GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem

18.07.2007
13:06
smile
[1]

asdflkblit [ Junior ]

Problem

Witam :) Gram w Hitman-a 2 Silent Assassin od niedawna . Ale już zatrzymałem sie na misji St. Petersburg Stakeout . jestem już w budynku i wszystkich ochroniarzy zabiłem i zostali tylko Ci kolesie w mundurach i ten generał . Jak wejde do pokoju tam gdzie są to oni zaczynają uciekać i nie wiem co dalej zrobic . Prosze o szybką odp. najlepiej na nr.gadu : 945262 . Im szybciej tym lepiej:) dzięki z góry :)

18.07.2007
13:13
[2]

endrju771 [ Teleinformatyk ]

To dość ciężkie, ale ta panienka z agencji będzie ci mówić, którego z nich masz zabić. Dość trudne, ponieważ będzie mówiła o szczegółach jego twarzy, ja strzeliłem raz byle którego i gra zaliczyła mi zadanie, myślałem, że trzeba zabić byle którego, później już mi tak nie wyszło.

19.07.2007
15:10
smile
[3]

kolarz90 [ Pretorianin ]

,,Na tej mapie istnieje spore ryzyko, że coś pójdzie nie tak - po pociągnięciu za spust polecam zasave’ować grę. Ale od początku. Zaraz po rozpoczęciu misji podbiegnij do skrzynki kontaktowej. Wyciągnij karabin, odwróć się w lewo i wbiegnij na tory - idea jest taka, by ominąć ciekawskiego przechodnia. Zresztą - popatrz na mapę i samodzielnie zdecyduj, jak go uniknąć. Wbiegnij po schodach i idź przed siebie - po chwili natrafisz na zejście w dół (w przejściu po lewej stronie). Uważaj na patrolującego "komnatę" strażnika; i czym prędzej przejdź przez jedyne drzwi w tym pomieszczeniu. Zamknij je za sobą, a wytrychem potraktuj następne. Tunelami musisz dojść do miejsca, gdzie czeka na ciebie darmowy kostium - polecam rzucić okiem na mapę. Gdy będziesz już przebrany, ponownie zanurz się w podziemiach Leningradu - stąd ruszaj do następnego wyjścia - tego, które zaprowadzi cię w okolice czekającego na odjazd trucka. Wejdź do jego tylnej części (nie biegnij!) kucnij - i czekaj. Kiedy samochód się zatrzyma, zbadaj sytuację (z pomocą mapy) - kiedy droga będzie wolna, wejdź do budynku. Stąd prosta droga na trzecie piętro. Słuchaj wskazówek i zdejmij generała nr 1. Teraz musisz już tylko wrócić. Tylko... na drugim piętrze radzę ci zrobić zmyłkę (będzie tędy wchodził strażnik) - prawdopodobnie warto porzucić snajperkę. Obierz tę samą ścieżkę, którą tu przyszedłeś. Wszystkich napotkanych ludzi omijaj szerokim łukiem – nieważne, czy to wojsko, przechodnie czy goryle.
Rozwiązania alternatywne
- Równie skuteczne jest podejście bezpośrednie: kiedy zejdziesz do komnaty z szafkami (tej, która przez zamknięte drzwi prowadzi do kanałów), unieszkodliw patrolującego ją strażnika i zabierz jego strój (wraz z bronią). Delikwenta schowaj za szafą i wejdź do kanałów. Wyjdź w pobliżu budynku Puschkina - do środka wejdź tylnymi drzwiami. Po schodach wejdź na górę (uważaj na strażników) i zdejmij pana, który trzyma kieliszek, nie pali i jest łysy.''-Solucja z CD Action(numer w którym był Hitman 2 w pełnej wersji)







Podsyłam także link do poradnika gry wirtualna polska:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.