GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale II cz. 3

19.09.2002
20:48
smile
[1]

.YABOL. [ Junior ]

Icewind Dale II cz. 3

Nowy watek niesamowitej gry, ktorej akcja dzieje sie w Dolinie Lodowego Wichru...

poprzedni watek był tu --->

19.09.2002
20:52
smile
[2]

.YABOL. [ Junior ]

nie gniewajcie ze zakladam wam nowy topic, jestem tu nowy po prostu !!

19.09.2002
21:05
[3]

Vasago [ spamer ]

Naradzimy się i jutro powiemy czy wybaczylismy :P Nie ma wyjscia.Musze zadac to samo pytanie 3 raz,bo tamtych juz pewnie nikt nie przeczyta: Gdzie jest handlarz (zywiolak powietrza),ktory mial sie pojawic w Kuldahar dzieki bonusowemu CD?

19.09.2002
21:17
smile
[4]

.YABOL. [ Junior ]

Tower Store To find the new store, head to the town of Kuldahar. There you will see a tower in the northwest corner of the map. After entering the tower, you will go into dialogue with an NPC. After you finish this dialogue, go to the air elemental in the the western part of the room. He has all of the unique items for sale, except for one... I wszystko jasneee

19.09.2002
21:22
smile
[5]

.YABOL. [ Junior ]

aha, zywiołak pojawia sie prawdopodobnie tylko w trybie gry "Serce Furii" (czy jakos tak) , czyli extra trudnym...

19.09.2002
21:39
smile
[6]

Vasago [ spamer ]

Tak, znam ten tekst( stąd moje poszukiwania :) ) Własnie takiej możliwości się obawiam.Szkoda,bo chcialem zobaczyc te super przedmioty,a drugi raz tej samej gry przechodzić nie zamierzam. Dzieki za odzew :)

19.09.2002
21:44
[7]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Yabol -> ID2 to nie jest jakiś tam na każdy temat tylko cRPG !!!!!!!!!!!!!! - ale niech już będzie może mordki coś zrobią... Czy można zabić drowa Nyma - czy nie ma z nim jakiegoś questa?

19.09.2002
21:47
[8]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Vasago -> Dzięki. Czy znaczy to że jeżeli nie zaczną gry w trybie SF to będzie dostępów do najpotęrzniejszych przedmiotów w lokacji do której jeszcze nie dotarłem?

19.09.2002
21:59
[9]

Dwalin [ Reggae ]

.YABOL. --> grrr ten wątek miał być założony inaczej bo miałem zamiescić dodatkowo na początku FAQ ale co tam

19.09.2002
22:03
[10]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

A FAQ to można dąć teraz (wersja oficjalnie i z wielkim trudem skopiowana przez Dwalina - wszytkie prawa kopiujące zastrzeżone :) ) : FAQ dotyczący IWD II P: Czym jest Icewind Dale? A: Icewind Dale to gra GPR osadzona w świecie Forgottne Realms przeznaczona dla jednego, lub wielu graczy. Główny nacisk położony został na klasyczną eksplorację lochów, a nie na rozbudowaną fabułę. Gra skupia się wokół całej drużyny, a nie wokół jednej postaci. P: Kto produkuje/wydaje Icewind Dale? A: Icewind Dale zostało wyprodukowane i wydane przez Black Isle Studios, dział Interplay. Black Isle Studios składa się z ludzi, którzy pracowali przy takich hitach jak Fallout czy Planescape: Torment. P: Jakiego enginu używa Icewind Dale? Q: Używamu zmodyfikowanego enginu Infinity firmy Bioware, enginu który został wykorzystany w grach Baldur's Gate i Planescape: Torment. P: Na jakich zasadach opiera się system Icewind Dale? O: Wykorzystujmy Drugą Edycję zasad AD&D, tą samą co w Baldur's Gate. P: Gdzie dokładnie rozgrywa się Icewind Dale? O: Icewind Dale rozgrywa się w okolicach zwanych, no cóż, Icewind Dale [Dolina Mroźnego Wiatru przyp.red.]. Okolica ta znana jest z popularnych książek autorstwa Roberta Salvatore, opublikowanych przez Wizards of the Coast. Twoja drużyna zaczyna w Easthaven, jednego z dziesieciu miast Icewind Dale. Z tamtąd drużyna dotrze do gór Spine of the World. P: Ile lokacji będzie można odwiedzić? O: Jest więcej niż dziesięć nowych, głównych obszarów, oraz kilkanaście mniejszych. Jest także ponad 50 nowych lochów. P: Co można o nich powiedzieć? A: Stworzyliśmy dla Was rozmaity zestaw różnoarakich otoczeń. Mamy lodowe przełęcze, prowadzących do wypełnionych parą geotermicznych systemów jaskiń, przez nawiedzone elfie ruiny, do tuneli rzeźbionych przez serce żyjącego lodowca, a to tylko mała próbka tego, co znajdziemy w grze. P: Ilo nowych NPC możemy przyłączyć do drużyny? O: Będziecie tworzyć całą, sześcio-osobową, drużynę na początku gry, możecie się także zdecydować na jedną z drużyn, które dla Was przygotowaliśmy. Nie będziecie więc mieli żadnych NPC w drużynie na stałe, niektórzy jednak będą z wami przez krótki czas podróżować. P: Czy będzie można wykorzystać swoje postacie z Baldur's Gate? O: Nie, drużynę składającą się z od jednego do sześciu postaci będziecie tworzyć sami. P: Czy mogę grać jako Drow [ciemny elf przyp.red]? O: Tylko kosmetycznie. Możez zmienić kolor skóry swojej postaci na czarny, włosy na białe, ale w grze nie otzrymasz żadnych ciemnych zdolności. P: Czy w grze są jakieś nowe magiczne przedmioty? O: Tak, całe mnóstwo. Wiele z magicznych przedmiotwó, które można odnaleźć podczas gry mogą wydać się znajmoe z Forgotten Realms. Inne są całkiem nowe, unikatowe i mogą zaskoczyć graczy. Wiele przedmiotów jest losowych. Możesz ukończyć grę dwa, lub trzy razy i za każdym razem odnaleźć inne przedmioty. P: Czy są nowe czary? O: Tak, będzie wiele nowych czarów, oraz kilka znancyh, ale całkiem inaczej wyglądających na ekranie. Największą zmianą jaką można zauważyć jest obecność nowych wysoko poziomowych czarów. Niektóre z najmocniejszych mogą być wykorzystywane tylko przez Twoich preciwników. P: Czy są jakieś nowe potwory? O: Mamy całe hordy nowych potworów, z którymi muisz się zmierzyć. Pierwszą rzeczą jaką zauważysz jest róznica w rozmiarze między członkami drużyny oraz co groźniejszymi bestiami. Wszystkie potwory, które napotkasz będą miały odpowiedną, proporcjonalną wielkość. W sumie w grze pojawi się około 50 nowych potworów. P: Czy w grze pojawią się szable, bicze i/lub karabiny maszynowe? O: Broń dostępna w grze jest podobna do tej z Baldur's Gate. Żadnych strzelb. W grze jednak pojawia się dość duża liczba nowych, unikalnych broni, których jeszcze nie widzieliście. P: Czy obrażenia od dużych kreatur zostały zaimplementowane? O: Niestety nie mogliśmy tego dodać dużych obrażeń ze względu na ograniczenia czasowe. P: Słyszałem, że coś pozmieniało się w kwestii łuków i kusz, o co chodzi? O: Obrażenia zadawane przez łuki nie są sumowane z bonusem za wysoką siłę. W zamian ich 'wymagania' co do siły są teraz minimalne, oraz otrzymujesz stały bonus do obrażeń. W przypadku kusz jest to bonus +2 do obrażeń, ciężkie kusze dostają kolejne +2 do obrażeń. Wszystkie bełty mają teraz bazowe obrażenia 1-8 pkt. P: Jakie będą różnice pomiędzy Icewind Dale oraz Baldur's Gate/Opowieści z Wybrzeża Mieczy? O: Jest szereg małych zmian. Jeżeli chodzi zaś o samą rozgrywkę, IwD skupia się raczej wokół motywu eksploracji podziemi, a nie wokół podróżowania po otwartych terenach. P: Czy możemy grać kapłanami - specjalistami? O: Nie. P: Czy w grze pojawią się trucizny? O: Gracz nie będzie miał dostępu do żadnych trucizn (oprócz magicznych przedmiotów, dajacych efekt zatrucia), jednak niektóre potwory będą mogły zatruć gracza. P: Czy są jakieś nowe efekty czarów, portrety? O: Prawie każdy czar posiada nową animację, to samo tyczy się potretów, których w grze jest dość sporo. P: Czy w Icewind Dale są smoki? O: Nie, smoki nie pojawią się w Icewind Dale. Już na początki zdecydowaliśmy się, że jeżeli nie możemy zrobić tego dobrze to lepiej nie róbmy tego wcale. Długo próbowaliśmy zaimplementować smoki, ale bez poważnych modyfikacji nie mogliśmy przedstawić ich w pełni chwały, więc nie zdecydowaliśmy się na ich umieszczenie w grze. P: W jakiej rozdzielczości działa Icewind Dale? O: Tylko w 640x480. P: Jakie są wymagania sprzętowe dla Icewind Dale? Wymagane: Pentium 233 32 MB RAM 8x CD-ROM Rekomendowane: Pentium 266 64 MB RAM 8x CD-ROM P: W niektórych lokacjach gra 'zwalnia', czy mogę coś na to poradzić? O: Jest kilka sposobów: Wyłącz dodatkowe efekty graficzne Wyłącz dźwięki otoczenia Wyłącz EAX P: Czy w Icewind Dale będziemy mogli biegać? O: Nie. Jednak prędkość chodzenia została zwiększona. P: W jakim okresie dzieje się gra? O: W roku 1281, w Roku Zimnej Duszy, czyli przed Czasem Kłopotów. P: Czy w grze będziemy mogli spotkać jakieś historyczne postacie, jak Drizzt czy Wulgraf? O: Nie, gra dzieje się na 16 lat przed pojawieniem się Drizzta i 80 lat przed narodzinamu Wulgrafa. P: Czy są jakieś nowe rasy, profesje, lub kombinacje dwu/wielo klasowców? O: Nie. P: Czy łowcy mogą używać dwóch szabli na raz? O: Nie, jednak łowcy dostaja dodatkowe ataki na turę. P: Jak duża jest gra, na ilu kompaktach się pojawi? O: Gra będzie sprzedawana na 2 CD. P: Ile wynosi ograniczenie doświadczenia? O: 1,801,000 PD P: Ile nowych głosów i portretów jest w grze? O: 35 nowych portretów, oraz 24 nowe głosy. P: Czy można użyć własnych portretów i głosów? O: Tak, w ten sam sposób jak w Baldur's Gate. P: Jaka jest nalepsza drużyna? O: Próbowaliśmy tak zrobić grę, aby gracz mógł eksperymentować z nowymi drużynami. P: Czy gra jest nie liniowa? O: Jest bardzo liniowa, co nie znaczy, że za każdym razem wygląda tak samo, jest wiele niezależnych questów, czesto dialogi wyglądają inaczej w zależności od płci, profesji i rasy rozmówcy. P: Czy gra to zwykły hack-and-slash? Jest jakaś fabuła? O: Główny cel gry do walka, mimo wszystko jest troche dialogów, oraz dość ciekawa fabuła.

20.09.2002
11:28
[11]

Dwalin [ Reggae ]

A obrazek :)

20.09.2002
11:39
[12]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

1 rzecz w tym FAQ sie nie zgadza , Id 2 nie jest rpg, tylko hack&slash (tak samo jak ID1) (zresztą twórcy sami to przyznają zaprzeczajac temu co opwiedzieli wcześniej) Pytanie: czy gra jest rzeczywiscie tak pstrokata jak mozna zobaczyć na screenach czy to tylko mylne wrażenie? (bo na screenach GOL'a wyglada fatalnie)

20.09.2002
13:45
[13]

Vasago [ spamer ]

Kolorystyka ID2 jest podobna do poprzedniej częsci oraz BG. A teraz pytanie: Dragon's Eye-co tam trzeba zrobic???Zaciąłem się znowu :P Na wschodzie są zamkniete drzwi(sztuk 2).Na północy oko Setha,pod którym trzeba przejsc,a nie umiem.Z jego opisu wynikałoby,ze nalezy się transformowac(dobrze kombinuje?)Tylko jak?Dodatkowo w srodkowej częsci mapy jest zwodzony most(uniesiony).Znalazlem ksiazke o mostach,ale nic z tego nie wynika.Pomóżta :)

20.09.2002
16:32
[14]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Qbax -> ID2 to nie 3D, wię grafika np. w porównainu do NWN nie powala, ale jest to stary IE (Infinity Engine) więc nie ustępuje bg2. Mimo wszystko nie uważam jej(podczas gry) za jakąkolwiek odmiane czworoboku - chociaż każdy może uważać inaczej... Poza tym to nie grafa tu się liczy...

20.09.2002
16:34
[15]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Oficjalne logo ID2 Dwalin -> Wybacz... :)

20.09.2002
21:43
smile
[16]

Elthan [ Centurion ]

Pytałem się na forum ID1, więc zapytam się też i tutaj. W końcu problem dotyczy ID2. Otóż mam pytanie do tych , co przeszli już 3 akt (lub są w trakcie). Jestem w 3 akcie, byłem w wiosce, uwolniłem dzieci, połaziłem po lesie. Nie wiem jak uwolnić wioskę od ducha. Niby go zabijam, ale to nie jest to rozwiązanie. Podobno ukradziono mu coś, ale nie wiem gdzie tego szukać. POMOCY!

20.09.2002
22:46
[17]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

musisz odnaleźć jego róg w lesie fellwood: 1.pogadaj z pairi (sorceress) w wiosce - powinien ci sie zaktualizować dziennik 2.dojdź do driady w fellwood 3. z tamtąt szukaj ruin (metodą prób i błędów zostawiając przedmioty na ziemi i w ten sposób oznaczając przebyte lokacje) 4. powinieneś dojść do ruin w których leży złodziej z rogiem - oddaj go duchowi i qest rozwiązany

20.09.2002
22:48
smile
[18]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

p.s. jest możliwość "o wiele dokładniejszej pomocy",ale nie chce Ci psuć zabawy (a może trudu :)), i także nie widzi mi się perspektywa zjechania mnie za inną rzecz.... ale jak już nie będziesz dawał rady sam to powiedz

20.09.2002
22:49
[19]

Vasago [ spamer ]

Możesz tez uzyc umiejętnoi wilderness,bedzie szybciej

20.09.2002
22:52
[20]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

o ile może lub jest łowcą/druidem to może też pogadaćć z driadą... - powinna pomóc

20.09.2002
23:02
[21]

Elthan [ Centurion ]

Dzięki. Myślałem, że nigdy nie trafię. :) Błądziłem tak pół dnia dzisiejszego, dopóki nie napisałem :). Jeszcze raz dzięki.

20.09.2002
23:11
[22]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

zauważyliście dwie rzeczy? 1. zależnie od pory włączania gry menu jest inn (tryb noc/dzień) 2.małych dzieci nie da się zabić (nie pytajcie mnie jak to odkryłem :)) np. Fell Wood

20.09.2002
23:29
smile
[23]

Elthan [ Centurion ]

O jeeezu. Znowu do lasu. Ciekaw jestem czy wy trafialiście na macka czy jest jakiś sposób (oprócz wiedzy o pustkowiach, bo nie doprowadza mnie do światełek). Jak mam je znaleźć? Świątynie Auril była 100x łatwiejsza!

20.09.2002
23:39
[24]

Dwalin [ Reggae ]

Dla przyszłych pokoleń jak maja wyglądać dalsze części wątków: PREMIERA 15 pażdziernika 2002 WYMAGANIA Wymagane: Procesor Pentium II 233 MHz System operacyjny Win95/98 z DirectX 7.0 RAM 32 MB Napęd CD-ROM 4x Karta dźwiękowa Zgodna z DirectX Miejsce na dysku twardym 600 MB Karta graficzna Zgodna z DirectX z 4 MB pamięci RAM Zalecane: Procesor Pentium II 266 MHz RAM 64 MB Napęd CD-ROM 8x FAQ P: Czym jest Icewind Dale? A: Icewind Dale to gra GPR osadzona w świecie Forgottne Realms przeznaczona dla jednego, lub wielu graczy. Główny nacisk położony został na klasyczną eksplorację lochów, a nie na rozbudowaną fabułę. Gra skupia się wokół całej drużyny, a nie wokół jednej postaci. P: Kto produkuje/wydaje Icewind Dale? A: Icewind Dale zostało wyprodukowane i wydane przez Black Isle Studios, dział Interplay. Black Isle Studios składa się z ludzi, którzy pracowali przy takich hitach jak Fallout czy Planescape: Torment. P: Jakiego enginu używa Icewind Dale? Q: Używamu zmodyfikowanego enginu Infinity firmy Bioware, enginu który został wykorzystany w grach Baldur's Gate i Planescape: Torment. P: Na jakich zasadach opiera się system Icewind Dale? O: Wykorzystujmy Drugą Edycję zasad AD&D, tą samą co w Baldur's Gate. P: Gdzie dokładnie rozgrywa się Icewind Dale? O: Icewind Dale rozgrywa się w okolicach zwanych, no cóż, Icewind Dale [Dolina Mroźnego Wiatru przyp.red.]. Okolica ta znana jest z popularnych książek autorstwa Roberta Salvatore, opublikowanych przez Wizards of the Coast. Twoja drużyna zaczyna w Easthaven, jednego z dziesieciu miast Icewind Dale. Z tamtąd drużyna dotrze do gór Spine of the World. P: Ile lokacji będzie można odwiedzić? O: Jest więcej niż dziesięć nowych, głównych obszarów, oraz kilkanaście mniejszych. Jest także ponad 50 nowych lochów. P: Co można o nich powiedzieć? A: Stworzyliśmy dla Was rozmaity zestaw różnoarakich otoczeń. Mamy lodowe przełęcze, prowadzących do wypełnionych parą geotermicznych systemów jaskiń, przez nawiedzone elfie ruiny, do tuneli rzeźbionych przez serce żyjącego lodowca, a to tylko mała próbka tego, co znajdziemy w grze. P: Ilo nowych NPC możemy przyłączyć do drużyny? O: Będziecie tworzyć całą, sześcio-osobową, drużynę na początku gry, możecie się także zdecydować na jedną z drużyn, które dla Was przygotowaliśmy. Nie będziecie więc mieli żadnych NPC w drużynie na stałe, niektórzy jednak będą z wami przez krótki czas podróżować. P: Czy będzie można wykorzystać swoje postacie z Baldur's Gate? O: Nie, drużynę składającą się z od jednego do sześciu postaci będziecie tworzyć sami. P: Czy mogę grać jako Drow [ciemny elf przyp.red]? O: Tylko kosmetycznie. Możez zmienić kolor skóry swojej postaci na czarny, włosy na białe, ale w grze nie otzrymasz żadnych ciemnych zdolności. P: Czy w grze są jakieś nowe magiczne przedmioty? O: Tak, całe mnóstwo. Wiele z magicznych przedmiotwó, które można odnaleźć podczas gry mogą wydać się znajmoe z Forgotten Realms. Inne są całkiem nowe, unikatowe i mogą zaskoczyć graczy. Wiele przedmiotów jest losowych. Możesz ukończyć grę dwa, lub trzy razy i za każdym razem odnaleźć inne przedmioty. P: Czy są nowe czary? O: Tak, będzie wiele nowych czarów, oraz kilka znancyh, ale całkiem inaczej wyglądających na ekranie. Największą zmianą jaką można zauważyć jest obecność nowych wysoko poziomowych czarów. Niektóre z najmocniejszych mogą być wykorzystywane tylko przez Twoich preciwników. P: Czy są jakieś nowe potwory? O: Mamy całe hordy nowych potworów, z którymi muisz się zmierzyć. Pierwszą rzeczą jaką zauważysz jest róznica w rozmiarze między członkami drużyny oraz co groźniejszymi bestiami. Wszystkie potwory, które napotkasz będą miały odpowiedną, proporcjonalną wielkość. W sumie w grze pojawi się około 50 nowych potworów. P: Czy w grze pojawią się szable, bicze i/lub karabiny maszynowe? O: Broń dostępna w grze jest podobna do tej z Baldur's Gate. Żadnych strzelb. W grze jednak pojawia się dość duża liczba nowych, unikalnych broni, których jeszcze nie widzieliście. P: Czy obrażenia od dużych kreatur zostały zaimplementowane? O: Niestety nie mogliśmy tego dodać dużych obrażeń ze względu na ograniczenia czasowe. P: Słyszałem, że coś pozmieniało się w kwestii łuków i kusz, o co chodzi? O: Obrażenia zadawane przez łuki nie są sumowane z bonusem za wysoką siłę. W zamian ich 'wymagania' co do siły są teraz minimalne, oraz otrzymujesz stały bonus do obrażeń. W przypadku kusz jest to bonus +2 do obrażeń, ciężkie kusze dostają kolejne +2 do obrażeń. Wszystkie bełty mają teraz bazowe obrażenia 1-8 pkt. P: Jakie będą różnice pomiędzy Icewind Dale oraz Baldur's Gate/Opowieści z Wybrzeża Mieczy? O: Jest szereg małych zmian. Jeżeli chodzi zaś o samą rozgrywkę, IwD skupia się raczej wokół motywu eksploracji podziemi, a nie wokół podróżowania po otwartych terenach. P: Czy możemy grać kapłanami - specjalistami? O: Nie. P: Czy w grze pojawią się trucizny? O: Gracz nie będzie miał dostępu do żadnych trucizn (oprócz magicznych przedmiotów, dajacych efekt zatrucia), jednak niektóre potwory będą mogły zatruć gracza. P: Czy są jakieś nowe efekty czarów, portrety? O: Prawie każdy czar posiada nową animację, to samo tyczy się potretów, których w grze jest dość sporo. P: Czy w Icewind Dale są smoki? O: Nie, smoki nie pojawią się w Icewind Dale. Już na początki zdecydowaliśmy się, że jeżeli nie możemy zrobić tego dobrze to lepiej nie róbmy tego wcale. Długo próbowaliśmy zaimplementować smoki, ale bez poważnych modyfikacji nie mogliśmy przedstawić ich w pełni chwały, więc nie zdecydowaliśmy się na ich umieszczenie w grze. P: W jakiej rozdzielczości działa Icewind Dale? O: Tylko w 640x480. P: Jakie są wymagania sprzętowe dla Icewind Dale? Wymagane: Pentium 233 32 MB RAM 8x CD-ROM Rekomendowane: Pentium 266 64 MB RAM 8x CD-ROM P: W niektórych lokacjach gra 'zwalnia', czy mogę coś na to poradzić? O: Jest kilka sposobów: Wyłącz dodatkowe efekty graficzne Wyłącz dźwięki otoczenia Wyłącz EAX P: Czy w Icewind Dale będziemy mogli biegać? O: Nie. Jednak prędkość chodzenia została zwiększona. P: W jakim okresie dzieje się gra? O: W roku 1281, w Roku Zimnej Duszy, czyli przed Czasem Kłopotów. P: Czy w grze będziemy mogli spotkać jakieś historyczne postacie, jak Drizzt czy Wulgraf? O: Nie, gra dzieje się na 16 lat przed pojawieniem się Drizzta i 80 lat przed narodzinamu Wulgrafa. P: Czy są jakieś nowe rasy, profesje, lub kombinacje dwu/wielo klasowców? O: Nie. P: Czy łowcy mogą używać dwóch szabli na raz? O: Nie, jednak łowcy dostaja dodatkowe ataki na turę. P: Jak duża jest gra, na ilu kompaktach się pojawi? O: Gra będzie sprzedawana na 2 CD. P: Ile wynosi ograniczenie doświadczenia? O: 1,801,000 PD P: Ile nowych głosów i portretów jest w grze? O: 35 nowych portretów, oraz 24 nowe głosy. P: Czy można użyć własnych portretów i głosów? O: Tak, w ten sam sposób jak w Baldur's Gate. P: Jaka jest nalepsza drużyna? O: Próbowaliśmy tak zrobić grę, aby gracz mógł eksperymentować z nowymi drużynami. P: Czy gra jest nie liniowa? O: Jest bardzo liniowa, co nie znaczy, że za każdym razem wygląda tak samo, jest wiele niezależnych questów, czesto dialogi wyglądają inaczej w zależności od płci, profesji i rasy rozmówcy. P: Czy gra to zwykły hack-and-slash? Jest jakaś fabuła? O: Główny cel gry do walka, mimo wszystko jest troche dialogów, oraz dość ciekawa fabuła. Link do poprzedniej części:

20.09.2002
23:51
smile
[25]

(KAPUCYN) [ Pretorianin ]

zapamietamy Dwalin ;]

20.09.2002
23:58
[26]

Elthan [ Centurion ]

Ojej. Co za męczarnia w tym lesie. Możecie mi powiedzieć co mam teraz zrobić? (zaniosłem do kurhanu ten puchar, gadałem z duchem. Mam teraz jakieś światełka zgasić w lesie). Mam nadzieję, że nie chodząc znowu i szukając czegoś.

21.09.2002
00:24
[27]

Elthan [ Centurion ]

Uff. Mam nadzieję, że to koniec takich wygłupów. Niby hack&shash, ale trzeba się nałazić.

21.09.2002
01:48
[28]

Vasago [ spamer ]

Dwalin-->Mogę spytać po co wrzucasz ten beznadziejny FAQ?Po pierwsze, nie ma w nim nic ciekawego.Po drugie,aż roi się w nim od błędów.

21.09.2002
01:49
smile
[29]

mavel [ Pretorianin ]

Vasago popieram, zainteresowaniu przeciez juz go dobrze znają.

21.09.2002
01:56
[30]

Vasago [ spamer ]

Jeszcze o tym FAQ-u.Oświecilo mnie.On jest chyba do jedynki (???)W takim reazie już zupelnie nie wiem po co go dajesz w watku o dwójce

21.09.2002
01:57
[31]

mavel [ Pretorianin ]

Vasago punkt za spostrzegawczosc, on rzeczywiscie jest do jedynki...

21.09.2002
02:01
[32]

Vasago [ spamer ]

Troche późno zauwazylem,ale wczesniej dokladnie go nie czytalem :P

21.09.2002
02:04
smile
[33]

mavel [ Pretorianin ]

juz lepiej byloby opracowac jakis klimatyczny wstepniak niz za kazdym razem publikowac takie nuzące faq ...

21.09.2002
11:06
[34]

Dwalin [ Reggae ]

To bez FAQ będzie nowy wątek :)

21.09.2002
18:04
[35]

mavel [ Pretorianin ]

o co chodzi z battle square i tym golemem w świątyni Auril ??

21.09.2002
18:12
[36]

lon [ Pretorianin ]

Dwalin - > skąd masz te FAQ :))) punkt o smokach jest zajebisty jak to jest oficjalne 1 bo na to wygląda to ja odpadam dla potomnych Nie, smoki nie pojawią się w Icewind Dale. Już na początki zdecydowaliśmy się, że jeżeli nie możemy zrobić tego dobrze to lepiej nie róbmy tego wcale. Długo próbowaliśmy zaimplementować smoki, ale bez poważnych modyfikacji nie mogliśmy przedstawić ich w pełni chwały, więc nie zdecydowaliśmy się na ich umieszczenie w grze.

21.09.2002
19:07
[37]

mavel [ Pretorianin ]

odpowie mi ktos ? :(

21.09.2002
20:31
[38]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

mavel -> battle square to jest taki "punkt" w którym możesz zdobyć dodatkowe punkty doświadczenia- ten moduł nie wiąże się z żadnym questem

21.09.2002
20:52
[39]

mavel [ Pretorianin ]

to moze ktos wyjasni to czego on słuzy, jakach szachownica, 9 pól, golem na srodku... ??

21.09.2002
21:10
[40]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

przywołujesz potwory w celu zdobycia dodatkowego XP, możesz uregulować poziom "zaawansowania" przywoływanych potworów...

21.09.2002
21:12
[41]

Vasago [ spamer ]

mavel-->musisz tam ułożyć linie z 3 pól(cos jak kolko i krzyzyk :) )Mozesz tez wygrac,zapelniajac wiecej pol niz komputer.( A co do dzialania:Uzywajac pierwszych dzwigni(chyba pierwszych trzech) uruchamiasz cala gre(powinien sie pokazac komunikat w stylu battle squere mode)Potem uzywasz dalszych dzwigni(beda sie kolejno ukazywac komunikaty-rank one,rank two... itd.)To bedzie wybor poziomu trudnosci.zaczynasz od jedynki.Na koniec pierwsza dzwignia(activated) i juz mozesz grac :)potem przestawiasz na rank two i od nowa :) Lesaonar-->Nie trzeba przechodzic calego,ale pierwsze szesc(chyba szesc-pisze z pamieci) stopni jest koniecznych do otwarcia jednych z drzwi w tej lokacji. PS Moje pytanie o 5 rozdzial juz nieaktualne.Jakos wydumalem :)

21.09.2002
21:15
smile
[42]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

no właśnie komu powiodło się z 9 stopniem na battle square? :)

21.09.2002
21:21
[43]

Vasago [ spamer ]

Udalo mi sie z 9,ale cos chyba po drodze ominalem(po szostym poziome wyszedlem z sali pozbierac troche napojow leczniczych),bo nic sie nie stalo.Po prostu wygralem i tyle :(

21.09.2002
22:55
[44]

brendan [ Centurion ]

Vasago---> precyzujac - na battle square wystarczy wygrac rank 1 - dostaje sie klucz do komnaty trzeciej, brakujacej mniszki i mozna sie nia zajac ;) - pozniej zeby ja skonczyc trzeba jeszcze ustawic dzwignie mode w inny wymiar i wrocic do ziemskiego ;) wicej na battle square nie nabijalem xp-a zeby nie zrobilo sie za latwo - jak w NWN, gdzie potem robila sie juz tylko nudna mlocka

22.09.2002
10:20
[45]

Vasago [ spamer ]

...co neguje sens pisania z pamięci :)

22.09.2002
11:10
smile
[46]

mavel [ Pretorianin ]

1. to ktorą dokladnie mam przestawic dzwignie zeby przeniesc sie w inny wymiar i moc cos wogole zrobic tej kaplance 2.o co chodzi z tym dzialkiem ( ja ustawilem to lustro na północy w lewo i strzeliłem działkiem w góre, czy trzeba cos jeszcze z nim zrobic) ?

22.09.2002
12:52
[47]

Zombiek [ Pretorianin ]

Na samym poczatku (3 mapa) znajdujemy pewngo 'inzyniera' naprawiajacego palisade. Wysyla nas do osoby, ktora ma zaltwic transport drewna, ale jakos nie moze tego dokonac. No i pytanie, gdzie ten osobnik dokladnie jest?

22.09.2002
13:03
[48]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Zombiek --- kolo jest planszę niżej niż palisada i trzeba mu pomóc naprawić "windę" na drewno. Ktoś wie jak łatwo pokonać Smoka z dżungli za Kuldahar. Bo jak wrócę z Dragon's Eye chętnie bym go klepnął a nie chce mi się czekać aż moje postacie będą miały kolejny 14 level.

22.09.2002
14:20
[49]

Vasago [ spamer ]

mavel-->Dzialo otwiera drzwi w tej lokacji,ktorych inaczej otworzyc sie nie da(You can see symbol of lightning...)Dezaktywuje też pułapkę w jednym z pomieszczeń.Dźwigniami sam machaj.Do wyboru trybu sluza pierwsze trzy,wiec duzo kombinacji nie ma. Queen_Arwen -->Chodzi o swiatynie w dzungli?Wlasnie sie zastanawialem do czego sluzy oltarz z sercami.Rozumiem,ze wlasnie do przywolania tego smoka?Moglbys powiedziec jak to zrobic?

22.09.2002
14:26
[50]

mavel [ Pretorianin ]

Vasago zdązylem na to wczesniej wpasc ale dzieki, teraz jstem w 3 rozdziale, jak bedą jakies problemy o oczywiscie bede pytal :]]

23.09.2002
11:17
[51]

Yogi_B [ Konsul ]

Pomocy - akt 5 świątynia smoczego oka. Wyczyszczone 3 poziomy, zabity rakkasza: 1. Jak zrobić napój zmiany w hitachi(czy coś takiego) w scrolu pisze, że trzeba poczekać, aż ktoś naprawi lewarek, oraz trzeba mieć 15 alchemi!!! 2. Jak otworzyć drzwi na 1 poziomie(więzień prosi o pomoc 3. jak minąć barykadęotworzyć drzwi na pd. i te zaraz przy wejściu(skąd rozchodzi się smród wiwern) piszę to na prośbę kolegi, więc coś mogłem nakręcić. Z grugiej strony coż zrobiono ze wspaniałego iwd1 - jakąś kretyńską przygodówkę chyba. Sam jeszcze nie gram, ale czytając posty i słuchając opowieści coraz bardziej się zniechęcam. Rozumiem zagadki(parę godzin kombinowałem w PT przy wejściu do śmieciarzy - tam, gdzie w portal trzeba rzucić śmieci), ale te w iwd2 to drobna przesada. jeśli ktoś lubi godzinami zastanawiać się nad pierdułą w rodzaju tych z "okiem" to powinien grać w przygodówki. Mogą, nawet powinne być zagwozdki, ale na Boga nie w głównym wątku, przecież można tworzyć boczne odnogi fabuły i tam niech chcący męczą się godzxinami nad np. puzzlami.

23.09.2002
12:45
[52]

Vasago [ spamer ]

Yogi_B--->Przesadzasz,taka bezmyslna rzeźnia jest nudna. A teraz odpowiedzi: Drzwi do więzienia otwiera sie w sali tortur.Niestety nie ma przelacznika,ktory daloby sie podswietlic Altem,wiec tez sie tu kiedys zacialem.Musisz przesunac kolo znajdujace sie przy łożu tortur.I wlasciwie jest to również odpowiedź na kolejne pytania,bo dopiero teraz dostaniesz możliwosc wykonania niektórych questów.Drzwi zza ktorych czuć zapach wiwern są wyjsciem z tego pozimu.Otwiera się je wlewając jad wiwern do 4 "studzienek" na 3 lvl-u.

23.09.2002
12:59
[53]

Yogi_B [ Konsul ]

Jezu, wracamy więc do Eye of Beholder - tam to dopiero człowiek nakilkał się po ścianach:))))) Vasago - dzięki w imieniu kolegi, ale nie zrozumiałeś mnie. Zadadki i owszem, ale bez przesady; nie można poziomu trudności, czy też czasu gry regulować durnymi problemami, czy ilością potworów. grając w rpg powinno się wczuwać w bohaterów(jak sama nazwa mówi), a czy klimat nie wycieka między palcami, gdy przez parę godzin patrzysz bezmyślnie na zamknięte drzwi? Każda gra powinna posiadać logikę, ale swoją własną, a z tego co mi opowiedziano(powtarzam ja jeszcze w iwd2 nie grałem) wyłania mi się widmo łamigłowek przygodowych przeplatanych walkami, a to nijak nie ma się do crpg, no chyba, że powstaje nowy gatunek gier. jesli napotykamy w grze oko, to ktoś powinien nam przynajniej o nim wspomnieć, coś powinno naprowadzić na rozwiązanie, jakieś wskazówki, a tutaj co... masz stworzyć napój, ale nie masz poziomu alchemii bo go olałeś(miałeś prawo wg. zasad), ale wcześniej należy otworzyć drzwi dźwignią, której nie widać po podświetleniu alt, chciaż wszystko inne w grze widać - czyż to nie jest na siłę utrudnianie gry?

23.09.2002
13:15
[54]

Vasago [ spamer ]

To kolo jest faktycznie bezsensownie umieszczone.Zgadzam się również z tym co napisałes o hordach potworow.Tyle,ze to jest problem większosci RPG,a nie tylko ID2.Za to mam odmienne zdanie co do reszty.Dla mnie takie zagadki są klimatyczne.W kazdym z tych miejsc masz jakies podpowiedzi(przy oku Ssetha też),wiec po prostu trzeba troche kombinować :)Mnie w tej grze wkurza co innego.Ona jest nieprawdopodobnie liniowa.Jestem w stanie zrozumieć,ze twórcy starali sie opowiedziec jakąs historie,wiec pewne lokacje są dostepne pozniej niz inne.Nie do przyjecia jest jednak to,ze jedni NPC pojawiali sie dopiero po rozmowie z drugimi.Wlasnie taka sytuacje masz w swiatyni.wcale nie musisz miec ktoregos tam poziomu alchemii.Po rozmowie z facetem w wiezieniu pojawi sie facet obslugujacy laboratorium.Mozna goscia zastraszyc.

23.09.2002
13:41
[55]

Yogi_B [ Konsul ]

I o to mi chodzi. Tak liniowe, aż do bólu są przygodówki, a crpg przyzwyczaiło do pewnej swobody w wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu problemów. Przypomnij sobie wspomniany przeze mnie PT - też gra w sumie liniowa, ale jakie możliwości przejścia i praktycznie tylko jedno miejsce(z głównego wątku z jedynie słusznym rozwiązaniem, dosyć trudnym d ozgadnięcia - wejście do śmieciarzy.

23.09.2002
14:49
smile
[56]

Elthan [ Centurion ]

Wiecie jak zabiłem smoka? Dezintegracją :)) WYkombinowałem sobie ze zadaje w końcu obrażenia niezłe. Nawet nie liczyłem, że smok się da na to nabrać. Aż w końcu po n-tej dezintegracji i paru podejściach zobaczyłem, że nagle wiadomy czar nie zadał żadnych obrażeń. sit- myślę sobie. Gad się uodpornił... Patrzę, a smok robi się blady... zniknął.. :) Ja się brechtam, a portal się zamyka... no i się zamknął... :D Ale wyczaiłem, że jest autosave no i wybrnąłem z tego. Mam problem: nie wiem jak sie dostac do komnaty na pd-wsch w oku. wlałem juz wyciag z wywerny w 3 dziury i nie wiem co dalej.

23.09.2002
16:41
smile
[57]

Dwalin [ Reggae ]

^^ UP ^^ (to wcale nie jest statsowanie :)

23.09.2002
17:14
[58]

Vasago [ spamer ]

A opusciles zwodzony most? Po wlace z kaplanem(imienia nie pomne) pojawi sie w tym pomieszczeniu dziura,prowadzaca do lokacji,z ktora masz problem.

23.09.2002
18:16
smile
[59]

Elthan [ Centurion ]

Vasago --> dzięki. Już przeszedłem :) Do jutra powinienem skończyć ID2.

23.09.2002
20:26
[60]

Yogi_B [ Konsul ]

Następny problem - drzwi do więzienia na 1 poziomie zostały otwarte, straż wybita, ale ten magik, z którym się rozmawia nie ma nic do powiedzenia. Każda rozmowa kończy się tym, że mówi żeby przyjść za parę godzin jak rozgryzie problem. Te parę godzin trwa już kilka dni. Nie zleca żadnego zadania. P.S. na 100% nie kupię tej gry i nie będę w nią grał. Już lepiej pograć w szachy:))))

23.09.2002
21:05
[61]

Vasago [ spamer ]

Mówi to bedac w wiezieniu?Dziwne,bo u mnie ta kwestia pojawiala sie dopiero w biblotekach.Powinien Ci zlecic znalezienie swojego przyjaciela.Na 100% tego nie zrobil?

23.09.2002
22:16
[62]

Yogi_B [ Konsul ]

Vasago - mówi o tym w więzieniu. Zadanie jednak dał - odnaleźć jego przyjaciela, ale przyjaciela ani śladu, jest za to jego miecz. Nie ma to jednak żadnego wpływu na rozmowę. Może jego przyjaciel to ten ku...ki mag z którym walczy się w więzieniu(ten co jest pod wpływem ulepszonej niewidzialności)?

23.09.2002
22:22
[63]

Vasago [ spamer ]

Przyjaciel jest na drugim(chyba) poziomie.Po wschodniej stronie jest kamienny korytarz(uwaga na kule)Tam znajdziesz jego zwloki

23.09.2002
22:25
smile
[64]

Yogi_B [ Konsul ]

Vasago - dzięki, już jest, ale dziwne - wcześniej go tam nie było:)) Za to był podobno toczący się olbrzymi głaz, coś z Indiany Jonesa. Jezu, ale porąbane. Trup pojawia się dopiero wtedy, gdy trzeba go znależć - ot przygodówka:((

23.09.2002
22:30
[65]

Vasago [ spamer ]

No wlasnie.Goscia z laboratorium tez jeszcze nie ma,ale sie pojawi :)

24.09.2002
01:24
smile
[66]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Ta gra jest chora jak się robi ten durny wyciąg z Wyvern????

24.09.2002
02:34
smile
[67]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Dobra zrobiłem zle tak niespójne są te questy że niech ich... Jak można z takiej fajnej gry zrobić tak irytującą paść?!

24.09.2002
02:40
[68]

Elthan [ Centurion ]

Macie jakiś sposób na końcowe zmierzenie się z... wiecie kim?

24.09.2002
06:47
smile
[69]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Elthan -> srodki uspokajajace i to duzo !!!

24.09.2002
08:29
[70]

Yonash [ Centurion ]

Icewind Dale!Znowu liniówka i bijatyka.Jakby zabrakło pomysłów na ciekawe dialogi,wystarczy ustawić parametry postaci i trup ściele się gęsto.Ja w ID-1 w Głębi Dorna nie musiałem myśleć,łucznicy załatwiali wszystkie potwory na śmierć.A zakończenie Talar-demon ................ha ha ha.Ale ID-2 i tak kupię. Pozdrowienia.

24.09.2002
09:50
smile
[71]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Ojojoj, chyba będę to często wpadał... ale dopiero od Grudnia. Ale i tak żądam maskotki - YXUNOMEI ROX !

24.09.2002
16:41
[72]

Dwalin [ Reggae ]

A ja kcę maskotke Minsca i Boo :) (ups chyba nie ten wątek :)

24.09.2002
17:02
[73]

Zombiek [ Pretorianin ]

Queen_Arven: Dzieki juz znalazlem. Swoja droga, co trzeba znal\ezc zeby naprawic ta maszyne to transportu drewna??

24.09.2002
17:30
[74]

Vasago [ spamer ]

Mały spoiler. Nie olewajcie questu z mnichami w szóstym rozdziale.Ja tak zrobiłem i finałową walkę próbuję przejsc już 4 raz :P

24.09.2002
21:27
[75]

Queen_Arwen [ Evenstar ]

Icewind jako głownie bijatyka. Yonash chyba nie grałeś dłużej niż godziny w ID2. WOLAŁBYM żeby to była głównie bijatyka. Ja chcę z kimś powalczyć bo od dwóch rozdziałów tylko męczące mnie questy. Może w "szóstym" będzie lepiej. :)

25.09.2002
01:16
smile
[76]

Elthan [ Centurion ]

Jezu. Juz któryś raz z rzędu przymierzam się do zabicia DWOJGA PARSZYWCÓW. Środki uspokajające już nie pomagają :)). Przecież to przegięte!! Na dodatek moja kochana dezintegracja nie działa (po zabiciu tym smoka zabijałem parę pomniejszych bosów, bywało że dochodziło do 5 na walkę). Ale z tym dwojgiem to nie mogę... A wy jak to przeszliście? Bo ja oprócz szczęścia boskiego nie widzę rozwiązania.

25.09.2002
07:36
[77]

Dwalin [ Reggae ]

Elthan --> Jak nadejdzie do mnie przesyłka 15 października z orginalną grą to ci pomoge bo pirata nie posiadam bo nie chcę okradać mojej ulubionej firmy produkującej gry :)

25.09.2002
08:27
smile
[78]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

Elthan -> zrobiles quest z mnichem? Jak nie to z powrotem, bardzo pomaga podczas finalu. Mnie na koniec tlukli niemilosiernie, bo nie zauwazylem, po prawej tego maga, ktory cie sciagnal z wiezy do ostatecznej walki. A on to istna hala produkcyjna summonow :). Wiec pierwsze co to nastukac jego. Potem wybierz sobie jednego parszywca :) i wszystkimi nawalaj tylko w niego, gdy energia spadnie mu ponizej polowy, bedzie maly przerywnik i ... sam zobaczysz ;)

25.09.2002
15:44
smile
[79]

Artoor [ Legionista ]

Mam problem, zatrułem trzy studzienki i nie moge się dostać nigdzie indziej. Piszecie że trzeba załatwić jakiegos kapłana, ale gdzie on jest??? juz od godziny kręcę się po trzecim pozimie i nic???

25.09.2002
16:02
[80]

Vasago [ spamer ]

Final przeszedlem za 4 razem.Bylem zupelnie nieprzygotowany.Nie skonczylem questu z mnichami i mialem 5 eliksirow leczacych na 6-osobowa druzyne :PNajgorsze,ze gra sama przenosi na arene walki i nic sie nie dalo zrobic.Pierwszy raz w mojej przygodzie z CRPG mialem taka sytuacje,ze 2 postacie walczyly,a pozostale sp....... (dobrze ze mialy buty szybkosci) zakosami po planszy :P Moje porady co do strategii: -wykonczyc(natycmiast)obu magow.Jeden stoi za blizniakami,drugi na prawo od drzwi. -postacie z umiejetnosciami magicznymi przyzywaja co tylko sie da. -do blizniakow jeszcze nie startujemy bo maja za mocne oslony -wykanczamy cala reszte -na blizniakow zostawiamy sobie czary oparte na elektrycznosci(moj krasnolud mial taki fajny topor do rzucania z elektrycznym dmg :) ) -koncentrujemy sie na jednym blizniaku -oszczedzamy ranne postacie-jeszcze sie przydadza :) Powinno zadzialac

25.09.2002
16:09
[81]

Vasago [ spamer ]

Pytanie dotyczące rytuału oczyszczenia(6 rozdział).Ktos wybral mroczna sciezke? :)

25.09.2002
16:13
[82]

Vasago [ spamer ]

Artoor-->Otworzyles bramy wiezienie na pierwszym poziomie?Jezeli tak to musisz przejsc teraz pod okiem Ssetha.Jezeli nie,to przeczytaj odpowiedzi z poprzednich postów.

25.09.2002
17:28
[83]

Artoor [ Legionista ]

Drzwi do więzienia otworzyłem a jak dochodzę do oka Ssetha to wszyscy spieprzają :-(( HELPPPPP

25.09.2002
18:27
[84]

Vasago [ spamer ]

No przecież facet w wiezieniu(jak mu tam...?)zleca ci quest za queste.Wykonaj je i bedziesz juz wiedziec jak przejsc pod tym okiem. Jeszcze jedno.Gra ktos w Serce Furii?

26.09.2002
19:12
smile
[85]

Zombiek [ Pretorianin ]

Przepraszam, ale gdzie znalezc ta czesc do naprawy maszyny do transportu drewna????

26.09.2002
23:33
[86]

brendan [ Centurion ]

Zombiek---> ten problem sie juz chyba przewijal nie raz - idz do poczatkowej lokacji (doki) tam w poludniowej czesci (kolo karczmy) sterczy zgryzliwy krasnolud - on bedzie twym wybawieniem (jezeli mi pamiec dopisuje ;))

27.09.2002
18:23
[87]

Vasago [ spamer ]

Gram wlasnie w Serce Furii(jednak sie złamałem)Powiem jedno-tak powinno byc w kazdym banku :)) W koncu walki mają sens.Dużo sprzetu,mnóstwo czarów.Można kombinować i nie ma znaczenia,ze wrogów jest wiecej.Nie liczy się również to,że są duuuużo silniejsi.Gra się po prostu lepiej. Jeszcze jedna sprawa.Autorzy przerobili kupę sprzetów,wiec zdziwicie się oglądając przedmioty,ktorych uzywaliscie w jedynce :)) Dla porownania: Targos(normalny ID2) Serce X dlugi miecz k8 +1(albo 2) Jednym slowem-dziadostwo Targos(Serce Furii) Zlote serce X dlugi miecz k8+5 +2 do sily +2 do zrecznosci permanentne przyspieszenie i swoboda ruchow +25 punktów życia :)))

27.09.2002
18:24
[88]

Vasago [ spamer ]

jedynce=normalnym trybie :P (szkoda,ze nie ma edycji postow)

27.09.2002
19:47
smile
[89]

!m@d [ Junior ]

Przeszedlem wszystkie baldury, Icewind Dale I i NWN .Zabrałbym sie za Icewind Dale II tylko z kad to sciagnac ? Macie jakas propozycje.

27.09.2002
20:00
[90]

MateyToB [ Aleksander Newski ]

Sciągnij z empikowskiej półki 16 października. Nie zapomnij zapłacić. BTW. prawdziwi fani danego gatunku gier powinni dać zarobić twórcom tych cudeniek, nie panom w dresach ze stadionu.

27.09.2002
22:12
smile
[91]

!m@d [ Junior ]

MateyTob-Jest tylko jeden problem moja kiesa swieciu pustkami, a pozatym to za zadna gre nie zaplacilem nawet złotowki i mysle ze robi tak 90% polskich graczy.

27.09.2002
22:57
[92]

kiowas [ Legend ]

Cholera, cos mi sie dzisiaj w Icewindzie skaszanilo i podczas gry, a obecnie podczas wczytywania pojawia mi sie taki niemily napisik ------------>>>> Czy ktos mial cos takiego i co z tym zronic (jesli to pomocne klopoty zaczely sie w lokacji ze swiatynia yuan ti w Cthul)

27.09.2002
23:20
[93]

Vasago [ spamer ]

A probowales z innego save'a?Bo z tego juz chyba nic nie bedzie A z innej beczki.Czy odwiedzajacy ten wątek mogliby wrzucić zakres obrażen jakie zadaje ich najsilniejszy wojownik?Chcialem sprawdzic swojego krasnala :)

27.09.2002
23:25
[94]

kiowas [ Legend ]

Vasago ---> serio mowisz? A czemu tak jest? CO do woja - moj krasnal o ile dobrze pamietam huknal wezyka za 68 obrazen. A zwykle krytyki zadaje przewaznie 30-40 i zdarzaja sie prawie za kazdym razem.

27.09.2002
23:32
[95]

Vasago [ spamer ]

Nic madrego Ci nie powiem.Chodzi mi o to,ze komunikat wskazuje na błąd w animacji.IMO cos sie skopalo,a potem zasejwowalo(stad chyba ta kusza i tarcza).W ogole bym sie nie wymadrzal,ale malo osob tu zaglada,wiec bylo ryzyko,ze nikt nie odpowie. PS Nie chodzilo mi o uderzenie krytyczne.W karcie postaci jest zakres obrazen jakie zadaje(powiedzmy 20-30).Chcialem zobaczyc ile sie da wysrobowac(przy okazji prosilbym o dodanie jaka bronia)

27.09.2002
23:42
[96]

kiowas [ Legend ]

Szczerze powiedziawszy rzadko kiedy zwracam uwage na trzesacy sie ekran:) stad tez nie zawsze wiem co jest krytykiem a co nie. Ale o ile mnie pamiec nie myli najmocniejszy cios byl w przedziale 25-35.

28.09.2002
11:18
[97]

Vasago [ spamer ]

kiowas-->Pomoglo,czy z innych save'ow też sie sypie?

28.09.2002
12:25
[98]

kiowas [ Legend ]

Jeszcze nie probowalem, zaraz biore sie do gry.

28.09.2002
16:14
[99]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

jestem w 3 akcie, uwolnilem dzieci z wioski, teraz mam odnalezc skradziony róg ducha, dochodze do driady, wyjawia ona mojej driudce niby droge do serca lasu, daje tam pewną kombinacje kierunkow ale z ktorego dokladnie obszaru mam isc wg tej jej kombinacji, co bym nie zrobil albo wychodze z lasu albo ciągle wracam w to samo miejsce ??

28.09.2002
21:42
smile
[100]

soso [ Centurion ]

problemik w lodowej swiatyni niemoge dostac sie do jednego z pomieszczen(juz chyba ostatnie). Znajduje sie na 2 pozionie(w dol) kolo komnatu maga nickademus'a, jedne drzwi sa zamarzniete a drugie (tajemne, no takie swiecace na fioletowo) chyba otwieraja sie od srodka. zostaje jeszcze ten mag, nickademus, ktory ma jakies zadanie dla mnie ale caly czas powtarza ze jeszcze nieteraz. no i utchnolem z gory dzienkuje za pomoc.

29.09.2002
19:36
[101]

glum [ Pretorianin ]

kiowas -> blad Ci wyskakuje zaraz po zaladowaniu gry czy pozniej? tez mam ten komunikat, lecz tylko przy zmianie broni u jednej postaci (u mnie fighter). jak z tym sobie poradzilem: zabralem wojowi kusze :) skonczylem I etap gry - teraz pozostalo *tylko* serce ;) dla osob z problemami odsylam tu:

30.09.2002
16:37
[102]

Yonash [ Centurion ]

Hej!Co do KOMUNIKATU------> może chodzi o "konflikt" między tarczą a broniami oburęcznymi.Pamiętam komunikat z Icewind I,"nie możesz używać tarczy",no jeśli tu TAK będzie to ja dziękuję.

05.10.2002
15:56
smile
[103]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Potrzebuje pomocy !! jestem na 4 poziomie Smoczego Oka, prawdopodobnie czegos nie wykonałem i dlatego sie zaciąlem, ale dojdzmy do sedna, przeszłem przez wszystkie pętle czasowe i znajduje sie w tej kiedy kapłanka rzuca ten swoj "pechowy" czar. Oczywiscie mam jej w tym przeszkodzic, a wiec od razu nie oglądając sie na nic pędze na wysepke gdzie znajduje sie kapłanka, ruszam moim najlepszymi zawodnikami na nią, ale nie moge jej nic zrobic, znajduje sie w jakims zoltym kloszu, ktorego nie moge jej zdjąc nawet za pomocą czaru 'dispel magic'. o 30 sekundach oczywiscie przegrywam, gdyz zostaje na wieki w petli czasowej, czemu nie moge jej zranic ?? Jezeli to dla kogos nie problem to moze niech opisze cały poziom 4, co mam wykonac bo prawdopodobnie cos przegapilem ??

05.10.2002
18:03
[104]

Katane [ Useful Idiot ]

Nostradamus --> Nie wiem co Ci poradzić, ja ją siekałem wszystkim co miałem pod ręką i w końcu padła...

05.10.2002
20:00
smile
[105]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

a o co chodzi z tym żółtym kloszem wokół niej i czemu nawet ie moge jej trafic, na boga przeciez wlasciwie po 30 sekundach juz jest po ptakach, czy trzeba moze wczesniej zdobyc jaki przedmiot albo z kims pogadac zeby ją pokonac ?? moja bron ma umagicznienie +4, czy to za malo ???

06.10.2002
09:52
[106]

Katane [ Useful Idiot ]

Ten żółty klosz to chyba czar jakiś, siecz i bij :) Naprawdę nie wiem, co Ci moge poradzić....

06.10.2002
10:14
[107]

kiowas [ Legend ]

No to i ja podziele sie problemem. Jak do diabla zalatwic rakshase na drugim poziomie Oka? Napierniczam w niego czarami, bronmi i niewiele to skutkuje. Po ponad 10 min (w realu!) ma zabrane moze polowe hp. Natomiast w tym czasie bydlak non stop przywoluje swoje zwierzaki tak ze nie nadazam ich ubijac. Czy w ogole konieczne jest jego zabicie? I jak uwolnic goscia zza bramy z pierwszego poziomu?

06.10.2002
10:20
[108]

Katane [ Useful Idiot ]

Kiowas --> Rakshasa? Nie przypominam sobie go... A co do uwalniania: musisz operować przełącznikiem przy stole do rozciągnia.. ;) Pomachaj myszką po jego okolicy, ciężko zobaczyć miejsce, w które musisz kliknąć.

06.10.2002
10:28
[109]

kiowas [ Legend ]

Katane ---> rakshasa to przebrany Nathaniel (stoi w gaiku i oferuje leczenie) Jak sadze przelacznika nie widac bo sie nie wyswietla. No dobra to poprobuje.

06.10.2002
10:35
[110]

Katane [ Useful Idiot ]

Kiowas --> Aaaaaa, o tym Rakshasa nawet nie widziałem. Może po prostu z nim nie walcz?? Ja dałem sobie spokój np. ze smokim :)

06.10.2002
11:10
smile
[111]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

kapłanka leży :DD a co do rakshasy to nie warto go ubijac bo naprawde nie ma nic godnego uwagi, standardowe rzeczy, mi wyrzucił jakieś 2 przecietne (6,7poziom) czary i chyba jakiegos gema, a ubiłem go moim jedynym wojonikiem z dwoma mieczami +4, 10 s i po krzyku, moze masz za słabo umagicznioną broń ?? ja mam teraz inny problem nie związany bezposrednio z fabułą, otoz postanowilem moją złodziejke (tefling) zdwuklasowac na 5 poziomie na maga transmutacji, teraz złodzieja ma 5 poziom i 11 jako mag, tylko jest problem bo nie moge zapamietac zadnego czaru, w takim sensie ze na ekranie wyboru czarow po prostu mam 0 do zapamietania, mimo to moge rzucac czary ze zwojow, o co chodzi ?? moze ma za mało inteligencji, w takim razie jaka jest minimalna wartosc inteligencji dla maga ?? cos mi sie wydaje ze skopałem tą postac, gdyz przez całą gre jest włąsciwie nieprzydatna własnei z tego powodu ze nie moze rzucac czarów.

06.10.2002
11:45
[112]

kiowas [ Legend ]

Nostradamus ---> slaba bron nie wchodzi raczej w gre bo moj krasnal ma toporek +6. Ale chyba faktycznie dam sobie spokoj bo raczej na fabule nie ma to wplywu. Aha - kiedy pojawi sie w laboratorium uwolniony z pierwszego pozimu gosc? Mowil, ze za pare godzin, lecze sie caly dzien i go nie ma. Chyba tylko on moze mi zrobic napoj zmieniajacy w histachii, czy moze sie myle?

06.10.2002
16:10
smile
[113]

tymczasowy71490 [ Junior ]

Wiem ze to moze zabrzmi glupio, ale potrzebuje malej pomocy z prosta sprawa... Po tym jak sie naprawilo maszyne do transportu czegos tam, trzeba sie znow zameldowac do jakiegos kolesia na S. Juz sie z nim chyba spotkalem ale nie wiem gdzie byl dokladnie. Z gory dzieki za pomocke..

08.10.2002
12:44
[114]

kiowas [ Legend ]

Mam problem. Nie wiem za bardzo jak mam wytworzyc napoj zmieniajacy w histachii. Mam mandrake root, znalazlem tez jego zmodyfikowana odmiane w jasini wywerny. Jestem w laboratorium, ale sam nie moge go wytworzyc bo mam 14(!) punktow w alchemii wiec jednego mi brakuje. Wredny alchemik kaze mi umiescic moj madrake na stole, zabrac jego i czekac az go sam spreparuje. Robie jak mi kaze czekam w cholere czasu (na probe nawet trzy dni), a ten nic. Probowalem tez pociagac za dzwignie w pomieszczeniu wyzej, z podobnym skutkiem. Co mam robic??

08.10.2002
15:56
[115]

kiowas [ Legend ]

up

08.10.2002
21:16
[116]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Powiedzcie mi czy w 800x600 to normalne, że postacie są takie malusieńkie? Odebrało mi to chęć do gry, bo pionkami to gram w szachy... Do dupy z takimi animacjami. Ta gra chyba cofa cały pomysł od Baldurów zaczynając a na IWD kończąc do tyłu. Nie spodzieqwałem się takiego ingnoranctwa ze strony twórców. Czy ja sie mylę?

09.10.2002
07:36
[117]

brendan [ Centurion ]

Aurelinus---> mylisz sie - w 1024/768 na 17stce postacie sa wystarczajaco czytelne - co do animacji to ID2 wbrew pozorom potrzebuje naprawde mocnego kompa - wtedy naprawde mozna cieszyc oczy - zreszta jak potrzebujesz wodotryskow zainstaluj sobie dungeon siege

09.10.2002
16:59
[118]

zupak [ Pretorianin ]

dawno mnie nie bylo na forum jedno pytanie tak wiem wiem ze odpowiadacie na nie prawie co dzien ale : kiedy premiera ID2 pl i Neverwinter pl ?? z gory dzieki pozrdrawiam all

10.10.2002
14:58
[119]

-27fps- [ Konsul ]

sporo tutaj tych textów........... nie czytałem wszystkiego ale czy opłaca mi się kupić IWD 2 skoro niedługo wyjdzie megapack ze wszystkimi wersjami w tej samej cenie ??? Właściwie to chcem kupić jush ta gierkę tylko brakuje mi aby mnie ktoś jeszcze nakłonił i wsparł duchowo (bo mogę potem żałować zakupu) :P of coz żartuję sobie bo nie odpuścił bym sobie tak wspaniałej klasyki (grałem w baldursa 2) aha mam p III 600, Rive (bosh) 2TnT 32 Mg, 512 Ramów --> i powiedzcie czy będzie mi skikać na max detalach?

10.10.2002
18:48
smile
[120]

Vasago [ spamer ]

Kuldahar raz jeszcze.Czy komukolwiek udalo sie znalezc zywiolaka-handlarza?Wlasnie koncze ID2 w trybie HoF i dalej nie ma tego dziada.Mial byc w wiezy,ale nie ma w niej nikogo poza synem kowala. Grrrr...

11.10.2002
18:59
smile
[121]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

1. jak wytworzyc trucizne w laboratorium na drugim piętrze Odcietej Dłoni, drowka z czwartego pietra zdradzial mi 3 skladniki ktore oczywiscie mam ale mimo to nie potrafie zrobic mikstury w laboratorium mimo ze kłade na blat potrzebne przedmioty a moj mag ma 26 w alchemi ?? 2. na 3 pietrze Odcietej Dłoni jest tak jakby ołtarzyk, fontanna. Znajduje sie ona koło takiej dosyc silnej druzyny, mnie interesuje do czego ten ołtarz słuzy, jest pusty wiec napewno nalezy na nim cos polozyc, tylko co, moze zlozyc jaką ofiare ??

12.10.2002
10:53
smile
[122]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

<<< up >>> pomozcie !! jak juz pisalem w poscie wyzej nie potrafie stworzyc trucizny w laboratorium na 2 poziomie Odcietej Dłoni oraz nie wiem do czego słuzy ołtarzyk w prawej czesci 3 poziomu.

12.10.2002
11:11
[123]

Vasago [ spamer ]

Nostradamus-->Z tego co pamietam to skladniki powinny po prostu zniknac pozostawiajac trucizne. PS Do wszystkich,ktorzy grali z bonusowym CD i tez nie mogli znalezc tego cholernego zywiolaka.Po lewej stronie wiezy jest stol z otwarta ksiega.Wystarczy na nia kliknac i poprosic syna kowala o wyrecytowanie jednej lini.I po sprawie.

12.10.2002
11:13
[124]

Vasago [ spamer ]

Skleroza :P Wie ktos moze do czego sluzy butelka z dzinem kupiona w wedrujacej wiosce?Autorzy pisza,ze to bardzo tajemniczy przedmiot,wiec chyba ma jakies inne funkcje niz dziadowski sklepik? No i co daje uwolnienie tego dzina?

12.10.2002
11:47
[125]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

no wlasnie tak robie, kłade 3 skladniki na stol laboratorium ale nic sie nie dzieje :(( o co chodzi, i nie wiem czy mam dobrą krew demona potrzebną do zrobienia tej trucizny, moja znalazlem po zabiciu tego demona w samym laboratorium ??

12.10.2002
14:07
[126]

Vasago [ spamer ]

A nie bylo tam jeszcze przypadkiem skazonej krwi(tainted blood)?

12.10.2002
14:30
[127]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

tak, tak :) własnie o tym mowie, czyli jednak dobra krew mam, jakby co to moj mag ma z przedmiotami 26 w alchemi wiec nie rozumiem czemu nie moge teg zrobic, normalnie kłade na stól ( w laboratorium,ten co wyglada jakby byl do tego własnie przystosowany) 3 składniki i nic sie nie dzieje, czy potrzeba jeszcze czegos ??

13.10.2002
10:53
smile
[128]

misiaq [ Chor��y ]

takie pytanie mam czy wszelakie kamienie szlachetne zbierane po drodze sa do czegos uzyteczne (np. jakis enchant?) czy mozna je sprzedac zeby potem nie zalowac? dzieki za odpowiedz

13.10.2002
14:16
smile
[129]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

jestem juz prawie po koniec i mam nadzieje ze to moje ostatnie pytania :) 1. gdzie mozna znalezc "holy water" 2. gdzie jest ten kapitan, ktory ma klucz do bramy na 3 poziomie "wiezy wojny" , (chyba sie nazywa na p....) 3. jak najłatwiej pokonac pana ciemnosci, tego bozna wywolywanego podczas rytuału Imatera w wiezy kapłanskiej ???

13.10.2002
15:17
[130]

Katane [ Useful Idiot ]

Nostradamus --> 1. Nie pamiętam :) 2. Jest na szczycie wieży oficerów. 3. Tak jak wszystkich innych - walić czym popadnie :) Proponuję przyzwać sobie kilka Elite Greater Boneguardów czaqrem Animate Dead (albo jeszcze lepiej, jak masz wysoki poziom - Apocalyptic Boneguardów :) Misiaqu --> Sprzedawaj, w grze przydają się tylko 2 diamenty (będziesz wiedział kiedy).

14.10.2002
08:56
smile
[131]

-27fps- [ Konsul ]

mam p III 600, Rive (bosh) 2TnT 32 Mg, 512 Ramów --> i powiedzcie czy będzie mi IWD 2 skikać na max detalach

15.10.2002
16:51
smile
[132]

Katane [ Useful Idiot ]

Wątpię, podczas większych jatek przycina i u mnie (Athlon XP 1800+, 512 DDR, GF4MX440).

15.10.2002
20:05
smile
[133]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

ja gram na : cel 500 192 mb ram intel i810 (karta) i bardzo prosze w tym miejscu aby sie z tego nie smiac :))) ale przez 80 % gry mozna spokojnie grac, tylko przy walce finalowej naprawde przycinalo :D a tak btw. to trzeba sie jutro wybrac po polish version aby przejsc gre po raz drugi :P

16.10.2002
22:32
[134]

Danger [ Konsul ]

W końcu dostałem dzisiaj paczyszkęz z wirtualnego, a co w niej było? Jak to co długo oczekiwany przezemnie Icewind Dale II. Z tego co zdążyłem zobaczyć to gra jest spolszczona dobrze. Moja drużynka to: 1. Paladyn - Człowiek (Aasimar) 2. Barbarzyńca - Półork 3. Wojownik - Człowiek 4. Łotrzyk - Skalny Gnom 5. Kapłan ( Nosiciel Bólu Ilmateza) - Drow 6. nekromanta - Człowiek

16.10.2002
22:36
[135]

Danger [ Konsul ]

PS. Jeśli chodzi o płytkę z dodatkami to jest na niej dwóch nowych sprzedawców, cztery mp3-trujki, krótki filmik zwiastujący ID2 i trochę obrazków. Kródko mówiąc nicciekawego.

16.10.2002
22:36
[136]

kiowas [ Legend ]

Kaplan drow??? Bez sensu, za wolno bedzie osiagal poziomy, a tym samym nie bedziesz mial dostepu do wyzszych poziomow magii. Na kaplana najlepiej nadaje sie czlowiek - w polowie gry mialem dostepne juz czary 7 poziomu podczas gdy magiem drowem ledwie 1 czy 2 z szostego.

16.10.2002
22:45
[137]

Valencis [ Transmuter ]

Witam wszystkich - nie czytam w zasadzie Waszego wątku, bo nie chcę sobie psuć zabawy z ID2, ale mam nadzieję, że wkrótce będę mieć coś do powiedzenia na powyższy temat. Bardzo mnie kusi, żeby zapytać, kto z Was już dzisiaj wszedł w posiadanie wiadomego produktu, a w zasadzie... kto to dostał w sklepie? Będzie mi bardzo miło, jeśli nikt się nie wypowie, bo to będzie oznaczać, że nie jestem sam z tym problemem (ach wiem, jestem naiwny...) - :))) Danger --> Interesujące połączenie - drow kapłanem Ilmatera, w Podmroku miał by co robić. :) Nie uważacie, że to absurdalne, że w wyborze religii mamy tylko ludzkich bogów? ps. Mało wystrzałowo, ale to mój post nr 2k.

17.10.2002
01:30
smile
[138]

Vysokiiii [ Legionista ]

Witam :) Moze ktos dac przyklad jakiejs dobre druzynki ja zrobilem juz ich kilka ale zadna jakos mi nie odpowiada ;) jesli komus sie bedzie chcialo niech walnie kilka dobrych postaci tutaj jak zrobic je najlepiej, porownam je zmoimi i cos sobie fajnego wykombinuje.

17.10.2002
01:42
[139]

glum [ Pretorianin ]

zrobie to co powinno byc dawno zrobione...zaloze nowy watek. link ponizej. przy okazji pochwale sie: skonczylem gre na Heart of Fury :)

17.10.2002
01:45
smile
[140]

Nostradamus. [ Pretorianin ]

Vysokiiii <-- moja druzyna była przecietna i miałem przez to nie male problemy w finalowej walce a oto ona :) 1. wojownik - drow (uzywający dwoch mieczy, wysoka sila i zrecznosc, maszynka do mielenia miesa ) 2. mnich - człowiek (najwyzsza klasa panerza i walka golymi rekoma, ogolnie słaby) 3. kapłanka - aasimar (głownie do leczenia, w walce przecietna) 4. złodziejka - thiefling (pozniej przekfalifikowana na maga, jednak cos spieprzylem z ta wieloklasowoscią i do konca gry nie mogła rzucac zaklec :(( ) 5 druidka - chyba aasimar (po rzuceniu zaklec ochronnych i przemianie w pantere naprawde niezle radzial sobie w walce) 6. mag - drow (mistrz w rzucaniu strzalek :DDD i nic wiecej) prawda ze dziwna ?? :)) ale jakos grę przeszłem, teraz mam nadzieje w polskiej wersji zrobie o wiele lepszą druzyne.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.