GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pamięc i zgubiona karta gwarancyjna oraz faktura

17.03.2010
19:56
[1]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Pamięc i zgubiona karta gwarancyjna oraz faktura

Witam, odsyłam pamięc na gwarancję jednak gdzieś mi się zgubiła faktura i karta gwarancyjna (jeżeli takowa była, nie pamiętam) Może znajdę, ale czy nie da się tego jakoś 2 raz utworzyć? Kupowałem w Agito i to zamówienie jest w historii zamówień.

17.03.2010
20:02
[2]

BlackBolt [ Senator ]

Ok. To robimy powtórkę z rozrywki. Zadzwoń i zapytaj...

17.03.2010
20:04
[3]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

O tej godzinie? Weź pomyśl zanim napiszesz.

17.03.2010
20:05
smile
[4]

zarith [ ]

a ty chcesz o tej godzinie wysłać? myslisz że listonosze pracują 24/7?

17.03.2010
20:06
[5]

BlackBolt [ Senator ]

Nie. Jutro. Przecież i tak dziś nic nie zrobisz więc co to za problem?

17.03.2010
20:14
[6]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Taki, że chcę wiedzieć już dziś bo jutro muszę wcześnie zamówić kuriera.

Odp na pytanie a nie gadajcie głupot.

17.03.2010
20:17
[7]

BlackBolt [ Senator ]

I tak musisz zadzwonić, żeby dostać numer RMA, więc pytanie teraz jest bez sensu.

17.03.2010
20:17
[8]

zarith [ ]

o boże, no to wczesniej zadzwon do sklepu. jakiej odpowiedzi na pytanie oczekujesz? to że teoretycznie jest to możliwe, to oczywiste, a to czy tej konkretnej firmie będzie się chciało, to się dowiesz jutro po telefonie.

17.03.2010
20:24
[9]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Mam numer RMA.

Odpowiedzi oczekuję takiej czy komuś ta firma coś takiego umożliwiła.

17.03.2010
20:46
[10]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

up potrzbuję tej informacji szy bko

17.03.2010
20:57
[11]

YogiYogi [ Generaďż˝ ]

Jesli wystawili fakture - maja u siebie kopie. Po Twoich danych dojda do niej.
Jesli powiedza ze sorki ale karty gwarancyjnej nie ma to i naprawy nie bedzie - to odeslij im z tytulu niezgodnosci towaru z umowa - do tego nie trzeba papierka "gwarancja".

17.03.2010
21:02
[12]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

A wtedy wygląda jakoś inaczej? Ja muszę wtedy bulić za przesyłkę? Bo koleś już mi podał pełną instrukcję czym wysłać itp.

17.03.2010
21:24
[13]

Smoleń [ Sumatran Rat-Monkey ]

YogiYogi ---> Żeby zgłosić niezgodność towaru z umową sprzęt (pamięć) nie może być kupiona na firmę. Brnąc dalej, można zgłosić z tytułu rękojmi, ale do tego potrzeba dokumentu zakupu. Twoje propozycje nie zdadzą egzaminu.

17.03.2010
21:58
[14]

YogiYogi [ Generaďż˝ ]

Smoleń -> jasne, ale nie zaznaczyl czy to na firme czy osobe fizyczna.
Co do dokumentu zakupu - nawet po zagubieniu paragonu mozna udowodnic ze transakcja miala miejsce - wystarczy ze jako klient zrobil przelew/zaplacil karta i poda termin transakcji.

17.03.2010
22:59
smile
[15]

Smoleń [ Sumatran Rat-Monkey ]

YogiYogi ---> Dowodem przy roszczeniach (niezgodność, rękojmia) jest dowód zakupu (paragon, faktura). Jeżeli go nie masz, bo np. zgubiłeś, to nie masz podstaw składania reklamacji. Nie pomoże Ci żadna ewentualna "historia" zakupu. Podstawą jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury i tego niestety, ale nie przeskoczysz mając np. wydruk z terminala karty płatniczej.



YogiYogi ---> a to Ci nowina, masz rację :-O Zwracam honor.

17.03.2010
23:48
smile
[16]

YogiYogi [ Generaďż˝ ]

Smoleń -> No i tu sie odrobinke mijasz z prawda...

Pozwol ze wytlumacze Ci dokladniej jak to dziala.

Kupujesz cos np. w MM (bo tam np. to sprawdzalem).
Po jakims czasie musisz oddac na gwarancji/z TNTZU - nie wazne - ale okazuje sie ze nie masz paragonu.
Masz za to kwitek z terminala z data, numerem transakcji - a jak nie masz to masz to na zestawieniu transakcji z karty. Z tym idziesz do sprzedawcy i mowisz ze dnia tego a tego, mniej wiecej o tej a o tej godzinie zaplaciles za towar ktory wlasnie sie zepsul. I oni juz sie musza dokopac do szczegolow...


18.03.2010
00:03
[17]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

To jest na osobę fyzyczną. Mam ten przelew w historii przelewów na koncie oraz całą transakcję na agito.pl

18.03.2010
00:11
smile
[18]

YogiYogi [ Generaďż˝ ]

Garret Rendellson ->

A czytales to ?

Nie wyglada na to ze zadaja dowodu zakupu ale wypelnienia RMA a reszte maja w systemie.
Moze zanim wytoczysz dziala to przeczytaj i sprobuj zrobic jak opisuja :)

18.03.2010
00:16
[19]

mos_def [ Senator ]

Jesli to pamiec Kingstona to mozesz odeslac do centrum serwisowego kingstona w Wawie, nie potrzeba zadnych papierow na produkty ktore Kingston obejmuje life time warranty, poprostu przez net rejestrujesz swoje zgloszenie i wysylasz.

18.03.2010
08:13
[20]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Yogi-->

Oto kawałek maila od nich:

"Proszę pamiętać o dołączeniu opisu usterki i kserokopii faktury i orginału karty gwarancyjnej jeżeli producent ją dokłada".

Więc sam już nie wiem.

mos_def-->Niestety to OCZ

18.03.2010
19:10
[21]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

up Niestety nie zadzwoniłem bo nie miałem okzji :/

18.03.2010
21:01
[22]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

up

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.