michaltok1 [ Konsul ]
Przyroda.
Witam. Dość długo się zastanawiam nad odpowiedzią na pytanie: Jakie praktyczne znaczenie w starożytności miały obserwacje ruchów ciał niebieskich? Prosiłbym o pomoc.
ppaatt1 [ Trekker ]
Ty naprawdę tego nie wiesz? Przecież to jest banał. Naprawdę trudno nawet zaglądnąć do książki czy pytanie za bardzo skomplikowane?
kluha666 [ Legend ]
Określanie czasu, kierunku, można było przewidzieć przypływy i odpływy itp.
Schygneth [ Generaďż˝ ]
Kwestie religijne, tworzenie kalendarza, określanie czasu, miejsca na kuli ziemskiej, i wiele innych.
michaltok1 [ Konsul ]
ppaatt1 szczerze?
.Condzior [ Pretorianin ]
Leniuszek :P
-wyznaczanie pór roku
-wyznaczanie pory zbiorów i zasiewów
-duże znaczenie w religii
ppaatt1 [ Trekker ]
nie chciało mi się :P
To do szkoły won i kończyć podstawówkę (mam nadzieję że naprawdę jesteś w podstawówce, bo jeśli gdzieś wyżej to...).
Nawet zwykłą logiką można wziąć co do czego. Historia jest przedmiotem typowo teoretycznym gdzie wystarczy trochę pomyśleć.
I właśnie [do tych wyżej] chłopakowi utrudniacie tylko naukę. Nie będzie umiał to wyciągnie się na dwóje i będzie dobrze. A tak właśnie odrobiliście zadanie za niego. Rozumiem jeszcze jak by coś więcej napisał, że próbował doszedł do takich i takich wniosków, wtedy sam bym pomógł. A on otworzył zeszyt przepisał od razu pytanie i puścił na gola.
.Condzior [ Pretorianin ]
A Tobie się nigdy czegoś tak najnormalniej w świecie nie chciało zrobić?
Ja rozumiem, że to mało pedagogiczne, oraz że nic go to nie nauczy, ale niech już ma.
michaltok1 - następnym razem już nikt Ci nie pomoże, masz się uczyć :P
mannan [ Legend ]
ppaatt1 --> wiesz, niektórym się po prostu nie chcę. Po co robić, jak ktoś zrobi to za ciebie ;)
michaltok1 [ Konsul ]
ppaatt1 - Cóż, jestem w 6 klasie podstawówki. Pytam się, ponieważ jeszcze się nie rozkręciłem. Mówię, że np. w listopadzie pytania o wiele trudniejsze nie będą dla mnie większym problemem. Uczniem jestem dość dobrym ( śr. 5.7 ) i raczej nie będziecie mi więcej pomagać.
PS: To z przyrody, nie z historii.
Glob3r [ Tots units fem força ]
No jak chłopak z 6 klasy podstawówki to nie czepiajcie się specjalnie, przynajmniej ortografów nie wali i pisze sensownie :P
ppaatt1 [ Trekker ]
A Tobie się nigdy czegoś tak najnormalniej w świecie nie chciało zrobić?
I to ile razy. Ale nie w tym rzecz. On jest jeszcze przed czasem przesiewu czy pójdzie do "łopaty" czy do "biura". Po prostu jeśli dostanie jedynkę będzie wiedział za co i to co z nią zrobi zależy od niego. Jeśli historia (czy tam biologia) go w zupełności nie interesi to oleje ten przedmiot i z łatwością wyciągnie na tą dwóje czy tróje. A tak wykorzystuje ludzi i się uczy, ze sam może gówno umieć inni za niego będą coś robić.
.Condzior [ Pretorianin ]
Tak, tak, tak, masz rację, lecz nie przesadzajmy. Gdyby tutaj mu nikt nie pomógł to zajrzał by na google.pl i tam by znalazł to czego szuka.
ppaatt1 [ Trekker ]
Gdyby tutaj mu nikt nie pomógł to zajrzał by na google.pl i tam by znalazł to czego szuka.
Dzisiaj dla niektórych to nawet wpisać odpowiednią frazę do google trudno :/
Ale i tak już po ptokach, więc nie ma o co się kłócić.
.Condzior [ Pretorianin ]
Amen.
lech2x [ lol noob? ]
ppaatt1
Znam osoby które w liceum nie umieją tabliczki mnożenia.
Gościu jest w 6 klasie, ma żyto zamiast rozumu, więc nie wymagaj od niego za dużo :]