GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ufo: Enemy Unknown... i Terror from the Deep.

29.08.2002
20:21
[1]

Toolism [ JCreator ]

Ufo: Enemy Unknown... i Terror from the Deep.

Widze tak duzo watkow o grach nowych.. moze powrocmy do korzeni?:) Chociaz gry te nie sa takie stare:) to jesdnak mozna je zaliczyc do kategorii ABANDONWARE:)

Czy ktos jeszcze pamieta te gierke?:)) Czy tylko ja szlajam sie z Sonic Cannonem po dnie pacyfiku?:))

29.08.2002
20:40
[2]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

bo ja wiem..... jakos jedynka byla lepsza(czyt-chcialo mi sie przejsc) w dwojke tez sie fajnie gralo ale byla zbyt podobna do jedynki i nie chcialo mi sie drugi raz tego przechodzic-w jedynce byly same odkrywcze pomysly a w 2 niezabardzo.....

29.08.2002
20:46
[3]

rhin [ Legionista ]

ukończyłem obie części, chociaż dwujka juz była gorsza od jedynki a trójka była tak kolorawa i cukierkowa że aż nie mogłem w to grać. no ale jedynka była wspaniała :))

29.08.2002
20:48
[4]

Toolism [ JCreator ]

Czyli jednak ktos pamieta:))) Ale sie ciesze;)) Macie jakies przemyslenia? Fajne historyjki zwiazane z ta gra? Szkoda ze nie ma multiplaya...

29.08.2002
20:49
smile
[5]

banan [ Leniwiec Pospolity ]

rzeczywiscie - jedynka rzadzila :) male szare ludziki i te okrzyki posrod ciszy...ahh..naprawde byl klimat...TERROR byl rowniez spoko, ale juz nie wciagal tak jak poprzednie, natomiast nastepne czesci to juz pomylki!

29.08.2002
20:54
[6]

FalconTm [ Generaďż˝ ]

Gierka bylo dobra swego czasu, chociaz majac Heavy Plasma + Stun Grenade +PSIokow i ze 2 Hover Tanki gralo sie juz odruchowo. A dwojke skonczylem nie majac jeszcze PSI Lab postawione :(

29.08.2002
20:57
smile
[7]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

przemyslenia? w ostatniej planszy jedynki (cydonia) krzaczyla mi sie grafika i prawie nie dalo sie grac. com sie wtedy nabluzgol..... ale jednak przeszedlem, odpalajac "na pamiec" blaster launchera (skadinad rewelacyjna bron, jest jej odpowiednik w dwojce?) i posylajac fakanych ufoli do szarego diabla :) ps toolism------tak sie napaliles na gierki o kolonizacji kosmosu ze ogladamy teraz twoj nowy stopien? :)

29.08.2002
21:04
[8]

Milu7 [ Legionista ]

Toolim ==> mam serię opowiadań (amatorskich wprawdzie) bazujących na X-comie. Po angielsku. Mogę Ci podrzucić na maila jak chcesz.

29.08.2002
21:05
[9]

Toolism [ JCreator ]

Deedee:) tak:) A apropo launchera:) to jest Disrupter:) tez ciekawa bron:)) A i jeszcze jedna sprawa mi sie przypomniala:)))) Super bledy mialy te gierki:) Np ... jezeli miales rocket launchera:) i wyladowalo ufo.. ty tam tez ladowales.. i rozwalales z daleka ufo rocketem.. i odlatywales. to po jakims czasie ufoki tez odlatywaly:)) Pomimo tego ze zniszczyles im pojazd:) .. Albo w TERRORZE:)) czemu dopiero Mag.Ion Armor pozwala "latac" przeciez.. w wodzie wystarczy wplynac na wyzszy poziom:)) Albo.. jak w wodzie rzuca sie granatami:)))))

29.08.2002
21:06
[10]

Toolism [ JCreator ]

Milu jasne:) slij na [email protected]

29.08.2002
21:14
[11]

Mamret [ Centurion ]

Ja gram jeszcze w jedynke (ale juz bardzo rzadko). Nabylem orygialna plytke z serii "classics" jakies dwa lata temu w pradze za rownowartosc ok. 5 zl. Werja nazywa sie X-Com:UFO defence, ale jest to stare dobre "enemy unkown"

29.08.2002
21:18
[12]

Toolism [ JCreator ]

Milo ze ktos jeszcze te gierki pamieta:))

29.08.2002
21:55
[13]

Milu7 [ Legionista ]

Czy pamięta? Dzisiaj pytam kolegę: chcesz GTA3? - Nieee, gram teraz w Terror from the Deep :-) Najlepsze to było outro pierwszej części: "...Nie możecie nas zabić - jesteście nami" ;-D klimat na lata, hehe

29.08.2002
22:10
[14]

Lrypz [ Generaďż˝ ]

tak a propo, czy ktos wie , czy powstaje moze nastepna czesc tej gry?

29.08.2002
22:19
[15]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

po 3 czesci wyszla 4-latanie kosmolocikiem, potem enforcer - bieganie robocikiem, byl jeszcze projekt zrobienia fpp na enginie unreala ale chyba nic z tego nie wyszlo...... chyba lepiej by bylo jakby poprzestali na 3 - powinno dotrzec do zakutych pal ze sprzedaz i recenzje juz nie te....ale nie, zrobimy sobie symulator i strzelanke, nawiazemy w tytule do klasyka i bedziemy miec kase na browce :/ aha przypomnialo mi sie ze byla jeszcze gierka przez net-"x-com costam" :) prosta gierka, plansza widziana z gory mieszczaca sie na jednym ekranie brak inventory ale chyba lepsza nastepczyni terroru niz to co dostalismy "oficjalnie"

29.08.2002
22:20
smile
[16]

H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

Mamret ------- Jezeli dobrze pamiętam to X-Com: UFO defence było nazwą oficjalną na rynku amerykańskim, ale zazdroszczę orginału Lrypz -------- powstają podobno powrócili do pomysłu z FPP ale co do nazwy to niewiem jak ten projekt sie teraz nazywa,.

29.08.2002
22:21
[17]

MOD [ Generaďż˝ ]

Ufo Aftermatch ma byc nastepna cześcią gry

29.08.2002
22:28
smile
[18]

H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

Pamiętacie misje z terror from the deep gdy trzeba było przeczesywać cały statek w poszukiwaniu ostatniego obcego który sie w kabinie ukrył, albo to dziwne podmorskie środowisko, sądze że TFTD niemiał szans w starciu z pierwowzorem bo ktoś kto choć raz zagrał w tę grę nigdy niezapomni swojego pierwszego zestrzelonego UFO gdzieś nad wsią wśród pól, Poprostu kocham tę grę

29.08.2002
22:36
[19]

Mac [ Sentinel of VARN ]

UFO1 podobało mi się najbardziej, jednak Terror from the Deep był znacznie trudniejszy. Szczególnie dały mi się we znaki Tentaculaty, które w przeciwieństwie do Chryssalidów z jedynki potrafią latać.. Do tego dochodzą 2 poziomowe bazy i 3 poziomowe terrory na statkach.. no i ta muzyka.. znacznie straszniejsza niż w jedynce.. brr..

30.08.2002
02:17
[20]

Toolism [ JCreator ]

Czyli jednak jeszcze sa milosnicy ufoka:) Szkoda ze nie ma multiplayera... ale bysmy sobie pograli co?:)

30.08.2002
02:59
[21]

Dagger [ Legend ]

Co jak co ale na liste miłosników UFo sie dopisze . Jesli ktoss lubi stare gry w stylu UFo polecam Twilight2000

30.08.2002
03:31
[22]

Toolism [ JCreator ]

E... Dagger mala korekta:) underdogsi koncza sie na .ORG ..

30.08.2002
07:23
[23]

Beeria76 [ Chor��y ]

toolism --> mylisz sie, jest tez wersja multiplayer (tylko mapki taktyczne), ale jakos nie mialem okazji blizej sie z tym zapoznac, poszukaj w necie to znajdziesz. Jest tez specjalna wersja windowsowa ufo1 i ufo2 (czyli jak ktos np. mial problemy z dzwiekiem w ver. pod DOS - tutaj nie bedzie mial problemow). Jesli ktos jest zainteresowany, nie poszuka na tym forum - kilka m-cy temu byl podobny watek

30.08.2002
09:58
[24]

Asmodeusz [ Generaďż˝ ]

Ja tam jestem zapartym graczem we wszystko co z X-COMem zwiazane: skonczylem UFO 1, 2, 3, Interceptora (mimo iz symulator milo mi sie gralo...) a w drodze czeka Enforcer (zrecznosciowka) A co do sytuacji ktora utkwila mi w pamieci (UFO 1): Mam sobie czlowieczka na statku (uzbrojony w laser rifle). Tura obcych... Jakis Sectoid Dowodca (ostatni na mapie) uzywa na nim paniki. Kolo wybiega ze statku, biegnie miedzy plotkami (zrobil maly zyg-zak) staje i jedna seria full auto z laser rifla. 1 strzal pusto, 2 strzal pusto, 3 strzal... LOL - trafia tego, co go hipnotyzowal! *koniec misji*

30.08.2002
10:08
smile
[25]

matchaus [ Legend ]

Mało czasu, więc kliknę chociaż, że mam wszystkie części... Wielokrotnie "przechodziłem"... Czekam na nowe Ufo - patrząc na screeny liczę, że szykuje się gra w starym, dobrym stylu.

30.08.2002
10:19
[26]

Yaca Killer [ **** ]

a pamiętacie muzykę z jedynki?? dum dum dum dum daaaaaaam da dam :))) aż ciarki przechodziły po plecach albo stukanie ufockich stóp po pokładzie (jak konie na stalowej blasze :))) a najbardziej lubiłem podpalić stodołę na wsi w ciemną noc, jak to sielsko wyglądało. i na koniec... Mutony czają się w kapuście ;o))

30.08.2002
12:08
smile
[27]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

hehe wiejskie klimaty byly najlepsze:) dobre tez byly te statki z organami ludzi i krowami :) a co do podpalania to najlepszy byl autocannon z zapalajaca, dwie serie i pol planszy sie jara :))))

30.08.2002
12:25
[28]

griz636 [ Jimmi ]

Ta gra to klasyk klasyki!!! Ach jak ja w to grałem. A co do multi, graliśmy w to razem z bratem, w taki sposób, że każdy miał jedna baze, i swój team w niej, łotaliśmy ufoków wspólnymi siłami, heh to były czasy. A terror też był niezły, choć to szukanie zaczajonego w kibelku ufoluda potrafiło wytrącic z równowagi. Dziwi mnie że przeszedłem wiele razy terrora, ale tylko JEDEN raz natknąłem sie na Triscena, ciekawe czemu...Widywaliście je częściej???

30.08.2002
12:30
[29]

MOD [ Generaďż˝ ]

Ufo 1 i 2 stawaly sie smiesznie proste po wynalezieniu psi amp i wyszkoleniu 3 dobrych w psi zolnierzy.Wtedy kazda misje mozna bylo przejsc bez zranienia.

30.08.2002
14:23
[30]

Ponczek [ Generaďż˝ ]

TO były gry... zwłaszcza jedynka, tylko że teraz jakoś nie za bardzo chce poprawnie chodzić :-((( Nie wiedziałem, że są tu jeszze ludzie, którzy to pamiętają. Jedynkę przeszedłem, dwójki nie, bo stawała się chwilami strasznie trudna, zwłaszcza inwazje na statki. TEgo nigdy nie udawało mi się przejść... MOD ------> ale zanim doszło się do psi to trzeba było się nieźle natrudzić przez całą grę, więc było trudne zanim stało się łatwe

30.08.2002
14:28
[31]

Asmodeusz [ Generaďż˝ ]

Ponczek -> PSI w ufo 1 bylo bajecznie latwe do zdobycia - mozna bylo przeczekiwac wszystkie misje do czasu az etherale sie pojawia. W ufo2 bylo wiecej biegania za tym (teraz juz nie pamietam co bylo potrzebne). Wiem tylko, ze trza bylo miec MC Reader, Tasoth Squad Leader (ciezko skubanca znalezc) i costam jeszcze. Ale w obu przypadkach oplacalo sie :)) MOD -> Nie zapominaj o Disrupter Pulse Launcehr (lub Blaster Launhcer) - po tym juz nawet z drzwi nie trzeba bylo korzystac. Jedna rakieta w sciane UFO i wlatujemy antygrawitacyjnymi czolgami

30.08.2002
14:35
[32]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

asm ---- tylko najpierw trzeba bylo wiedziec ze sa takie cudenka jak psi amipy, jak nie nie wiedziales wczesniej to sie meczyles z plazmowkami przez dluuugi czas

30.08.2002
21:30
[33]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Skąd można wziąść obydwie gry??

30.08.2002
21:44
[34]

Asmodeusz [ Generaďż˝ ]

d333d333 --> jesli mam byc szczery: nigdy nie uzywalem plazmowek :) Jak gralem po raz pierwszy (bylem wtedy jeszcze "maly i glupi" :)) to moj tok myslenia sprowadzal sie do: plazma wymaga produkowania i ekwipowania amunicji - jest do niczeg... ciezki laser nie ma auto fire - jest do niczego :)) A etherale dosyc szybko sie pojawily (gralem na przedostatnim stopniu trudnosci - zasugerowalem sie textem w jakims czasopismie, ze: poczatkowe 3 poziomy sa dla cieniasow :))

30.08.2002
21:44
[35]

Asmodeusz [ Generaďż˝ ]

Szef Nazguli --> www.staregry.com.pl - powinno tam byc (nie sprawdze, bo mam problemy z netem teraz)

30.08.2002
21:52
[36]

Dagger [ Legend ]

sorry za błąd w adresie - ale patrzcie na godzine :)) Do Psi ampów nie trzeba Etherali - wystarczy Sectoid Leader - kiedys złapałem przypakowo ogłuszonego na początku "Nie zapominaj o Disrupter Pulse Launcehr (lub Blaster Launhcer) - po tym juz nawet z drzwi nie trzeba bylo korzystac" Rozwalając Battleshipy na leniucha najpierw prowadziłem ostrzał artyleryjski - dziura blasterem a potem kolejne pociski do srodka statku :))))) BTW Kumpel robił tak na terrorach - bombardowanie na oslep :))) Aha najlepszy motyw to sztafeta granatów - tj, pierwszy koleś odbezpiecza i rzuca do drugiego - ten do ufoka albo do kolejnego - mozna tak przerzucic całą plansze :))))

30.08.2002
21:54
[37]

Roko [ Generaďż˝ ]

Ja grałem najpierw w Terror, potem w Ufo: Enemy Unknown a potem nr3. W Terror from the Deep trochę podrasowałem siłę granatów ( ale bez przegięcia ) i liczbę naboi w magazynkach karabinków na harpuny. Ciekawe co twórcy gry sobie myśleli dając 12 naboi do broni strzelającej seriami ?? Ja dałem 32 i grało się sympatyczniej :))

30.08.2002
22:01
[38]

Asmodeusz [ Generaďż˝ ]

Hehe Ja nie zapomne, jak kolega dal kiedys jednemu zolnierzowi na starcie 116 umiejetnosci strzeleckich. Zdziwil sie, jak jakies 2-3 tygodnie pozniej moj druzynowy snajper mial 127 :)) (bez uzycia programow - jakos tak samo sie "wystrzelalo") A granatow nie uzywalem - za slabe :) Pamietam zreszta scene z terrora - walka z lobstermanem: 1,2,3 granaty... zyje. w natepnej turze 4, 5, 6 - zyje. Sonic Blasta rifle - 1.... zyje. 2 - w koncu padl. Pozniej sie dowiedzialem, ze za drzwiami stal nastepny :))

30.08.2002
22:06
[39]

plaski [ Centurion ]

Jak by ktoś chciał tp pierwsza część oraz wiele innych gier jest na mojej stronie

30.08.2002
22:40
[40]

MOD [ Generaďż˝ ]

Raz w ufo1 na pirackiej wersji mialem niektorymi zolnierzami tak duzo pkt ruchu ze licznik mi sie przekrecil (>255).Ide na misje , patrze a gosciu ma 1pkt ,mógł tylko się obrócić.Wziąlem loada i tych zolnierzy zostawilem na ostatnią misję.W ufo1 i 2 byl fajny motyw , bo sejwy byly tworzone za pomoca wielu plikow w osobnych katalogach.Mozna bylo niezle oszukiwac.Zaczynac nowa gre, sprzedac wszystko, zasejwowac, zaczac nowa gre i przegrac plik odpowiedzialny za pieniadze do nowego katalogu itd.

30.08.2002
22:49
[41]

Dagger [ Legend ]

Jeszcze jedno osiągniecie - kiedys przez jakiegos buga gdy wracałem do bazy gra sie wywalała Wiec sprzedałem Avengera lecącego z nimi nad oceanem - wszyscy szczesliwie znalezli sie w bazie :))))) ==>Asmodeusz Moje uwagi tycza sie jedynki - 2 była juz dosc trudna - czekanie komputera z zostawionym czasem na twoje wejscie do statku , atak na baze podczas twojej nieobecnosci i tym podobne przyjemnosci

30.08.2002
22:55
[42]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

to przekrecanie sie licznikow nie bylo mile :/ ale moze goscie juz sie nawalczyli i stawali sie inwalidami? :))) ja zamiast granatow rzucalem HE zawsze. a heavy laser byl mega, bo nie konczyla mu sie amunicja. najwiekszy byl lol jak zrobilismy z kumplem squad znajomych/aktorow itp :) jeden koles nazywal sie banderas czy deserado, dostal po jednym pistolecie do kazdej reki(oczywiscie dla picu) i o dziwo trafial z nich ufokow na odl calej planszy, snajperzy mogli sie schowac :)

30.08.2002
22:58
[43]

Toolism [ JCreator ]

Ciesze sie ze watek zyje!:)) Piekne to gry sa:) Chociaz mi milej gra sie w TERRORA:) Po prostu niezla psycha... bo tak.. to co... walisz w stodoly.. i przeczesujesz pola ... mi to sie juz znudzilo:) A... tak zchowac sie za kraterem:) i wyskoczyc i zdjac ufola:)) I... jeszcze ta wspaniala trudnosc w TERRORZE:)) strasznie wciaga...

31.08.2002
14:41
smile
[44]

tymczasowy59374 [ Junior ]

heh pamietam to w pierwsza czesc ufo gralem razem z moim ojcem jeszcze na amidze:)zajmowalo to 5 dyskow i przed kazda potyczka byla DYSKoteka(wloz dysk3...5...3...4...3...5...3...4...3..i dopiero mozna bylo grac:)ale bylismy niezmordowani:)w czasie misji na cydoni padl nam 3 dysk na ktorym byly wszystkie savy:(i...skolowalismy od jakiegos pirata 3 dysk i zaczelismy od poczatku..faktem ze zaczoelm w ta gre grac w podstawowce a skonczylem kilka miesiecy przed matura:)to byly czasy:)..potem kupilem pc i zaraz zainstalowalem 2 czesc ale to nei bylo to..spodziewalem sie czegos wiecej..a dostalem to samo tyle ze dla nie poznaki zwiekszono poziom trudnosci i zmieniono widoczki....rozczarowalem sie...potem sciagnolem kazza xcom apocalipse...porazka zupelna..zagralem w te gre raz...1 czesc byla najlepsza.pamietam ze kiedys szukalem 6 godzin mutona schowanego gdzies 'w kibelku":)znlazlem go o 3 w nocy:)to byla dzika satsfakcja:))pozdrawiam wszystkich ufo maniakow!

31.08.2002
14:55
[45]

Przezdzieblo [ Konsul ]

Grę w "Ufo" zepsułem sobie kodami. Mając sztucznie napakowanych kolesi nie chciało mnie się czekać aż "normalni" się wyszkolą. Ale "Terror" to coś zupełnie innego. Grę przechodziłem wiele razy, przegrywając pliki z ludźmi. Dlatego mój Victor Gakanovitch (jakośtak) stał się prawdziwym pakerem, celność 120 (więcej jemu nie przyrastało, miałem jeszcze trójkę ze 121, jak wzięli karabin w obie łapy trafiali każdego i prawię zawsze), na koncie około 350 ubitych ufoków. Nawet taki sqaud wymiataczy, ludzi z 80-81 punktami ruchu, full celności i w MagIonach czasem ponosił straty. Do niektórych pomieszczeń nie dawało się wejść bez sprowokowania strzału z działka sonicznego, z bliska kaplica lub ciężkie rany. I to penetrowanie pancerników. Rozwalanie ścian kończyło się niestety zniszczeniem sprzetu w środku. Ale po wynalezieniu psi (czy jak to się w "Terrorze" nazywało) każda misja, nawet przeciw Tentacunantom, była łatwa. Namieszać mógł tylko Lobster-snajper lub cholerne Tassothy z torpedami.

31.08.2002
16:05
[46]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Eh to ja se nie pogram.Ściągnąłem z netu.Włączam gre i pisze abym napisał słowo z ple.,ple,ple,ple a nie mam instrukcji szkada dobrze się zaczynało

31.08.2002
16:13
[47]

Asmodeusz [ Generaďż˝ ]

?!? nie powinno tak byc Poszukaj po prostu na innych stronach z abandonware - wersje pytajace o haslo zdarzaja sie na nich baaardzo rzadko (miales po prostu pecha) PS. www.staregry.com.pl <-- stad sciagales?

31.08.2002
16:15
[48]

Dagger [ Legend ]

==>Szef Nazguli Dziwne - zwykle abandonware jest zcrackowane Spróbuj z www.klasyka.do.pl lub sciagnij program do zabezpieczen z działu programy :)))

31.08.2002
16:15
[49]

Beeria76 [ Chor��y ]

szef nazguli ---> zle szukales, poczytaj ten watek

31.08.2002
16:58
smile
[50]

hugo [ v4 ]

he he he, to najtrudniejsza gra w jaką grałem, na poziomie super-human nie dało się jej prawie przejść, non-stop trzeba było "produkować" pieniądze, czyli budować ile się da med-kit`ów lub motion scannerów (potem najlepiej laser rifle), produkcja wynosiła jakieś 2000 za sztukę, a sprzedaż jakieś 8-7 tysięcy, więc zysk był niezły - 5 tyś. za 1 laser rifle, dzięki temu dało się przejść grę na najwyższym stopniu trudności, gdzie państwa wycofywały swe fundusze po kilku misiącach gry.......

31.08.2002
17:02
[51]

hugo [ v4 ]

Przezdzieblo ==> Terror był zdecydowanie gorszy niż pierwsza część, było to w zasadzie to samo, ale z nieco inną grafiką i innymi nazwami broni, nie wnosiło nic nowego do rozgrywki, a następne części jeszcze bardziej pogrążyły tak dobrze zapowiadającą się serię w której w zasadzie niedoczekaliśmy się prawdziwego sequela cześci pierwszej. Na szczęście jedna z firm zajmująca się produkcją gierek postanowiła nam ten saquel zaoferować, jak na razie prace trwają, co z tego będzie? ano zobaczymy.......

31.08.2002
17:26
[52]

Przezdzieblo [ Konsul ]

hugo, wiem czym był "Terror" w stosunku do "Ufo". A czy wiertła wniosły coś do rozgrywki? Wedle mojej opinii wiele...

31.08.2002
18:07
[53]

hugo [ v4 ]

na mój gust gra została wypuszczona za szybko, mogli wprowadzić do niej jeszcze wiele wiele innych dodatków (nie tylko broni i ufoków), mogli popracować nieco nad grafiką, usunąć bugi z "jedynki", terror powinied wyjść jako rozszerzenie, dodatek do wersji podsatwowej - Enemy Unknow, jest w nim za mało zmian żeby nazwać go "częścią drógą"

31.08.2002
18:13
[54]

Mac [ Sentinel of VARN ]

hmm hugo nie zgodzę się z tobą.. jak terror może być gorszy, skoro jak sam napisałeś jest to w zasadzie to samo.. Poza tym parę rzeczy zmieniło się na lepsze - gra jest znacznie trudniejsza i jak na tamte czasy znacznie straszniejsza od UFO1.

31.08.2002
18:21
[55]

hugo [ v4 ]

eee tam czcze gadanie, terror tak czy siek nie zasłóguje na miano sequela części pierwszej

31.08.2002
18:27
[56]

hugo [ v4 ]

a terror był gorszy bo dział się pod wodą, co wprawdzie było logicznym dokończeniem cześci pierwszej, ale nie był już tak grywalny jak enemu unknow

31.08.2002
18:31
[57]

Mac [ Sentinel of VARN ]

hugo --> "eee tam" to niezbyt dobry argument.. Terror w momencie wyjścia otrzymał bardzo dobre recenzje, a fani poprzedniej części grali w niego z równie wielkim zapałem (jeśli nie większym). Dopiero po paru latach zaczęło się narzekanie.. no i wyszła zupełnie zmieniona 3 część, która jest jaka jest...

31.08.2002
18:32
[58]

Beeria76 [ Chor��y ]

hugo --> moglbys podac linka do strony z ktorej masz tego screena?

31.08.2002
18:36
[59]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Tluklem MASE czasu w czesc 1. Rozpracowalem wszystko - lacznie z save'ami (normalnie na superhuman tez przeszedlem - nie raz). W czesc druga tez gralem namietnie i nie uwazam zeby byla jakos uposledzona w stosunku do pierwszej czesci. Jedynie te statki byly meczace - 4 "pietra" x 2 (pod pokladem tez). Nawet cz3 nie wydaje mi sie wcale taka zla. Szkoda, ze grafika jest renderowana a nie rysowana jak wczesniej...

31.08.2002
18:52
[60]

Mac [ Sentinel of VARN ]

hugo --> przeniesienie gry pod wodę wcale nie zepsuło jej klimatu.. wręcz przeciwnie. Napięcie potęguje doskonała muzyka, która potrafiła momentami wywołac gęsią skórkę (mówię oczywiście z perspektywy "tamtych czasów"). Rozszerzę może trochę pojęcie większego poziomu trudności. Jak już wcześniej wspominałem przemawiają za tym in. znacznie trudniejsze terrory (zwłaszcza te 3-poziomowe - na 3 poziomie stan teamu był zazwyczaj godny pożalowania;-) oraz dwupoziomowe bazy, do tego dochodzą tentaculaty, które w przeciwieństwie do chryssalidów z jedynki potrafią unosić się na wyższe poziomy. W jedynce w pewnym momencie gra robiła się banalnie prosta - żołnierze byli wyćwiczeni i mieli latające pancerze, dzięki czemu chryssalidzi nie mogli im nic zrobić (jednostki te do końca gry były bardzo niebezpieczne, wprzeciwieństwie do pozostałych). Z kolei tentaculaty nie dają już tego komfortu... Luke --> No właśnie:) engine z ufo jest jak infinity z baldur' gate. Rzeczywiście możnaby go udoskonalić, ale całkowita zmiana enginu zepsułaby klimat gry, co zresztą stało się w UFO 3..

31.08.2002
19:01
[61]

hugo [ v4 ]

Beeria ==> mam go z forum

31.08.2002
20:53
smile
[62]

Lrypz [ Generaďż˝ ]

Wlasnie sciagnalem Ufo: Enemy unknown. Mimo slabej grafiki mam ochote w nia pograc ale jest jeden problem: dzwiek. Mam plyte glowna ze zintegrowana karta dzwiekowa AC97. W setupie gry wybieram jakakolwiek karte dzwiekowa, ale i tak dzwieku nie ma. Zna ktos rozwiazania tego problemu?

31.08.2002
21:09
[63]

Toolism [ JCreator ]

Adlib/Soundblaster to twoje jedyne rozwiazanie:) Kazdy ceniacy sie producent audio dodaje na plytce ze sterownikami emulator SB 16 albo czegos pochodnego..;)

01.09.2002
03:05
smile
[64]

atari800 [ Pretorianin ]

w UFO i XCOM powalał klimat. czy teraz jeszcze robią takie gry?

01.09.2002
03:16
smile
[65]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Lrypz ---> najlepiej sciagnij Sobie wersje pod win, stad: https://www.abandonware-france.org/ i popatrz do tego watku - m. in. rozwiazanie problemow z GeForcem

09.09.2002
14:27
[66]

Ldath [ Legionista ]

JA CHCE REGENERACJI TEJ CUDOWNEJ GRY. :)) By pograć w stare dobre UFO muszę zawsze włączać starego grata który już dawno powinien trafić na złom i tylko z jej powodu jeszcze tam nie trafił. No cóż część pierwsza rządzi i żadna następna nie była już tak dobra. Zastosowanie z lekka mangowej grafiki pasowało do tej gry jak ulał a do tego już nie liczyłem ile razy ją przeszedłem na dwóch ostatnich najtrudniejszych poziomach. Jak byście wiedzieli czy znali adres na który można wysyłać prośby dotyczące regeneracji tego tytułu w jak najmniej zmienionej formie to dajcie znać na mój e-mail. pozdrawiam wszystkich maniaków.

09.09.2002
14:32
[67]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Da się ściągnąć UFO 1 dla Win9x. Ja mam :))))) . Chodzi z dźwiękiem jak ta lala. Aha - sciągnąłem Kaazą

09.09.2002
14:39
smile
[68]

matchaus [ Legend ]

Jeśliby ktokolwiek, jakimś dziwnym przypadkiem nie wiedział, to podaję info :))))

09.09.2002
15:00
[69]

Dagger [ Legend ]

==>Sabathius A mozesz podac dokładną nazwe pliku bo jakos nie moge znalezć ?

09.09.2002
15:03
smile
[70]

Ldath [ Legionista ]

Dzięki chyba cię ozłoce jak będę już bogaty :)

09.09.2002
15:27
[71]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Dagger -->> proszę bardzo X-COM Ufo Defense.exe

09.09.2002
15:27
[72]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Po za tym to tylko 4 MB, mogę wysłać emilem

09.09.2002
15:29
[73]

Ldath [ Legionista ]

Proszę podaje skrzynkę: [email protected] zresztą masz w profilu

09.09.2002
15:30
[74]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Pomyyyłka!!! prawie 8 mega ale i tak mogę wysłać

09.09.2002
15:34
[75]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Aha - u mnie na GF4 i u kolegi na Radeonie 8500 pieprzy się grafika, ale włożyłem sobie na trochę jakieś S3 Savage i po problemie

09.09.2002
16:09
[76]

Dagger [ Legend ]

==>Sabathius Ślij na [email protected] Z góry dzieki

09.09.2002
17:27
[77]

Ldath [ Legionista ]

Hm szukam pliku polonizującego UFO jak by ktoś miał prosze o kontakt :)) [email protected]

11.09.2002
21:29
[78]

Dagger [ Legend ]

==>Sabathius Ściagnałem , ale u mnie tez wali sie grafa - czy jest na to jakis sposob - oprocz zmiany karty ?

12.09.2002
10:02
[79]

MASter# [ Chor��y ]

U mnie (na gf3 ti 200 Leadeka), obraz był rozjechany w poziomie z kilka razy, po wyłaczeniu akceleracji mam czarny ekran. System W98SE. Co prawda nie potrzebuje wersji windowsowej, bo dosowa mi chodzi (tzn. sprawdziłem tylko Xcoom) , aaaaa... właściwie tak lata, że nie da się grać, jeżeli ktoś ma sprawdzone spowalniacze pod windoze, to proszę, niech da znać

12.09.2002
14:10
[80]

Ldath [ Legionista ]

NO nie wiem ja pod XP po prostu wylaczam akceleracje sprzetowa i obraz przestaje sie rozjerzdzac. Zaleta wersji pod Winzgroze jest to ze chodzi tak samo szybko na kazdej nowej konfiguracji czy ciut starszej :)) a nie tak ze smig i goniec.

12.09.2002
14:49
[81]

Dagger [ Legend ]

==>MASter# Mi tez Dosowa chodzi , ale bez odgłosów - tylko muzyka Wyłaczyłem akceleracje -poszło , ale gdy chce wykonac misje - wywala mnie do systemu :(((((((((

13.09.2002
11:10
smile
[82]

Ldath [ Legionista ]

Mam podobny problem w tej wersji, ale wywala mnie do systemu dość rzadko. Niestety są problemy z tą wersją, ale i tak dobrze, że istnieje.

13.09.2002
11:17
[83]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Nie wiem skąd u was te problemy. U mnie chodzi bezbłędnie na 2000 prof.

13.09.2002
12:34
[84]

MASter# [ Chor��y ]

==> Sabathius Oooooo.... wlaśnie emigruje na nowy HD, i juz zostawiłem sobie partycje do pracy - pod 2000P :)), sprawdze... i za kilka dni dam wam znać jak poszło. ==>Dagger Mam starego SB Live i muszę przyznac że emulator SB16 chodzi w nim dobrze, jak masz tylko muzyke, to mozliwe ze ustawione masz dobrze tylko midi. Ale jak wywala to i tak....:((

15.09.2002
13:57
smile
[85]

MASter# [ Chor��y ]

No to u mnie na 2000 prof z wyłączoną akceleracją działa!! oczywiście w włączona lata obraz jak latał.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.