GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pytanie o sklep GOL

11.09.2009
18:19
[1]

endrju771 [ Slim Shady ]

Pytanie o sklep GOL

Mam do Was pytanie, kupiłem Assassin's Creeda 2 w preorderze. Złożyłem zamówienie, ale jako że nie mam kasy na koncie, postanowiłem zapłacić gotówką w banku. Spisałem na druczek numer konta itd. Zaszedłem na pocztę, a pani w okienku mówi, że numer konta jest zły, bo jej komputer nie przyjmuje. Czy da się jeszcze raz zobaczyć dane do wysyłki? Czy trzeba anulować zamówienie i jeszcze raz przez wszystko przechodzić? Wpłaciłem pieniądze na konto, teraz zrobię przelew bezpośrednio ze strony, o ile uda mi się jeszcze raz zobaczyć te dane. Liczę na Waszą pomoc.

11.09.2009
18:35
[2]

Soulcatcher [ end of winter ]

1. Numer konta masz w mailu który dostałeś przy zamówieniu.

2. jeżeli nie masz tego maila możesz skasować zamówienie, złożyć zamówienie jeszcze raz i wtedy dostaniesz maila z numerem konta.
Numery konta są przypisane do transakcji i różne w zależności od zamówienia abyśmy wiedzieli za co są te pieniądze.
Każda transakcja ma inny numer konta.

3. Możesz też nie anulować zamówienia tylko wysłać pieniądze na konto ogólne:

GRY-OnLine S.A.
30-081 Kraków ul. Królewska 57
bank: Nordea Bank Polska SA o/Kraków
numer konta: 93 1440 1127 0000 0000 0361 3097

tylko musisz napisać w przelewie NUMER TRANZAKCJI (to numer zamówienia) i najlepiej swoje imię i nazwisko, oraz produkt (dla bezpieczeństwa)
https://firma.gry-online.pl/gry-online_dane_firmy.htm


11.09.2009
18:36
[3]

endrju771 [ Slim Shady ]

Soul -> dziękuję bardzo za odpowiedź. Złożę zamówienie na nowo w takim razie, wtedy na biegu zrobię przelew.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.