GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

O tym,jak Cenega mnie ,,wypreorderowala''

01.11.2008
10:55
smile
[1]

andrey226 [ Pretorianin ]

O tym,jak Cenega mnie ,,wypreorderowala''

Zamowilem Fallouta3 w internetowym sklepie Cenegi 24.10.2008r,zaplacilem z gory karta kredytowa i czekalem szczesliwy na gierke.Mysle sobie:skoro premiera jest 31.10 to ja w tym czasie bede juz ostro zasuwal po Pustkowi.Rety,jaki ja bylem glupi!!!Do wczoraj wieczor ani sladu kuriera z gra!Napisalem maila do dzialu sprzedazy Cenegi,iz w zwiazku z tym,ze nie wywiazali sie z terminem wysylki gry prosze o zwrot kasy tj.109.99gr.O dziwo natychmiast gosc z Dzialu Sprzedazy Cenegi poprosil o ewentualny nr ROR-u na ktory mi zwroca kase za gre.Chociaz tyle sie postarali,mysle sobie.Pomijam juz fakt,ze udzielilem Cenedze niskiego co prawda,ale jednak nieoprocentowanego kredytu placac za gre z gory.Jedno jest pewne:wyleczyla mnie Cenega z pre-orderow.A zreszta dobrze mi tak!Zysk z tych pre-orderow zaden!W sklepie,,nie dla idiotow''do ktorego mam piechota 20min.(mieszkam w Bielsku-Bialej)gre kupilem wczoraj wieczorem za 99.99gr.Za to zero kosztow wysylki.Ciekawe,czy tylko mnie taka przygoda z Cenega spotkala,czy jest nas tak potraktowanych przez Cenege wiecej?

01.11.2008
10:56
[2]

adrem [ Soap Mac Tavish ]

Ło matko,myślę że wątków o F3 pojawi się mniej więcej tyle,ile było gdy Fable był w CDA ;P

01.11.2008
11:00
smile
[3]

jewbacca [ Junior ]

nu, nu nie płacze, pójdzie do kuchni, zje batonika, uspokoi się :-)

ja miałem identycznie z ek w ultimie a dzielny jestem i nie płaczę na forum

01.11.2008
11:02
[4]

Backside [ Senator ]

Ale straszne... nie dostałeś wczoraj gry, czyli zostałeś potraktowany jak śmieć. Jak bym się procesował.

01.11.2008
11:03
[5]

persik_ [ przyrodnik ]

W sumie nie miałem przyjemności, czy też może nieprzyjemności zamawiać preorderów z Cenegi, ale za to CDProjekt wywiązuje się z preorderów znakomicie. Zamawiałem już kilka gier od nich i za każdym razem dostawałem je w dniu premiery - ostatnio Pro Evolution Soccer 2009, wcześniej F.E.A.R. i Gothic 3 EK.

jewbacca - jeśli Cenega tak traktuje swoje preordery to dobrze o tym wiedzieć. Na przyszłość nie będzie się od nich bezpośrednio zamawiać.

01.11.2008
11:04
[6]

Orl@ndo [ Blade Runner ]

Ja mialem lepsza jazde. Kupilem w ramach akcji 2+2 dwie gry z serii KK, drugie ktore mialem dostac za darmo wpisalem w komentarzach dt. zakupu (tak jak mi kazano).
Najpierw dostalem dwie gry. Napisalem, mialem dostac dwie pozostale.
Pare dni pozniej dzwoni kurier, ze ma paczke, jednak za 5 dyszek. Powiedzialem mu, ze to pomylka z tym pobraniem, po czym napisalem do Cenegi znow, jak wyglada sytuacja. Ok, dwa dni pozniej gry przyszly.
Tyle, ze te same co wczesniej. Znow napisalem do nich.
Z tydzien pozniej w koncu dostalem co mialem dostac.

Nie kupuje u nich wiecej.

01.11.2008
11:21
[7]

strelnikov [ Generaďż˝ ]

andrey226 -->

dobra informacja dla innych - ale nie mialem nigdy dobrego zdania o Ceneg'a PL - wiec mnie to malo dziwi;) Natomiast fakt -CD=Projekt zawsze wysyla gry tak , ze dochodza w dniu premiery jednak F3 wydala cenega wiec coz ... chyba nie miales wyjscia;) Zobacz na Allegro mozna juz te gre oryginalna tylko ze rozpakowana za 50pln kupic;)

01.11.2008
11:27
smile
[8]

Smoleń [ Sumatran Rat-Monkey ]

Trochę obiektywizmu Panowie. Przytoczę trzy sprawy z wysyłką z CD Projekt, gdzie nie tylko ja miałem problem:
1) EK Neverwinter Nights 2 - doszło 4 dni po czasie,
2) EK Wiedźmin - ten temat już jest chyba wszystkim znany,
3) Guild Wars: Nightfall - kilka dni po czasie

Więc proszę nie mamić innych, jaka to Cenega jest be, a CD Projekt najlepszą firmą jest.

01.11.2008
11:28
smile
[9]

Comix Rey [ Chor��y ]

[1]

1 dzień nie potrafisz wytrzymać i musisz robić z siebie głupa ?

01.11.2008
11:32
[10]

D:-->K@jon<--:D [ Żubr z puszczy ]

Ja nei wiem czemu sie niektorzy obruszaja, bardzo dobrze ze gosc mowi o zaniedbaniach firmy, zawsze warto o takich rzeczach mowic, zeby sobie wyrobic opinie na temat danej firmy a nie jak jelenie z usmiechem na ustach kupowac. Obiektywizm jest w cenie.

01.11.2008
11:44
smile
[11]

QrKo_ [ ]

Jezeli juz wylewamy zale odnosnie Cenegi to po zakupie kilku gier i zarejestrowaniu ich zaczalem notorycznie dostawac od nich spam na maila. Napisalem kulturalnie do supportu czy moge jakos normalnie wylaczyc to badziewie tak jak w innych cywilizowanych serwisach ktore do kazdego newslettera dodaja link wypisujacy sie ze subskrybcji. Odpisali ze nie, ale jak napisze im na maila imie nazwisko i adres to moga mi skasowac konto i nie bede dostawal wiecej spamu. Gdyby nie te kilkaset punktow na koncie ktore mam to moze bym skasowal, tymczasem musze sie zadowolic filtrem antyspamowym...

Comix Rey - zapoznaj sie ze znaczeniem wyrazenia pre-order, a potem komentuj.

01.11.2008
11:46
[12]

kastore [ Troll Slayer ]

Widać to już taka przypadłość polskich dystrybutorów, im większy tym mniej dba o terminowość.
Z tego powodu od czasu premiery Nightfalla gry kupuje w MediaMarkecie, są zawsze na czas i zawsze w dniu premiery i jeszcze leżą i czekają grzecznie na półce a nie są zduszone w kartonikach.

01.11.2008
11:48
[13]

strelnikov [ Generaďż˝ ]

Comix -->

sam jestes glupem mysle skoro innych tak nazywasz

Smolen -->

no nie wiem - w Cenega zamowilem SHIV i dostalem go 5 dni po premierze w PL , dobrze ze przed premiera mialem wersje EMEA. Za to w CD-Projekt zamowilme wlasnie tak jak Ty GW, tyle ze EotN i dostalem tak jak obiecali na dzien przed premiera. na moje 2 zamowienia - jedno w Cenega a drugie w CD-Projekt tylko Cenega dala D.

[10]D:-->K@jon<-- : -->

tez tak uwazam - dobra informacja - zreszta zobacz po innych watkach o F3 - nie tylko Andreya olala Cenega

01.11.2008
11:50
[14]

fan realu madryt i raula [ Manolito ]

Byłem wczoraj w sklepie z grami w ZIelonej Górze, bo zamawiałem tam Fable II. Godzinkę musiałem czekać, aż kurier raczy dowieść mi grę. W tym czasie przez sklep przewineło się kilka osób i dwie też chciały odebrać zamawianego Fallouta 3, ale dla nich kurier też gry nie dostarczył. Najbardziej rozśmieszyłą mnie jednak kobieta (wiek około 35-40 lat), która prawie ze łzami w oczach wychodziła ze sklepu bez swojego Fallouta, bo specjalnie wzięła urlop, aby osbie pograć, a przez fatalne zachowanie kuriera musi czekać do poniedziałku (jeśli oczywiście wtedy gra będzie, co nie jest wcale pewne). Tak więc kurierzy ostatnio coraz częściej olewają sobie ludzi.

01.11.2008
12:13
[15]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Comix --> Zgadzam się z większością tutaj: spadaj kretynie.

Ludzie zamawiają preorder żeby tytuł dostać jak najwcześniej. Co więcej: jak zauważył autor wątku, tacy ludzie udzielają nieoprocentowanego kredytu firmie tylko za to, że zamówiony towar dostaną wcześniej. Sprawdź sobie baranie jeden z drugim jakie jest oprocentowanie pożyczek w bankach to może zrozumiesz. Jak to nie przemawia do łba to proponuję sprawdzić ile za tego typu pożyczkę jest gotowe dać czasopismo (dla niepełnosprytnych: zobacz ile kosztuje jeden numer miesięcznika, pomnóż przez 12 i od wyniku odejmij koszt rocznej prenumeraty).

Jeśli w zamian za wyłożenie kasy rok przed premierą (bo są i takie przypadki jak mówimy o MEGA produkcjach) trzeba czekać dodatkowe 3 dni to bez jaj... ktoś tu leci w kulki.

Dodatkowo zwrócę uwagę na to z czego śmiał się fan realu: ludzie pracują i na gry czasu nie mają... Jedni biorą urlop żeby mieć go więcej dla wyczekiwanych tytułów, inni mają nadzieję na pogranie w weekend. Dlatego też zrozumcie że ów "jeden dzień dłużej" może dla wielu osób oznaczać tydzień...

andrey --> Dzięki za informację. Od cedegi trzymam się z daleka od dzisiaj. :)

01.11.2008
12:17
smile
[16]

Misiaty [ Śmierdzący Tchórz ]

Nie pierwszy raz i nie ostatni Cenega robi klientów w konia. Ja jakieś dwa lata temu wygrałem u nich GTA: SA i do dzisiaj nie dostałem :) Gdy zadzwoniłem pierwszy raz, koleś stwierdził, że gra została wysłana do... Tarnowskich Gór. Na moje pytanie czemu, nie potrafił odpowiedzieć i obiecał, że wyślą grę na dobry adres. I tyle. Cenega jak to Cenega, za bardzo na niej polegac nie można.

01.11.2008
12:20
[17]

Backside [ Senator ]

Ludzie, dajcie sobie spokój z tymi komentarzami.

Gdy premiera gry jest 31.10, a gra nie dojdzie przez ten 1 dzień to jest zrobienie w konia czy robienie z kogoś głupka?!?
Najnormalniejsze to na świecie, że kurierzy się spóźniają, a ciągnięcie tego tematu, gdy nie jest to spóźnienie o tydzień, jest całkiem zbędne.

Zresztą gadacie tak jakby to Cenegi wina była. A może kurier nawalił? A może tłocznia im na czas gier nie dostarczyła do ich punktu wysyłki?

01.11.2008
12:25
[18]

strelnikov [ Generaďż˝ ]

to po co w takim wypadku sa preordery?

01.11.2008
12:31
[19]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Backside --> A co to kogo obchodzi czyja to wina? Klient zawiera umowę z dystrybutorem. Jeśli ten decyduje się na outsourcing to jego sprawa. Ale jeśli jego partnerzy biznesowi nawalają to niech się sam z nimi procesuje - klient ma, słusznie z resztą, to gdzieś.

Powiedz: jak jesteś w restauracji, dostajesz mięso zarażone salmonellą albo inną cholerą to stwierdzasz "może to rzeźnia nawaliła"? Czy może raczej masz pretensje do restauracji w której kupiłeś żarcie za to że nie dopilnowała? Ja wybieram drugą opcję.

01.11.2008
12:32
[20]

Backside [ Senator ]

strelnikov ---> Żeby zarezerwować sobie egzemplarz gry przed premierą, ew. dostać rabat i jakieś gadżety. Z tego co pamiętam dopiero CDP próbował jakoś w 2003 czy -04 wprowadzić nową jakość pre-order=dostawa przed premierą, ale nie przypominam sobie, żeby stała się ona standardem.

Choć fakt faktem, że fajnie, gdyby w końcu taki standard się narodził. Ale do tego potrzebne jest albo to, żeby dystrybutor zaczął się porządnie zajmować swoim sklepem z grami albo to, żeby sklepy z multimediami wyszły z taką inicjatywą.
Zobacz, że na zachodzie od oficjalnych stron linki do preorderów kierują nas do Amazonu, GameStop, EB Games, a nie sklepików EA, Microsoftu itp


Moby7777 ---> nie mam pojęcia czy Cenega w jakikolwiek sposób gwarantowała dostawę w dniu premiery czy tylko mówiła "towar dostępny od XX.XX". Dlatego nie wiem czemu można mieć pretensje do dystrybutora.
Dla mnie ten wątek bardziej jest na zasadzie "chcem gre natychmiast" + historie różnych ludzi z pre-oderami :)

01.11.2008
12:36
[21]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

@Backside

[edit - nieaktualny punkt] 1. Może ustosunkujesz się do mojego porównania z restauracją?
2. Jeśli chcesz żeby taki standard się narodził to pozwól ludziom narzekać na dystrybutorów, którzy takich założeń nie spełniają. Więcej niezadowolonych klientów to większy wpływ na korporację. Nie pojmujesz tego?
3. Z tego co ja kojarzę to tego typu zabiegi były znacznie wcześniej niż 2003... ale też guglać mi się teraz nie chce więc pominę... :)

01.11.2008
12:37
[22]

Misiaty [ Śmierdzący Tchórz ]

Backside

Ale o co Ci chodzi? Cenega to taki Amazon - nie jest producentem tylko wydawcą i dystrybutorem. Analogia zupełnie nietrafiona jak cały Twój komentarz.

01.11.2008
12:44
[23]

Backside [ Senator ]

Moby7777 ---> proszę, nie wyjeżdżaj mi tu z jakimś "brakiem pojmowania".

Nie nie uważam, żeby 100 tematów niezadowolonych ludzi (dzieciaków?) na forum o grach zmieniło podejście do sprawy. Inna sprawa, jeśli masowe żale wylewane są na prywatnym forum dystrybutora (czyli widzialne dla wszystkich obniżenie ich wiarygodności) albo sklepik zacznie po prostu mniej zarabiać.

Nie wiem jak duży jest sklep Cenegi - podejrzewam, że cały czas malutki dlatego jakieś głosy w internecie nie dadzą im dużo do myślenia.

Oczywiście teoretycznie powinieneś mieć rację, ale widzę od lat, że praktyka bywa różna. Nawet zaskakująca. Pamiętasz finał afery z EK Wiedźmina? Wobec ogromnego natężenia niezadowolenia konkluzją nie było zwarcie szeregów i lepsze funkcjonowanie sklepiku gram-pl, ale wyraz pewnego zniechęcenia postawą fanów i zapowiedź prawdopodobnej rezygnacji z Edycji Kolekcjonerskich.


Do restauracji nie będę się ustosunkowywał, bo to wszystko są porównania nieostre. Ma w sobie dużo prawdy, ale nie bezpośrednie przełożenie na omawianą sprawę.


edit
Uważam, że narodziny takiego standardu mogą odbyć się tylko w np. sieci Empik, MM czy Saturnie. Może Merlinie? To jest dopiero duża skala sprzedaży i tam może im naprawdę zależeć na exclusive'ach, a przy tym rzetelności.



Misiaty ---> "Cenega to taki Amazon"? Proszę...

01.11.2008
13:04
[24]

D:-->K@jon<--:D [ Żubr z puszczy ]

Backside---> Widze pojecia o reklamie nie masz, nie ma nic gorszego niz dzieciaka zniechecic, myslisz ze dlaczego np mcdonald tak dba o dzieciaki? Zeby jak dorosna dalej tam przychodzily, a potem zeby ze swoimi dziecmi przychodziili i tak sie nakręca. Nie lekceważ żadnej grupy docelowej. Dlaczego glosy ludzi w internecie nie maja znaczenia? Przeciez to jest najlepsze miejsce zeby sie cenega dowiedziala i tu nie tylko chodzi o to forum.

01.11.2008
13:05
[25]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Nie nie uważam, żeby 100 tematów niezadowolonych ludzi (dzieciaków?) na forum o grach zmieniło podejście do sprawy.

A słyszałeś o kampaniach wirusowych? Najpopularniejsze forum o grach jest bardzo dobrym miejscem do narzekania na dystrybutora gier. To właśnie tutaj trafia clou odbiorców produktów Cenegi... to właśnie tu większość potencjalnych klientów ewentualnego "niewielkiego sklepiku z grami" dowie się, że sklepik ten leci (przepraszam za słownictwo) w chuja. I może się zdarzyć, że taki sklepik zbankrutuje właśnie dzięki 100 tematom przeczytam przez 100 tysięcy potencjalnych klientów. Pomyśl chwilę... to nie jest forum onetu, gdzie trafiają wszyscy - tutaj trafiają fani gier... czyli ludzie na których Cenega jako firma liczy.

Do restauracji nie będę się ustosunkowywał, bo to wszystko są porównania nieostre. Ma w sobie dużo prawdy, ale nie bezpośrednie przełożenie na omawianą sprawę.

Tego nie rozumiem. Jak dla mnie to brzmi jak "ma dużo prawdy ale mam to gdzieś bo tłocznia to nie rzeźnia - EOT". Sam zasłoniłeś Cenegę tłocznią więc daję Ci inny przykład gdzie można usługodawcę zasłonić firmą partnerską. Czym to się Twoim zdaniem różni?

@Misiaty
Amazon to sklep. Wydawca to trochę coś innego. Wydawca to firma odpowiedzialna za wyprodukowanie odpowiedniej ilości egzemplarzy tak, żeby w danym rejonie nabywcy mieli co kupować. Czyli to Twój komentarz jest nietrafiony. :)

01.11.2008
13:06
smile
[26]

Kozi89 [ Legend ]

Mam nadzieje, ze nigdy nie będzie mi dane ciebie poznać.

01.11.2008
13:07
[27]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Kozi89 --> Do kogo to? Bo widzę przynajmniej 2 nurty dyskusji...

01.11.2008
13:23
[28]

puszczyk [ Generał brygady ]

Moby7777 dobrze prawi akurat w tym przypadku to forum wydaje się być najlepszym miejscem do narzekań i wyrażenia swojej opinii.

Sam jestem uczulony na tle punktualności i nie ważne czego dotyczy, czy jest to gra czy telewizor ze sklepu internetowego, jeśli ktoś się deklaruje odnośnie terminu wysyłki, to ma go mi towar wysłać w ustalonym terminie i nie obchodzi mnie z jakiego powodu nawalił. Jeśli tak traci zaufanie w moich oczach.

01.11.2008
13:27
[29]

Kozi89 [ Legend ]

Moby7777 ---> O andrey226 mi chodzi. Ja rozumiem niezadowolenie, ale nie widzę w tej sytuacji powodu do takiego wyżywania się na nich. Jeżeli koleś o takie gówno płacze na forum to nie chce wiedzieć jak reaguje na poważniejsze sprawy.

01.11.2008
13:31
[30]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Kozi89 --> Numerek przy nicku sugeruje, że jesteś pełnoletni aczkolwiek niekoniecznie samodzielny. Dlatego też rozumiem Twoje podejście. Mimo to, przeczytaj mój pierwszy post w tym wątku i zwróć szczególną uwagę na porównanie sprawy do prenumeraty czasopism. W obydwu przypadkach kwota 100 złotych jest małą sprawą ale jednak... pracuję, zarabiam, kupuję usługi. Mam prawo czegoś w zamian oczekiwać, nie?

01.11.2008
13:35
[31]

Hishyayo Mikito [ Pretorianin ]

Ja nie lubię pre-orderow. Żaden z nich pożytek.

01.11.2008
13:37
[32]

Kozi89 [ Legend ]

W obydwu przypadkach kwota 100 złotych jest małą sprawą ale jednak... pracuję, zarabiam, kupuję usługi. Mam prawo czegoś w zamian oczekiwać, nie?

Czy jest niewielka to akurat sprawa względna. Dla mnie jest to jednak całkiem sporo, ale niewiedzę powodu by prezentować aż takie zachowanie jak autor wątku. Cenega pomyliła się/postąpiła źle, to jest tylko weekend zwłoki. Przecież nic się nie stanie jak zagra w grę 3 dni później. Zresztą sklep zwrócił mu kasę wiec zachował nię w tym wypadku najuczciwiej jak mógł.

01.11.2008
13:41
smile
[33]

Backside [ Senator ]

Oczywiście, że forum internetowe to najlepsze miejsce na wylewanie żali, ale absolutnie wątpię w ich skuteczność - w tym przypadku akurat

Bankructwo to już hipoteza skrajna - zawsze pozostają klienci, którzy dowiedzą się o sklepie z reklam wewnątrz pudełka z grą od Cenegi i nie mają wymagań dostania jej wtedy, kiedy oni to uważają za słuszne.

Poza tym trochę za bardzo rozdmuchałeś sprawę - ja nie mówię o tym, że narzekanie nie ma racji bytu, bo owszem - ma! I jest racją klienta. Mówię o tym konkretnym przypadku - jakiś dzieciak rozpisuje się jak to zrobili z niego głupka, bo nie dostał gry w dniu premiery (nie wiadomo czy gwarantowano mu to czy nie). I od razu dym i wspominki jak to ktoś kiedyś został oszukany.

Zresztą po to też są fora, żeby bronić nie do końca słusznie oskarżanych - czyż nie? A, jak widać, flood niezadowolenia i rozprzestrzenienie się tematu z wąskiego na szerszy jest łatwe. I imo w ogóle zbyteczne.


Co do restauracji - tak, masz rację porównanie było słuszne. Nie zamierzam nikogo bronić przed brakiem punktualności (nie wiem kto by chciał), ale ponownie zwracam uwagę na.. "skalę omawianego problemu" :D, czyli "andrey226, który myślał, że dostanie grę dzisiaj"



Hishyayo Mikito --> czasami bardzo duży, zwłaszcza jeśli liczysz na kolekcjonerską edycję gry. Ja tak zamawiam, bo nie wiem czy dostanę ją w Empikach/MM, ani nie chce mi się tam biegać w dniu premiery. Tak samo jak nie chcę potem przepłacać za EK na Allegro.

01.11.2008
13:48
smile
[34]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

@Kozi89
Autor wątku powiedział o nieprawidłowości Cenegi. Co w tym złego?

3 dni później? A co jeśli gość pracuje? Ja dla przykładu równocześnie robię na pełny etat i studiuję dziennie. Weekend to jedyny moment kiedy mogę sobie usiąść i zająć się sobą (w tygodniu 6-21 jestem poza domem). Te Twoje 3 dni później przerodziłyby się więc w moim przypadku w tydzień. To już jest coś. A zwróć uwagę na to, że Andrey zapłacił za produkt z pewnym wyprzedzeniem... oznacza to więc, że odsetki, które mogły narosnąć mu na koncie oddał innej firmie. To z kolei znaczy, że zamiast zapłacić za grę 100 złotych, dał przykładowo 110. Te dodatkowe 10 za dostanie produktu wcześniej.

Mówisz, że niespełnienie takiej usługi to niewiele i trochę racji masz. Ale z drugiej strony zapłacił za to.

01.11.2008
13:57
[35]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

@Backside
Nie wiem, czy taki wątek będzie miał jakikolwiek wpływ na politykę Cenegi ale z drugiej strony andrey226 nie napisał nic nad wyraz dziwnego. Ot, po prostu opisał sytuację jaka mu się przytrafiła i koniec. Gdzie tu żale dzieciaka? Nawet komunikatów typu "nie kupujcie u nich więcej!!!" nie widzę (a byli tacy na tym forum)

A co do restauracji to powiedz mi jedno. Poszedłem kiedyś do bardzo fajnego lokalu we Wrocławiu. Zamówiłem posiłek (akurat traf chciał, że chciałem ugościć znajomych, którzy mnie wtedy odwiedzili, więc szczegóły były podwójnie ważne)... Czekaliśmy prawie 2 godziny zanim dostaliśmy to, co zamówiliśmy. Możesz powiedzieć, że niewielka skala problemu - zaczekaliśmy chwilę dłużej. Mimo to jednak za posiłek musieliśmy zapłacić normalną stawkę (a poszło w 3 cyfry). Żaden problem? Nie sądzę. Dlatego też poinformowałem o sytuacji ludzi, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani usługami tego lokalu.

Podobnie też zrobił andrey266 informując na GOLu o nierzetelności Cenegi. Czy popełnił wielką zbrodnię? Moim zdaniem postąpił bardzo słusznie i jestem mu wdzięczny. :)

Z mojej strony EOT.

01.11.2008
14:02
[36]

Backside [ Senator ]

Może być i EOT, ale to tylko pokazuje, że niedokładnie czytasz :). Powtórzę po raz "enty" - nie wiem(y) czy ktokolwiek obiecywał autorowi, że gra przyjdzie do niego w dniu premiery czy tylko tak sobie to wymyślił, że premiera=dostawa towaru.

Nie wiem za bardzo za co mu jesteś wdzięczny, bo jedyna sensowna konkluzja brzmi - "Sklep firmy Cenega może nie dostarczyć gry w dniu premiery", choć to i tak ma zbyt negatywny wydźwięk :).


A swoją drogą - zamówiłem EK Far Cry'a 2. Z chęcią zadzwonię z pytaniem o termin wysyłki i napiszę jak im to wyszło :).

01.11.2008
15:47
[37]

Wasylus [ Konsul ]

Zamówienia przedpremierowe
Możliwe jest zamówienie gry przed jej premierą, ale wtedy - z oczywistych względów - zamówienie zrealizowane zostanie dopiero w dniu premiery


To chyba wyjaśnia Twoje wątpliwości. To fragment regulaminu zamieszczonego na stronie internetowego sklepu Cenegi.

01.11.2008
17:58
smile
[38]

andrey226 [ Pretorianin ]

Konczac ten watek;nie plakalem z powodu nieotrzymania gry Fallout3,jak to sugerowal jeden z forumowiczow.Nie o to mi chodzilo.Tak sobie jednak logicznie mysle,ze jezeli place danej firmie z gory za towar w pre-orderze,to chyba do jasnej cholery mam prawo oczekiwac,ze gre dostane chociaz w dniu premiery sklepowej.I jeszcze jedno:nie zawalil kurier jak to sugerowal jeden z forumowiczow(nie pamietam ksywki,sorry)gdyz sprawdzajac swoje konto w sklepie internetowym Cenegi
pisalo jak byk,,przyjete do realizacji''a nie,,zrealizowano'',czyli gra wogole nie zostala wyslana.Jedno jest pewne:byloby chyba ze strony Cenegi uczciwiej,gdyby wzorem CD-Projektu po prostu wysylali prosbe o zaplate w momencie skompletowania zamowienia.
Do tej pory zamawiajac gry w pre-orderze zawsze mialem je zanim ukazaly sie w sklepach.Cenega moim zdaniem postapila nieuczciwie biorac wczesniej ode mnie pieniadze za gre.Nie wierze,ze tydzien przed premiera nie wiedzieli ile maja zamowien,i czy sa w stanie je zrealizowac.I to byloby na tyle...

01.11.2008
18:10
[39]

Kozi89 [ Legend ]

Cenega moim zdaniem postapila nieuczciwie biorac wczesniej ode mnie pieniadze za gre.

Może jeszcze powiesz że cie okradli? Pomyłki się zdarzają, a oni swoją naprawili najlepiej jak umieli.

01.11.2008
18:15
[40]

sparrhawk [ Mówca Umarłych ]

Wasylus ---> niekoniecznie. Dla wielu sklepów internetowych zrealizowanie oznacza wysłanie towaru.

01.11.2008
18:25
[41]

Wasylus [ Konsul ]

Edit: w sumie możesz mieć rację.

01.11.2008
18:28
smile
[42]

el f [ RONIN-SARMATA ]

Mogę poczekać...

Szanowny kliencie, Z przykrością zawiadamiam, iż zamówiona przez Panią/Pana edycja kolekcjonerska gry Fallout 3 na PC zostanie wysłana w przyszłym tygodniu. Przewidywany termin wysyłki – środa (5.11.2008). Wynikłe opóźnienie jest spowodowane czynnikami niezależnymi od naszej firmy. W ramach rekompensaty, otrzyma Pani/Pan gratis kolekcjonerską, limitowaną i oficjalną koszulkę z gry Fallout 3. Jeszcze raz przepraszam za wynikłe opóźnienie i życzę wielu wspaniałych godzin w post nuklearnym świecie.

Pozdrawiamy,
Zespół Cenega Poland

01.11.2008
18:34
smile
[43]

DVDdawDVD [ Xbox rządzi! ]

trudno się mówi

01.11.2008
20:42
[44]

persik_ [ przyrodnik ]

Dla wielu osób tutaj to opóźnienie to żaden problem, bo przecież "nic się nie stanie jak zagra 3 dni później". No ja Was wszystkich przepraszam, ale ja np. grywam wyłącznie weekendami i to nie zawsze, w przyszłym tygodniu nie znajdę na granie czasu, dzisiaj pomęcze Pro Evo. Czyli gdybym to ja znalazł się na miejscu autora wątku, zagrałbym za 2 tygodnie - i też byłbym wściekły. Płacę i wymagam, wydaję 100 zł i mam otrzymać grę w piątek, to chcę ją otrzymać w piątek. Widać jednak, że połowę ludzi odwiedzających ten wątek można bezkarnie robić w balona, bo przecież kurier to też człowiek, a w Cenedze też mogli sobie zapomnieć. Przytakujcie dalej, a Cenega nadal będzie zapominać. Koło się zamyka.

01.11.2008
20:58
smile
[45]

mos_def [ Senator ]

el f >> bastard :D Tez chce taka!

Dlaczego moja paczka doszła na czas..

01.11.2008
21:16
smile
[46]

mr 45 [ Hero of the Wastelands ]

jewbaca(3)-->Jakiego maila dostałeś od ultimy? pytam bo też złożyłem na ultimie pre-ordera na EK,w wakacje a nie mam teraz dostępu do tej skrzynki e-mailowej

01.11.2008
22:37
[47]

Kozi89 [ Legend ]

Widać jednak, że połowę ludzi odwiedzających ten wątek można bezkarnie robić w balona, bo przecież kurier to też człowiek, a w Cenedze też mogli sobie zapomnieć. Przytakujcie dalej, a Cenega nadal będzie zapominać.

Najłatwiej oskarżać. Każdy ma prawo do pomyłki. Zrozumiałbym gdyby takie sytuacje były normom, ale nie jest, wiem bo kupowałem w sklepie Cenegi. Czy według ciebie tej paczki nie wysłano poprostu żeby komuś na złość albo przykrość zrobić? Bo im się nazwisko nie podoba? Trzeba też zrozumieć drugiego człowieka.

01.11.2008
22:45
[48]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Kozi --> Rozumieć drugiego człowieka trzeba. Ja na przykład się postaram i nie będę Cię od debili wyzywał za "normom". Ale ja Ci nie płacę za pisanie na forum! Płacę za usługę, więc chcę realizacji. Ktoś nawala więc niech za to kurna płaci.

persik --> Po raz kolejny upewniłem się, że na tym forum się głównie dzieci dla których dzień tygodnia rzeczywiście nie robi różnicy... :)

01.11.2008
22:48
[49]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

Każdy ma prawo do pomyłki. Zrozumiałbym gdyby takie sytuacje były normom, ale nie jest, wiem bo kupowałem w sklepie Cenegi. Czy według ciebie tej paczki nie wysłano poprostu żeby komuś na złość albo przykrość zrobić? Bo im się nazwisko nie podoba? Trzeba też zrozumieć drugiego człowieka.

Argumentu, ze kazdy ma prawo do pomylki to sobie mozna uzywac miedzy znajomymi. Osobiscie w dupie mam dlaczego nie wywiazali sie z umowy. Skoro zobowiazali sie i wzieli kase ich psim obowiazkiem jest umowy dotrzymac. Pomysl co sie dzieje jak odwrocisz sytuacje i ty spoznisz sie z zaplata. Skasuja ci zamowienie i nie beda sie zastanawiac dlaczego ani okazywac zadnej wyrozumialosci.

Dodatkowo przedstawiciel Cenegi (zreszta inni dystrybutorzy tez) ma jeszcze czelnosc narzekac na graczy i na "szary import" z zagranicy.

01.11.2008
22:59
[50]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

sparrhawk --> Zapomniałem dodać. Sklepy internetowe to sobie mogą nawet rozumieć, że "zrealizowane" znaczy, że klient zapłacił ale pal to sześć. Zgodnie z prawem jednak to oni są odpowiedzialni za dostarczenie towaru. Sprawa nie kończy się na zapakowaniu i oddaniu pudełka. Jak pisałem wcześniej: to że decydują się na outsorcing (bo tu łapią się również kurierzy) nie oznacza, że mogą powiedzieć "to inni nawalili" - dostają kasę (również na nadanie paczki) więc odpowiadają. Koniec.

01.11.2008
23:02
[51]

Kozi89 [ Legend ]

Pomysl co sie dzieje jak odwrocisz sytuacje i ty spoznisz sie z zaplata. Skasuja ci zamowienie i nie beda sie zastanawiac dlaczego ani okazywac zadnej wyrozumialosci.

Co wcale nie oznacza, że muszę być tak samo obojętny jak on.


Płacę za usługę, więc chcę realizacji. Ktoś nawala więc niech za to kurna płaci.

Masz racje, Cenega zawaliła i tego nie podważam.

01.11.2008
23:41
smile
[52]

el f [ RONIN-SARMATA ]

Dla mnie to dziwne, co niektórzy piszą... Cenega wysłała do mnie 24-go maila z informacją, że grę zacznie wysyłać "w przyszłym tygodniu" a jak się nie wyrobili, to przysłali drugiego, który cytowałem wyżej. Z powodu rekompensaty (hi, mos_def ! ;)) , to nawet się cieszę, że mają to opóźnienie :)
Jak dla mnie, firma jest ok :)

02.11.2008
00:09
[53]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

el f - Zamowienie zlozylem 1.09 a informacje kiedy mam placic mialem dostac mejlem na 2-3 tyg. przed wysylka (nota bene tego tez musialem sie dowiadywac sam, bo nigdzie slowa o tym nie ma jaki jest termin zaplaty).

Zadzwonilem do Cenegi w poniedzialek (24.10) z pytaniem kiedy mam zaplacic za preorder, bo zadnego mejla poki co nie dostalem i pan mi mowi, ze juz bo zaraz bedzie wysylka. Zaplacilem tego samego dnia. Dzwonie potem w srode z pytaniem kiedy wysylaja a gosc mi mowi, ze za tydzien. Mejla, ktorego cytowales pare postow wyzej dostalem 30.10.

Czy tak wg ciebie zachowuje sie profesjonalna firma ?

02.11.2008
00:22
[54]

persik_ [ przyrodnik ]

Czy według ciebie tej paczki nie wysłano poprostu żeby komuś na złość albo przykrość zrobić? Bo im się nazwisko nie podoba? Trzeba też zrozumieć drugiego człowieka.

Nie, tej paczki nie wysłano, ponieważ w firmie panuje burdel i brak szacunku do klienta. W Cenedze nie pracuje też jeden człowiek i już na pewno od jednej pomyłki nie zależy los całego zamówienia.

02.11.2008
00:44
[55]

el f [ RONIN-SARMATA ]

r_ADM

24-go dostałem mail o treści :

W związku z planowaną wysyłką gry Fallout 3 i Fallout 3 Ek, która ma odbyć się w przyszłym tygodniu. Prosimy o potwierdzenie swoich zamówień w sklepie internetowym Cenega. Zamówienia można potwierdzić w swoim panelu klienta. Osoby, które do tej pory nie wykonały płatności za swoje zamówienia, mogą ją wykonać poprzez link „płatność elektroniczna” w panelu klienta (po zalogowaniu na sklepie). Informacja o zrealizowaniu zamówień zostanie wysłana w oddzielnym mailu.

Pozdrawiamy,

Zespół Cenega Poland


a ten drugi, "oddzielny mail" (cytowany w poście gdzieś wyżej) 30-go.
Wydaje mi się, ze owe newslettery rozsyłane są programem a nie ręcznie... więc dziwi mnie, że jedni dostali a inni nie. Moze to wina skrzynek z antyspamami ?

02.11.2008
01:33
[56]

sparrhawk [ Mówca Umarłych ]

Moby7777
sparrhawk --> Zapomniałem dodać. Sklepy internetowe to sobie mogą nawet rozumieć, że "zrealizowane" znaczy, że klient zapłacił ale pal to sześć. Zgodnie z prawem jednak to oni są odpowiedzialni za dostarczenie towaru. Sprawa nie kończy się na zapakowaniu i oddaniu pudełka. Jak pisałem wcześniej: to że decydują się na outsorcing (bo tu łapią się również kurierzy) nie oznacza, że mogą powiedzieć "to inni nawalili" - dostają kasę (również na nadanie paczki) więc odpowiadają. Koniec.

Ja nie twierdzę, że nie są odpowiedzialni. Mówiłem tylko, że nadal nie wynika stamtąd zobowiązanie do dostarczenia gry właśnie w dniu premiery. A tylko w takim przypadku można by mieć pretensje do firmy.

02.11.2008
01:42
smile
[57]

Gromb [ P12 ]

Kompanie Graczy. Chyba Kompania Gamoni. W końcu uzbierałem trochę punktów. Myśle sobie pora coś zamówić, jakąś nagrodę odebrać. Wszystko spoko tylko wysyłka nagrody na koszt gracza. Niezły debilizm, a trzeba było czytać tekst małym druczkiem. CENEGA potrafi "wyleczyc" niejednego gracza.

02.11.2008
13:29
[58]

Kozi89 [ Legend ]

Nie, tej paczki nie wysłano, ponieważ w firmie panuje burdel i brak szacunku do klienta.

A skąd ty to wiedzieć możesz? O to mi właśnie chodzi. Oskarżacie Cenega, a tak naprawdę nie wiecie co się tam dzieje. Jak widzę Cenega rozesłała do wszystkich maile z przeprosinami i wyjaśnieniem. Rzeczywiście ch*je z nich...

02.11.2008
15:01
[59]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

A skąd ty to wiedzieć możesz?

Stad, ze nie ma gry mimo zlozonego preorderu? Stad, ze w dniu premiery byl (chyba nadal jest) problem z dostaniem wersji konsolowej? Face it, Cenega zjebala premiere jednego z najbardziej oczekiwanych tytulow w tym roku.

02.11.2008
15:47
[60]

persik_ [ przyrodnik ]

Kozi - czytaj temat. Gość NIE DOSTAŁ maila z wyjaśnieniami, a jego zamówienie nie figurowało jako zrealizowane, co w sklepie Cenegi oznacza, że paczka nie została wysłana. Stąd mogę to wiedzieć.

06.11.2008
11:57
[61]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

Czy ktos dostal juz EK z cenegi ?

06.11.2008
12:05
[62]

deTorquemada [ I Worship His Shadow ]

r_ADM --> F3 ? Nie jeszcze nie .. może po południu będzie. A już raczej na pewno jutro ?

06.11.2008
12:08
[63]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

Ale czy oni w ogole wyslali te edycje ? U mnie zamowienie jest w statusie przygotowanie do realizacji... tylko co to k... znaczy ? Dodzwonic do nich, nie moge sie od wczoraj, na mejle nikt nie odpowiada.

06.11.2008
12:12
[64]

Madkongothonurgh [ Chor��y ]

Niestety nie :(
Żadnego info na mailu lub w statusie zamówienia :/

07.11.2008
07:22
smile
[65]

persik_ [ przyrodnik ]

No to kto zacznie bronić Cenegi, bo "pomyłki się zdarzają"?

07.11.2008
11:04
smile
[66]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

W sumie ja moge sprobowac.

Co z tego, ze od poniedzialku nie moge sie dodzwonic na numer, ktory podali na stronie sklepu. Co z tego, ze nie odpowiadaja na mejle, ani nie aktualizuja statusu zamowienia. Niewazne jest rowniez, ze nie moge odwolac zamowienia bo wszak pomylki sie zdarzaja.

07.11.2008
11:51
smile
[67]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Okażcie trochę szacunku i zrozumienia dla drugiego człowieka!!

07.11.2008
11:55
smile
[68]

Molzey [ Konsul ]

Znaczy, nie ma jak preordery:)
Dziś, dnia 07.11. 08 kupiłem sobie wersję kolekcjonerską Fallout 3 w MM. Leżą całe stosy "walizeczek" za 129 złotych.... Bez łaski, bez czekania...

07.11.2008
11:58
[69]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Molzey -> mozesz napisac jak wykonany jest ten pipboy? kompetna chinszczyzna?

07.11.2008
12:06
[70]

Niedzielny Gość [ J.F. Sebastian ]

Sytuacja z preorderem to nie jedyny dowód że Cenega niezbyt dba o swoich klientów.
Lokalizacja Sacred 2 powinno dostać nagrodę "antyspolszczenia roku".
Jakiś czas temu wysłałem do nich pytanie (pomoc techniczna) i czekam na odpowiedź do dzisiaj.

07.11.2008
12:19
[71]

Chupacabra [ Senator ]

2 kolegow wciaz czeka na swoje preordery. TO jest kpina z klienta jakas, ale coz, polska rzeczywistosc, plac, placz i spie**.

Ja za to nie moge w centrum duzego miasta wciaz dostac EK. W empiku powiedzili, ze moze po poludniu bedzie, ale beda mieli 2 sztuki do sprzedazy, mam sie zglosci w poniedzialek. Wyobrazacie sobie sytuacje, gdzie w czasie premiery w kinie w piatek, okazuje, sie, ze 90% sali jest zamkniete z powodu remontu i zapraszaja w poniedzialek?

07.11.2008
12:21
[72]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Btw. patcha do wersji polskiej (albo angielskiej ale wydanej w pakiecie pl) oczywiscie nie ma. Lata do wszystkich wersji jezykowych lezy na stronie bethesdy oprocz naszej. Kiedy do k*n* przestaniemy byc traktowani jak mieszkancy afryki?

07.11.2008
13:24
[73]

Moby7777 [ Generaďż˝ ]

Ej, nie zapominajmy, że Cedega nie gwarantowała, że edycja kolekcjonerska dotrze do klientów w listopadzie. O co Wam chodzi? Co się czepiacie? :D

07.11.2008
14:40
smile
[74]

r_ADM [ Generaďż˝ ]

jakby ktos mial ochote to w saturnie w blue city jest EK na iksa za 220 zl. *wali glowa w sciane*

13.11.2008
17:22
[75]

Badziewoj [ Junior ]

Tak jest. Fantastycznie. Cenega ustanowiła nową jakość w realizowaniu zamówień: "każdemu się może zdarzyć". Zamówienie: Fallout 3 pre-order + 3 gierki z serii "za pół darmo" (czy jakoś tak). I co? Wielki ch... wisi sobie od prawie dwóch tygodni ze statusem "przyjęto do realizacji", a kasa wpłacona (a jakże, nawet anulować się nie da!). Na maile nie odpowiadają, dodzwonić się nie można - automat rozłącza informując "poczta głosowa użytkownika XXXX jest przepełniona...". Brawo cenega, zaiste przeszliście samych siebie. To się dzieje na prawdę?

13.11.2008
17:34
[76]

persik_ [ przyrodnik ]

Tak apropo, brat dziś kupił w Empiku grę w 10 minut. Alleluja dla Cenegi :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.