raziel88ck [ Legend ]
Skad ta roznica? Efekty w filmach i grach
Na jakich komputerach musieli zrobic takie efekty w filmie Terminator 2 z 91 roku, skoro w grach nawet z 2002 roku nie bylo mowy o czyms podobnym? Ponizej wstawiam link do filmu.
Manuel_ziom [ Geralt z Rivii ]
bo scena z takiego filmu jest renderowana przez wiele komputerów niekoniecznie na bieżąco - później gotową wystarczy odtworzyć. A w grach musisz to robić na bieżąco , bo nie można z góry zaplanować co się wydarzy
raziel88ck [ Legend ]
A jak jest ze Shrekiem czy Avatarem? O matrixa nie pytam, bo tam najpierw nagrywaja w studiu o zielonym tle.
Azerath [ Generaďż˝ ]
A jak jest ze Shrekiem czy Avatarem?
Zdjęcia na planie z aktorami do Avatara skończono już w 2007, reszta czasu do premiery była poświęcona właśnie postprodukcji.
wysia [ Senator ]
Metaliczny T1000 z 1991 roku byl dosc prosty do wyrenderowania, chocby ze wzgledu na banalna, srebrna, jednolita teksture, a jego przemiany w ludzi (czy przemiany Patricka w innych aktorow) to najprostszy morphing, pamietam przynajmniej kilka banalnie prostych programow w okolicach polowy lat 90tych, pozwalajacych osiagnac podobna przemiane np jednego zdjecia w drugie kilkoma kliknieciami. Juz trudniejszy do zrobienia byl stworzony z wody morskiej, przezroczysty obcy w Abyss z 1989 (tez Jamesa Camerona).
Narmo [ nikt ]
Zdjęcia na planie z aktorami do Avatara skończono już w 2007, reszta czasu do premiery była poświęcona właśnie postprodukcji.
Podobnie było z Trylogią Władcy Pierścieni. Wszystko nakręcili za jednym zamachem, a dopiero później dodawali efekty.
Azerath [ Generaďż˝ ]
Krótki filmik o robieniu Shreka:

raziel88ck [ Legend ]
Dzieki