GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Assassin's Creed 2 i brak DX10?

07.03.2010
18:43
[1]

raziel88ck [ Legend ]

Assassin's Creed 2 i brak DX10?

Czytajac na forum natknalem sie na informacje, w ktorej napisano, ze druga czesc jest pozbawiona wsparcia dla DirectX 10. Czy to prawda?

07.03.2010
19:37
[2]

kong123 [ Legend ]




Tak to prawda Assassin's Creed 2 nie ma wsparcia DX10.

07.03.2010
19:38
[3]

Dennoss [ Child of the Prophecy ]

[2] Jest to link z gram .pl

07.03.2010
19:44
[4]

kong123 [ Legend ]

A no tak - w każdym bądź razie nie obsługuje DX10. Zapomniałem że GOL blokuje niektóre strony.

07.03.2010
21:09
[5]

Dennoss [ Child of the Prophecy ]

Assassin’s Creed II nie będzie obsługiwał DirectXa 11 i DirectXa 10 – główny programista gry tłumaczy dlaczego i podaje kilka istotnych szczegółów nt. edycji pecetowej.

David Champagne, główny programista gry Assassin’s Creed II udzielił wywiadu serwisowi PC Games Hardware. Rozmowa dotyczyła wyłącznie warstwy wizualnej pecetowego wydania przygód Ezio Auditore da Firenze.

Assassin's Creed II

Przede wszystkim David Champagne poinformował, że Assassin’s Creed II na PC jest konwersją z konsoli Xbox 360 i korzysta z tego samego silnika renderowania, co wersja na platformę Microsoftu, dlatego też w grze zaimplementowano jedynie obsługę DirectX 9. Gdyby zdecydowano się na nowsze wersje bibliotek DirectX, premiera Assassin’s Creed II odbyła się znaczniej później. Poza tym twórcy bronią się statystykami – 40 procent graczy nadal korzysta z systemu operacyjnego Windows XP, który wspiera jedynie DirectX 9. Nową galerię, przedstawiającą Assassin’s Creed II na PC w DX 9 znajdziecie tutaj.

Kilka miesięcy, które dzieli debiut konsolowego i pecetowego Assassin’s Creed II, programiści UbiSoftu poświęcili na maksymalne dopracowanie edycji PC. Celem twórców było przygotowanie konwersji, która będzie działała na wszystkich możliwych konfiguracjach. Dużo czasu spędzono nad poprawą wydajności wersji PC obsługującej wielordzeniowe procesory. Edycja na komputery osobiste wspiera także wyższe rozdzielczości niż konsolowe wydania oraz 8x multi-sampling (2x w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3).

Assassin’s Creed II bazuje, rzecz jasna, na technologii wykorzystanej w pierwowzorze. Na potrzeby kontynuacji doczekała się wielu usprawnień: począwszy od Sztucznej Inteligencji, przez projekty poziomów, system dnia i nocy, grę światła i cienia, a skończywszy na grafice.

Data premiery Assassin’s Creed II została wyznaczona na 4 marca. W pudełku oprócz podstawowej wersji gry znajdziemy także dwa DLC (Battle of Forli i Bonfire of the Vanities), za które chętni posiadacze Xboksa 360 i PlayStation 3 muszą zapłacić. Przypomnijmy, że znamy także wymagania sprzętowe.

UbiSoft pracuje już nad kolejnym Assassin’s Creed, którego bohaterem będzie Ezio Auditore de Firenze, a akcja przeniesie nas do Rzymu.


Cytat z gram .pl

07.03.2010
21:39
smile
[6]

Tomcio_666 [ Knight of Cydonia ]

08.03.2010
00:06
[7]

raziel88ck [ Legend ]

W sumie jak pamietam to jednak bylo widac roznice pomiedzy wersja dx9, a dx10 w assassynie. Glowna roznica to cienie, wyglad drzew oraz oswietlenia. Ciekawe czy dwojka jest ladniejsza mimo tego braku. :P Dzieki za odpowiedz.

p.s. w sumie ac1 nie mialo duzych wymagan, nawet z dx10.

08.03.2010
14:43
[8]

Double_Evil [ Centurion ]

Nie powiedziałbym gdy AC(1) miał premierę według Ubi wymagała HD2900XT/GF8800GTS nikt takiego sprzętu wówczas nie posiadał ;)

22.03.2010
10:12
[9]

raziel88ck [ Legend ]

Double_Evil - w 2008 roku? Bez przesady, byly juz kompy z lepszymi kartami np. seria 4xxx od radeona albo seria 2xx od geforce.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.