skizo [ Centurion ]
Pytanie o PZU i wypłata należnego świadczenia?
Witam.
Jakiś czas temu wróciłem z zagranicy i mama pokazuje mi list z PZU który dostała prawie rok temu...
Treść tego listu jest następująca...
"W związku z powyższym, PZU Życie SA dokona wypłaty należnego świadczenia na rzecz osoby uprawnionej (Tu moje imię i nazwisko)" Dalej w liście jest informacja żebym się zgłosił z listem i dowodem tożsamości.
O co w tym chodzi wie ktoś?
MR.MANIAK [ Senator ]
skontaktować się telefonicznie z naszym konsultantem przez 24 godziny na dobę, pod numerem infolinii 0801 102 102 (dzwoniący ponosi opłatę tylko za jeden impuls, niezależnie od długości trwania rozmowy) lub w przypadku połączeń z telefonów komórkowych pod numerem 022 566 55 55 (dzwoniący ponosi opłatę zgodnie z taryfą operatora).
Ale powiedz kolego skąd my (internauci nie związani w ogóle z Twoją osobą) mielibyśmy wiedzieć o co chodzi w liście przysłanym do Ciebie?
skizo [ Centurion ]
Oj wiem i dzwoniłem ale osoba pod tym powiedziała mi ,że ona nic nie wie na ten temat i mam zadzwonić pod wskazany numer w liście... A ze PZU zamyka swoje biura punkt o 15!! to oczywiście nikt nie odbiera...
Herr Flick [ Wyjątek Krytyczny ]
Podobna sytuacja przydażyła się mi jak siedziałem za granicą...
Pewnego dnia odezwał się do mnie koleś na gg z problemem :
- Cześć, mam problem...
- Siemasz - o co chodzi?
- Dostałem wczoraj aviso, że mam zgłoscić się po odbiór jakiegoś listu, nie wiesz może co to może być? Nie wiem czy czegoś nie narobiłem po pijaku...
- tak... będąc ponad 2000 km od Ciebie, napewno to ja wiem o co może chodzić...
Andrei [ killah beez ]
Śmiech na sali:) Wole tego nie komentować.