diss na kolegę ;D pomóżcie coś skleić ^^

04.11.2008
18:58
[1]
thekid2 [ iLove ]
diss na kolegę ;D pomóżcie coś skleić ^^

no więc sytuacja wygląda tak ;D

postanowiłem z kilkoma kumplami z klasy nagrać "diss" na kumpla ;DDD

generalnie chodzi o to ze 'wpadl pod pantofel' swojej dziewczynie i trzeba mu pół żartem pół serio uświadomić ;D

ja potrzebuję tylko 1 zwrotkę ^^

przekleństwa itd. jak najbardziej mile widziane ;D

oczywiście kolega się nie obrazi - to ma być tylko żart ;D

ma ktoś jakiś pomysł ? :>

dodam jeszcze że jego ksywka to : Dyta
04.11.2008
19:04
[2]
szuBZ [ HartigaN ]

I to pisze user z poziomem 43...
04.11.2008
19:05
[3]
Palladin6 [ Konsul ]

Zmień pierwszą literkę ksywki kolegi na ,,P''.
04.11.2008
19:12
[4]
simson__ [ Generał ]

Pod pantoflem siedzi frajer jeden,
myśli że rządzi, a jest pozerem,
nie może uwolnić się z pod jej szponów,
niedługo będzie miał w dupie ziomów,
baby robią z nas idiotów największych,
gadają, pierdolą i szukają kolejnych,
nie jeden facet przez te kur*y wpadł,
strugał lalusia, to niechaj ku*wa ma,
więc posłuchaj nas Dyta, nie rób tego błędu,
uważaj żeby dziewczyna nie doprowadziła cie do obłedu,
szanuj przyjaciół, kumpli od piwa,
byś nie został sam, jak to często bywa.

to tak na szybko :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2008-11-04 19:12:52]
04.11.2008
19:14
[5]
DaDek szuka klucza [ Pretorianin ]

sklej sobie sam
diss to nie zabawa
diss to poważna sprawa
zabardzo zagrypsujesz
w morde wyłapaujesz
czemu chcesz go jechac
moze ten obok to jego dzieciak
przyczyna wiernosci
albo milosci
odpusc sobie bracie
bo nic nie zdzialacie.


------------------------
simson___ --->czemu mu pomogłeś ?:P
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2008-11-04 19:15:24]
04.11.2008
19:14
[6]
thekid2 [ iLove ]

szuBZ -->

twoja uwaga jest dla wszystkich bardzo cenna ;) oby tak dalej

bałwanów co nie miara na tym golu ^^


ps - juz mam co mi potrzeba, proszę o skasowanie wątku :D
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2008-11-04 19:16:38]
04.11.2008
19:15
[7]
egzi9000 [ Wytrawny Piwosz ]

o kurcze... simson_ ostatnie dwie linijki normalnie chwyciły mnie za serce :)
04.11.2008
19:20
[8]
simson__ [ Generał ]

hehe mnie tez ;]

edit. a czemu bym nie miał pomóc ? i tak nic lepszego do roboty nie mam :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2008-11-04 19:23:14]
04.11.2008
19:21
[9]
Kamikaze_man [ Konsul ]

Dyta dyta dyta.
Pyta nieumyta
Ciągle czymś zakryta
Spodem od koryta.
Witasz go hej senorita.
Sratatatatata
Dyta to jest szmata

Nie no poezja! xD
04.11.2008
19:24
[10]
Coy2K [ Veteran ]

chyba nie bardzo ogarniasz na czym diss polega... przecież cała zabawa jest w pisaniu tekstu, to Ty znasz kolege najlepiej i tę wiedzę wykorzystaj, a nie proś innych zeby Ci napisali, bo takie sytuacje aż proszą się zebys dissa dostał Ty, a nie kolega.

Jak nie masz do tego głowy to sie za to nie zabieraj
04.11.2008
20:03
[11]
Ciekawy Fryzjer [ Semper Fidelis ]

Z chęcią pomógłbym temu Dycie w dissie na waszą ''paczkę''
05.11.2008
12:26
[12]
simian-raticus [ Konsul ]

Poproc goscia z youtube o ksywie MC Terminator (on robi najlepsze diss'y).
05.11.2008
12:35
[13]
Regis [ ]

Parafrazujac znany dowcip, proponuje:

Dyta, Dyta, ty ch**u.
wątek: diss na kolegę ;D pomóżcie coś skleić ^^
© 2000-2014 GRY-OnLine S.A. game guide