC. Dajcie Korkowi adma i będzie spokój. -.-
KORraN [ Generaďż˝ ]
Co do widoku z tyłu to nie wiem, na jakich kamerach jeździcie, ale ja na TV Cockpit mam ustawione 3 lusterka, więc nie kombinuję z żadnymi dodatkowymi przyciskami.
Cappo [ Senator ]
[86]Przecież ma hasło, zobaczymy z tym wczytaniem plików.
KORraN [ Generaďż˝ ]
No te pliki musisz sam podejrzeć, który ma dobrą kolejność, bo ja nie mam dostępu do serwera. Inna sprawa, że wczoraj przełączałeś weekend od zera, więc pewnie się wszystko ponadpisywało i żaden nie będzie ok...
Cappo [ Senator ]
Zamiast klepać komendy wykorzystałem to co oferują przyciski :) pliki zapisują się też localnie na kompach(także możesz obejrzeć) inna sprawa że każdy ma taką samą kolejność :P
Danley [ slow but dangerous ]
[67] - Dodałem link do wstępniaka. Wydaje mi się że tory różnią się przyczepnością, ale to tylko subiektywne odczucie. W ubiegłym sezonie jechaliśmy na wersji od simracing? i chyba nie było żadnych bugów?
4) 18 kwietnia GP Chin -
s1ntex [ Senator ]
Witam panowie, mam takie pytanko.
Mam rFactora, zajebista gra, ale pytanka:
1) Formułę ślędze pobieżnie, ale brak jednej rzeczy przykuła moją uwagę: gdzie tu są pitstopy? Gram na tym samym modzie co wy. Zawsze mnie to jarało w F1, taktyki, czy zdąży wyjechać z pitstopu etc. a tu mam zablokowaną opcję i tylko mogę paliwo na określoną ilość czasu dać.
2) Czy jest jakaś nakładka, która sprawia że grafiki są takie jak w TV? W sensie jak w grach na PS2, żę mamy takie grafiki jak w TV, kto pierwszy, ile straty do najbliższego. Klimat x4.
3) Jaką tanią kierownicę polecacie? Nie jestem profesjonalistą, byleby się miło jeździło, bo na WSDA to hardkor dość.
Z góry ogromne dzięki!
simson__ [ Forza Rossoneri ]
1) Formułę ślędze pobieżnie, ale brak jednej rzeczy przykuła moją uwagę: gdzie tu są pitstopy? Gram na tym samym modzie co wy. Zawsze mnie to jarało w F1, taktyki, czy zdąży wyjechać z pitstopu etc. a tu mam zablokowaną opcję i tylko mogę paliwo na określoną ilość czasu dać.
Nie można dolewać paliwa, bo tankowanie jest zabronione :) Ogólnie w realnej F1 też jest taki przepis.
2) Czy jest jakaś nakładka, która sprawia że grafiki są takie jak w TV? W sensie jak w grach na PS2, żę mamy takie grafiki jak w TV, kto pierwszy, ile straty do najbliższego. Klimat x4.
Jest taki programik, nazywa się TV style. Tutaj masz linka
3) Jaką tanią kierownicę polecacie? Nie jestem profesjonalistą, byleby się miło jeździło, bo na WSDA to hardkor dość.
Odkupiłem od Stansona ostatnio Logitech Formula Force Ex, jednak jeszcze nie doszła. Wczoraj jechałem na kierownicy co ma ok. 10 lat i ogólnie jest do dupy, chociaż da się jechać. Pojedziesz na każdej kierownicy co ma pedały i koło :) Jeżeli już chcesz troche zainwestować, to myśle, że ten Logitech to minimum do przyjemnego jeżdżenia. Koszt nowej to ok. 200zł.
s1ntex [ Senator ]
To w ogóle mam nie zjeżdżać do boxu? Tylko jak coś mi pierdyknie w formule? :( Ale piach.
eJay [ Quaritch ]
Na tym modzie jeździ się zgodnie z realiami F1. Spróbuj na innym modzie.
fifomaniak [ Konsul ]
Zjeżdżamy na pity tylko po zmianę opon.
s1ntex [ Senator ]
Nie no, zostanę, może w przyszłym sezonie bym z wami zawalczył.
Jeszcze jedno pytanko, jak ustawić taką kamerę nad kaskiem, bo dużo więcej widać:
?
eJay [ Quaritch ]
Ustawiasz w opcjach kamerę TV Cockpit lub w trakcie jazdy zmieniasz ją wciskając Insert.
Marcinkiewiczius [ MMG Modding Group ]
Najciekawsze momenty z wyścigu o GP Malezji Onboard
Cappo [ Senator ]
Jakoś nie przypadł mi film do gustu, wole ujęcia kamer tv(i onboardy) + jakaś muzyka :)
fifomaniak [ Konsul ]
Mi też. Średnio udany eksperyment. I jakieś lagi takie? Nagrywałeś ze swojej czy serwerowej powtórki?
simson__ [ Forza Rossoneri ]
5:40 - ehhh panowie, ale żeby swój swojego ? ;]
Szczerze mówiąc, to ja też wolę poprzednie wersje, tylko wiadomo, z tym jest troche roboty...
Miszka [ Konsul ]
OFICJALNE WYNIKI GP MALEZJI NA TORZE SEPANG (3/19)
KWALIFIKACJE
1 Bioly74--------------01:33.624-----------/
2 Danley--------------01:34.579-----------00.955
3 Sikham_PL----------01:34.661-----------01.037
4 Tvk------------------01:34.673-----------01.049
5 simson--------------01:34.943-----------01.319
6 [MG] fifomaniak----01:35.212-----------01.588
7 Cappo---------------01:35.500-----------01.876
8 Glober---------------01:35.644-----------02.020
--------------------------------------------------------
9 eJay-----------------01:35.944
10 Hautameki---------01:35.990
11 Bokserek----------01:36.102
12 KORraN------------01:36.742
13 przemek-----------01:36.750
14 Sajes--------------01:37.349
15 Qverty-------------no laptime
WYŚCIG
1 Danley---------------46:36.183--------------/ (2 pitstopy)
2 Bioly74--------------46:40.342--------------04.159 (2 pitstopy) Najszybsze okrążenie wyścigu
3 [MG] fifomaniak----47:01.100--------------24.917 (2 pitstopy)
4 simson---------------47:05.835-------------29.652 (2 pitstopy)
5 Tvk-------------------47:12.362-------------36.179 (2 pitstopy)
6 Sikham_PL-----------47:27.535-------------51.352 (2 pitstopy)
7 Cappo----------------47:35.374-------------59.191 (2 pitstopy)
8 eJay------------------47:43.365-------------01:07.182 (3 pitstopy)
9 Hautameki-----------47:44.671-------------01:08.488 (2 pitstopy)
10 Sajes----------------48:01.004------------01:24.821 (2 pitstopy)
11 Glober---------------48:02.165------------01:25.982 (2 pitstopy)
12 KORraN--------------48:09.817------------01:33.634 (2 pitstopy)
13 przemek-------------48:15.057------------01:38.874 (1 pitstop)
14 Qverty---------------DNF (DNF)------------ -3laps (2 pitstopy)
15 Bokserek------------DNF (DNF)------------ -6laps (2 pitstopy)
GP Malezji - punktacja
1 Danley +25pkt.
2 Bioly74 +18pkt.
3 [MG] fifomaniak +15pkt.
4 simson +12pkt.
5 Tvk +10pkt.
6 Sikham_PL +8pkt.
7 Cappo +6pkt.
8 eJay +4pkt.
9 Hautameki +2pkt.
10 Sajes +1pkt.
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2010):
1. Danley (IND)---------61pkt.
2. Fifomaniak (MCL)----52pkt.
3. Bioly74 (RBR)--------43pkt.
4. Simson (MER)--------27pkt.
5. Cappo (MER)---------26pkt.
6. Tvk (VIR)-------------22pkt.
7. Bokserek (FER)------21pkt.
8. eJay (STR)----------- 14pkt.
-- Glober (REN)---------10pkt.
9. Sikham (MCL)--------8pkt.
-- KORraN (RBR)--------8pkt.
10. Miszka (IND)---------4pkt.
11. Hautameki (BMW)----2pkt.
--- Qverty (REN)---------2pkt.
12. Sajes (BWM)----------1pkt.
--- Przemek (VIR)-------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2010):
1. Force India F1 Team------------------65pkt.
2. Vodafone McLaren Mercedes---------60pkt.
3. Mercedes GP Petronas F1 Team-----53pkt.
4. Red Bull Racing-----------------------51pkt.
5. Virgin Racing--------------------------23pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro------------21pkt.
7. Scuderia Toro Rosso------------------14pkt.
8. Renault F1 Team----------------------12pkt.
9. BMW Sauber F1 Team-----------------3pkt.
Bardzo nas cieszy postawa wszystkich kierowców startujących w niedzielnym wyścigu. Widać, że wzięliście sobie do serca nasze prośby o nie ścinanie zakrętów i poprawny wyjazd z alei serwisowej. Wszyscy popisali się czystymi przejazdami co pozwala patrzeć w przyszłość z optymizmem i nadzieją na profesjonalną i równą walkę wszystkich zawodników.
Gratulacje:)
fifomaniak [ Konsul ]
8. eJay (STR)----------- 14pkt.
-- Glober (REN)---------10pkt.
Że co?
Miszka [ Konsul ]
8. eJay (STR)----------- 14pkt.
9. Glober (REN)---------10pkt.
10. Sikham (MCL)--------8pkt.
-- KORraN (RBR)--------8pkt.
11. Miszka (IND)---------4pkt.
12. Hautameki (BMW)----2pkt.
--- Qverty (REN)---------2pkt.
13. Sajes (BWM)----------1pkt.
--- Przemek (VIR)-------1pkt.
Fifo a wszystko inne się zgadza? dzięki
sikham [ Generaďż˝ ]
dzieki Fifo teraz jestem 10 :P
Danley [ slow but dangerous ]
Skoro mamy wszystko omówione na temat Malezji to zapraszam na GP Chin, które odbędzie się na torze Shanghai, czyli do nowej odsłony Wirtualnej Formuły 1: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10168432