Veriqs [ RASENGAN ]
Zadanie z informatyki :P
Mam problem z zadankiem.
Czy okno zapisu dokumentu w edytorze tekstu różni się od okna zapisu w edytorze graficznym?Jakie wspólne elementy można zauważyć
Z gory Dzieki i prosze bez takich komentarzy jak a google.pl nie znasz ? i takich tam
Yuri the Crusader [ GUNDAM Pilot ]
Oprócz wyboru innych typów rozszerzeń to chyba niczym ale mogę się mylić
YogiYogi [ Konsul ]
Generalnie oba okna sa takie same, a roznice moga (ale nie musza0 byc nastepujace:
- w programie graficznym w oknie zapisu moga pojawic sie opcje wyboru formatu obrazka, a w zwiazku z tym dodatkowe opcje np. ilosc kolorow, stopien kompresji obrazka itd. w zaleznosci od wybranego formatu
- wspolne elementy to lista folderow, okienko wprowadzenia nazwy i lista rozwijana wyboru formatu pliku, oraz mozliwosc skalowania tego okna.
:) przydalo sie ?
Otworz sobie okienko zapisuw wordzie i okienko zapisu w mspaint
Veriqs [ RASENGAN ]
YogiYogi dzieki :)
Veriqs [ RASENGAN ]
Ostatnie pytanie :)
Jak zostanie wyswietlone zdanie, ktore nie miesci sie miedzy marginesami? czy nie ucieknie poza kartke ?
Peter24 [ Konsul ]
nie ucieknie. przejdze do nastepnej linijki
Veriqs [ RASENGAN ]
Można skasowac wątek
Filevandrel [ czlowiek o trudnym nicku ]
zdecydowanie po. Wyjątkiem jest nawias
Poprawnie: Jestem tym, który Ci odpowiada Niepoprawnie: Jestem tym ,który Ci odpowiada
Poprawnie: Jestem tym (bo przecież nie tamtym), który Ci odpowiada
Veriqs [ RASENGAN ]
Nie chce robic nowego wątku więc UPne tutaj ;]
1.Co określa typ pola? Podaj przykłady różnych typów pól
2.Dlaczego pole wzrost nie powinno byc typu tekstowego?
3.Do czego służą raporty? Omów sposób ich tworzenia O_o
4.Jak można dopisac dodatkowe pole do bazy?
Veriqs [ RASENGAN ]
łUP ?
Regis [ ]
Na trzy z tych pytan wyczerpujaco podpowie Ci Wikipedia/dokumentacja/manual/google. Na jedno - zdrowy rozsadek. Nie wysluguj sie innymi.
Veriqs [ RASENGAN ]
Żal , tylko po to tu się wpisałeś ?. Jak masz nie odpowiadac to po jakiego grzyba sie tu wpisujesz spamerze .
-=Esiu=- [ Everybody lies ]
ad3.
Raport
Prezentacja zawartości bazy, t.j. tabel lub/i zapytań w czytelnej i atrakcyjnej formie.
Projektowanie raportów
Aby utworzyć raport należy wyróżnić jego nazwę w oknie bazy danych i nacisnąć przycisk nowego raportu na pasku narzędzi lub użyć polecenia Plik | Nowy | Raport. O ile rozwijana lista w polu dialogowym Nowy raport zawiera nazwę właściwego zapytania, klikamy przycisk Kreator raportów. Pierwszy krok to wybór jednego z kilku dostępnych rodzajów raportów: Jednokolumnowego, Grupy podsumowania, Wydruku seryjnego S Ford, Podsumowania lub Tabelarycznego.
Człowieku litosci, 3 minuty googlowania...
Ja rozumiem jakby to były jakieś skomplikowane zadania, których na google wiki czy gdzieś indziej znaleźć nie można, ale takie coś?
Naprawde nie zaszkodzi jak siądziesz na 10 minut do wyszukiwarki powpisujesz to i owo i samodzielnie zrobisz zadanie...