GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Odblokowywanie Pixel i Vertex Shaderów

04.02.2008
17:42
[1]

Manuel_ziom [ Generaďż˝ ]

Odblokowywanie Pixel i Vertex Shaderów

W programie Riva Tuner zobaczyłem takie coś jak w załączniku. W Expercie widziałem kiedyś podkrecanie GF6200 na 6600 i tam wlasnie cos takiego bylo.
Czy moge wlaczyc te jednostki ktore są wyłączone??

edit: czy to coś da ( tzn. czy będą one używane? )


Odblokowywanie Pixel i Vertex Shaderów - Manuel_ziom
04.02.2008
18:10
[2]

mirencjum [ operator kursora ]

"Czy GF 7300 GT się moduje?
Odpowiedź w tej sytuacji wydaje się być oczywista. Karta niestety nie poddaje się modowaniu. Po włączeniu choćby jednego z quadów (4 Pixel Shadery), po ponownym uruchomieniu systemu wciąż mamy aktywne 8 jednostek, zaś wydajność nie rośnie, co jest oczywiste. Podobnie ma się sprawa z pozostawionym jednym Vertexem – nie udało się go uruchomić.

Wygląda na to, że zastosowano dokładnie ten sam zabieg, co w GF 7800 GT, gdzie zablokowane jednostki Pixel Shader zostały najzwyczajniej wypalone laserem."

04.02.2008
18:18
[3]

Manuel_ziom [ Generaďż˝ ]

tak myślałem że to zbyt piękne by mogło być prawdziwe.
Ale nie ma co - jest podatna na OC, testuje jeszcze raz tym razem Riva Tuner i już idzie na 630/1260 ( 3400pkt 3dmark06 czyli +23% )

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.