GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy są tu jeszcze fani NWN1?

07.11.2007
20:29
[1]

minius [ Senator ]

Czy są tu jeszcze fani NWN1?

Skończyłem (ponoć bardzo ładny, według kilku znajomych ze sceny NWN) tileset 1001 Arabian Nights.
Niestety problemy sprzętowe nie pozwalaja mi obecnie na stworzenie małego demo moda tego tilesetu, oraz screenów z niego, by wrzucić go na NWNVault.

Czy znalazłaby się jakaś miła osoba, która wspomogłaby mnie w tej pracy?

(oczywiście ujmę ją w notce o tilesecie na NWNVault).

08.11.2007
00:08
smile
[2]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

Znaczy chcesz by ktoś Cię wspomógł w tworzeniu jakiegos scenariusza? :)

Aktualnie siedzę i poznaję edytor, bo zapowiada się na tworzenie całkiem ciekawych gier, choć osobiście wolę jednak starego, dobrego W3.
No ale jakby co moge pomóc w warstwie tekstowej scenariusza (jeśli o to Ci chodzi ;P), a później jak obczaję edytor, to i w reszcie prac :).

08.11.2007
00:17
[3]

minius [ Senator ]

Nie, broń Panie Boże.

Aby tileset warto było opublikować na NWNVault i aby nie robić "wiochy" należałoby do niego dołączyć tzw. demo mod. Czyli jedną, czasem dwie lokacje, na których osoba która zdecyduje się ściągnąć takiego haka mogła zobaczyć jego stronę wizualną, czyli jakie posiada budynki, tereny (ogólnie czym się rózni, że właśnie ten zainstalować sobie warto, a nie inny).

Posiadając takiego demo moda, wali się kilka screenów (czyli zrzutów ekranu), któe pokazałyby w najlepszym świetle takiego tileseta, a te zrzuty ekranowe daje się na stronkę NWNVault.

Zresztą, zobacz sam co to za tileset (przecież i tak ma być upubliczniony):

08.11.2007
00:24
[4]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

Czyli po prostu chcesz zrobić z stworzonych przez Ciebie "części" jakąś mapkę, żeby można było zobaczyć co reprezentuje? :)

08.11.2007
00:31
[5]

minius [ Senator ]

To się nazywa lokacja, nie mapka :P

08.11.2007
00:34
[6]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

Czepiasz się... i tak wiemy o co chodzi przeca. ;P

Na kiedy chciałbyś to zrobic, no i co niby tam miałoby być uwzględnione? :)

08.11.2007
00:39
[7]

minius [ Senator ]

W takich pracach, jak lokacja demo czy screeny nie liczy się czas, lecz efekt.
To tak jakby zrobić akcję reklamową. Jak screeny są miodzio, to akcja udana, jak przeciętne, to nikt nawet tego nie zauważy.


Dam Ci przykład:


Uważam, że ten gościu poprostu jest artystą i nie chodzi mi tutaj o to jakie obiekty prezentuje na screenach (bo to zależy od tilesetu), lecz JAK JE ZAPREZENTOWAŁ!
Zobacz, jak potrafił dobrać na różnych screenach choćby światło czy mgłę?!

08.11.2007
00:42
[8]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

OK.
Jeszcze jedno pytanie.
W jakiej wersji gry robiłeś tego tileseta, bo wersja 1.68PL u mnie go nie wykrywa ;/

08.11.2007
00:46
[9]

minius [ Senator ]

W 1.68.
A rozpakowałeś go i dodałeś go do Aurory wogóle?

08.11.2007
01:00
smile
[10]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

Heh.
Jak już pisałem dopiero zabieram sie za edytor NWN i w swej naiwności myślałem, że wystarczy wrzucić plik .hak tam gdzie reszta ich siedzi, ale widzę, że to jednak większy wysiłek chyba trzeba poczynić ;P

08.11.2007
01:29
smile
[11]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

Bardzo fajne obiekty :)
Jedyne tylko zastrzeżenie do tej grupki palm - wyglądają niezaciekawie, ale rozumiem, że sa one na potrzeby tworzenia granic lokacji.
Z drugiej strony jednak przydałoby sie wiecej rodzaji palm do takiego rodzaju tileseta, jak i jakis krzaczorów, ale rozumiem, ze chyba mozna w obrębie jednej lokacji mieszać elementy z innych tilesetów?

08.11.2007
01:43
[12]

meryphillia [ Forever Psychedelic ]

Aha i troszeczke nie wyszło skalowanie niektórych obiektów. No chyba, że da rade to zrobic z poziomu edytora, to wtedy sie nie czepiam. ;)

troszeczkę dziwacznie bowiem wygląda na przykład ten wóz karawany...


Czy są tu jeszcze fani NWN1? - meryphillia
08.11.2007
21:42
[13]

minius [ Senator ]

^up^

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.