GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Skad ta roznica? Efekty w filmach i grach

04.03.2010
16:00
[1]

raziel88ck [ Legend ]

Skad ta roznica? Efekty w filmach i grach

Na jakich komputerach musieli zrobic takie efekty w filmie Terminator 2 z 91 roku, skoro w grach nawet z 2002 roku nie bylo mowy o czyms podobnym? Ponizej wstawiam link do filmu.

04.03.2010
16:15
[2]

Manuel_ziom [ Geralt z Rivii ]

bo scena z takiego filmu jest renderowana przez wiele komputerów niekoniecznie na bieżąco - później gotową wystarczy odtworzyć. A w grach musisz to robić na bieżąco , bo nie można z góry zaplanować co się wydarzy

04.03.2010
16:23
[3]

raziel88ck [ Legend ]

A jak jest ze Shrekiem czy Avatarem? O matrixa nie pytam, bo tam najpierw nagrywaja w studiu o zielonym tle.

04.03.2010
16:26
[4]

Azerath [ Generaďż˝ ]

A jak jest ze Shrekiem czy Avatarem?

Zdjęcia na planie z aktorami do Avatara skończono już w 2007, reszta czasu do premiery była poświęcona właśnie postprodukcji.

04.03.2010
16:28
[5]

wysia [ Senator ]

Metaliczny T1000 z 1991 roku byl dosc prosty do wyrenderowania, chocby ze wzgledu na banalna, srebrna, jednolita teksture, a jego przemiany w ludzi (czy przemiany Patricka w innych aktorow) to najprostszy morphing, pamietam przynajmniej kilka banalnie prostych programow w okolicach polowy lat 90tych, pozwalajacych osiagnac podobna przemiane np jednego zdjecia w drugie kilkoma kliknieciami. Juz trudniejszy do zrobienia byl stworzony z wody morskiej, przezroczysty obcy w Abyss z 1989 (tez Jamesa Camerona).

04.03.2010
16:30
[6]

Narmo [ nikt ]

Zdjęcia na planie z aktorami do Avatara skończono już w 2007, reszta czasu do premiery była poświęcona właśnie postprodukcji.
Podobnie było z Trylogią Władcy Pierścieni. Wszystko nakręcili za jednym zamachem, a dopiero później dodawali efekty.

04.03.2010
16:47
[7]

Azerath [ Generaďż˝ ]

Krótki filmik o robieniu Shreka:

04.03.2010
16:54
smile
[8]

raziel88ck [ Legend ]

Dzieki

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.