KORIANNNNN [ Chor��y ]
GTA IV -ustawienia graficzne
witam,mam pytanie,w gta iv jak ustawiam grafike to tam sa nastepujace opcje:
-Shadow Density
-View Distance
-Detail distance
itp....
moglby ktos powiedziec co one znaczaja bo ja zielonego pojecia nie mam,z gory dzieki
polak111 [ Legend ]
Słownik w łapę i tłumacz!
Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]
Nie jesteś aby za młody żeby grać w GTA IV? Bo takich słów to w gimnazjum już uczą.
KORIANNNNN [ Chor��y ]
taa,tylko w tych slownikach to glupoty pisza,wiec sie was pytam
a chyba nie muszęęęę pisać ĄĄĄ i ŻŻ
Damian1539 [ Legend ]
1.Cienie
2.Zasięg widzenia
3.Detale widzenia (lampy, kosze, odbicia)
Ja się wcale angielskiego nie uczyłem a i tak coś tam kojarzę ;)
Connor_ [ Are you still there? ]
Shadow Density
Cienie(dosłownie gęstość cieni) czyli jakość cieni
-View Distance
Widoczność, obszar widoczny
-Detail distance
Odległość detali, czyli odlagłość z jakiej widac detale...
Serio słaby z anglika jesteś, albo się wogóle nie uczyłes. Zakładam jednak wiek gimnazjalny więc nie powinienes jednak w to grac...Słownictwo raczej podstawowe...
Ambitny Łoś [ Wielki Przedwieczny ]
Ja jestem na świeżo, bo parę dni temu znowu zacząłem grać w GTA IV, to wiem co to realnie znaczy :)
Shadow Density - tu chyba chodzi głównie o ilość dynamicznych cieni w scenie. 0 to zero, 1 to światła samochodu, a więcej to więcej. Ja gram na 1, bo mam słaby sprzęt.
View Distance - odległość z jakiej będą rysowane obiekty. Im większa wartość tym dalsze obiekty widać już wcześniej. Dosyć mocno wpływa na płynność gry, Shadow Density raczej też.
Detail Distance - Podobne do tego co wyżej, tylko że chodzi o większe szczegóły. Można ustawić sobie niższy VD, a DD lekko podbić wtedy gra jeszcze w miarę wygląda, ale się nie przycina.
A tak w ogóle to włącz grę i baw się suwakami, to na bieżąco będziesz widział co się zmienia.
KORIANNNNN [ Chor��y ]
czyli jak mam detail distance 100 to dobrze,albo shadow density na maxa,lub vehicle density,bo chcialbym ustawic tak,zeby gra ładnie wyglądała
Ambitny Łoś [ Wielki Przedwieczny ]
No jeśli ci przy tym płynnie chodzi to czemu nie. Ale suwak Shadow Density bym dał mniejszy jak masz problemy. View Distance wysoki się przydaje, bo na niższych wartościach widać rozmyte tekstury budynków i innych oddalonych obiektów.
Żeby gra ładnie wyglądała to można stosować różne mody. Sam używam teraz Environment Mod, który dodaje taką piękną kolorystykę :) Ale skoro masz problem z rozszyfrowaniem opcji, to co dopiero bawić się w przerabianie gry.