kemonka [ Pretorianin ]
Era
No i znowu niestety zla obsluga klienta chcialem aby mi zniżyli abonament o 50% i minuty o 10min
a zrobili abonament o 10zl i minuty o 50%mniejsze
fizla [ Pretorianin ]
HAHAHAHAHA sam mam erę i nigdy mi się tak nie zdażyło. Heh obsługa perfect hahaha...
S1KoR© [ surf or die ! ]
ja zrobilem błąd przedłużając z nimi umowe o kolejne 2 lata..po 1 okropnie dlugo ida do nich moje pieniadze za rachunki (w druga strone natomiast zawiadomienia o zaplate przychodza w tempie blyskawicznym) i niewiem czy to tylko w erze tak jest czy innych sieciach tez..a po 2 wiele juz razy spotkalem sie z dziwna sprawa mianowicie jak patrzalem w billing czesto napotykalem 2 pozycje tych samych rozmow w tym samym czasie (co jest troche niemozliwe) ale jak byk jedna pod druga byla wyszczegolniona rozmowa o tym samym czasie i do tego samego numeru no i co za tym idzie podwojnie naliczona kasa..niewiem jakim cudem ale gdy chcialem sprawe wyjasnic to nikt nie umial pomoc w obsludze..na przyszlosc sie musze 2 razy zastanowic przed przedluzeniem umowy..