GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. LXVII

10.01.2003
08:47
[1]

Jarooo II [ Centurion ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. LXVII

Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF:
https://realms.proterians.pl/morrowind/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/
https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
MAPA - wersja 612 kb
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/
MAPA - wesja 3 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg
MAPA - wersja 8 MB
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko
https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana:
https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Inne:
https://www11.brinkster.com/morrowind/


UWAGA! Szukamy współpracowników do polskiej sekcji MODów do TESIII: Morrowind; Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail Long'a : [email protected]

TESCS nie gryzie!... O.K. Może trochę...:))

Lista nauczycieli:

Acrobatics: Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena
Alchemy: Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon
Alteration: Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House
Athletics: Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp
Axe: Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano
Block: Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn
Blunt Weapon: Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise
Conjuration: Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple
Destruction: Leles Birian, Ascadian Isles Region
Enchantment: Qorwyn, Indoranyon
Hand to Hand: Taren Omothan, Holamayan Monastery
Heavy Armor: Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training
Illusion: Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub
Light Armor: Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse
Long blade: Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar
Marksman: Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut
Mercantile: Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp
Mysticism: Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing
Restoration: Yakin Bael, Vos, Vos Chapel
Security: Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House
Short Blade: Todwendy, Balmora, Lucky Lockup
Sneak: Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera
Spear: Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk
Speechcraft: Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild
Unarmored: Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

Lista artefaktów:

Bron:
Goldbrand (katana): Khartag Point
Mlotek jednoreczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwureczny: Charysamere, Abanabi cave

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, hevy armour), Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart
Dragonbone Cursair (havy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine Malacath

Szaty:
Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze:
Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy:
Azura's Star, Shrine of Azura

Od ostatniego miesiąca omawiany jest MW PL. Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D.

Przypominam abyście niezapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i klikneli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

10.01.2003
08:52
smile
[2]

Jarooo II [ Centurion ]

Pozwoliłem sobie po raz pierwszy założyć nowy wątek... Poprawiłem też link do mapki poprzedni został zmieniony co sprawiało forumowiczom pewne problemy...

10.01.2003
09:24
smile
[3]

Lotar20 [ Pretorianin ]

Cześć wszystkim. Mam 2 pytanka. Czy można ściągać dusze z ludzi (tzn ras myślących) i o co chodzi z tym konwerterem modów?

10.01.2003
09:32
[4]

busy [ Pretorianin ]

Lotar20 ---> wiec....

1. nie mozna.
2. konwerter modow umozliwia zaladowanie do polskiej wersji morrowinda modow stworzonych pod wersje eng.

pozdr.

10.01.2003
09:59
[5]

Jarooo II [ Centurion ]

Lotar20 -----> ściągnij konwerter (chyba, że masz wersję EN) w pliczku readme jest dokładnie opisane właściwe wykorzystanie konwertera + sposób kompilacji w TESCS... Bez tego konwertera mody angielskie będą powodowały ci błędy albo wogóle się nie uruchomią!

10.01.2003
10:12
smile
[6]

Lotar20 [ Pretorianin ]

Dzieki chłopaki, uratowaliście mi.....? Hmm....bardzo mi pomogliście....i....sprawiliście, że życie jest teraz łatwiejsze ;))

10.01.2003
10:29
smile
[7]

Lotar20 [ Pretorianin ]

Wszystko Byłoby ładnie, pięknie, gdyby nie to, że mam chyba za starą wersję rara (wykopałem z jakiejś płyty z lat 80-tych;), gdzie można sciągnąć jakiegoś nowego rara?

10.01.2003
10:39
[8]

ntroot [ Chor��y ]

witam!
Mam sny o człowieku w masce i jakieś imprezie gdzie wszyscy nie żyją .... czy to znaczy że zostałem zarażony wampiryzmem?
Jeżeli tak to jak się z tego wyleczyć...
na ra

10.01.2003
10:41
[9]

busy [ Pretorianin ]

Lotar20 ----> a chociazby:

10.01.2003
11:05
smile
[10]

Lotar20 [ Pretorianin ]

busy--> dzięki wielkie, już wszystko gra ;)

10.01.2003
11:18
smile
[11]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

Jatylko kilka slow o polskiej lokalizacji gry. Morro skonczylem w wrsji angielskiej i jak na razie z braku czasu nie przymierzam sie do wersji PL. Niemniej jednak zainstalowalem owa gre i przezylem bardzo mile zaskoczenie.

Zaczne od poczatku, moja kariere na forum GOL rozpoczalem od wilkiego sporu na temat lokalizacji gier w Polsce.
Watek Morrowind PL

Nigdy nie mialemzsatrzezen do tekstu tylko glownnie do beznadziejnego (jak z tanich seriali polsatu) dubbingu.

I tu mile zaskoczenie, brak dubingu !!!

Zienilem zdanie na temat Polskich lokalzacji, BRAWO

10.01.2003
11:29
smile
[12]

Jarooo II [ Centurion ]

QbaX ----> Mam nadzieję, że nie mówisz o lokalizacji (dubbingu) takich gierek jak BG, BG2, NWN, Planescape Tourment...?!?! Moim (i nie tylko) zdaniem głosy w tych gierkach są w wersji PL bardzo dobrze dobrane i bardzo fajnie brzmią... Gorzej właśnie z tekstami (literówki, a czasem nawet błędy)... Jednak i tak w sumie ocena bardzo dobra! :)

10.01.2003
11:36
smile
[13]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

QbaX ---> a ja nie zmieniłem zdania i nie chodzi tu o samą LOKALIZACJĘ ale o niechlujstwo/zlewactwo/nieudolność CDP bo przy okazji lokalizowania jest narobione tyle błedów że aż się boję, wprawdzie nie tyle co w Wiz8 ale .... a po opublikowaniu moich uwag na forum CDP mój post został po porostu skasowany przez moderatorów ... na pochybel CDP za coś takiego

10.01.2003
11:38
smile
[14]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

...albo jak można np. pmylić wschód z zachodem albo północ z południem ???? a takich błedów juz kilka znalazłem ... (dotyczy to wpisów do dziennika) i np. masz zadanie do wykonania na północnym-wschodzie a w dzienniku co ??? północny-zachód !!!! i szukaj wiatru w polu .... ehhh .... na pochybel

10.01.2003
11:40
[15]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

całe szczęście że bawiłem sięw wer eng. to mniej więcej orientuję sie w questach ale osoba, która po raz pierwszy gra w Morro????

wrrrrrrr..

10.01.2003
11:41
[16]

JRK [ Generaďż˝ ]

-->ntroot, nie, to nie wampiryzm, to normalny bieg fabuly- nie ma sie czego obawiac :) Przysni ci sie to jeszcze kilka razy...

10.01.2003
14:01
smile
[17]

Paul Atryda [ Chor��y ]

Moze mi ktos powiedziec, gdzie lezy pierscien, ktory wpadl do stawu pani stojacej niedaleko Gnissis, nie moge go w tej wodzie znalezc. Bede wdzieczny.

10.01.2003
14:05
[18]

@[email protected] [ ]

Witam! Czy Anni i Paul odezwali sie w sprawie layout

Paul ---> pierscien lezy(od wejscia) po lewej stronie najblizszych wodorostow(jakiejs roslinki) :). Mam nadzieje, ze jestes na niezlym poziomie bo po zabraniu pierscienia ta kobieta wraz z towarzyszem(ma super amulet Kameleon 80% na 60 s.) zaczna Cie atakowac.

10.01.2003
14:07
smile
[19]

@[email protected] [ ]

PrEd4ToR --->W poprzednich watkach pisales, ze znalazles fajny dlugi miecz(chyba daedryczny). Gdzie go znalazles?

10.01.2003
14:09
smile
[20]

busy [ Pretorianin ]

a ja tam pierscienia znalezc nie moglem i goscia i panienke od razu w leb ;))

10.01.2003
14:21
[21]

@[email protected] [ ]

Slyszalem o Zwoju Loty Ikara. Gdzie mozna taki zwoj zdobyc?

10.01.2003
14:39
[22]

busy [ Pretorianin ]

@[email protected] ----> w poblizu seyda neen leza zwloki pewnego maga ktory testowal ten zwoj ;) biedaczek zapomnial pewnie zabrac ze soba zwoj powolnego opadania ;)

10.01.2003
15:08
[23]

xanat0s [ Wind of Change ]

dakota12 --> od tego sa mapki i klawisze alt + tab :D

10.01.2003
15:21
smile
[24]

bone_man [ Powered by ATI ]

Witam!
ostatnio gram troche mniej bo nie mam czasy, ale mam jedno zadanie znalezc orcish pauldrons. Tylko ich brakuje mi do pelnej zbroi :)

10.01.2003
15:34
smile
[25]

Siriam [ Pretorianin ]

Potarzam pytanie : Gdzie znalesc w Vivec ( zadanie z gildi wojownikow w Vivec) Khajiita Dro'Skhar ? Nicholery go niemoge znalesc...

10.01.2003
15:34
smile
[26]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

xanat0s ----> od tego są progrmiści CDP, którzy biorą za to kasę :(

10.01.2003
15:36
smile
[27]

Siriam [ Pretorianin ]

Jeszcze jedno : (niechce mi sie wracac do porzedniego watku) ktos napisal ze przesle mi aktywna mape na maila, moj mail : [email protected] . Dzieki !

10.01.2003
16:17
[28]

@[email protected] [ ]

busy ---> Kolo Seyda Neen(dziwne obeszedlem je prawie cale i nic nie znalazlem tylko cialo martwego urzednika skarbowego)? A w ktorym kierunku? Polnoc, poludnie, wschod, zachod? A tak wogole to thx :)

10.01.2003
16:36
smile
[29]

bone_man [ Powered by ATI ]

busy --> wlasnie w poczatkowych watkach ktos napisal, ze szedl sobie kolo Seyda Neen i pac obok niego lezal magik i ...

dlatego gdzie go mozna znalezc?
Pozdrawiam

10.01.2003
16:48
[30]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

@[email protected], bone_man ----> z Seyda Neen idzcie scieżką na północny zachód, w kierunku balmory (taka wijąca się droga miedzy stawkami) po jakimś czasie usłyszysz krzyk i obok Ciebie/Was pacnie gostek na drogę, ma przy sobie zwoje lotu ikara.

10.01.2003
16:48
smile
[31]

Yaner [ Centurion ]

Mam małe pytanko.
Działam obecnie w Legionach cesarskich i dostałem zadanie w Ebonheart od w ver. PL kogoś tam Białego
coby iść do Upiornej Bramy i wuzwać na pojedynek jednego gostka. Gostka znalazłem pogadałem z nim
i mam z nim wygrać w konkursie na zagadki czy cuś takiego. Pytanie jak rozpocząć owe zgadywanki
w liście dialogów nic takiego nie ma - czyżby trzeba go buyło normalnie w zaświaty wysłać ? :))
Porszę pomocy.

Pozdufka for all.

10.01.2003
16:48
[32]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Siriam ---> jeśłi to aktualne to mogę Ci to przesłać (zip 2.15 MB)

10.01.2003
16:50
[33]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Yaner ---> z tego co pamiętam potrzebujesz czegoś co sięzwie "Czerwona księga zagadek" można ją znaleźć w paru księgarniach i walającą sie w różnych miejscach.

10.01.2003
16:52
[34]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Siriam ---> wysłane

10.01.2003
17:07
smile
[35]

Yaner [ Centurion ]

dakota12 ---> Pozdrowienia w Nowym roku i wielkie dzięki.

10.01.2003
17:10
smile
[36]

AndrzejF [ Centurion ]


M... Dagon jak go wezwac, nie ma wpisu w "Wezwania Azury". W jakiej ksiazcze sa opisane wezwania innych Daedr?
EW. konkretnie natknalem sie na ruiny na Wsch od Vivec, w ktorych jest posag tego M... Dagona pojawia sie napis, a
nie mozna zagadac :).
EW.2 Mozna link do polskiej wersji Behemota (jesli jest ogolnie dostepny oczwywiscie)

10.01.2003
17:23
smile
[37]

Pierre_nick [ Legionista ]

Co właściwie oznacza "Muthsera"?

10.01.2003
17:39
[38]

xywex [ mlask mlask! ]

może mi ktoś dokładnie wytłumaczyć gdzie znajduje się ukryta biblioteka w vivec? i dlaczego mimo iż mam zwój otwierania zamków na poziomie 100 to nie mogę dostać się do pałacu viveca? pułapkę rozbrajam, ale drzwi nie mogę otworzyć za cholerę

10.01.2003
17:53
[39]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

xywex ---> mam to samo (ze zwojami Otwarcia 100) ale dzieję sie tak tylko i wyłącznie jeśli czar jest na "CEL". Spróbuj się odsunąć od drzwi i wtedzy rucić czar ... ja sobie zrobiłem almulecik z otwieraniem i mam z dyni :)

10.01.2003
17:55
smile
[40]

bone_man [ Powered by ATI ]

dakota12 --> bardzo Ci dziekuje w imieniu swoim i @[email protected]'a :))

10.01.2003
17:58
smile
[41]

bone_man [ Powered by ATI ]

xywex --> hmm nie chce klamac, ale do palacu Viviec nie da sie dostac poprzez otwarcie drzwi, nawet z czarem 100 otwierania. One sie otworza dopiero pozniej w czasie fabyly...
Wyzej napisalem NIE CHCE KLAMAC wiec chyba tylko tak da sie je otworzyc :(

10.01.2003
17:59
[42]

Bogdan S. [ Pretorianin ]

moze zna ktos mila stronke z calkowicie spolszczonymi mod-ami. Te angielskie nieco mi mieszaja

10.01.2003
18:04
[43]

Long [ Generaďż˝ ]

Andrzej F --> Angielska wersja "Behemota" nie istnieje - jakoś na razie nie chce mi się go tłumaczyć na angielski :) Polską wysyłam po przesłaniu mi na Maila adresu pod jaki mam wysyłać. Chyba że Trollf umieści go na swojej stronie, ale jak na razie nie podesłałem mu "krótkiego opisu" - mea culpa.

10.01.2003
18:06
[44]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

bone_man ---> zmartwię Cie, DA SIĘ :) Vivaec po prostu gada że masz wyjśćbo wlazłeśtu bez zaproszenia :) ale można poczytaćtroszkę scrolli z rozkazami

10.01.2003
18:07
smile
[45]

Siriam [ Pretorianin ]

dakota12 --> Dzieki.
xywex --> da sie otworzyc... gralem magiem i mialem czar otwierania na 100 i otwarlem... to niezalezy od fabuly... choc pozniej dostaniesz klucz do tych drzwi... a wczesniej niema tam nic ciekawego... potrzebne tylko do fabuly...

10.01.2003
18:08
smile
[46]

Siriam [ Pretorianin ]

Aha.. i pomozcie mi z tym Dro'sakhar... nicholery go niemoge znalesc !!!!

10.01.2003
18:08
[47]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Long --> jakbym mógł poprosić, mejlona wysłałem

zdrówka

10.01.2003
18:09
[48]

@[email protected] [ ]

dakota12 ---> thx.

10.01.2003
18:10
[49]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Siriam ---> ja go nie kojarzę, powiedz coś więcej, co to za quest to może mi się przypomni.. :)

ps.
jeśli to quest dla gildi wojowników albo magów to zajrzyj na stronkę Trolff'a, tam masz opisane wszystkie questy dla tych dwoch frakcji

10.01.2003
18:13
smile
[50]

Siriam [ Pretorianin ]

dakota12 --> dzieki

10.01.2003
18:13
[51]

YeoMan [ Legionista ]

przepraszam za glupie pytanie, ale jestem ciekaw.
Dopiero zaczynam gre w Morrowind

Czy mozna sie w tej grze ozenic, wziasc slub, poznac swa druga polowke ?

Moze to smieszne, ale spotkalem pewna dame, pomoglem jej przekazac liscic do jakiegos elfa, potem on zrobil to samo, ona jest zachwycona i polecila mi abym sie udal do jej znajomej.
Tylko za bardzo nie wiem gdzie to jest. Dopiero dotarlem do balmore do Casusa czy jakos tak z dokumetami.
Lazikiem z Balmore sie chyba tam nie dostane (bardzo trudna nazwa miejscowosci)

Co polecacie robic na poczatku ?
Moja rasa to cesarski, a profesje wybralem skrytobojca
znak zodiaku: dama czy jakos tak

zgodzilem sie wykonywac zadana dla staruszka casusa i przystapic do jego organizacji.
Jednak chcialbym byc zabojca chociaz dzialajacym w ramach prawa

To moje pierwsze RPG od czasow amigowskich i troche sie gubie, w tych wszystkich statystykach. Wiem ze zlikwidowalem jakis przemytnikow na samym poczatku, zabilem pare zwiezakow, pomoglem odzyskac kase jakiemus gostkowi w pierwszym miescie, znalazlem cialo i kase poborcy podatkowego (kase oddalem)
Poza tym znalazlem cialo jakiegos gostka, po ktorym mam taki fajny miecz bijacy bliskawicami. To chyba tylko dzieki niemu wygrywalem pojedynki, bo tak to nikogo nie moge trafic

Ogolnie gierka strasznie mi sie spodobala, ale jednoczesnie czuje bardzo mocno zagubiony. Zwlaszcza teraz. Wczesniej wiedzialem ze mam dotrzec do balmore (wybralem sie pieszo), a teraz coz.
Myslalem czy nie przylaczyc sie do legionu. W jakims przygranicznym miescie podobno sa wolne etaty. Oczywiscie nie wiem gdzie to jest :D

Tak wiec pozdrawiam i dziekuje za pomoc

10.01.2003
18:14
smile
[52]

Siriam [ Pretorianin ]

Mam jeszcze jedno pytanie... jak wejsc do Dragoth Ur ?

10.01.2003
18:17
[53]

Trollf [ ]

Long -> postaram sie jeszcze dzis wrzucic plik na serwer nawet bez opisu czy obrazka (to mozna zrobic pozniej...).

All --> nie meczcie juz Longa o wyslanie pliku, bo 'biedak' na modemie jedzie... ;-] swoja droga to podobnie jak ja... ;-)

10.01.2003
18:19
[54]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

YeoMan ---> nie da sie wziąść ślubu :)
niestety to nie Ultima Online :), bardzo mała interakcja z NPC-ami jest jedną z niewielu wad tej gry, brak życia jeśli rozumiecie o co mi chodzi.

10.01.2003
18:20
[55]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Trollf ---> ja mogę to wrzucić tymczasowo na swoje strony firmowe ....

10.01.2003
18:25
[56]

Trollf [ ]

dakota -> ten tymczasowy okres to tylko kilka godzin... czy jest sens? ale jesli chcesz... ;-]

10.01.2003
18:28
[57]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Trollf --> mnie "wsio rawno" :) tak zaproponowałem .. ale jak nie ma musu to looz :)

10.01.2003
19:25
smile
[58]

@[email protected] [ ]

Heh. Gram 7 poziomowym Magiem Bretonem. Ale w sumie to zaden z niego Mag :(. Mana na 90, znak Rytuał(z ktorego i tak nie korzystam :( ). Chcialbym zaczac od nowa ale zwiedzilem juuz troche swiata i niezabardzo chce mi sie grac od poczatku. Woj z mojej postaci tez zaden Krótkie Ostrze i Lekki Pancerz :(. Moze jak bym wybral znak Atronach... Moze sa jakies edytory save'ow? To bym sobie zmienil znak na Atronach(albo chociaz na Mag).
A jesli nie ma zadnych edytorow to moze mi ktos przyslac save? [email protected]

10.01.2003
20:58
[59]

Long [ Generaďż˝ ]

Trollf --> Dzięki :) Szczerze mówiąc, opisu nie nadsyłam, bo zupełnie nie umiem spisać krótkiej "autoreklamy" tak aby nie zdradzić o co chodzi w queście - ale pomyślę. Jakiś obrazek też się znajdzie, choć tu ten sam problem - jak nie zdradzić o co chodzi... Jedno i drugie podeślę mailem.

10.01.2003
21:05
[60]

@[email protected] [ ]

Long ---> Czy mozna pobawic sie Twoim modem nie bedac zawansowanym w glownym zadaniu?
to all --->skad mozna wytrzasnac tekst z intra? Tj. plik gdzie ta kobieta mowi "...na wschód do Morrowind..."?

10.01.2003
21:22
[61]

Long [ Generaďż˝ ]

Trollf --> Poczta wysłana.

@[email protected] --> Zaawansowanie w głównym wątku nie ma najmniejszego znaczenia. Konieczne jest natomiast przyłączenie się do Legionu Cesarskiego - a im wyżej jest się tam w hierarchii, tym lepiej. Zupełnie początkująca w grze postać może mieć pewne kłopoty, ale jeśli jest chytra... :)

10.01.2003
21:24
smile
[62]

Lotar20 [ Pretorianin ]

Skąd można Sciągnąć edytor do Morrowinda? Ciągle konwerter mi nadaje. Czy nie wystarczy przełączyć przed uruchomieniem gry w opcji "plik"?

10.01.2003
21:32
smile
[63]

Siriam [ Pretorianin ]

@[email protected] ---> Heh... 7 poziom ? ja mialem (dalej mam) postac na 43 lub wyzej poziomie i zaczolem grac od poczatku... tamta postac byla zla.. zle poprowadzona... wiec stwierdzielm ze zaczne od poczatku... jak chcesz to moge Ci przyslac save z tej postaci... many ona ma okolo 560 jak dobrze pamietam... jaka masz wersje ??? ang czy pol ? ja mam ang.


I powtarzam pytanko... jak wejsc do Dagothr Ur (jakos tak to bylo)??? Czeba cos zrobic ??? dochodze do wejscia ale jest zamkniete... i niewiem jak je otworzyc... Madra kobieta z Ulszaku mowi ze to szosta czy siodma proba... i ze mam pokonac Dragoth Ur... chyba ze cos przeoczylem... mam juz mieczyk, mlotek i rekawice.... prosze o jakies info na ten temat...

Pozdrawiam Siriam.

10.01.2003
22:05
[64]

@[email protected] [ ]

Long ---> "...Konieczne jest natomiast przyłączenie się do Legionu Cesarskiego..." leee szkoda. Bo ja w legionie nie jestesm :(. Ale zawsze moge sie przylaczyc :)
Siriam ---> 43 ho ho9ze tez chcialo Ci sie zaczynac od poczatku). Mi nie chodzi o level tylko o to jaki kawalek swiata zwiedzilem. A uwazam, ze natyle spory ze, niechce mi sie grac od poczatku :). Ale chyba bede musial zaczac bo jak napisalem z mojej postaci ni to Mag, ni to Woj :(. A save bym chrtnie przyjal tyle, ze mam wersje polska(ale przynajmniej wszystko rozumiem :D) :(.

10.01.2003
22:39
[65]

severok [ spamer ]

jak zaklnąć przedmiot przy pomocy kamienia dusz? mam kamyk warty 40k ale jakoś nie daje on żadnego efektu... czy wszystkie przedmioty się do tego nadają?

10.01.2003
23:05
[66]

xywex [ mlask mlask! ]

a powie mi ktoś gdzie jest ta ukryta biblioteka w vivec?

10.01.2003
23:06
[67]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

vivec jest duze
wiec przypuszczam ze gdzies jest ukryta...
pewnie w podziemiach...
ale nie jestem na 100% pewien...

10.01.2003
23:32
[68]

Trollf [ ]

szybko cos sklecilem i wrzucilem BEHEMOTA* na serwer - mozna go sciagnac z ponizszej stronki...

* dla nie bedacych w temacie: BEHEMOT to pierwszy polski modul autorstwa Long'a - z opisu w readme (ktorego czesc jest na stronie) prezentuje sie calkiem niezle :-]

11.01.2003
00:53
[69]

Ths [ Konsul ]

Skąd można ściągnąć tutoriale do TESCS???

11.01.2003
01:22
[70]

Ths [ Konsul ]

xywex--->biblioteka jest w pałacu sprawiedliwości a dokładniej jedno z wejść jest w biurze sprawiedliwości

11.01.2003
02:30
smile
[71]

Siriam [ Pretorianin ]

@[email protected] --> To pomysl ile ja zwiedzilem... teraz jest o tyle prosciej ze wiem co i gdzie... wiec nie musze tyle szukac... Powodzenia !

11.01.2003
03:15
[72]

Ekthelion [ Pretorianin ]

A ja mam takie pytanie. Rozwaliłem obywatela Dagoth'a, skończyłem główny quest, nazbierałem artefaktów i postawiłem chałupe. Czy jest jeszcze coś ciekawego do zobaczenia, czy można giere na półkę odstawić?

11.01.2003
10:25
[73]

Radaar [ Konsul ]

mam takie pytanko - Morrowind jest na 2 plytach, na pierwszej jest gra, a co jest na drugiej?
dzieki za pomoc z gory.

11.01.2003
10:32
[74]

bone_man [ Powered by ATI ]

o ile sie nie myle na drugiej jest edytor, ale do konca nie jestem pewien bo nigdy nie odpalalem drugiej plyty :(

11.01.2003
10:50
[75]

Pierre_nick [ Legionista ]

Owszem jest edytor.

Mam też pytanko: chce zaczarować broń, mam już naładowany kamien duszy (znalazłem) , ale w oknie zaklinania nie mam znanych efektów. Może ktoś wie co zrobić lub gdzie można o tym poczytać?

11.01.2003
10:59
[76]

Kmineq0000 [ Pretorianin ]

Pierre_nick -> kup sobie jakies zwoje magiczne, mozesz je nabyć w każdym mieście...jeśli jestes magiem to kupując zwoje uczysz sie ich...jesli jestes chlopcem z mieczykiem tak jak ja to scrolla na raz pochloniesz...

11.01.2003
13:37
smile
[77]

bone_man [ Powered by ATI ]

Mam pytanie, dla wielu Osob zapewne banalne, ale czym sie rozni ,,common diesease,, od ,,blight diesease,,?
Blight diesease zabiera punkty np. endurance (tak sie domyslam), a co robi common diesease?
Z gory thx za odpowiedz
Pozdrawiam

11.01.2003
13:55
smile
[78]

Moonset [ Centurion ]

Witam wszystkich. Mam niecodzienny problem, może ktoś z naszych forumowych omnibusów wie o co chodzi. Zacząłem grę od początku i wykonałem kilkanaście zadań dla gildii wojowników w Balmorze. Dostałem stopień stróża (5 czy 6 w kolejności, nie pamiętam), ale moja REPUTACJA NIE WZROSŁA nawet trochę, nadal mam ją na poziomie 1. Czy to błąd, czy normalne?
Większość zadań polegała na zamordowaniu kogoś, pomyślałem, że może dlatego zabójstwa nie przynoszą popularności. Pomóżcie proszę, bo jestem w kropce. Bez sensu jest grać, jeśli mam zostać herosem z popularnością 1 ;)))

11.01.2003
13:58
[79]

H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

Mam prośbę utknołem w mieście Ald'Ruhn, gdzie wykonuję zadanie dla gildii złodzieji. Mam teraz odnaleźć cztery rzutki potępienia. Podobno ma je łucznik Eindel w posiadłoście Llethri. tylko że niemogę znaleźć tej posiadłości. Gdzie ona jest na mapie miasta. Czy ja juz kompletnie oślepłem? Acha i przyłaczam sie do pytania o jakiś patch na dziennik, np. żeby wykreślał/zaznazał wpisy dotyczace wykonanych już zadań.

11.01.2003
14:03
[80]

xywex [ mlask mlask! ]

Kmineq0000 --> Jak to uczysz się scrolli?! Czyli że mam scroll otwierania zamkmów na 100 i moge się nauczyć takiego zaklęcia?? Jeżeli tak to jak???

11.01.2003
15:06
[81]

@[email protected] [ ]

Po namysle zaczalem grac od poczatku. Jestem w Balmorze. Postac:Breton Rycerz-Mag skille glowne Ciezki Pancerz, Dlugie Ostrze, Zniszczenie, Przemiana, Mistycyzm. Skille dodatkowe Alchemia, Bron Obuchowa, Akrobatyka, Atletyka, Zaklinanie. Znak zodiaku Atronach. Co uwazacie o mojej postaci(wlasciwie to postac Bodzia :))?
Jakie czary pozwalaja przyzywac potwory(najlepiej slabe)walczace czarami? Z tego co wiem jest to napewno Duch Przodka ale jego sie dostaje po wybraniu Przywolania do Minorow lub Majorow :( .

11.01.2003
15:09
smile
[82]

@[email protected] [ ]

Siriam ---> Fakt za drugim razem bedzie sie juz pamietec gdzie co jest.

to all ---> Gram sobie dzisiaj i zobaczylem scroll, ktorego koszt to... 8. Czy to nie dziwne? Zazwyczaj scrolle maja 100

11.01.2003
15:19
smile
[83]

Moonset [ Centurion ]

Long, Trollf --> UP < bardzo proszę, jeśli ktokolweik zna odpowiedź

11.01.2003
15:39
[84]

severok [ spamer ]

jak wybudować sobie posiadłość? kupiłem już akt własności i co dalej?

11.01.2003
15:57
[85]

@[email protected] [ ]

Moonset ---> Reputacja zalezy od tego co ribisz. Ja przylaczylem sie fo glidi magow, wojownikow i zlodziei. Dla pierwszej glidi wykonalem wszystkie zadania w Balmorze a dla 2 pozostalych tylko kilka(ze 2-3). I reputacja poskoczyla mi do 7 :).

11.01.2003
16:27
smile
[86]

@[email protected] [ ]

W nastepnym watku mozna by zaznaczyc w tytule, ze poszukujemy osob do stronki(bo sami chyba nie damy rady).

Co o tym myslicie?

11.01.2003
16:49
smile
[87]

Marek z Lechem [ Konsul ]

No, to ja mam pytanie:

jest taka robutka zlecana przez gildie wojowników w Balmorze polegająca na zdobyciu księgi szyfrów, księge szyfrów ma kobita z gildii złodziej (w oberży "Przy południowym murze", sorki nie pamiętam angielskiej nazwy) no i pytanko:
Jak mam od nie wydobyć tą księge szyfrów, Sama mi jej nie da, ukraść nie mogę, zabić też nie chcę bo mnie z gildii złodziei wykopią(chociaż chyba jednak to zrobie bo wolę robotę dla gildii wojowników niż złodiei)...

11.01.2003
16:56
[88]

xanat0s [ Wind of Change ]

Radaar --> edytor :). i nie pytaj mnie jak oni ten swiat na jednej plytce zmiescili... :D

11.01.2003
16:58
smile
[89]

xanat0s [ Wind of Change ]

czy ktos wie czy mozna gdzies indziej znalesc zacna brandy dla Habasi Slodkie Usta w gildii zlodzieji w Balmorze? bo rezydencje Hlaalo wczesniej obrabowalem i teraz nie moge tej brandy znalesc (pewnie ja ukradlem). bo nie moge wykonywac questow dla gildii zlodziejii i musze wykonywac dla innych :D POMOCY!

11.01.2003
17:16
smile
[90]

Marek z Lechem [ Konsul ]

Czy ja wspomniałem że mi się śpieszy?:PP

11.01.2003
18:22
smile
[91]

crimen [ Chor��y ]

marek z Lechem ---------> ja tam zabiłem tą kobietkę i zabrałem jej ksiege tylko później musiałem zapłacić 1000 szt. żeby mi to wybaczyli w gildii złodzieji ( ale na brak kasy nie narzekam więc mogłem sobie na to pozwolić :)

czy wie ktoś gzie dokładnie znajduje się ta magiczna kostka ( Atkngthand ) dla tego kolesia z głównego wątku gry ???

11.01.2003
18:48
[92]

DarkStar [ PowerUser ]

Maerk z Lechem --->
popraw jej stosunek do siebie na ok 80 a sama ci ja odda

crimen --->
jezeli chodzi ci o dwemer puzzle box to jest prawie na samym poczatku tych ruin

11.01.2003
19:33
smile
[93]

Lotar20 [ Pretorianin ]

Gdy przed chwilą załadowałem dodatek "indybank2", naturalnie wcześniej go konwertując, spieprzyła mi się polska czcionka :(, po usunięciu tego modu nic nie wruciło na miejsce. Czy wiecie co zrobić, żeby znów wróciła polska czcionka?

11.01.2003
20:15
[94]

@[email protected] [ ]

Lotar ---> sprobuj przeinstalowac gre. Moze pomoze

11.01.2003
20:18
[95]

Long [ Generaďż˝ ]

Ths --> Polska wersja jednego z tutoriali nadal jest w tłumaczeniu, ale najlepsze angielskie dostępne są na stronie www.rpgplanet.com/morrowind/ - jest tam hostowany projekt "Tamriel Rebiult", a na jego stronie w dziale Tutorials jest komplet bardzo dobrych poradników.

Trollf --> Dzięki! :)

11.01.2003
20:55
[96]

nuit [ Legionista ]

1) Może to dziecinne ale chciałbym siępochwalić że pokonałem Ancient Guardian bez problemu miecz na miecz :)

2) Pomóżcie mi z głównym wątkiem, nie mogę zsostać Horatorem Telvani bo nie chcą ze mną rozmawiać. A nie mog esięoczyścić bo jestem atakowany z wiadomego powodu (Nervarine). Co mam robiić?, też się wam to przytrafiło?

Serdecznie pozdrawiam wszystkich spod znaku wojownika :)

11.01.2003
21:10
[97]

Ths [ Konsul ]

Dzięki bardzo Long

11.01.2003
21:37
smile
[98]

crimen [ Chor��y ]

koleś któremu dałem Dwemerową Tajemniczą Kostkę dał mi klucz do Niższej części ARKNGTHAND tylko nie wiem gdzie znajduje się wejście do tego miejsca może ktoś wie ??

11.01.2003
21:48
smile
[99]

@[email protected] [ ]

Jakie czary pozwalaja przyzywac potwory(najlepiej slabe)walczace czarami? Z tego co wiem jest to napewno Duch Przodka ale jego sie dostaje po wybraniu Przywolania do Minorow lub Majorow :(

11.01.2003
21:56
[100]

nuit [ Legionista ]

CRIMEN JA TEŻ NIE MOGŁEM ZNALEŚĆ TYCH DRZWI :(

11.01.2003
22:14
smile
[101]

Lotar20 [ Pretorianin ]

crimen ---> Są to drzwi znajdujące się w sali, która dokładnie nie pamiętam jak się nazywa, ale jest tam wielki teleskop, wcześniej zerwany most nad lawą. W tej lokacji są te drzwi.
all---> zacząłem dziś grać wojem (wcześniej grałem magiem), i nie mogę sobie poradzić z przeszukiwaniem grobowców, w każdym są duchy, a ja nie mam magicznego miecza (tylko w tym się specjalizuję ;)), zakląłem jedną duszyczkę do kamienia, ale zaklinanie mam na 5 poziomie....słowo, chyba z 30 razy próbowałem zakląć moją katane, ale ni chu chu. W sklepach też nie mogę kupić, bo nie ma. Czy ktoś może mi coś poradzić? (magię zniszczenia też mam na 5 więc czary odpadają).

11.01.2003
22:28
[102]

nuit [ Legionista ]

lotar a może mi coś poradzisz, weekend zaraz mi minie ha ha :)

11.01.2003
23:19
[103]

@[email protected] [ ]

Lotar ---> Z tego co napisales wnioskuje, ze nie masz czy mzabijac zjaw i innych takich. Mam racje? Jesli tak to wystarczy miec jakikolwek srebrny miecz.

12.01.2003
01:15
[104]

Elmalier [ Legionista ]

problem..., Popielny Han wysyla mnie na misje po ktorej przejsciu powie mi 3 przepowiednie, no fajnie trzeba przyniesc spaczona tkanke (mam) tarcze ceinia (mam) i puchar rodu dagoth, no ale w ruinach do ktorych mnie wyslal bylem keidys wczesniej... niestety najwyrazniej zabralem ten puchar i gfdzies go zapodzialem, jak moge go odzyskac? Construction Set'em probowalem ale jak go poloze gdzies to zawsze przy wczytywaniu jest error... a niewiem jak naprzyklad Construction Setem dodac sobei cos do ekwipunku??? moze ktos mi pomoze ???????? plsss

12.01.2003
01:21
smile
[105]

Lotar20 [ Pretorianin ]

@[email protected] ---> dzięki, coś mi się o tych srebrnych broniach obiło o uszy, ale nic dokładnie nie wiedziałem;) Wiesz może czym jest uwarunkowane zaklinanie przedmiotów? Rangą danego przedmiotu? Może mocą kamienia? Mam zaklinanie na 5 i chciałbym trochę rozwinąć, ale nic mi nie wychodzi, a nie chcę trenować za kasę, tylko sam na własnym doświadczeniu ;) Wiesz od czego powinienem zacząć, żeby zaczęło mi wychodzić?

12.01.2003
01:44
[106]

xywex [ mlask mlask! ]

tu jest trochę o srebrnych broniach:

12.01.2003
01:57
smile
[107]

Lotar20 [ Pretorianin ]

xywex ---> dzięki, ale w Seyda Neen i w Pelagiad nie dostanę Silver Longsword, a ja chciałem odkrywać i zdobywać wszystko po kolei, w tym właśnie problem :(

12.01.2003
02:08
[108]

xywex [ mlask mlask! ]

Trollf --> Czy planujesz na swojej stronie dodać opis dalszych questów z gildii magów? bo było by to przydatne :) I jedna rada: Jak dajesz opisy np. broni to podawaj też polskie nazwy bo czasem ciężko jest się połapać :)
all --> Gdzie znaleść pozostałe elementy szklanej zbroi? bo na razie mam hełm, kirs, buty i nagolenniki a kp na poziomie 50 pkt to dobrze czy źle jak na postać na 16 poziomie?

12.01.2003
09:25
smile
[109]

Jarooo II [ Centurion ]

Morglers ----> polecam przeszukac lokacje illunibi - znajduja sie tam dwie rekawice ac chyba 300 i dodajace jedna 20 str i druga 20 zw.
przynajmniej sa to legalne przedmioty a nie z zadnych zcheatowanych modow. znajduja sie one w pomieszczeniu z czarodziejem za jednym z koryt :] z przedmiotami.
...

Przeszukałem tę lokację i niestety nie znalazłem żadnej z tych rękawic...
Poza tym na samym końcu tych lochów jest taka "czerwona" komnata z dzwonami szóstego domu, a obok (przed wejściem do niej) zwałowisko kamieni zza którego przebija światło i słychać szum wody w jaki sposób się tam dostać???
Czy tam się znajdują te rękawice>??

12.01.2003
09:46
[110]

@[email protected] [ ]

xywex ---> W Glidi Wojow w Ald;ruhn, w jakims zamknietym pomioeszczeniu jest czesc zbroji. W Ghost Gate jest reszta. KP 50 w lekkiej zbroi... hm... to chyba donrze. Ja mam 1 poziom i KP 20 cos chodze w ciezkiej zbroi.
Lotar ---> Musisz zaczac od zaklinania slabych przedmiotow, slabymi soul gemami stosujac jak najslabsze efekty. Np Absorbcja zrowia 2-3 pkt przez 2 s.

12.01.2003
10:17
[111]

Phantom_Lord [ Legionista ]

Cze
Mam pytanie wykonuje zadanie dla cesarskiego legionu i mam pokonać S.Sarethiego (czy jakoś tak) znajdującego
się w upiornej bramie (GhosteGate) w pojedynku na słowa ,bo obraził cesarski legion. Mam Księgę zagadek ,którą dostałem od byłego legionisty i podczas rozmowy z Sarethim zagaduje do niego o uprzejmość a on nie toczy ze mną pojedynku. Co trzeba tam zrobić ?
I jeszcze jedno ... Gdzie w tych krasnoludzkich ruinach Arkhangrat (na Molag Maar) jest tan centurion z którego mam zabrać złom - zadanie też dla legionu. Z góry dzienx

12.01.2003
11:06
[112]

xanat0s [ Wind of Change ]

ponawiam pytanie :):
"czy ktos wie czy mozna gdzies indziej znalesc zacna brandy dla Habasi Slodkie Usta w gildii zlodzieji w Balmorze? bo rezydencje Hlaalo wczesniej obrabowalem i teraz nie moge tej brandy znalesc (pewnie ja ukradlem). bo nie moge wykonywac questow dla gildii zlodziejii i musze wykonywac dla innych :D POMOCY!"

12.01.2003
11:07
[113]

Pierre_nick [ Legionista ]

Phantom_Lord --> Ostatnio również wykonywałem to zadanie z centurionem,(fort księżycowy). Same ruiny są bardzo blisko, musisz przejść po takim moście i użyć dzwignie aby otworzyć wejście. W środku spotkasz sporo tych robocików i wystarczy zabrać złom od jednego z nich.

12.01.2003
11:19
[114]

HoWaRaNg [ Konsul ]

ej a ja mam do was takie dwa pytanka jakaś tak drzema każe mi zorganizować spotkanie no to jade do vos ide wzdłóż brzegu na północ i kogokolwiek spotkam to mnie atakuje to gdzie jest ten z którym mam spotkanie zorganizować ??
i gdzie można spylić takie naprawde drogie rzeczy ?

12.01.2003
12:07
[115]

Elmalier [ Legionista ]

przepraszam ze ponawiam ale zalezy mi na odpowiedzi.. mzoe ktos sie zna jakos na tym construction secie...

problem..., Popielny Han wysyla mnie na misje po ktorej przejsciu powie mi 3 przepowiednie, no fajnie trzeba przyniesc spaczona tkanke (mam) tarcze ceinia (mam) i puchar rodu dagoth, no ale w ruinach do ktorych mnie wyslal bylem keidys wczesniej... niestety najwyrazniej zabralem ten puchar i gfdzies go zapodzialem, jak moge go odzyskac? Construction Set'em probowalem ale jak go poloze gdzies to zawsze przy wczytywaniu jest error... a niewiem jak naprzyklad Construction Setem dodac sobei cos do ekwipunku??? moze ktos mi pomoze ???????? plsss

12.01.2003
16:21
[116]

HoWaRaNg [ Konsul ]

ej no nie bądzcie tacy i nie wiecie dlaczego zaklęcie wykrycie kluczy nie działa rzucam klucz 2 metry od ciebie rzucam zaklęcie i klucz nic nie świeci ani żadnych innych efektów

12.01.2003
16:59
[117]

Ekthelion [ Pretorianin ]

Ten problem napewno był poruszany, ale nie chce mi się grzebać przez 70 części. Mianowicie zabiłem kolesia, a nie powinienem. Co zrobić, żeby go przywrócić do życia?

12.01.2003
18:25
[118]

esaax [ Pretorianin ]

WiTaM
Jestem w tej jasini w Khartag Point i.........nic! no wlasnie nic tam nie znalazlem. Ta salka z dzwonami i statuetka -- cos sie tam robi ????? I jedno miejsce jest kamieniami zawalone (za kamieniami swiatlo odbite od wody widac -- czy da sie tam dostac, jak tak to jak. Prosze odpowiedzcie czy cos w tej jaskini jest bo nie chce sie tam krecic bezsensu.
Pozdrowienia esaax :))

12.01.2003
19:41
[119]

malas [ Legionista ]

Czesc. Mam proble z glownym questem. Musze znalezc luk w cmentarnych swiatyniach urshilaku, ale sie okazalo ze wczesniej juz go wzialem. Szukalem u sprzedawcow ale go nie bylo, czyli wychodzi na to ze go gdzies wyrzucilem. Jak mozna przywracac przedmioty??? Jaka komende zastosowac??? Bede wdzieczny za szczegolowa odpowiedz. Nie piszcie ze gdzies to juz bylo opisane bo nie mam czasu na przegladanie 50 paru watkow. Narka.

12.01.2003
19:48
[120]

xywex [ mlask mlask! ]

a ja poraz kolejny powtórze swoje apele o podanie DOKŁADNEJ lokalizacji ukrytej biblioteki?? Bo potrzebna mi księga jest chyba tylko tam... (Notatki jakiegoś kolesia, wyleczonego z wampiryzmu)

12.01.2003
19:53
smile
[121]

emjey23 [ Pretorianin ]

Szybkie pytanko.W MW gram od paru dni na Xboxie,ale skoro obie wersje(X,PC) są takie same to mam pytanko....tuż za Calderal spotkałem golasa mówiącego że mu wiedzma ukradła ciuchy i broń,jeśli się zgodze mu pomóc,dołącza się do mnie.Teraz pytanko,ponieważ pewnie 99% z was się spotkało z tym questem...gdzie jest ta czarownica???szukałem jej pół godziny ale za nic nie moge jej znleźć......HELP

12.01.2003
20:12
[122]

Ths [ Konsul ]

xywex--->nie wiem czy czytasz moje odpowiedzi ale już wspominałem(2 razy) ,że biblioteka jest w pałacu sprawiedliwości

12.01.2003
20:13
[123]

Ths [ Konsul ]

a dokładniej w biurze sprawiedliwości ,klapa w podłodze w samym rogu pokoju

12.01.2003
21:02
smile
[124]

ntroot [ Chor��y ]

Yo. Zapisałem się do swiątyni i mam odwiedzić 7 kaplic. Problem mam z kaplicą odwagi w Vivek gdzie mam złożyć miksturę mocy. W przewodniku pielgrzyma piszą że można ją kupić na terenie wielkiej katedry ale nie wiem co kupić (kupiłem wszystkie płyny dające premię do many, kondycji i zdrowia innych nie ma, ale nadal nic) Jeżeli ktoś przeszedł tego questa to proszę o pomoc.

12.01.2003
21:05
[125]

xywex [ mlask mlask! ]

Ths --> O właśnie! o to mi chodziło: gdzie jest DOKŁADNIE :) bo że w pałacu sprawiedliwości to wiedziałem :)

12.01.2003
21:51
[126]

ntroot [ Chor��y ]

Pomocna strona :
https://members.lycos.co.uk/sifuaj/
Niezły faq:
https://www.rpgplanet.com/morrowind/help/MorrowindWalkthroughFAQv1[1].7.txt.zip

12.01.2003
22:03
[127]

Ths [ Konsul ]

ntroot-->kup jeszcze miksturę siły:)

12.01.2003
22:24
[128]

Trollf [ ]

exclusive for ya! the first (and probably last from me :-P) static poster (or wallpaper - who knows?) of first (i hope, not the last one...) polish module (known as Behemot) created by Long for the elder scrolls iii: morrowind game... err, i'm twisted... hyr hyr :-]


ps
dzis mialem okazje zaponac sie z lokacjami w tym module - juz myslalem, ze nic mnie nie zaskoczy w tej grze... jak zobaczylem to co znajduje sie TAM, to z moich ust nie poplynely ochy! oraz achy! lecz wymsknelo sie jedno tresciwe slowo w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu "o qrwa!" :-]
Long nie zrobil jakiegos banalnego modulu, jakich wiele mozna spotkac w sieci, lecz stworzyl cos zdumiewajacgo i cos co moze w pamieci pozostac na dluzszy czas... widoku TEGO lezacego TAM latwo sie nie zapomina.... hyr hyr :-]

Wspaniale dzielo Long!

ps2
oczywiscie modul Behemot mozecie pobrac z ponizszej stronki...

12.01.2003
22:26
[129]

Trollf [ ]

ouch, i forgot bout the Behemot's poster!! shame me...

12.01.2003
23:22
[130]

Karlak [ Centurion ]

Help miiiiiiii
Mam sie wyleczyc ze spaczenia u D. Fyr'a ale ten nie chce ze mna gadac bo zabilem jednego z "pacjentow"... A ja przez cala gree jade na quicksave i autosave... i nie mam zadnego save przed zabiciem.. :(
Mozna sie jakos innaczej ze spaczenia wyleczyc ???
Mam juz postac na 42 poziomu... duzoo gralem i nie chce od nowa !! :)

12.01.2003
23:34
smile
[131]

Kyahn [ Kibic ]

Mam pytanie.
O co dokładnie chodzi w zadaniu od Azura Shrine ???
Domyślam się,że na tej wyspie mają być Dremory (pewnie więc będą tam jakieś ruiny).
Ale czego dokładnie mam szukać, chodzi mi o ten dowód potwierdzający ingerencję
jakiegoś bóstwa.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdr.

13.01.2003
00:06
[132]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

malas ---> hmmm, nie bardzo mi się spieszy do napisania tego, bo mi to pachnie czitem, ale... no cóż, dobra:
tylda (włącza konsolę) i:
player->additem bonebiter_bow_unique 1

13.01.2003
00:09
[133]

DarkStar [ PowerUser ]

Kyahn --->
Kolo chatki mniszki Azury bedzie Golden Saint. Zabijasz ja i zabiersz z jej ciala amulet, ktory jest dowodem.

13.01.2003
01:20
smile
[134]

Moonset [ Centurion ]

--> to all znających Świątynię ;))
Mam problem.Wykonuję pierwsze zadanie dla Świątyni - pielgrzymkę po Siedem Łask. Trzeba m.in. odwiedzić kapliczkę Wstrzymania Księżyca w Vivec i złożyć w niej "napar zwiększający moc" żeby otrzymać łaskę. O jaką miksturę chodzi? Wypróbowałem już zwiększającą manę i inteligencję, ale nie przyjęło.

13.01.2003
08:48
[135]

ntroot [ Chor��y ]

Aby przejść Swiątynie Spadającego Księżyca trzeba mieć napój do lewitacji (nie wiem jak można było go przetłumaczyć jako napój zwiększający moc, chyba że tak zwiększa moc że cię unosi w powietrze ;> )

13.01.2003
09:00
[136]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Pozwoliłem sobie na założenie watku gdyz tak mi sie długo ładował ze szok !
Tak tez pomyslałem o wszystkich "modemowcach" i zapraszam na oastepna czesc:

13.01.2003
09:02
[137]

ntroot [ Chor��y ]

oczywiscie chodziło o swiatynie wstrzymanego ksiezyca :)

13.01.2003
10:13
smile
[138]

Moonset [ Centurion ]

ntroot--> Dzięki serdeczne:))

14.01.2003
16:26
[139]

xywex [ mlask mlask! ]

up

16.01.2003
18:17
[140]

Elmalier [ Legionista ]

mam pytanko, od popielnych dostaje questa abym znalazl jakas grote wcielonych czy jakos tak, gzie to jest? bo ze na poludnie od zergcostam to wiem.. ale nigdzei tam niema tej IGŁY.. a tak ma sie zwac to gdzie mushe dotrzec.. help... moze ktos na mapce by zaznaczyu? ...thx

18.01.2003
16:21
smile
[141]

Phantom_Warrior [ Legionista ]

Witam! Nie wiem czy odpowiedz juz padla ale fajny daedryczny dlugi miecz znalazlem w lochac niedaleko Sadrith Mora. Tam tez chyba znaalzlem Daedric Tower Shield, a greaves (nie wiem jak ot po polsku) ukradlem z polki na plantacji Odrena. ;) Moze sie komus przydadza te wskazowki:)...Znalzlem tez 1 pare rekawiczek z armaor 156 (sic!!) jedna dodaje 20 do sily a druga 20 do agility - dla woja rzecz konieczna...chyba gdzies w zatopionych lochac( uwaga - bardzo sprytnie ukryte za skrzynia....) Molag Mar albo Tel Branora....
I pytanie:

Zeby pociagnac quest to trzeba wykonywac misje dla Blades?

Co oznacza ( i daje) czar: feather, dispel magic(rozproszenie magii niby ale nie dziala) oraz burden?

Gdzie jest daedryczna curiass (pancerz na klate)??

Pozdrawiam!

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.