GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dungeon Siege II

12.11.2007
09:02
smile
[1]

Karl_o [ maniaC ]

Dungeon Siege II

Witam. Pierwszy raz bede gral w DS 2 i mam do was pytanie. Moglibyscie mi polecic w jaki sposob rozwijac postac, aby w miare latwo przejsc gre? Dawac tylko w jedna klase (np. walke wrecz) czy moze rozwijac jakies inne? No i jakie umiejetnosci najbardziej przydadza sie w pozniejszej fazie gry, bo nie chce sie obudzic z reka w nocniku, wtedy juz bedzie za pozno. Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam.

12.11.2007
09:16
[2]

Szyszkłak [ offensive ]

No coz kiedy ja przechodzilem gre za pierwszym razem mialem grupe zlozona z: postac glowna wojownik z umiejetnosciami na tarcze + szybkosc ataku, kolejny wojownik to na 2 reczne gronie - wpakowalem sporo w ogluszenie, nastepnie lucznik i mag natury - jako lekarz, lub zamrazajacy.

efektem tego wiekszosc walk byla szybka lub wygladala nastepujaco - zamrozenie / ogluszenie i spokojna eliminacja wrogow :)

12.11.2007
09:38
[3]

Karl_o [ maniaC ]

Szyszlak ----> dzieki

Jeszcze ktos sie podzieli swoimi opiniami?

12.11.2007
09:42
[4]

PAW666THESATAN [ PIF PAF ]

Ja już nie pamiętam dokładnie wszystkiego, ale też na pewno miałem wojownika na dwie bronie i wojownika z bronią jednoręczną + tarcza. Kolejnym członkiem zespołu na pewno też był mag lecząco - zamrażający, a ostatnim z tego co pamiętam mag bitewny, czy jak to tam było, w każdym razie posługiwał się magią zniszczenia, gdzie był ogień itd. Na pewno podczas gry będziesz wiedział o co mi chodzi, ja już po prostu nie pamiętam :) Możliwe, że przez jakiś czas w drużynie gościł łucznik, ale ostatecznie wybrałem kolejnego maga.
Według mnie nieważne jaką drużynę wybierzesz to i tak przejdziesz grę :P fakt, w niektórych momentach może być ciężko, ale równie ciężko jest zginąć w tej grze :P

12.11.2007
09:46
[5]

Karl_o [ maniaC ]

a w jakie umiejetnosci (chodzi mi o wojownika) najlepiej inwestowac i po ile (tak mniej wiecej) punkcikow przyznawac?

12.11.2007
09:56
smile
[6]

PAW666THESATAN [ PIF PAF ]

Oj, tego to już nie pamiętam, ale na pewno sporo w jakieś tam trafienia krytyczne i zabójcze uderzenia. Sporo było tych umiejętności, pamiętam, że jeszcze jakąś prowokację miałem czy coś takiego :PP Jeśli chodzi maga natury, to też musisz poczytać opisy umiejętności, ale ogólnie dawałem w takie, które zwiększały czas trwania "wiatrów" i zwiększały manę, a także ilość leczonych punktów od odpowiednich czarów. Wojownik na dwie bronie oczywiście miał rozwiniętego dual wielda i jeszcze jakiś młynek chyba był czy coś w tym stylu. Mag bitewny natomiast miał zainwestowane punkty w szybsze rzucanie czarów, a także w umiejętności zwiększające obrażenia od poszczególnych żywiołów. W sumie to jest to wszystko do ogarnięcia i zależy od Twojego trybu grania, ale jak już mówiłem, gra jest dość łatwa i przyjemnie się gra, więc nie powinieneś mieć większych problemów.

12.11.2007
11:55
smile
[7]

Karl_o [ maniaC ]

PAW666THESATAN ----> OK, dzieki.

Mam jeszcze ostatnie pytanie. Rozwijac 1 klase czy warto zainwestowac w przynajmniej 2?

12.11.2007
12:23
[8]

Szyszkłak [ offensive ]

Jesli masz tylko podstawke nie rob dwuklasowca, jesli masz Broke World mozesz zastanowic sie nad dwuklasowoscia.

12.11.2007
15:16
smile
[9]

Karl_o [ maniaC ]

Szyszlak ---> ok dzieki, zrobie tak jak mowisz

P.S.
Jakby ktos mial jeszcze jakies sugestie to jestem otwarty na wszelkie propozycje.

12.11.2007
16:03
[10]

domin12 [ ^oFrago^=Lolindir ]

heh.. ja grałem w to rok temu, całkiem przyjemna gierka.
jakie rady hmm...
moja postać doskonaliła sie pod względem fizycznym podczas walk:)
czyli prawie tak jak w MU tylko tam zbiera sie pkt i wymieniało sie je na co sie chciało.
a w Dungeon SII nie trzeba wymieniać pkt bo wszystko robi sie automatycznie podczas walk.
aa i chyba były jeszcze jakieś miksturki już nie pamiętam:)

12.11.2007
16:46
[11]

Sznapi [ Parufka ]

Widzę, że nie tylko ja stosowałem metodę na dwóch różnych wojowników (z mieczem i tarczą oraz z dwoma mieczami). Tego z tarczą dawałem prawie zawsze na pierwszy ogień, żeby blokował ciosy przeciwników. Tak naprawdę to potrzebne mi były dzięki temu systemowi w większości miksturki many, a miksturki zdrowia raczej tylko przy bossach. Pierwszy wojownik oprócz dodatkowej obrony wynikającej z tarczy nosił opancerzenie lepsze niż drugi wojownik. W mojej drużynie również znajdował się mag natury - lekarz/teleporter/zamrażacz oraz mag bojowy (łucznik nie jest za bardzo użyteczny, a łuki, kusze, zbroje dla łuczników itd. sprzedawałem lub gdy miałem w teamie akurat zwierzątko - skorpiona, to dawałem mu te itemy do jedzenia).

No właśnie - jak chcesz to do teamu możesz dołączyć kupionego w sklepie ze zwierzętami pupila. Zwierzę ma taki sam poziom co twoja podstawowa postać, ale żeby rosło musi jeść przedmioty. Z tego co pamiętam to gdy jadł pierścienie to rosła mu mana, miecze to chyba siła itp. Animale posiadają również klasy takie same jak postacie. W Eirulanie (pierwszym mieście) były to: muł (walka wręcz), skorpion (dystansowa), żywiołak lodu (magia natury) oraz po wykonaniu odpowiedniego łatwego questa pobocznego dostępny stawał się piekielny/szary(?) wilk walczący wręcz. W Aman'lu (drugim mieście) stawał się dostępny jakiś zwierzak - mag bojowy oraz jakieś inne, ale nie zwracałem na to uwagi, nie mówiąc już o trzecim mieście :P

Dodatek zaczyna się w tym samym miejscu, w którym skończyła się podstawka i dostępne stają się nowe klasy wojownik/mag natury i łucznik/mag bojowy oraz specjalne dla nich itemy, ale kto by ich tam brał :)

Co innego, gdy zaczynasz grę od początku. Wtedy masz możliwość przejścia całej podstawki i dodatku również tymi dwoma klasami.

12.11.2007
20:05
smile
[12]

Karl_o [ maniaC ]

Mam nadzieje, ze to co mowicie o tym stopniu trudnosci gry to prawda no bo ja w sumie jestem dopiero na samym poczatku, bodajze mam 6 czy 7 lvl no i musze zuzywac dosyc sporo mikstur leczenia. Narazie mam w teamie tylko siebie i jakiegos wojownika (obaj walcza 2 mieczami, bo tarczy jeszcze zadnej nie znalazlem :D).

13.11.2007
15:04
[13]

Sznapi [ Parufka ]

Stopień trudności gry jest IMO zależny w 50% od składu i wyposażenia drużyny, 30% od taktyki, a 20% od umiejętności grającego. Jeśli masz farta, to będą ci wypadać lepsze przedmioty i więcej pieniędzy z potworów, a więc i gra będzie łatwiejsza :)

13.11.2007
15:26
[14]

athrenai [ Pretorianin ]

mi najlepiej się grało dwoma mieczami, do tego któryś z olbrzymów z potężnym uderzeniem, i mag dla ładnych efektów;)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.