Kanibale sa tez w Polsce

09.04.2009
16:24
[1]
Pik [ No Bass No Fun ]
Kanibale sa tez w Polsce

Do swojego znajomego przyszedł pożyczyć przyczepę. Nagle doszło pomiędzy nimi do kłótni. Zdenerwowany ogłuszył kolegę paralizatorem, skrępował łańcuchem, a następnie odgryzł mu kawałek ucha i penisa.

Do zdarzenia doszło w piątek w Świeciu w woj. dolnośląskim. 35-latek przyszedł do swojego 53-letniego znajomego aby pożyczyć przyczepę. Nagle doszło pomiędzy nimi do awantury, w trakcie której właściciel przyczepy został ogłuszony przez swojego kolegę. Następnie zdenerwowany napastnik chwycił ciężki, metalowy łańcuch, którym skrępował 53-latka, po czym odgryzł mu część ucha i kawałek penisa.

Poszkodowany został przewieziony do szpitala a 35-latek trafił do aresztu. Czekają go badania psychiatryczne.

-Ze względu na delikatność sprawy i dobro poszkodowanego nie mogę potwierdzić informacji, co stało się z odgryzioną częścią penisa 53-latka.- powiedziała w rozmowie z serwisem policyjnipl prokurator z Jeleniej Góry, Violetta Niziołek. Jak donoszą jednak serwisy internetowe, nie udało się odnaleźć kawałka członka.

wwwpolicyjniplPolicyjni1,91132,6475345,Odgryzl_znajomemu_kawalek_ucha_i_penisal

Psycholi jednak nie brakuje na tym swiecie.
09.04.2009
16:25
[2]
halfmaniac [ Dr. Freeman ]

auuc..Aż mnie cos zabolało..
09.04.2009
16:25
[3]
^_CHazY•_•chAZz._^ [ DisturbeD_RuleZz ]

ueeee..
09.04.2009
16:26
[4]
Why Me? [ Chorąży ]

o dzizas! co to sie dzieje na tym po...rąbanym świecie! ludzie
09.04.2009
16:27
[5]
fajny Książę [ Capo ]

smutne...
09.04.2009
16:27
[6]
Eddy.adam [ Konsul ]

poprostu swietnie ; bombastycznie
09.04.2009
16:27
[7]
A's [ Konsul ]

Ajj...
09.04.2009
16:27
[8]
ProPs3 [ Konsul ]

auuuaaa czuje sie teraz jak by mi odgryzł ...
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2009-04-09 16:28:23]
09.04.2009
16:29
[9]
NeroTFP [ Kolejorz & Barca ]

Takich powinni zamykać w pokojach bez klamek i okien.
09.04.2009
17:55
[10]
K4B4N0s [ Filthy One ]

Nazwa tego seriwsu, zawsze mnie rozwalała.

A gośc, cóż... pedał i to jeszcze wredny.
09.04.2009
17:58
[11]
Mr.Eko [ Assassin ]

Niezły psychol. Auuuuuuaaa !
09.04.2009
17:59
[12]
Darth Father [ Spam Master ]

O kur*a
09.04.2009
18:18
[13]
Ridż Forrester (Marone) [ Pretorianin ]

ciekawe czy smakowało
09.04.2009
18:19
[14]
Andruskill [ Megajebutron ]

Czy ja już tego gdzieś na Golu nie widziałem?
09.04.2009
18:21
[15]
JaSiEk1996 [ Natural Dread Killaz! ]

I to się zwie człowiekiem? ;O
09.04.2009
18:23
[16]
call of hajs [ Pretorianin ]

No ale gdzie ten penis?
straszne...
09.04.2009
18:24
[17]
Bac02 [ Traucer ]

był taki wątek wczoraj
09.04.2009
18:26
[18]
EnX [ Konsul ]

A i tak był lepszy ten góral, który "odrąbał" sobie po pijaku penisa siekierą.
09.04.2009
18:30
[19]
Kozi89 [ Legend ]

Był już wątek, ale bez takich szczegółów

-Ze względu na delikatność sprawy i dobro poszkodowanego nie mogę potwierdzić informacji, co stało się z odgryzioną częścią penisa 53-latka.

Stawiam, ze jednak coś gorszego niż pożarcie przez napastnika.
10.04.2009
01:53
[20]
BuBaZ [ What's The Difference ]

o ja pierdu...
10.04.2009
02:20
[21]
pompaziom [ Konsul ]

chory człowiek !! jak można komuś odgryźć pałke !?
10.04.2009
02:57
[22]
delstar [ Generał ]

Ja tam sie zastanawiam jak to mogloby wygladac. Najpierw odgryza mu ucho i schyla sie zeby odgryzc sisiora ?
Dziwne
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2009-04-10 02:57:23]
10.04.2009
03:14
[23]
SpaceCowboy [ Jenerał ]

To wszystko przez gry komputerowe ;-)
11.04.2009
21:55
[24]
Tasak221 [ Pretorianin ]

Ciekawo ile dostanie... ale raczej go do psychiatryka wsadzą.
11.04.2009
21:59
[25]
Azerko [ Alone-in-the-wild ]

ee 53 lata w sumie juz mu byl nie potrzebny :)) lecz jednak smutne :(
11.04.2009
22:01
[26]
Damian1539 [ Senator ]

[25] Jak Ty bedziesz mial 53 lata to wez nozyczki i sobie go obetnij bo Ci nie bedzie potrzeny.

''co stało się z odgryzioną częścią penisa 53-latka.'' Wspolczuje ... Wole sie nie zastanawiac jak to musialo bolec :|
wątek: Kanibale sa tez w Polsce
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A. game guide