Aen [ MatiZ ]
Polećcie dobry serial
Wraz ze współlokatorami poszukujemy dobrego serialu - Heroes i Prison zaliczone, Twin Peaks to klasyk nad klasykami, obecnie piłujemy Dextera, który jest fenomenalny... Co jeszcze możecie polecić? Prosiłbym jednak o naprawdę dobre rzeczy, a nie posty nabijające z serialem, jaki wam pierwszy do głowy przyjdzie. Dzięki!
PatriciusG [ pink floyd ]
Pewnie po prostu zapomniałeś napisać, ale co z Lostami?
A jakieś Weeds albo Scrubs?
Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]
Komediowe : Chuck,Reaper - Chuck lepszy :)
Battlestar Galactica,Stargate Atlantis,Farscape,- Ogolny sci-fi :)
Kyle XY,Eureka - familijny sci fi ale dosc ciekawy :)
Zalezy kto co lubi... :)
Kompo [ Legend ]
Obecnie nie ma nic lepszego od Dextera, ale jak lubicie luźną sensację i ciekawy humor to sprawdzajcie Chucka. :)
Kumavan [ Bad to the bone ]
Swego czasu był jak do tej pory jedyny serial, który zwrócił moją uwagę - Largo. Klimatyczny, ciekawy, wciągający, realistyczny. Nie wiem czy jest gdzieś dostępny, ale ze swojej strony polecam.
PC99 [ ]
Może Strażnik Teksasu?
dj4ever [ Rzirzej ]
Jeśli jeszcze nie miałeś tej przyjemności, obejrzyj Losty.
the_Night [ nie cierpię tolerancji ]
Nie widziales Rome ani Carnivale?
Polecam!
[edit]
(Rome)
(Carnivale)
Blazkovitch [ Generał pułkownik ]
Ja polecam coś z naszego podwórka.
Odwróceni, jeden z najlepszych polskich seriali kryminalnych ostatnich lat. Grzech nie poznać.
goldenSo [ Ciasteczkowy LorD ]
Battlestar Galactica, Stargate (sezony 6 i 7 były średnie imo), Stargate Atlantis, Lost.
U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]
Pitbull, z luźniejszych Desperate Housewives.
Aen [ MatiZ ]
Na Losta mamy uczulenie, Rome widziany. Sprawdzimy Chucka, Kyle XY i polecany przez kumpla My Name Is Earl. Dzięki.
PC99, +1 na cały aktywny dzień, co?
Pshemeck [ Dum Spiro Spero ]
Postaram sie troszke wiecej o tych serialach zapodac :
Kyle XY -
Chuck -
(Caly odcinek pilotowy) Jest na Youtube i nikt go nie skasowal wiec chyba legalnie :)
Journeyman - ( Osobiscie lubie mimo ze to dosc "oklepany" temat :)
Reaper - ( mowia ze glupie ale mi sie podoba :D )
Stranger [Gry-OnLine] [ Spookhouse ]
Może "24" (24 godziny)? Sześć sezoników i siódmy w drodze...
Grucha [ Generaďż˝ ]
Dexter,
Desperate Housewives,
Dirt (mimo, że tematyka niby babska ogląda się fenomenalnie),
House M.D.
i na deser Supernatural.
...NathaN... [ The Godfather ]
Kompania Braci
24
Raziel [ Action Boy ]
hm...zalezy czego oczekujesz, jeśli masz ochotę na prawdziwy serial przy którym nie raz będziesz opluwał monitor ze śmiechu to polecam znany bo puszczany w Polsacie(ale szczątkowo) "That 70's show". 8 serii po 20-pare odcinków dobrej zabawy:)
!!Paw!! [ Chor��y ]
Polecam 24 oraz Lost.
Galahad_mayor [ Konsul ]
How i meet your mother komediowy
Journeyman dopiero 10 odcinkow ciekawe Si Fi
Carnivale jeden z najbardziej klimatycznych seriali jaki widzialem niestety przedwczesnie zakonczony
Shield swietny serial o policji
Rodzina Soprano-- klasyk od tego zaczelo sie dla mnie ogladanie seriali
Rome--- super klimat
Pshemeck--- journeyman oklapany sam pomysl podrozy w czasie ale z czasem zaczyna sie to fajnie komplikowac ,
vcarter [ Koszykarz ]
24 szczegolnie sezony 1-3
ale przede wszystkim THE SHIELD - malo znany rewelacyjny serial - graja w nim takie slawy jak Glenn Close (4 sezon), a w 5 sezonie zagral Forest Whitaker i ten sezon to poza 2 sezonem Dexa chyba najlepsze epizody w historii seriali ;) wyszlo 6 sezonow i kazdy bardzo dobry lub rewelacyjny - zostal jeszcze chyba ostatni 7 sezon ;)
Vagner [ Centurion ]
ziarno
Randone [ Generaďż˝ ]
Afterlife
Ghost Whisperer
Medium
House
The Wire
The Unit
Katane [ Useful Idiot ]
Jak dla mnie bezkonkurencyjny jest House, leci wlasnie 4ty sezon, wiec jest sporo ogladania. Zaraz za nim Californication (wyszlo 12 odcinkow, nastepne dopiero w lecie 2008). Jest tez Supernatural - nie jest moze tak wciagajacy jak powyzsze, ale wrecz idealny do obejrzenia sobie jednego odcinka po ciezkim dniu.
cRaven [ Konsul ]
to ja dorzuce cos czego tu jeszcze nie zauważyłem
Life - o gliniarzu który został wrobionym morderstwo kolegi. Przesiedział 12 lat i go wypuścili bo pojawiły się dowody za jego niewinnoscią. Powrócił do służby i próbuje dociec kto go wrobił. Każdy odcinek to nowa sprawa kryminalna (niektóre całiem oryginalne) i nowe ślady w sprawie bohatera. Smaczkiem jest to, iż odmieniony więzieniem zabójca, prezentuje dość oryginalne podejście do życia, co może się czasem kojarzyć z Dexterem
Bionic woman - pulp sfi o kobiecie która po wypadku została "zmodyfikowana" przez tajną amerykańską komórkę agencyjną. Bohaterka jest zmuszona dla nich pracować. Z czasem okazuje się że byc moze nie została wybrana z czystego przypadku. Dodatkowo dochodzi wątek byłej Bionic woman , która to zbiegła i jest poszukiwana za morderstwo (gra ja Starbuck z BSG:)). Serial może nie najwyższych lotów, ale z ostatniego sezonu serialowego, czyli poczatku września. Lekki i niezobowiąujacy.
fu-gee-la [ WOLF Regrav. ]
Kyle XY to wg mnie straszny przecietniak, przebrnalem przez kilkanascie odcinkow, ale po dwoch czy trzech ogladalem juz tylko z nudow albo przyzwyczajenia.
wspomniana serie My name is Earl szczerze polecam, dobry motyw przewodni, kapitalne postacie; to serial ktory oglada sie z usmiechem (nie oczekuj wybuchow smiechu).
nie omijaj wymienionego Scrubs, bo - mimo ze sam dopiero niedawno zaczalem ogladac - to jedna z lepszych serii komediowych i serii w ogole z jaka sie zetknalem.
Reaper niby komediowy, ale w sumie malo interesujacy i zupelnie niesmieszny; sam czasem obejrze odcinek, kiedy nie ma niczego innego do ogladania.
kiedy zaczalem ogladac Desperate Housewives nie podejrzewalem, ze serial tego typu tak mnie wciagnie. nie potrafie przestac ogladac.
polecam rowniez policyjne The Wire i The Shield - bardzo mocne pozycje (szczegolnie The Wire).
tak by mozna wymieniac ho, ho...
ronn [ moralizator ]
South Park
Futurama
FireFly
Weeds
Battlestar Galactica
fu-gee-la [ WOLF Regrav. ]
ano wlasnie, nie mozna zapominac o seriach animowanych. wartym szczegolnej uwagi jest Family Guy - to JEST seria, podczas ogladania ktorej zdarzalo mi sie nieraz pauzowanie, zeby przez smiech nie stracic kilkunastu i -dziesieciu nastepnych sekund odcinka. fenomenalna.
lucky there's a Family Guy!
lucky there's a man who
positively can do
all the things that make us
laugh and cry!
he's our Family Guuuuuuuy!!!
Futurama tez jest dobra.
wilcz [ Konsul ]
Naprawdę polecam Kompanię Braci. Bardzo fajny serial. Według mnie słabszy niż np. Dexter, Prison czy Lost, ale i tak bardzo udany.
paul665anka [ Generaďż˝ ]
The Sopranos ....po prostu the sopranos
lepper_pl [ Konsul ]
Polecam Kompanie Braci. Świetny serial, realistyczne sceny walki, dobrze wyreżyserowany
a wszystko oparte na prawdziwej historii kompani E :P z braku laku można też pooglądać
lostów...
Game Over [ Generaďż˝ ]
Trawka, niedawno skończył się 3 sezon. Serial przyjemny, szkoda jedynie, że bardzo krótki.
koobon [ part animal part machine ]
Sześć stóp pod ziemią.
Mistrzostwo świata!
Radziu_1990 [ demo mnie samego ]
Desperat Hausewifes
My name is Earl
Family Guy
.:VeGo:. [ The Love is Back ]
StarGate - SG1
StarGate - Atlantis
estrella [ rEVOLution ]
House
Storm93 [ Pretorianin ]
Earl rządzi! :D zdecydowanie go polecam My Name Is Earl
Chuck też fajny, chociaż już mniej
Dexter miażdży, ale się już skończył :/
poza tym, to można jeszcze dać Kyle XY
Szczeblo [ Konsul ]
House naprawdę świetny; How I Met Your Mother, Hotel Babilon jest niezły,
G0thm0g [ Zwiastun Apokalipsy ]
A ja bym polecił dwa komediowe:
"Przyjaciele" - prawdziwa klasyka
"Desperate Housewives" - dość nowy i nie tylko dla dziewczyn :P
NyyKo [ Generaďż˝ ]
jak wspomniany My Name Is Earl jest fajne a polecam
również Falę Zbrodni ;b
Yo5H [ ziefff ]
Moze nie doczytalem, ale chyba nikt jeszcze nie polecil Day Break - dobry serial, wyszedl 1 sezon (12odc) i na tym sie zakonczyl. Glina wrobiony w zabojstwo jakiejs szychy przezywa ciagle ten sam dzien aresztowania i probuje cos z tym zrobic. Mi sie ogladalo bardzo fajnie :)
fj_1 N [ Centurion ]
Oczywiście "24 (godziny)". Świetny serial sensacyjny, precyzyjny niczym szwajcarski zegarek, akcja tocząca się cały czas.
Jaworczyk96 [ Generaďż˝ ]
z komediowych My Wife My Kids Scrubs Cybill
z jeszcze bardziej komediowych Włatcy Móch
boskijaro [ Senator ]
Do pośmiania sie to Desperate Housewifes !
Prof. Lupin [ Generaďż˝ ]
House
Weeds
PaWeLoS [ Admiral ]
24
Battlestar Galactica
The Unit
Orl@ndo [ Reservoir Dog ]
Ostatnio ogladam "The Sopranos" i uwazam serial za naprawde bardzo dobry!
Ano i moje ukochane "24"!
Volk [ Senator ]
Z nowych zdecydowanie Californication.
Wybor [ ]
Ja polecam Scrubs.
Anthoris [ Pretorianin ]
LOST!
M@RCO [ Centurion ]
Ja tam polecam mój ulubiony ;)
GRAY'S ANATOMY !!!
dexter48 [ Pretorianin ]
FRIENDS FRIENDS i jeszcze raz FRIENDS. najlepszy serial komediowy jaki w zyciu widzialem, mozna go ogladac setki razy, kazdy w nim znajdzie cos dla siebie. 100 krotnie polecam
-=Esiu=- [ Generaďż˝ ]
Ja polecam
Dr House oraz Heroes
wymieniłbym jeszcze pare co mi sie podobają ale te dwa powinny już zadowolić :)
pozdrawiam.
Coolabor [ ~~Kochający Walery ]
Polecam 24 :) 6 sezonów skutecznie zapełni długie zimowe wieczory :)
No i sam serial wgniata w fotel. Serio wart obejrzenia!
MadaKosnik [ Kocham Polki ]
Rome, podobno warty obejrzenia :)
QQQromaneq [ Konsul ]
BOSTON LEGALS - rewelacyjny ( o amerykańskich prawnikach ) właśnie łyknąłem ok 80 odcinków i niestety tyle na razie wyszło - dla mnie bomba
Paul12 [ Buja ]
Klan?
StifflersMum [ M.I.L.F ]
miasteczko Twean Peaks
Tomal_P [ BRAK STOPNIA ]
jeżeli chcesz obejrzeć serial od razu (czyli parę odcinków naraz ) to nie polecam Supernatural. W tym serialu co odcinek jest nowa fabuła, więc to jest serial że co jakiś czas można se z nudów odcinek bądź dwa obejrzeć.
False [ Up ]
Pitbull
Psych - dla rozluźnienia
.Albatros [ Pretorianin ]
A-Team.
reds23 [ redsov ]
My family - wymiata : )
Animowane:
Family Guy
The Simpsons
Casillas35 [ Pretorianin ]
South Park:D i Z Życia Wzięte Bici w Domu:D
QrKo_ [ ]
Jericho, Weeds, Psych, Supernatural
blood [ Killing Is My Business ]
That '70s Show (Różowe lata 70) - najlepszy serial ever :) Uzależniony since 2003.
miii [ Chor��y ]
1) "Family Guy"
2) "Pitbull"
stanson [ Szeryf ]
Przede wszystkim - Rome.
Potem Lost.
Piotrus1pan [ ZbiQ2 ]
Jeżeli komediowy to mi się podoba my name is Earl :) czyli na polski na imię mi Earl
Azazell3 [ C.O.P ]
polecam:
Californication i Life - najlepsze dwa seriale które swoją premierę miały w tym roku..