GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czas trwania naprawy karty graficznej

15.03.2010
15:29
[1]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Czas trwania naprawy karty graficznej

Witam, czy to mozliwe, że radeona 4890 vapor x serwis naprawiać/wymieniać będzie aż miesiąc? Tak powiedział mi gość ze sklepu.

15.03.2010
15:31
[2]

wysiak [ Legend ]

No skoro tak powiedzial to najwyrazniej jest to mozliwe.

15.03.2010
15:33
[3]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Właśnie nie. Nieważne co on powiedział, możliwe, że tak tylko sobie powiedział by się odwalić.

Pytam się Was, którzy macie doświaczenie.

Zresztą:

"Reklamacje załatwiane są w przeciągu 14 dni roboczych od ustalenia ich zasadności i w zależności od trybu reklamacji (gwarancja lub rękojmia) towar może być naprawiony lub wymieniony na nowy tego samego rodzaju lub inny ale nie gorszy od towaru reklamowanego. Termin realizacji reklamacji może przekroczyć 14 dni, jeżeli będzie to konieczne ze względu na sprowadzenie części od producenta, lub konieczności wysłania produktu do serwisu producenta albo sprowadzenia nowego produktu."

No ale 30 dni?

15.03.2010
15:35
[4]

maviozo [ man with a movie camera ]

Tydzień - wysyłka karty ze sklepu do serwisu
2 Tygodnie - naprawa (zazwyczaj na karcie gwarancyjnej piszą, ile dają czasu sobie na naprawę)
kolejny tydzień - wysyłka karty z serwisu do sklepu

15.03.2010
15:39
[5]

Shaybeck - evil creature [ Beware of The Evil ]

tak jak maviozo - ALE:

maja 2 tygodnie, po 2 tygodniach muszą się ustosunkować co dalej, czasami (rzadko, ale zdarza się) mogą przedłużyć sprawę i nic im nie zrobisz

więc jak powiedział miesiąc, to dużo nie skłamał
lepiej przygotuj się na miesiąc, nie rób sobie nadziei bo będziesz płakał

15.03.2010
15:39
[6]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

No co za hamstwo tydzień kartę wysyłać?

Ja słyszałem, od gościa z innego sklepu że ta karta jest "nienaprawialna" i trzeba ją wymienić.

A nie da się załatwić od nich czegoś zastępczego?

15.03.2010
16:00
[7]

BlackBolt [ Senator ]

No to wymienią. W czym problem? Poza tym 14 dni roboczych to nie dwa tygodnie. To jest po 5 dni w tygodniu, o ile nie wypadnie w międzyczasie jakieś święto. A ten tydzień na wysyłkę jest bardzo możliwe. Może firma, która wypuściła kartę ma najbliższą filię w Hiszpanii? Albo na Tajwanie? A wiadomo, ilu pośredników po drodze będzie? Sklep wyśle do hurtowni, hurtownia do dystrybutora na dany region, dystrybutor do producenta, a producent do odpowiedniego serwisu.

15.03.2010
16:04
smile
[8]

wysiak [ Legend ]

"A nie da się załatwić od nich czegoś zastępczego?"
Od NICH? To ONI ci ta karte naprawiaja? W takim razie zapomnij, u NICH nigdy nic nie uzyskasz. Co innego gdyby to bylo u tych drugich..

PS. 'hamstwo'? To cos zwiazanego z szynką po angielsku?

15.03.2010
16:08
[9]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Ale czy nie da się załatwić niczego zastępczego?

15.03.2010
16:09
[10]

mikmac [ Senator ]

dlatego sprzet nalezy kupowac w renowanych serwisach - dell, ntt, hp nawet komputronik (jako caly komputer) - w gwarancja door-door i naprawa w 24h. Wtedy jak cos sie spsuje to przyjezdzaja, wymieniaja uszkodzony element i po sprawie.
Gwarancja to jest ustawowe 14 dni (robocze, czyli praktycznie 3 tyg.), przedluzalne do 21 dni robocze (miesiac) jezeli trzeba wysylac za granice - a zazwyczaj trzeba.

15.03.2010
16:15
[11]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Tylko wtedy zapłącił bym 200 zł więcej.

Ale odp czy nie da się uzyskać czegoś zastępczego.

15.03.2010
16:22
[12]

BlackBolt [ Senator ]

Ale odp czy nie da się uzyskać czegoś zastępczego.
A skąd mamy wiedzieć? Zadzwoń do tej niezidentyfikowanej firmy i się zapytaj.

Tylko wtedy zapłącił bym 200 zł więcej.
I nie musiał byś czekać miesiąc na sprzęt. Jak by się nic nie zepsuło to szkoda kasy. Ale jak się już zepsuło to nagle się okazuje, że było warto.

15.03.2010
16:24
[13]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

"A skąd mamy wiedzieć? Zadzwoń do tej niezidentyfikowanej firmy i się zapytaj. " - Pytam się czy wogóle to jest możliwe

"I nie musiał byś czekać miesiąc na sprzęt. Jak by się nic nie zepsuło to szkoda kasy. Ale jak się już zepsuło to nagle się okazuje, że było warto." - Owszem no ale nic nie poradzę.

15.03.2010
16:27
smile
[14]

wysiak [ Legend ]

Tak, teoretycznie to mozliwe. Ale czy w tej akurat firmie to mozliwe, to nie wiemy, i nie zgadniemy, skoro tak sie wzbraniasz nawet podania nazwy. I nic sie wiecej tu nie dowiesz, jedyne wyjscie to zadzwonic do nich i zapytac.

Jezu, jeszcze gorzej, niz z tym kurierem..

15.03.2010
17:08
[15]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

wysiak skoro tak narzekasz na moje wątki, dlaczego ciągle się do nich dopisujesz? I do tego jako 1. jak nie masz co robić to idź sprawdź czy cie w 2 pokoju nie ma a nie wpisuj się do moich tematów.

A co do firmy do jest to firma bachcomp

15.03.2010
17:12
smile
[16]

Penetrator [ Generaďż˝ ]

Ja spaliłem dwie Gf7600gt. Na pierwsza czekałem jakies dwa tygodnie , natomiast drugim razem jak ja spaliłem czekałem ok miesiaca , a ze teraz raczej sie nie kupi sie nowej 7600gt to dali mi 9500gt (wydaje mi sie ze jest gorsza od poprzedniej) ale i tak bede ja wymieniał na 8800gts.

15.03.2010
17:13
smile
[17]

wysiak [ Legend ]

O, Bachcomp. Prosze bardzo.



Telefon w lapke, i stukasz numerek:
(056) 6605332

Ewentualnie maja nawet numer Gadu Gadu, co wolisz. Mozesz tez napisac maila.

Tak wiec odzywasz sie do nich, i zadajesz swoje pytanie, czyli "dzien dobry, czy jest mozliwosc otrzymania produktu zastepczego na czas naprawy gwarancyjnej w waszym sklepie, dziekuje". Zajmuje to jakies 2 minuty, po czym masz ostateczna odpowiedz, a nie internetowe zgadywanki.

Zeby jeden z najbardziej niezaradnych ludkow na forum mial w sygnaturce "Wszystko da się załatwić"...


"A nie przyszło ci na myśl, że już dzwoniłem? Widocznie zapomniałem się zapytać, a tera już nie pracują. A na gg cały czas zaraz wracam."
Pytasz o to tutaj od ponad godziny, trzeba bylo zadzwonic o 16, a nie czekac do teraz. Teraz to mozesz sobie zaczekac do jutra rana.

"Poza tym twoje zaczepi nie robią na mnie wrażenia."
Jakie zaczepki?? Wlasnie ci dokladnie napisalem w jaki sposob mozesz sie dokladnie dowiedziec tego, co chcesz wiedziec, i to z duzo wieksza pewnoscia, niz dowiesz sie tutaj. Co ci przyjdzie z tego, ze tutaj ktos ci napisze, ze owszem powinienes dostac karte zastepcza, jesli w sklepie ci i tak powiedza co zechca? Skoro umowa gwarancyjna, ktora to TY posiadasz, nie reguluje tego, to dowiedziesz sie najprosciej mozesz u nich, nigdzie indziej.

15.03.2010
17:17
[18]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

A nie przyszło ci na myśl, że już dzwoniłem? Widocznie zapomniałem się zapytać, a tera już nie pracują. A na gg cały czas zaraz wracam.

Poza tym twoje zaczepi nie robią na mnie wrażenia.

15.03.2010
17:17
[19]

Drace66676 [ D.R.A.C.E ]

Ja czekałem ponad dwa miesiące mimo, że czas trwania to 14 dni. I tego powinni sie trzymać. Jeśli jednak czas trwania się wydłuża to masz prawo walczyć o inną nowszą kartę. W moim przypadku bardzo się to opłacało... byłem naprawdę wkurzony już tym czekaniem i ciągłym dopytywaniem się, jednak po ponad dwóch miesiącach dali mi GTX 285 2 GB w zamian za moją starą leciwą 9800GX2. Choć wcześniej chcieli mi wcisnąć GTX 260 na co się nie zgodziłem i zaraz na drugi dzień okazało się, że mam już zamontowaną w komputerze GTX 285. Na serwisie gość sie tłumaczył, że jednak firma przysłała kolejną w co jakoś nie chciało mi się wierzyć, bo czekałem ponad dwa miesiące a tu nagle w ciągu jednego dnia GTX 260 wymienili na GTX 285. Przypuszczam więc, żę gość z serwisu chciał sobie przywłaszczyć lepszą kartę a mi wcisnąć badziew ale mu sie nie udało. I w ten oto sposób po dwóch latach mam zupełnie nową kartę za darmo i ponowną gwarancję. A jestem z niej naprawdę zadowolony.Więc walcz jeśli masz taką możliwość. Pozdro.

Edit... nie, nie w tym sklepie, ale sklep nie ma tu nic do powiedzenia, bo wszystko zależy od firmy z której sklep ma karty. Więc jeśli pracownicy są w porządku i potrafia załatwiać takie sprawy to dużo też od nich zależy czy firma przyśle coś lepszego. Po prostu pogadaj z pracownikiem sklepu cvzy da się coś załątwić i może akurat. W moim przypadku było troszkę łatwiej ponieważ karty 9800 GX2 już nie są produkowanie, jednak na serwisie miałem znajomego, który mi to załatwiał i wywalczył taką właśnie kartę. Za darmo mi ją zamontował sprawdził całego kompa i good.

15.03.2010
17:18
[20]

Garret Rendellson [ Krwawy Hegemon ]

Drace--> Ale właśnie w tym sklepie?

15.03.2010
17:20
[21]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Miesiąc to MINIMUM :D Możesz czekać nawet 2-3 miesiące. Wszystko zależy od szybkiej wysyłki ze sklepu oraz szybkiej realizacji oraz naprawiania przez producenta.

15.03.2010
17:22
smile
[22]

ProTyp [ For the Horde! ]

Mnie się popsuła grafa 1 dnia wakacji ^^.

Chyba 3 tygodnia trwała naprawa.

15.03.2010
17:28
[23]

milanista [ Brother Of Metal ]

Ten sklep ma nienajlepsza opinie...3 wynik w google:



W ich regulaminie nic nie ma o sprzecie zastepczym, wiec na wiele bym nie liczył, zresztą ten ich regulamin jest tak skonstruowany że kartę mogą dośc długo trzymać.

Gwarancja i Reklamacja:

Na wszystkie zakupione towary w zakupione w sklepie Bachcomp udzielana jest gwarancja producenta.

Okresy gwarancji są różne w zależności od rodzaju i producenta towaru. Karta gwarancyjna zawierająca warunki gwarancji i jej realizację zostanie dostarczona w przesyłce zawierającej towar. W przypadku reklamacji karta gwarancyjna musi zostać dołączona do reklamowanego towaru.

Reklamacje załatwiane są w przeciągu 14 dni roboczych od ustalenia ich zasadności i w zależności od trybu reklamacji (gwarancja lub rękojmia) towar może być naprawiony lub wymieniony na nowy tego samego rodzaju lub inny ale nie gorszy od towaru reklamowanego. Termin realizacji reklamacji może przekroczyć 14 dni, jeżeli będzie to konieczne ze względu na sprowadzenie części od producenta, lub konieczności wysłania produktu do serwisu producenta albo sprowadzenia nowego produktu.

Osoba reklamująca towar, zakupiony w sklepie Bachcomp, dostarcza go do punktu serwisowego Bachcomp swój koszt. Wyjatkiem są towary obięte gwarancją typu "door to door". Po realizacji zlecenia reklamacyjnego towar jest dostarczany do klienta na koszt firmy Bachcomp.

Sklep komputerowy Bachcomp zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami transportu oraz serwisu w przypadku gdy reklamacja jest nieuzasadniona tzn. towar jest sprawny lub został uszkodzony fizycznie przez klienta.


Kilka lat temu w Esc.pl kupiłem karte graficzna 6600GT, przyszla uszkodzona, musialem wyslac ja na swoj koszt do sklepu ale nowa przyszla po 4 dniach. Po prawie dwoch latach w tej samej karcie padło chłodzenie, wyslalem na gwaracje i wróciła po jakiś 3 tygodniach z wymienionym wentylatorem. Tak wiec nastaw sie na co najmniej kilka tygodni czekania.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.