GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Diablo II - rozdział umiejętności

10.04.2009
20:47
[1]

Aen [ Anesthetize ]

Diablo II - rozdział umiejętności

Mam problem - Gram sobie Paladynem i pomyślałem że zamiast ładować punkty w skille, których i tak nie używam, przetrzymam sobie punkty i pójdą one w Zapał, Fanatyzm itd, by przypakować je dość szybko na maxa. Dociułałem do levelu 12 z 9 wolnymi punktami, klikam na Zapał i mogę przydzielić tylko jeden punkcik - kolejny dopiero od levelu 13. No jak to, muszę na każdą cechę jeden punkt co level i zbierać te bezsensowne umiejętności, których nie używam? Powiedzcie mi jak to jest z tym skillowaniem.

10.04.2009
20:53
[2]

KoSmIt [ Like No Other ]

Nie musisz rozdawać. Po prostu jeśli skill jest od 12 poziomu to na 13 możesz mieć go na 2lvl i tak dalej. Np. jak będziesz na 20lvl i będziesz miał 20pkt to będziesz mógł mieć na 14 skill z 6 poziomu. A jak masz 50lvl i masz 20pkt to będziesz mógł od razu 20 wpakować w skill z 30 poziomu lub niżej.

10.04.2009
20:54
[3]

Bajt [ Ariakan ]

Z tego co pamietam, to Zapal mozesz wybrac wlasnie na 12 levelu, czyli mozesz miec wtedy 1 pkt w tej umiejetnosci. Na 13tym 2 punkty w tym skillu itd., czyli tak jak piszesz. Natomiast jakbys probowal wymaksowac umiejetnosc co wymaga np. 6go poziomu majac 12ty to moglbys dodac do niego 6 punktow (o ile dobrze policzylem). W skrocie - liczba punktow jaka mozesz dodac do danego skilla zalezy od jego wymagania co do levelu oraz od levelu Twojej postaci.

10.04.2009
20:56
[4]

QrKo_ [ ]

Nie do konca rozumiem w czym problem. Tak, kazdy skill ma swoj wymagany lvl, i tym sposobem chcac miec umiejetnosc z levelu 18stego wymaksowana to potrzebujesz do tego levelu 37.

10.04.2009
20:58
[5]

Yo5H [ ziefff ]

natomiast warto oszczedzac punkty i nie pakowac wiecej niz 1 w te umiejetnosci ze wczesnych poziomow, aby byc w stanie _jednoczesnie_ pakowac potem co level po punkcie w dwoch-trzech 30levelowych umiejetnosciach np.

11.04.2009
00:08
smile
[6]

Aen [ Anesthetize ]

Generalnie miałem cichą nadzieję, że będę mógł te 9 punktów wpakować od razu w Zapał :)
Po Waszych postach widzę, jak durnie sobie pomyślałem.

11.04.2009
01:07
[7]

Likfidator [ Konsul ]

Jak chcesz robić paladyna na zapał, to daj (docelowo) 20 punktów w zapał, 20 w fanatyzm, z 10 w świętą tarczę i 20 w poświęcenie(daje 12% obrażeń na poziom do zapału), ale na poświęcenie wydawaj punkty na końcu, prędzej przyda Ci się święta tarcza niż dodatkowe obrażenia.
Wypadało by dać jeden punkcik w zemstę, żeby móc walczyć z niewrażliwymi na obrażenia fizyczne, ale bez dobrej broni i tak nie da rady.
No i oczywiście po jednym punkcie w inne umiejętności, które są potrzebne na dojście do tych z których będziemy korzystać.

Statystyki:
siła - 120(lub więcej, jeśli będzie potrzebna pod przedmiot)
zręczność - 120
mana - 0 (ani punktu)
żywotność - reszta

Paladyn na zapał nie jest może super potężny, ale bardzo przyjemnie się nim gra. Największą zaletą jest to, że już od 12 poziomu korzystamy z docelowej umiejętności. Chociaż dopiero z fanatyzmem, zapał pokazuje swoje prawdziwe oblicze.
Pamiętaj też, ze najlepiej jest mieć jednoręczną broń z dużą szybkością ataku.
Ostatnio nawet buduję takiego paladyna i udało mi się znaleźć 'Rytm Aldura' (wymagający 42 poziomu i zadający obrażenia 60-90 ) zaraz na początku koszmaru. Dzięki niemu bardzo szybko dotarłem do V aktu, ale na razie przestałem wykonywać questy, bo muszę poziomów kilka nabić i lepsze przedmioty upolować, bo z tym co teraz mam to nawet nie ma sensu ruszać na piekło.

11.04.2009
01:18
[8]

Yo5H [ ziefff ]

o lol :D

11.04.2009
08:14
[9]

Darth Father [ Spam Master ]

z tych postów wynika że będę musiał zrobić nową postać:)Tylko jeszcze się zapytam:W co walić u barbarzyńcy?Chodzi mi tu o atrybuty bo ze skilów i tak nie korzystam,tylko czasem ale bardzo rzadko z tego skila którego używamy na trupach żeby poszukać u nich mikstur

11.04.2009
08:20
[10]

Darth Father [ Spam Master ]

Boże ale ja to napisałem:DPowiedzcie w co walić atrybuty i punkty umiejetnosci(kiedy i w co)

11.04.2009
10:38
[11]

Aen [ Anesthetize ]

Likfidator - Myślałem właśnie o taktyce Zapał+fanatyzm, ewentualnie Zapał+max Zemsta. Paladynem gram pierwszy raz, dlatego zupełnie nie mam doświadczenia ale mój znajomy który lubi tę postać podsunął mi taką taktykę.

11.04.2009
10:46
[12]

GROM Giwera [ One Shot ]

barbarzyńca - siła na tyle aby nosić potrzebne zbroje i bronie
energia - ZERO!! Ja dałem 1 pkt i mam barba na 90lvl i żałuje. Jest wystarczająco dużo itemów zwiększających manę oraz dodających manę za każde trafienie, że many barbowi starczy.
Zręczność - na tyle aby w statystykach mieć ok 70-75% szans na trafienie każdego napotkanego wroga
życie- reszta. Barbarzyńca jako ktos kto walczy wręcz musi mieć mnóstwo życia - bo dostaje mnóstwo obrażeń. Obrona również powinna być na duużym poziomie i wszystkie resy wymaxowane.

EDIT: A skille?
Okrzyki (nie pamiętam nazw) - zwiększjący obronę, zwiększjaący życie i manę - te na maxa, dodatkowo 1 pkt. na 'zwiększenie umiejętności'. Najpierw robimy okrzyk zwiększenie umiejętności, potem krzyczymy na obronę i życie. :)

Mistrzostwo we władaniu mieczem/toporami czy czym tam sobie wybierzesz walczyć - ile wlezie. WAŻNE! zdecyduj na początku czym będziesz walczyć i tym walcz do końca.

Wzmocnienie odporności - kilka lvli, skóra z żelaza - 1-2lvle, potem musisz zdecydować koncentracja czy bersearker - jeden z tych ciosów jest ci potrzebny. Poczytaj o nich i wybierz JEDEN (w dwa nie ma sensu iść). No i trąba powietrzna - podstawa każdego barbarzyńcy. Pozatym atak z wyskoku - 1lvl bo ma daleki zasięg od razu i łatwo tym skillem uciekać gdy jesteś otoczony.

12.04.2009
00:37
smile
[13]

wolkov [ |Drummer| ]

Aen ->

Pala, którego tworzysz to Zealot, a więc umiejętności rozdajesz następująco:

zapał max
fanatyzm max
poświęcenie max
święta tarcza max
śmiałość (na koniec) max

inne rozdanie skills dla tej postaci nie ma sensu.

Co do przedmiotów, tutaj sprawa jest skomplikowana, a jednocześnie dość jasno określona (jakkolwiek głupio to brzmi). Jeżeli chcesz grać efektywnie na hellu to potrzebujesz konkretnego sprzętu. Jak chcesz to rozpiszę co i jak, tylko daj znać :)
pzdr.

12.04.2009
20:31
[14]

Darth Father [ Spam Master ]

Może mi ktoś powiedzieć ile potrzebują siłki najlepszy topór i zbroja dla barba?I jak się nazywają:)?

12.04.2009
20:48
[15]

Darth Father [ Spam Master ]

up

12.04.2009
21:34
[16]

BmrQ3 [ Konsul ]

Jeśli grasz na singlu to odpuść sobie dążenie do jakichś super przedmiotów, bo najprawdopodobniej nigdy ich nie znajdziesz, bierzesz w łapę to co najlepszego uda się zebrać i lecisz przed siebie:P

Co do statystyk dla barbarzyńcy
Drzewko okrzyków: Okrzyk (20), Rozkazy (20), Dowodzenie (1)

Umiejętności bojowe: Miecz/Topór (20) i po jednym punkciku przynajmniej do biegania, wytrzymałości, odpornośći, i skóry z żelaza.

Zdolności: Szał bitewny (20)

Nie polecam używania trąby powietrznej na singlu. Zadaje ona mniejsze obrażenia, wymaga wyższego poziomu postaci (a to jednak w przypadku gry na singlu znaczenie ma), i spala ogromne ilości many, a jak wiadomo barb ma jej nie za wiele. W przypadku używania jej gra szczególnie w początkowych fazach wygląda mniej więcej tak, że zakręcimy się dwa razy i po manie, biegamy wtedy jak głupki w koło i czekamy aż się zregeneruje albo uderzamy z czegoś słabego, trochę się to mija z celem...
W przypadku szału gra się znacznie łatwiej, wystarczą dwa ciosy w cokolwiek żeby nasz barb zaczął tłuc i biegać jak zły. Nawet znikome ilości wykradania many z byle jakiego pierścienia wystarczają by nasza niebieska kula wypełniała się błyskawicznie. Obrażenia też są niczego sobie.

Jedyną przewagą trąby na PvM jest to że w ciężkiej sutuacji możemy się przekręcić przez tłum wrogów i zwiać. W przypadku szału gdy przyprą nas za mocno do muru może być krucho, wtedy należy pamiętać o skoku, nawet jeden punkcik w tej umiejętności może nam uratować dupe:)

12.04.2009
21:46
[17]

BmrQ3 [ Konsul ]

Zapomniał bym...

Siła: Pod najcięższy przedmiot, żaden punkt nie jest tu zmarnowany, bo każdy punkt w siłę zwiększa obrażenia.

Zręczność: Jeśli nie nosisz tarczy, a zakładam że nie nosisz, to jest Ci zbędna... Daj tylko pod wymagania przedmiotów.

Żywotność: Wszystko.

Energia: Nic.

12.04.2009
21:54
smile
[18]

Rmoahal [ Konsul ]

mam pala na 86 lvlu na BN-ie, fanatyzm+zapal, gra sie bezproblemowo na hellu, ale podstawa - TRZEBA miec bardzo dobre itemy inaczej jest ciezko, ja mam dwa przedmioty z zestawu griswolda, to chyba najlepszy set dla pala, jako bron - tomahawk"ostrze brzytwy", moze nie ma mega dmg, ale jest bardzo szybki(shael) i co najwazniejsze: druzgocace uderzenie, szansa otwarcia rany i zabojcze uderzenie, takze mobki kosze 2-3 strzalami

13.04.2009
10:44
[19]

Aen [ Anesthetize ]

wolkow - Zealot? To ma to nawet swoją nazwę? :D

Swoją drogą (jestem w III akcie) na razie Zapał miecie wrogów jak zboże - Czekam na Fanatyzm na 30 lvl, bo czuję że wtedy poważnie przetrzepię tyłki wrogom.

Co do przedmiotów - Pewnie, bardzo chętnie. Jeśli masz chwilkę i chęć, rozpisz, na pewno mi się przyda :) Grę skończyłem 2 razy jako Barb, Palem gram pierwszy raz w życiu i wszelkie wskazówki lepiej obeznanych zawsze się przydadzą.

13.04.2009
10:51
smile
[20]

.Albatros [ Konsul ]

Aen --> Zasadnicze pytanie: grasz na singlu czy na BN?

13.04.2009
12:27
smile
[21]

Caine [ Książę Amberu ]

Mam całą stertę niepotrzebnych itemów, jak chcesz np, zbroje guardian angel odezwij sie na gg

13.04.2009
12:53
[22]

Aen [ Anesthetize ]

Żeby grać na BN, trzeba chyba trochę podrosnąć i liznąć gry, więc singiel na razie. Potem zobaczymy.

13.04.2009
13:18
[23]

Loiosh [ Senator ]

Ja tam bym od razu walil na BN. Na dobra sprawe, tam tez mozesz zaczac grac sam, ogarniesz troche gre, a przy okazji moze wpadnie tez kilka ciekawszych przedmiotow na przyszlosc. Chociaz polecam przechodzenia gry z innymi, jakas wieksza radocha, nzi samemu, chociaz czasem mozna sie wkurzyc,jak ktos itema Ci zgarnie sprzed nosa:)

14.04.2009
11:12
[24]

Darth Father [ Spam Master ]

No dobra w co walić te skile?Rozumiem że chyba do 20lvl(!)mam walić najlepiej tylko w specjalizację w broni wybranej przezemnie czyli topory tak?I dam jeszcze screena z tym w co walić na razie w atrybuty
Cholera nie dodało:(Spróbuje jeszcze

14.04.2009
11:17
[25]

Darth Father [ Spam Master ]

:?Doda?Dobra przepisze to:):
Poziom:3
Siła:30
Zręczność:20
HP:25
Energia:10
Pozostałe 10

14.04.2009
11:42
[26]

Darth Father [ Spam Master ]

up

14.04.2009
11:59
[27]

Darth Father [ Spam Master ]

up

14.04.2009
12:34
[28]

Darth Father [ Spam Master ]

HELP UP

14.04.2009
13:57
[29]

wolkov [ |Drummer| ]

Aen -> tak, pala występuje w wielu odmianach: Hammer, Smiter, Zealot, FoH, Charger - to najbardziej znane :)

Jeżeli grasz na singlu, to ze znalezieniem lepszych przedmiotów, setów czy run jest trochę jak z wygraną w totka, czyli ciężko. Nawet na CBN nie jest łatwo ubrać takiego pala, ponieważ jest cholernie drogi (w przeliczeniu na runy ist, czyli główną walutę BN :)).
Można jednak przy odrobinie wysiłku postarać się o tańszego, ważne jest aby nasz sprzęt miał jak najwięcej współczynników typu:

zwiększona szybkość ataku - wiadomo (choć tutaj najwięcej i tak da nam aura fanatyzm), druzgocące uderzenie (bardzo przydatne), szansa na otwarcie rany/zabójcze uderzenie (też przydatne), wyssanie/wykradanie życia za każde trafienie (na hellu bezcenne, przy sporym współczynniku praktycznie nie używam butelek, w przypadku braku będziemy często ginąć i butelki też nie pomogą), dobra obrona - przedmioty z dobrym def są ważne ponieważ non stop tłuczemy w zwarciu i ostro obrywamy.

W czym warto biegać, gdy postać jest już dość dobrze napakowana (kolejność słów runicznych nieprzypadkowa :)):

broń:

Breath of the Dying, Doom, Grief - słowa runiczne w toporach, cholernie drogie, mają mega dmg, zwłaszcza BotD.

Stormlash (bicz burzy), Światło Niebios (berło), Ostrze Brzytwy, Gwiazda Baranara, Młot Shaefera - to niektóre bronie unikatowe, przy odrobinie szczęścia dropną z jakiegoś bossa. Bardzo szybkie, średni dmg, dwa pierwsze dodają po 33% na druzgocące ud, co do pozostałych - nie jestem pewien. Warto socketować runą shael +20% zw. at. speed.

zbroja

Fortitude, Enigma, Chains of Honor - runiczne, drogie, bardzo dobre.

Guardian Angel (Anioł Stróż) - unikalna, bardzo przyzwoita, średni def, +1 pala skills, +15% do maksymalnych odporności, bardzo zwiększa umiejętność blokowania.

Tarcza:

Exile, Phoenix - runiczne, pierwsza bardzo dobra, druga taka sobie pomimo, że droga jak szlag :),
Herold Zakarum/Zaka - najpopularniejsza unikatowa tarcza dla każdego pala, dodaje dużo skills, posiada niezły def i i odporności, zwiększa blok. Dość rzadko, ale można trafić.
Spirit/Duch - tanie słowo runiczne (tal/thul/ort/amn), a zarazem niezła tarcza, choć bardziej przydaje się magicznym charom jak hammer. Warto robić w dobrej tarczy paladyna z 4 sox.

Helm

CoA/Crown of Ages - unikat, cholernie drogi i rzadki, posiada mega def, duze odp., dodaje skill i pochłania mnóstwo obrażeń, zwłaszcza gdy soketujemy go runami Ber. Minusem są duże wymagania co do siły - 174.

Oblicze Andariel/Andariel's Visage - również dobry unikatowy hełm, dodaje sporo siły, szybkości ataku, wykrada life, +2 skille, duży def. Minus: zmniejsza fire res.

Twarz Wilhelma - setowy helm, sam go noszę i bardzo sobie chwalę - niezły def, druzgoczące + zabójcze uderzenie, tani.

Rękawice:

Chwyt Drakuli, Stalorwij - wolę te pierwsze, wykradają life, rzucają zaklęcie wyssanie życia i nie wymagają siły ogra jak stalorwije - super sprawa.

Buty:

Gore Riders/Jeździec Rzezi - simply the best dla tego Pala: 10% Szansa na Otwarcie Rany, 15% Szansa na Druzgocące Uderzenie, 15% Zabójcze Uderzenie - wszystko na temat.
Inne butki to już wg. uznania.

Pasy:

Sznur Verdungo, Wigor Boga Gromów - obydwa bardzo dobre, osobiście biegam w Verdungo, ale WBG też używałem, żeby zwiększyć max light res (np. Mefisto w Uber Tristram)

Amulety i pierścienie:

Tutaj sprawa jest dość ciekawa. Wiadomo, że najlepsze wśród pierścieni są Bul Khatosy, Kamienie Jordana, Kruczy Lód, itd., natomiast amulet dla Zeala to zdecydowanie Highlord/Gniew Lorda.
Można jednak użyć kombinacji najtańszych setowych itemków: pierścień Aureola Anioła + amulet Skrzydła Anioła. Często wylatują już na poziomie normal. Pojedynczo są do niczego, natomiast jako combo dają potężnego kopa do skuteczności ataku.

Ok, to by było na tyle :)
Sorry za lekko chaotyczną rozpiskę, pisałem na szybko i z głowy. Gdybyś chciał bardziej zagłębić się w temat to polecam ci strategię, którą sam się kiedyś sugerowałem przy tworzeniu swojego zeala:
Tutaj gość maksymalnie wyczerpał temat, zwłaszcza w kwestii wyboru itemów, czytania jest chyba na godzinę albo i lepiej :), ale raczej warto.

pzdr


14.04.2009
15:00
[30]

Darth Father [ Spam Master ]

Czy jeśli zostawię jakąś rzecz w mojej skrytce np.w 1 akcie.To czy w skrzynce w bazie że tak to ujmę 2 aktu będzie ta rzecz ew. kasa?

14.04.2009
15:04
[31]

wolkov [ |Drummer| ]

Tak, będzie. Ze skrytki nigdy nic nie znika, to chyba dość logiczne rozwiązanie ;)

14.04.2009
15:06
[32]

Darth Father [ Spam Master ]

Byłem ciekaw bo na przykład raz kiedy jeszcze w Tibię to mieszkałem sobie w Carlin ale postanowiłem się przeprowadzić do Butcher coś tam i wtedy się okazało że nie przeniosło:)

14.04.2009
15:17
smile
[33]

Aen [ Anesthetize ]

wolkov - BARDZO dziękuję - Na pewno mi to pomoże. Jeszcze jedno - Jakie kombinacje runiczne byłyby najodpowiedniejsze?

14.04.2009
15:34
smile
[34]

wolkov [ |Drummer| ]

Aen - nie ma sprawy :)

Jakie kombinacje runiczne byłyby najodpowiedniejsze?

wszystkie, które wymieniłem jako pierwsze, czyli:

broń - BotD (eteryczny berserkerski topór + Vex+Hel+El+Eld+Zod+Eth)
zbroja - Fortitude (np. archońska zbroja płytowa 4 sox + El+Sol+Dol+Lo)
tarcza - Exile (dobra tarcza paladyna 4 sox + Vex+Ohm+Ist+Dol)

to najlepsze słowa runiczne dla tego typu palka i zarazem najpotężniejsze itemy, mimo to można je zastąpić innymi dobrymi przedmiotami, niekoniecznie rune. Część wymieniłem, więcej jest w strategii pod linkiem, który podałem.

14.04.2009
16:40
[35]

Darth Father [ Spam Master ]

Czy Kamienne Pole jest po drodze do Mrocznej/Ciemnej (czy tam jakiej) kniei?

14.04.2009
17:00
[36]

Darth Father [ Spam Master ]

up!

14.04.2009
17:06
[37]

BmrQ3 [ Konsul ]

DF :: Tak, znajduje się przed podziemnym przejściem wiodącym do mrocznej kniei.

14.04.2009
20:08
smile
[38]

Aen [ Anesthetize ]

Patrz, w natłoku informacji umknął mi post Caine: dzięki wielkie za propozycje, ale nigdy nie grałem na multi, więc nie wiem jak wygląda w ogóle wymiana przedmiotów, no i nie mam jak zapłacić za coś takiego :)

wolkov - Jestem totalnie zielony (gra tylko single, i to nigdy poza Koszmar) - runy Vex, Ist itp. tylko na multi czy jest szansa dorwania kamyczków w singlu? Pewnie dopiero Piekło, co? Zakasuję rękawy i do roboty w takim razie.

Tak sobie poczytuję posty Wasze w seryjnym - Przedmioty z kosmosu i levele z kosmosu. Inna liga i inny język ;p

14.04.2009
20:35
[39]

Darth Father [ Spam Master ]

Czy quest z wieżą to zadanie poboczne?Jak coś to gdzie ona jest?Czy jeśli wezmę tele to Tristram to już zacznie się Akt 2?Nie mam jeszcze 2 kłestów w Akcie 1 (2 ostatnie na dole) dodatkowe czy główne i skąd je wziąć?
Sorka za tyle pytań ale ja w tej grze zielony jestem:)

14.04.2009
20:46
[40]

Aen [ Anesthetize ]

Wieża jest na moczarach. Tristram to obowiązkowa lokacja, jedno z zadań, do końca Aktu jeszcze trochę. Questy przyjdą z czasem (Chociażby po odwiedzeniu Tristram)

14.04.2009
20:50
[41]

BmrQ3 [ Konsul ]

Aen :: Jeśli chodzi o runy to zbytnio bym się na nie nie napalał. Częstotliwość ich wypadania jest okropnie niska. Żeby Ci to trochę zobrazować, kiedyś grając na BattleNecie (i to tak maniakalnie) przez jakieś półtora roku wypadły mi tylko dwie o wyższej wartości niż ist. Gdzie ist jest walutą podstawową, a każda runa powyżej warta jest od 2 do 3 istów.

Granie na singlu bym sobie odpuścił, znacznie więcej zabawy jest na BN. Nie potrzeba aż tak wiele czasu żeby wsiąknąć tam na dobre, nawet tą grową gadkę da się po jakimś czasie zrozumieć:) Też na początku nie mogłem się tam odnaleźć ale warto zaryzykować, zobaczysz, że Ci się spodoba.

A jeśli chciał byś spróbować odrazu wszystkiego najlepszego co oferuje gra to istnieje taki programik który nazywa się hero editor, można nim tworzyć postacie ( levele, umiejętności, statystyki) i ubierać ją jak tylko sobie chcesz. Postać którą robił byś na BN kilka dni, tu zajmie Ci parę minut. Swietna sprawa gdy chcesz przetestować jakąś strategie przed grą na BN:)

14.04.2009
20:57
[42]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

Aen - daruj sobie patrzenie na najlepsze przedmioty :)
Grasz najłatwiejszą postacią z Paladynów w prowadzeniu (przynajmniej na singlu). Rozwijaj jak już było mówione (zapał (podstawowy atak), fanatyzm (aura pod obrażenia i szybkość ataku) , świętą tarczę (obronę tarczą, i wartość pancerza, oraz synergie do tych umiejętności (czyli skille które dodają premię do danej umiejętności) do nich :)

Przedmioty - szukaj na bossach i tyle :) na normalu spokojnie dasz z nimi radę bez większych problemó w
(pamiętaj że jest komenda players X (od 1-8 )która pozwala ustawić mocniejsze potworki (więcej expa ) :) )



Darth Father pograj w spokoju to zobaczysz :) rób wszystkie zadania bo zdarzają się fajne nagrody (bonus do skilli, odporności etc ;) )

Co do barbka to zdecyduj się czy bronie 2h czy 2 razy 1h i rodzaj tej broni ;)

ładnie się sprawdza np. 2 miecze jednoręczne czy dwuręczne młoty ;)

ciekawe skille to okrzyki, trąba powietrzna, skóra z żelaza etc :)

14.04.2009
21:26
[43]

Darth Father [ Spam Master ]

A cholera którędy dojść na te Moczary i do klasztoru?

14.04.2009
21:43
[44]

wolkov [ |Drummer| ]

Aen - tak jak koledzy piszą: z lepszych słów runicznych na singlu ciężko coś uklepać i lepiej nie zawracać tym sobie głowy. Nawet średnie runy na BN hell wypadają rzadko, a wysokie - szkoda gadać.
Jak chcesz to załóż postać od nowa na BN (rankingową/ladder), daj znać tu w wątku, wyszperam dla ciebie jakieś itemy free, Caine da ci Guardiana i nic, tylko expić ci pozostanie, to najlepsza zabawa :-)
Mogę nawet dziś, czasu mam dużo bo siedzę/leżę/nudzę się z nogą w gipsie :/


DF: graj spokojnie, obserwuj mapę (TAB/środkowy myszy) i patrz gdzie jeszcze nie dotarłeś. To bardzo prosta gra i sorry, ale mógłbyś być już w 3 akcie, zamiast cały czas się tu pytać.

15.04.2009
19:24
[45]

Darth Father [ Spam Master ]

No jakieś kilka godzinek temu dotarłem do Aktu 2 z 14 lvlem.Level dobry jak na pierwszy akt czy słabiutko?A i jeszcze jedno , czy takie przydzielanie atrybutów jest dobre:Energia:0,Siła:2,Żyw:2,3,Zrę:0,5 może być?

16.04.2009
19:11
[46]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

wolkov a masz kilka free itemów (o ila propozycja dla innych ciągle aktualna ) dla barbka i paladyna? (bo po dłuższej przerwie wciągnąłem kumpla do gry i gramy rekreacyjnie we dwójkę :)) )

16.04.2009
19:14
smile
[47]

wolkov [ |Drummer| ]

DiabloManiak - coś wyszperam, postaw gierkę i daj znać na GG albo tutaj :-)

spoiler start

1112000 (ale ukryłem, nikt nie znajdzie :P)

spoiler stop

24.04.2009
01:15
smile
[48]

Caine [ Książę Amberu ]

no i się żaden nie odezwał

24.04.2009
01:21
smile
[49]

DiabloManiak [ Karczemny Dymek ]

No hej właśnie się odezwałem :)

26.04.2009
13:06
smile
[50]

Aen [ Anesthetize ]

Ma ktoś może coś użytecznego dla necro summona? Stworzyłem taką postać i czyszczę levele bez straty kropli życia...Dopóki nie dochodzę do Diablo. To nic, że drużyna napakowanych kościejów jest osłonięta od żywiołów, to nic że obrzucam go klątwą odwracającą obrażenia - Skurwiel puszcza jedną, dwie fale i zostaję sam, dopóki mnie nie zmasakruje...

26.04.2009
13:33
[51]

Aen [ Anesthetize ]

Dodam, że jestem trochę zdumiony, bo moi nieumarli przewalili się jak taran przez IV akty, praktycznie przy okazji młócąc bossów, a tutaj nagle taki mur. Co radzicie, kamraci?

26.04.2009
18:06
[52]

.Albatros [ Konsul ]

Aen --> Jako że niedługo będzie reset to mogę Ci dać pozostałości po moim nekro, nie jakiś full wypas itemki ale myślę że Ci się przyda ;) Wieczorem będę na BN.

26.04.2009
19:09
[53]

Aen [ Anesthetize ]

Cholera, nie ma mnie już przy komputerze, na którym mam Diablo - wróciłem z weekendu w domu...

26.04.2009
21:16
[54]

.Albatros [ Konsul ]

Spoko, daj znać kiedy będziesz miał czas w przyszłym tygodniu :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.